Ik wil niet onvriendelijk overkomen, maar kun je ergens anders gaan janken? Dan kunnen wij het weer over voetbal hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:06 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Maar wil haar niet als object zien, snap je?
En geen wijfquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:10 schreef ThisSpartais het volgende:
Ik een troll?
Ik heb MLS bronze, Belgian Epic Silvers and teamkilling GOLD BPL met PACEMANIACS
Slechter kan dan ook onmogelijk, ik bedoel Feyenoord staat gelijk aan Belgische 3e klassequote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:12 schreef vandermar het volgende:
Jammer dat Achahbar en Isoufi niet bij FUT zitten. Vooral Achahbar isin single player. 4* skill en word beter en beter bij mijn Feyenoord
Fuck, ik ben gedistquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:12 schreef ThisSpartais het volgende:
Jij denkt dat je een wijf hebt maar je vader een pruik opzetten verandert jouw probleem niet kneus
Je moeder is een Belgische 3e klassequote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:13 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Slechter kan dan ook onmogelijk, ik bedoel Feyenoord staat gelijk aan Belgische 3e klasse
65 CAM, 4* skillmoves.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:17 schreef vandermar het volgende:
Zo, even een zilver eredivisie elftal maken. Nelom en Cabral binnen.
Edit: Isoufi wel in FUT? Zit Achahbar er dan ook in?
Zonde, is een fijne spits. Ik heb nu Poepon in de spits maar wil voor Ricky en Guidetti gaan. Cillessen nog als keeper. De Vrij en Donk heb ik centraal. George of biseswar?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Isoufi, that is. Allah Achbar zit er niet in.
Laat dat team is zien.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:20 schreef psychedelicate het volgende:
Ik heb Wynne in mijn silver MLS team, best grappig hoe hij een Pato met gemak inhaalt terwijl hij 10 meter achter hem begint.
Labyad van PSVquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zonde, is een fijne spits. Ik heb nu Poepon in de spits maar wil voor Ricky en Guidetti gaan. Cillessen nog als keeper. De Vrij en Donk heb ik centraal. George of biseswar?
Castaignos is een monster. Heb em al een tijdje en vind m echt gruwelijk. En toen kwam ik er gister achter dat ie maar 7 chem heeft. Dus als ik die boost word ie alleen maar beterquote:
Serero, of Enoh ofzoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:39 schreef vandermar het volgende:
Wie op middenveld, El Ahmadi, Isoufi ook op middenveld en?
Wolfswinkel is ookquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Castaignos is een monster. Heb em al een tijdje en vind m echt gruwelijk. En toen kwam ik er gister achter dat ie maar 7 chem heeft. Dus als ik die boost word ie alleen maar beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |