kalender leeftijd zegt dan ook niks over de geestelijke vermogens van iemandquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:04 schreef Catbert het volgende:
HBO niveau my ass, met dat soort grappen kom je aan als je op de middelbare zit![]()
Ik geloof echt niet dat je 26 ofzo bent, volgens mij ben je gewoon 17 ofzo!
Doe je goed vuurvlieg, ze glijd er nu al vanafquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zelfs ik zit op het puntje van mijn stoel...
Vandaar dat vocht overvloedquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:07 schreef Flepke het volgende:
[..]
Doe je goed vuurvlieg, ze glijd er nu al vanaf
Dat had ik gehoopt, maar foto's zijn te onduidelijk daarvoor en ik heb mijn nek verdraaidquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:07 schreef Flepke het volgende:
Doe je goed vuurvlieg, ze glijd er nu al vanaf
En dan commentaar geven op Jelly? Damn...quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
En dan commentaar geven op Jelly? Damn...
Je moet vast erg onzeker zijn als je daar je self-worth vandaan haalt.quote:
Hij reageerde op haar foto op basis van de kinderachtig opmerking. Ik vind berg beklimmen niet echt kinderachtig, dus ik zie de vergelijking niet helemaal. Hij zei verder niks over haar uiterlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:09 schreef Catbert het volgende:
En dan commentaar geven op Jelly? Damn...
Je bent de eerste die het ontdektquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Lijkt alsof je een onderbroek op je kop hebt man
Lets just be friendsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij reageerde op haar foto op basis van de kinderachtig opmerking. Ik vind berg beklimmen niet echt kinderachtig, dus ik zie de vergelijking niet helemaal. Hij zei verder niks over haar uiterlijk
Denk je?quote:
Kan je ook voor mij koken?quote:
Ik had een ninja edit gedaan vandaarquote:
Same difference, maar dit was duidelijker.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:15 schreef Flepke het volgende:
Ik zweer dat hier net iets anders stond.
Zag het maar je gaat mij niet vertellen dat hij 4-5 minuten doet om 2 woorden en een vraagteken te typen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik had een ninja edit gedaan vandaar
Dit was minder definitief bedoel je. Kans op hoop enzo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Same difference, maar dit was duidelijker.
lol daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:17 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zag het maar je gaat mij niet vertellen dat hij 4-5 minuten doet om 2 woorden en een vraagteken te typen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |