Toch nog even dit, om jouw foto goed te maken:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Genoeg over make up nu... Smaken verschillen, gelukkig maar.
Heb net Beckford opgepikt. 92 pace. ook wel fijn voor mijn engelse kutteam.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:47 schreef ThisSpartais het volgende:
Toch blijft ze gehyped door op de tv te komen hoor
agbonlahor, Hernandez
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:52 schreef Platina het volgende:
[..]
Heb net Beckford opgepikt. 92 pace. ook wel fijn voor mijn engelse kutteam.
Had hem, uitstekende speler vind ik hem.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:52 schreef Platina het volgende:
[..]
Heb net Beckford opgepikt. 92 pace. ook wel fijn voor mijn engelse kutteam.
Wat lul je nou dom? Staat er ergens XBOX of PS in de topictitel?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:00 schreef detennismaster het volgende:
En geef de FUT PCgamers een eigen topic. Dan zijn ze hier tenminste weg!
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:59 schreef ThisSpartais het volgende:
Vergeef me, Belgen winnen nooit in het echte voetbal dus probeer ik het met rennen.
Vergeef me GOd
quote:Dries Mertens:
'Binnen vijf jaar zijn wij Nederland voorbij. Dan kunnen we óók in de buurt van een WK-finale komen', zegt de PSV'er in Nusport. 'Misschien winnen we de titel wel.'
Ik heb wel eerder wezen hardlopenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:08 schreef Iceman21 het volgende:
Beter begin je met 3km...
..geloof me, ik weet waarover ik lul
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:10 schreef Fuszy het volgende:
Robinho of Jovetic als CF? of andere suggesties
KP Boateng is in mijn ogen een heldquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:10 schreef Fuszy het volgende:
Joveticquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:10 schreef Fuszy het volgende:
Boateng is beter, ik heb met beiden al gespeeldquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Joveticiets trager maar ik vind hem fijner spelen. 5* skill
en lekker schot
Je bent een autistische nudist?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb wel eerder wezen hardlopenaan conditie en wilskracht ligt het niet, zo lang ik maar bezig ben. Het ergste is het mij er toe zetten om kleren aan te doen en de deur uit te stappen
.
quote:
Bij mij is het net andersom. De deur uit stappen in mijn felgroene latex pakkie gaat wel, maar zodra ik 15 meter heb gelopen krijg ik een hart verzakking.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb wel eerder wezen hardlopenaan conditie en wilskracht ligt het niet, zo lang ik maar bezig ben. Het ergste is het mij er toe zetten om kleren aan te doen en de deur uit te stappen
.
Robinho ook 5* skill moves.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Joveticiets trager maar ik vind hem fijner spelen. 5* skill
en lekker schot
O lol, 10kmquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:13 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Bij mij is het net andersom. De deur uit stappen in mijn felgroene latex pakkie gaat wel, maar zodra ik 15 meter heb gelopen krijg ik een hart verzakking.
Nee ff serieus, 5 km in totaal is wel te doen, dacht dat je het over 5 heen en 5 terug had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |