Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
Hippe filmpjes met goede muziekquote:Omdat de mods niet willen dat wij slowchatten over Clubs is er een forum aangemaakt. Hier kunnen wij zoveel slowchatten als we zelf willen.
Het is even een test of er genoeg mensen posten. Zo ja dan zal het forum blijven en beter gemaakt worden.
Het forum is te vinden op:
http://www.relderson.nl/clubs/index.php
Meld je aan met je VP naam. En zet bijvoorbeeld je fok naam in je sig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee klopt. Want FUT op PC zuigt ballen, omdat al die lui geen idee hebben wat ze doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:53 schreef Iceman21 het volgende:
Haal die game voor je PC als hij het trekt, en probeer dan nog eens boven de 70k uit te komen in fut. Gaat je niet lukken
Pffoeeeh wat een opluchting, eindelijk iemand die begrijpt welk punt ik probeer te maken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee klopt. Want FUT op PC zuigt ballen, omdat al die lui geen idee hebben wat ze doen.
Haha, afgelikte tosti... Jij moet nog een hoop leren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:21 schreef Iceman21 het volgende:
Jah, Kaley, niet die afgelikte tosti die er nu geplaatst is..
Pace Abuse !!!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:34 schreef vandermar het volgende:
Ik moet er maar aan geloven en zometeen maar even hardlopenik mis het toch wel dat ik niet meer fitness en ik merk het ook wel
.
Daarna mijzelf maar belonen met een potje FUT
Beetje flauw, van elke vrouw kan je een lelijke foto posten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, afgelikte tosti... Jij moet nog een hoop leren.
Ik neem wel degene die in de openingspost staat, dan mag jij deze hebben...
[ afbeelding ]
Een beetje flauw... maar dit is gewoon een foto zonder make up. Hier wordt je naast wakker...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beetje flauw, van elke vrouw kan je een lelijke foto posten.
Begrijp me niet verkeerd, ik ook. Nu weer over Fifa...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:38 schreef ThisSpartais het volgende:
Dude, die foto is nog geeneens lelijk.
Zou r nog zo doen
quote:
En jij denkt dat die afgelikte tokkie tosti geen make-up gebruikt?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Een beetje flauw... maar dit is gewoon een foto zonder make up. Hier wordt je naast wakker...
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:39 schreef ThisSpartais het volgende:
Ik doe aan pace abuse in fifa UT, i love it.
Ik maak mensen af met 10-0 door pace abuse om ze daarna te zien opgeven na 80 minuten.
Ik kick hierop
Toch nog even dit, om jouw foto goed te maken:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Genoeg over make up nu... Smaken verschillen, gelukkig maar.
Heb net Beckford opgepikt. 92 pace. ook wel fijn voor mijn engelse kutteam.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:47 schreef ThisSpartais het volgende:
Toch blijft ze gehyped door op de tv te komen hoor
agbonlahor, Hernandez
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:52 schreef Platina het volgende:
[..]
Heb net Beckford opgepikt. 92 pace. ook wel fijn voor mijn engelse kutteam.
Had hem, uitstekende speler vind ik hem.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:52 schreef Platina het volgende:
[..]
Heb net Beckford opgepikt. 92 pace. ook wel fijn voor mijn engelse kutteam.
Wat lul je nou dom? Staat er ergens XBOX of PS in de topictitel?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:00 schreef detennismaster het volgende:
En geef de FUT PCgamers een eigen topic. Dan zijn ze hier tenminste weg!
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:59 schreef ThisSpartais het volgende:
Vergeef me, Belgen winnen nooit in het echte voetbal dus probeer ik het met rennen.
Vergeef me GOd
quote:Dries Mertens:
'Binnen vijf jaar zijn wij Nederland voorbij. Dan kunnen we óók in de buurt van een WK-finale komen', zegt de PSV'er in Nusport. 'Misschien winnen we de titel wel.'
Ik heb wel eerder wezen hardlopenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:08 schreef Iceman21 het volgende:
Beter begin je met 3km...
..geloof me, ik weet waarover ik lul
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:10 schreef Fuszy het volgende:
Robinho of Jovetic als CF? of andere suggesties
KP Boateng is in mijn ogen een heldquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:10 schreef Fuszy het volgende:
Joveticquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:10 schreef Fuszy het volgende:
Boateng is beter, ik heb met beiden al gespeeldquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Joveticiets trager maar ik vind hem fijner spelen. 5* skill
en lekker schot
Je bent een autistische nudist?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb wel eerder wezen hardlopenaan conditie en wilskracht ligt het niet, zo lang ik maar bezig ben. Het ergste is het mij er toe zetten om kleren aan te doen en de deur uit te stappen
.
quote:
Bij mij is het net andersom. De deur uit stappen in mijn felgroene latex pakkie gaat wel, maar zodra ik 15 meter heb gelopen krijg ik een hart verzakking.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb wel eerder wezen hardlopenaan conditie en wilskracht ligt het niet, zo lang ik maar bezig ben. Het ergste is het mij er toe zetten om kleren aan te doen en de deur uit te stappen
.
Robinho ook 5* skill moves.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Joveticiets trager maar ik vind hem fijner spelen. 5* skill
en lekker schot
O lol, 10kmquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:13 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Bij mij is het net andersom. De deur uit stappen in mijn felgroene latex pakkie gaat wel, maar zodra ik 15 meter heb gelopen krijg ik een hart verzakking.
Nee ff serieus, 5 km in totaal is wel te doen, dacht dat je het over 5 heen en 5 terug had.
Ik ben voor Jovetic gegaan. Kost me ook een stuk minder. 1.5k voor betaald en Robinho ging volgens mij tussen de 15 en 20k.quote:
Heb je het al gehoord? IF Usain Bolt deze weekquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:12 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Boateng is beter, ik heb met beiden al gespeeld
Balsporten blijven veel leuker..ik heb echt een doel nodig..gewoon rennen of fitnessen vind ik zo saaiquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:15 schreef vandermar het volgende:
Beter ga ik weer fitnessen, veel leuker. Beetje in de gewichten hangen, beetje op de loopband waar een tv is
Ik stippel daarom nooit een route uit. Als ik een uur wil lopen check ik gewoon steeds mijn horloge en na een half uur keer ik weer om. Boeiend hoe ver ik dan gelopen heb. 1x Meegemaakt dat ik 7 km uitstippelde voor 45 minuten en dat het zwaar fout ging. Stond ik ergens 9 kilometer verderop op een bus te wachten die pas de volgende ochtend om 7 uur weer kwamquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
O lol, 10kmNee man, wil rond het half uur hardlopen, geen marathon tijden.
Ik voetbal ookquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Balsporten blijven veel leuker..ik heb echt een doel nodig..gewoon rennen of fitnessen vind ik zo saai
Doe normaal , tokkiequote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:15 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Heb je het al gehoord? IF Usain Bolt deze week
Beter neem je dan een slaapzak meequote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:17 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Ik stippel daarom nooit een route uit. Als ik een uur wil lopen check ik gewoon steeds mijn horloge en na een half uur keer ik weer om. Boeiend hoe ver ik dan gelopen heb. 1x Meegemaakt dat ik 7 km uitstippelde voor 45 minuten en dat het zwaar fout ging. Stond ik ergens 9 kilometer verderop op een bus te wachten die pas de volgende ochtend om 7 uur weer kwam
Slaapzak? flessen zuurstof was een beter plan geweest.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter neem je dan een slaapzak mee
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:19 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Slaapzak? flessen zuurstof was een beter plan geweest.
Ja dat ken ik, maar het blijft wel een lekker gevoel als je dan uiteindelijk weer thuis bent en de douche instapt. Voldaanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:21 schreef vandermar het volgende:
[..]Met van die piepjes testen etc. was ik altijd een van de weinigen die overbleef. EN dat zou je niet verwachten lol. Van nature ben ik zo lui als de neten. Zelfs te lui om eten klaar te maken etc.
. Maar zodra ik bezig ben verdwijnt de luiheid. En dan proberen mensen mij te pushen om iets te doen, mijn moeder zegt zo van ja je kan wel even hardlopen. Dan ga ik het nog eerder niet doen
Feit, ik voel mij ook altijd voldaan wanneer ik even al mijn energie tijdens het sporten verbruikt heb en tegen kramp aan zit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:24 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Ja dat ken ik, maar het blijft wel een lekker gevoel als je dan uiteindelijk weer thuis bent en de douche instapt. Voldaan![]()
Om dan vervolgens de komde 48 maanden nooit meer iets te doen
Ik zal het er in het volgende topic inzetten. Even Lapo'enquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:05 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Wat lul je nou dom? Staat er ergens XBOX of PS in de topictitel?
Doe normaal man. Ga je dan ook PS3'ers en DrieZesNullers scheiden?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zal het er in het volgende topic inzetten. Even Lapo'en
Zegt iemand met Agbon La Whorequote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:28 schreef ThisSpartais het volgende:
Rijst je team is mooi maar helemaal niet origineel.
Rossi + Bojan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:30 schreef Snorrenbaard het volgende:
EINDELIJK WAT FATSOENLIJKS UIT EEN PAKJE!
[ afbeelding ]
Agbonlahor kan jij toch ook gebruiken???quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:29 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Zegt iemand met Agbon La Whore
Ik heb er ook niks tegenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:37 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Agbonlahor kan jij toch ook gebruiken???
kneus
Jah die staan er helaas niet op in 4-3-3. Had Briand wel in mijn 4-2-3-1. behoorlijk snel, krachtig en goed schotquote:
Toch wel, omdat ie snel isquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:39 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks tegenMaar je kan nou niet echt zeggen dat het origineel is om Agbonlahor etc in je team te hebben.
Haha, Agbonlahor is de meest voorkomende speler in dat hele spel. Jij hebt Fifa 11 zeker niet gespeeld?quote:
Je neemt me de woorden uit de spreekwoordelijke mondquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, Agbonlahor is de meest voorkomende speler in dat hele spel. Jij hebt Fifa 11 zeker niet gespeeld?
Toch wel kiddo, heb genoten van de twee gratis pakjes en free gifts.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, Agbonlahor is de meest voorkomende speler in dat hele spel. Jij hebt Fifa 11 zeker niet gespeeld?
Ik kan je nu helemaal niet meer serieus nemen. Einde discussie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:41 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Toch wel kiddo, heb genoten van de twee gratis pakjes en free gifts.
Stakkerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:42 schreef ThisSpartais het volgende:
Dan nog , ik gebruik Chicharito en Agbon en ik speel jullie verdediging op een hoopje.
Loop niet te huilen dat ik Agbon gebruik, als ik win kan je de boom in.
BURN
PS3quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:45 schreef OmniRocket het volgende:
welk platform speel je eigenlijk op Spartais?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:45 schreef ThisSpartais het volgende:
Raad eens wie ik meteen kocht van mijn centjes van die packs?
taylor 91 pace en Weston 93 pace.
Ik ben verslaafd aan de pace
Daar hadden Tobi en ik het helemaal niet over, jij had een aanmerking op iemands squad dat die niet origineel was, toen zei ik dat bijvoorbeeld Agbon ook niet origineel is, en nu begin je zo?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:42 schreef ThisSpartais het volgende:
Dan nog , ik gebruik Chicharito en Agbon en ik speel jullie verdediging op een hoopje.
Loop niet te huilen dat ik Agbon gebruik, als ik win kan je de boom in.
BURN
Kijk hem fappen op IF Usain Bolt dan....quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:45 schreef ThisSpartais het volgende:
Raad eens wie ik meteen kocht van mijn centjes van die packs?
taylor 91 pace en Weston 93 pace.
Ik ben verslaafd aan de pace
Stel dan gewoon een hogere startprijs inquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:49 schreef Iceman21 het volgende:
Jeuh een bod van 8000 op mijn Bastos. Weer 5k verlies.
Volgend jaar FIFA 12 PS3 Here i come. kut pc
Dat heb ik ook gedaan, begonnen bij 13000, toen 11000 toen 10000 maar dan is er gewoon niemand die hem moet. met 8000 hoopte ik op een bidwar maar ik moet eens leren dat er maar barweinig FUT spelers op de PC zitten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stel dan gewoon een hogere startprijs in
Wat ben jij voor zielig persoon dan. Je weet dat je fout zit dus ga je maar een hele andere discussie aan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:48 schreef ThisSpartais het volgende:
Ik speel FIFA UT en gebruik spelers die FIFA UT aanbiedt, stop dus met lopen zeiken van Pace Whore.
De spelers zitten er simpelweg in om te gebruiken.
Als jij een Agbonlahor krijgt en niemand koopt hem ga je huilen? Nu krijg je hem toch makkelijk verkocht..
grow up kneus
Je snapt duidelijk niet wat ik bedoel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:48 schreef ThisSpartais het volgende:
Ik speel FIFA UT en gebruik spelers die FIFA UT aanbiedt, stop dus met lopen zeiken van Pace Whore.
Als jij een Agbonlahor krijgt en niemand koopt hem ga je huilen? Nu krijg je hem toch makkelijk verkocht..
grow up kneus
G-Pace? Nee, koekiemonsterquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:51 schreef ThisSpartais het volgende:
Call me Pace man, 'cause I got it.
I'm G-Pace
Je gebruikt bijna alleen maar spelers met hoge pace.. dus je bent sowieso een pace whorequote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:48 schreef ThisSpartais het volgende:
grow up kneus
Je gaat naar PS3? Ga je mij nog tegen komen in de tournaments en ga ik Agbonlahor en Chicharito op je af .quote:
Ik zou maar uitkijken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:53 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Je gaat naar PS3? Ga je mij nog tegen komen in de tournaments en ga ik Agbonlahor en Chicharito op je af .
Abate isquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:58 schreef Fuszy het volgende:
RB Abiate of is Maicon zijn geld waard? Ik heb namelijk ook nog 2 CB nodig.
Budget zal uiteindelijk ongeveer 130k zijn.
Chiellini, Lucio, Abate.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:58 schreef Fuszy het volgende:
RB Abiate of is Maicon zijn geld waard? Ik heb namelijk ook nog 2 CB nodig.
Budget zal uiteindelijk ongeveer 130k zijn.
Dit inderdaad. Deze reeks word helemaal verneukt door bepaalde figurenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:49 schreef Tobi-wan het volgende:
Dit heeft niets te maken met wat hier boven staat maar kan ik iemand blokkeren. Dat ik van hem nooit een post hoef te lezen?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:51 schreef ThisSpartais het volgende:
Call me Pace man, 'cause I got it.
I'm G-Pace
wauw, mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:10 schreef ThisSpartais het volgende:
G Low kerel, dat is de man. Heb hem trouwens al in het echt mogen ontmoeten
Wynnequote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:17 schreef ThisSpartais het volgende:
Helumaal niet, ik ben gewoon een liefhebber van pace meer niet.
Wie is jullie favoriete speler?
Zullen we kijken naar zijn pace
en dat is?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:19 schreef psychedelicate het volgende:
's Werelds beste speler heeft in FUT maar 67 PAC.
Hapquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:19 schreef ThisSpartais het volgende:
Zie je!!!!!! Een centerV met 96 pace!!!! die koop ik zelfs niet!!!
Joh, dat is wel duidelijk. Het is ook heel duidelijk een kloon als je zijn postgeschiedenis zit. En geen Belg.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:16 schreef TheFastOne het volgende:
En toch denk ik nog steeds dat we getrolld worden.
Ik zat net de pace stat van Busquets te checken...quote:
Xavi overschat vinden, ga is heel snel weg hier.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:22 schreef ThisSpartais het volgende:
Xavi is zwaar overschat;
Chicharito zet hem in z'n blauw zwarte onderbroekie
Ha, ik heb niet veel met Busquets, hoor. Hij wordt alleen te veel gehaat en te vaak onderschat.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik zat net de pace stat van Busquets te checken...
En Xavi dan? Loopt zo traag dat je denkt dat ie er een biertje bij neemtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:25 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ha, ik heb niet veel met Busquets, hoor. Hij wordt alleen te veel gehaat en te vaak onderschat.
Ik had het over real life, weet niet waar jij het over hebt? Hoe dan ook, Xavi hoeft zelf niet per se te lopen, hij laat de bal het werk doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:26 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
En Xavi dan? Loopt zo traag dat je denkt dat ie er een biertje bij neemt
Fout. Dat is de redenering van de typische trage, salonvoetballer die nooit iets zal bereiken in z'n stinkende leven.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:27 schreef Kamikazie het volgende:
''Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken"
Johan Cruijff past precies in die beschrijving! Wat een toeval. Maar ik ben barca kijken, troll ze!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:28 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Fout. Dat is de redenering van de typische trage, salonvoetballer die nooit iets zal bereiken in z'n stinkende leven.
Dat weet niemand hier. We zitten gewoon te wachten tot dit kotertje zn herfstvakantie voorbij is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:27 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
weet niet waar jij het over hebt?
Ik zal het onthouden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:28 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Fout. Dat is de redenering van de typische trage, salonvoetballer die nooit iets zal bereiken in z'n stinkende leven.
Die had misscchien toch overboden????????quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:35 schreef TheFastOne het volgende:
Ik liet net een Akinfeev van 1.2k gaan
Binquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:36 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Die had misscchien toch overboden????????
je ging zeker te snel voor haar?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:40 schreef ThisSpartais het volgende:
Sorry als ik een beetje vreemd deed, heb hersfsvakantie en het meisje waar ik verkering mee wilde zei dat we beter een ander soort relatie hadden zonder gevoelens.
Sowieso Aguero ipv Tevez. Het is niet voor niets dat hij veel duurder is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:39 schreef Toefjes het volgende:
Okee, spits in mijn elftal is IF Higuain. Daarnaast twijfel ik tussen Tevez en Aguero.
Achter de spitsen zijn de kandidaten: iniesta/xavi/kaka/fabregas.
Iemand positieve of negatieve ervaringen met deze spelers?
Okee, ja, gevoel zei ook Aguero. Ook omdat ik niet langer dan 2 secondes naar die kop van Tevez kan kijken. Bedrag zegt me niet al te veel, want Tommy Oar van 850 coins en Guidetti van 250 coins zijn tot nu toe mijn Fifa 12 heldenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:45 schreef Confetti het volgende:
[..]
Sowieso Aguero ipv Tevez. Het is niet voor niets dat hij veel duurder is.
Tevez heeft slechte work-rates. Hij is overal behalve in de spits te vinden.
R&P de ideale plek voor jou. Sterkte.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:40 schreef ThisSpartais het volgende:
Sorry als ik een beetje vreemd deed, heb hersfsvakantie en het meisje waar ik verkering mee wilde zei dat we beter een ander soort relatie hadden zonder gevoelens.
Nee, ben gewoon sinds pas van vandaag op dit forumquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:47 schreef Rijst het volgende:
Geregistreerd Woensdag 19 oktober 2011 @ 11:10
Troll
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:41 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
je ging zeker te snel voor haar?
Mooi toch, neuken is neuken. Hoe minder gevoelens zij heeft des te makkelijker het is om een nieuwe te doen toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:40 schreef ThisSpartais het volgende:
[FIFA 12: FUT]quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:00 schreef vandermar het volgende:
Pfoe, ik ben kapot. Iets minder dan 5km gelopen in 29 minuten en 36 seconden. Best knap voor een ongetraint iemand. Er is een begin, maandag maar weer aangezien vrijdag moet trainen en zondag wedstrijd heb.
Wat ik met mijn post wilde zeggen is dat het niet alleen om PACE draait in FUT.quote:
Uithoudingsvermogen +3quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:00 schreef vandermar het volgende:
Pfoe, ik ben kapot. Iets minder dan 5km gelopen in 29 minuten en 36 seconden. Best knap voor een ongetraint iemand. Er is een begin, maandag maar weer aangezien vrijdag moet trainen en zondag wedstrijd heb.
Maar wil haar niet als object zien, snap je?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mooi toch, neuken is neuken. Hoe minder gevoelens zij heeft des te makkelijker het is om een nieuwe te doen toch?
quote:
Ik wil niet onvriendelijk overkomen, maar kun je ergens anders gaan janken? Dan kunnen wij het weer over voetbal hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:06 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Maar wil haar niet als object zien, snap je?
En geen wijfquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:10 schreef ThisSpartais het volgende:
Ik een troll?
Ik heb MLS bronze, Belgian Epic Silvers and teamkilling GOLD BPL met PACEMANIACS
Slechter kan dan ook onmogelijk, ik bedoel Feyenoord staat gelijk aan Belgische 3e klassequote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:12 schreef vandermar het volgende:
Jammer dat Achahbar en Isoufi niet bij FUT zitten. Vooral Achahbar isin single player. 4* skill en word beter en beter bij mijn Feyenoord
Fuck, ik ben gedistquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:12 schreef ThisSpartais het volgende:
Jij denkt dat je een wijf hebt maar je vader een pruik opzetten verandert jouw probleem niet kneus
Je moeder is een Belgische 3e klassequote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:13 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Slechter kan dan ook onmogelijk, ik bedoel Feyenoord staat gelijk aan Belgische 3e klasse
65 CAM, 4* skillmoves.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:17 schreef vandermar het volgende:
Zo, even een zilver eredivisie elftal maken. Nelom en Cabral binnen.
Edit: Isoufi wel in FUT? Zit Achahbar er dan ook in?
Zonde, is een fijne spits. Ik heb nu Poepon in de spits maar wil voor Ricky en Guidetti gaan. Cillessen nog als keeper. De Vrij en Donk heb ik centraal. George of biseswar?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Isoufi, that is. Allah Achbar zit er niet in.
Laat dat team is zien.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:20 schreef psychedelicate het volgende:
Ik heb Wynne in mijn silver MLS team, best grappig hoe hij een Pato met gemak inhaalt terwijl hij 10 meter achter hem begint.
Labyad van PSVquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zonde, is een fijne spits. Ik heb nu Poepon in de spits maar wil voor Ricky en Guidetti gaan. Cillessen nog als keeper. De Vrij en Donk heb ik centraal. George of biseswar?
Castaignos is een monster. Heb em al een tijdje en vind m echt gruwelijk. En toen kwam ik er gister achter dat ie maar 7 chem heeft. Dus als ik die boost word ie alleen maar beterquote:
Serero, of Enoh ofzoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:39 schreef vandermar het volgende:
Wie op middenveld, El Ahmadi, Isoufi ook op middenveld en?
Wolfswinkel is ookquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Castaignos is een monster. Heb em al een tijdje en vind m echt gruwelijk. En toen kwam ik er gister achter dat ie maar 7 chem heeft. Dus als ik die boost word ie alleen maar beter
Doe je Eredivisie of Dutchies?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:42 schreef vandermar het volgende:
George ga ik RW nemen, 4* skill en 87 pace
Donk en De vrij heb ik centraal. Cillissen als keeper, dan moet ik nog middenvelders.
Dutchies, maar moet zometeen eerst even wedstrijden spelen voor coinsquote:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hfMM3EAEbbJmZquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dutchies, maar moet zometeen eerst even wedstrijden spelen voor coins
Kwak hier maar een rits goede spelers neer voor silver dutchies en dan zal ik even kijken.
Fer op het middenveld, die ziet er echt als een tank uit.
Sowieso Fer mid mid, da Silva backup. Heb zelf Overtoom en Barazite(4*) er naast. Goossens er nog bij, dodelijk schot en vrije trap. El Kabir is mijn 2e spits, ook 4*quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dutchies, maar moet zometeen eerst even wedstrijden spelen voor coins
Kwak hier maar een rits goede spelers neer voor silver dutchies en dan zal ik even kijken.
Keurig team, alleen ga ik 4-3-2-1 of 4-3-3 spelenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hfMM3EAEbbJmZ
Het is maar hoe je fijn speelt. Als ik het fijn vind om met frivole en snelle buitenspelers te spelen doe ik dat in een 4-3-2-1 of een 4-3-3 formatie.quote:
Als je de Nederlandse Silvers een beetje kent, of er een beetje in hebt verdiept, dan kies je gewoon 4321 of 433 met zulke buitenspelers en middenvelders. Maar je zult wel weer aan het uitlokken zijnquote:
Ik heb net mijn 650k opgemaakt en nu zijn mijn teams af:quote:
4-3-1-2 vind ik lastig, dat gepiel in het midden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is maar hoe je fijn speelt. Als ik het fijn vind om met frivole en snelle buitenspelers te spelen doe ik dat in een 4-3-2-1 of een 4-3-3 formatie.
Met mijn serie A team speel ik 4-3-1-2 en dat speelt heerlijk. Mijn vorige BPL team deed ik 4-1-2-1-2 omdat ik niet van die buitenspelers hield.
Tenzij je 4-3-3 kut vind of het zonde vind om al die spitsen te verkwanselen...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:54 schreef laucas het volgende:
[..]
Als je de Nederlandse Silvers een beetje kent, of er een beetje in hebt verdiept, dan kies je gewoon 4321 of 433 met zulke buitenspelers en middenvelders. Maar je zult wel weer aan het uitlokken zijn
Ik vind het heel erg meevallen, de 2 buitenste middenvelders staan toch wel vrij ver richting de zijlijn en de 2 spitsen staan ook wel redelijk breed. Als je snelle backs hebt vind ik het vrij ideaal, Abate en Armero.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
4-3-1-2 vind ik lastig, dat gepiel in het midden.
Mijn eredivisie silvers:
Veldhuizen
Rosales-Marcelo-Vlaar(moet nog Bouma worden)-Pieters (tiendalli wisselt m af)
Fer-IF wenbloom-Willem Jansen
George-Guidetti-Oar
Ja, ik hou van snelle buitenspelers. Kuyt met 69 pace is niks voor mij.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:01 schreef ThisSpartais het volgende:
Oar en geen pacemaniac? Laat muh ni lachen
Zelfde als mij dus.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik hou van snelle buitenspelers. Kuyt met 69 pace is niks voor mij.
Geen Fer? DIe is imo wel wat beter dan Brama en Jansen, Fer is echt een tank. Jammer van die paar niet Nederlandersquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:02 schreef Fuszy het volgende:
Vandermar
Dit is mijn eredivisie silver team:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kCk5KN8wbbEIC
Fer staat er normaal altijd in. Vraag me af waar die nu is, ik denk bij de reserves. Guidetti staat daar ook. Fernandez vind ik fijn omdat die vent sterk, groot en snel is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen Fer? DIe is imo wel wat beter dan Brama en Jansen, Fer is echt een tank. Jammer van die paar niet Nederlandersen Fernandez zou ik ruilen voor Guidetti, vind ik stukken beter.
Guidetti heeft het beste rendement van alle spitsen tot nu toe. Heb gespeeld met:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen Fer? DIe is imo wel wat beter dan Brama en Jansen, Fer is echt een tank. Jammer van die paar niet Nederlandersen Fernandez zou ik ruilen voor Guidetti, vind ik stukken beter.
Met een beetje geduld ben je niet meer dan 7-10k kwijt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:10 schreef ThisSpartais het volgende:
Denk erover na om mijn super pace team van de hand te doen voor een Silver Dutch...
Wil enkel NL spelers, hoeveel zal mij dit kosten?
10k?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:10 schreef ThisSpartais het volgende:
Denk erover na om mijn super pace team van de hand te doen voor een Silver Dutch...
Wil enkel NL spelers, hoeveel zal mij dit kosten?
Gaat je niet lukken met 4-1-2-1-2 vrees ikquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Met een beetje geduld ben je niet meer dan 7-10k kwijt.
Hij wilde pace spelen, lijkt mij dat je dan het beste kan gaan voor 4-3-3. Iig iets met wingers. Volgens mij was ik niet meer dan 7k kwijt. Uiteindelijk heeft het me wel meer gekost, maar om te starten met redelijke spelers (soms ook al naar mijn inzien de beste) is dat zeker wel voldoende.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:15 schreef laucas het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken met 4-1-2-1-2 vrees ik
Jij speelde toch ook al FUT11?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:27 schreef zerokil het volgende:
Wat doen die trainers nu eigenlijk? (dan heb ik het over de trainers met 10% shooting etc.)
Bij kaartjes voegen die wat toe. Stel je gebruikt dribbling +5, als je dan twee trainers hebt +10% dan krijg je niet +5 maar +6.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:27 schreef zerokil het volgende:
Wat doen die trainers nu eigenlijk? (dan heb ik het over de trainers met 10% shooting etc.)
Hoeveel trainers kan je gebruiken? Elke wedstrijd?
Vreselijke wedstrijd inderdaadquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Zit er trouwens nog iemand Marseille - Arsenal te kijken?
Ben de 1e helft in slaap gevallen en ik vraag me af waarom ik de 2e helft wakker ben gebleven.
Heb hem ook over gezet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Zit er trouwens nog iemand Marseille - Arsenal te kijken?
Ben de 1e helft in slaap gevallen en ik vraag me af waarom ik de 2e helft wakker ben gebleven.
Zijn bezig met een verbouwing. Er zaten volgens mij nog steeds 41.000 mensen, maar die kon je allemaal niet zien...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wtf, ik kijk 1 minuut van die wedstrijd en ik zie een goal
Maar wat leeg dat stadion![]()
Je ziet wel dat het leeft bij marseille![]()
Tevens moest ik lachen om DA FOREHEAD!
Precies. Al ga ik die film wel kijken, klinkt tof.quote:
Ah, dat verklaart het wel een beetjequote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zijn bezig met een verbouwing. Er zaten volgens mij nog steeds 41.000 mensen, maar die kon je allemaal niet zien...
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:51 schreef ThisSpartais het volgende:
Hey mattie, groot gelijk.
Torres is geen topspits in mijn ogen
Kom je clubben?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]![]()
Wat loop je tof te doen?
Dees man.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:51 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Hey mattie, groot gelijk.
Torres is geen topspits in mijn ogen
Weer tof lopen doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:57 schreef ThisSpartais het volgende:
Was gewoon gefrustreerd tot nu, is geregeld met vriendinnetje
272 posts op 1 dag. Moet jij niet iets anders gaan doen ofzo?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:58 schreef ThisSpartais het volgende:
Laat me toevoegen, RVP IF >>>>>>>> alle aanvallers in BPL.
91 shot??????
FC Leverworstquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:02 schreef Ferdii het volgende:
Zal straks ook Ff een club pro maken, nog niet gedaan![]()
Wat was de PS2 club + wachtwoord ook alweer?
Sowieso, check z'n post-history, hij heeft in allemaal sex-gerelateerde topics lopen posten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:02 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
272 posts op 1 dag. Moet jij niet iets anders gaan doen ofzo?
15 jarige kleuters die leuk denken te zijn
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:03 schreef laucas het volgende:
[..]
FC Leverworst
Contactpersoon: Klaas Toefjes
+1quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Sowieso, check z'n post-history, hij heeft in allemaal sex-gerelateerde topics lopen posten.Waarschijnlijk net z'n eerste zaadlozing gehad en meteen los gegaan met google en bij fok uitgekomen.
Ah oke, en je vriendin bezoeken ofzo in je vakantie of zit dat er niet in?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:11 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
+1
heb trouwens ook vakantie dus tijd genoeg
Kan toch niet altijd bij d'r zijn dan gaat haar moeder weer lopen schreeuwen dat ik niet goed genoeg benquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ah oke, en je vriendin bezoeken ofzo in je vakantie of zit dat er niet in?
Ben je ook niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:29 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Kan toch niet altijd bij d'r zijn dan gaat haar moeder weer lopen schreeuwen dat ik niet goed genoeg ben
Vraag het je andere account.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:40 schreef ThisSpartais het volgende:
Kijk, krijg ik hier bakken haat over me heen.
Waarom?
In je vriendins ogen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:46 schreef ThisSpartais het volgende:
Vertel me wat ik mis doe dan.???
In mijn ogen niets trouwens
Jij riep vanmiddag dat Zagreb-Ajax een Europa League wedstrijd was, maar dit sloeg echt alles. Slechtste wedstrijd in de historie van de Champions League denk ik.quote:
Ik heb net dezelfde op m'n watchlist gezetquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:26 schreef Iceman21 het volgende:
4-2-3-1 Suarez op de markt, voor 10k.
Helaas nog wel 9 uur te gaan
Care/quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:30 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik heb net dezelfde op m'n watchlist gezet
Rot op.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:44 schreef ThisSpartais het volgende:
Knikker op knikkerkop.
Anderlecht is mijn clubbie
jeweet
Anderlecht is een gezwel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:44 schreef ThisSpartais het volgende:
Knikker op knikkerkop.
jeweet
Haha.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:44 schreef ThisSpartais het volgende:
Knikker op knikkerkop.
jeweet
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:47 schreef ThisSpartais het volgende:
Nee, anderlecht is een mooie Belgische club met meer traditie dan pakweg Wilkel 2
Liveitup is je andere account zeker?quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Liveitup is je andere account zeker?
Aha, die is gebanned. Ja dus. Is je moeder er inmiddels al weer achter gekomen dat je een hoop sokken hebt volgespoten op een shemale?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |