Een beetje flauw... maar dit is gewoon een foto zonder make up. Hier wordt je naast wakker...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beetje flauw, van elke vrouw kan je een lelijke foto posten.
Begrijp me niet verkeerd, ik ook. Nu weer over Fifa...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:38 schreef ThisSpartais het volgende:
Dude, die foto is nog geeneens lelijk.
Zou r nog zo doen
quote:
En jij denkt dat die afgelikte tokkie tosti geen make-up gebruikt?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Een beetje flauw... maar dit is gewoon een foto zonder make up. Hier wordt je naast wakker...
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:39 schreef ThisSpartais het volgende:
Ik doe aan pace abuse in fifa UT, i love it.
Ik maak mensen af met 10-0 door pace abuse om ze daarna te zien opgeven na 80 minuten.
Ik kick hierop
Toch nog even dit, om jouw foto goed te maken:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Genoeg over make up nu... Smaken verschillen, gelukkig maar.
Heb net Beckford opgepikt. 92 pace. ook wel fijn voor mijn engelse kutteam.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:47 schreef ThisSpartais het volgende:
Toch blijft ze gehyped door op de tv te komen hoor
agbonlahor, Hernandez
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:52 schreef Platina het volgende:
[..]
Heb net Beckford opgepikt. 92 pace. ook wel fijn voor mijn engelse kutteam.
Had hem, uitstekende speler vind ik hem.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:52 schreef Platina het volgende:
[..]
Heb net Beckford opgepikt. 92 pace. ook wel fijn voor mijn engelse kutteam.
Wat lul je nou dom? Staat er ergens XBOX of PS in de topictitel?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:00 schreef detennismaster het volgende:
En geef de FUT PCgamers een eigen topic. Dan zijn ze hier tenminste weg!
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:59 schreef ThisSpartais het volgende:
Vergeef me, Belgen winnen nooit in het echte voetbal dus probeer ik het met rennen.
Vergeef me GOd
quote:Dries Mertens:
'Binnen vijf jaar zijn wij Nederland voorbij. Dan kunnen we óók in de buurt van een WK-finale komen', zegt de PSV'er in Nusport. 'Misschien winnen we de titel wel.'
Ik heb wel eerder wezen hardlopenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:08 schreef Iceman21 het volgende:
Beter begin je met 3km...
..geloof me, ik weet waarover ik lul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |