Met een beetje geduld ben je niet meer dan 7-10k kwijt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:10 schreef ThisSpartais het volgende:
Denk erover na om mijn super pace team van de hand te doen voor een Silver Dutch...
Wil enkel NL spelers, hoeveel zal mij dit kosten?
10k?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:10 schreef ThisSpartais het volgende:
Denk erover na om mijn super pace team van de hand te doen voor een Silver Dutch...
Wil enkel NL spelers, hoeveel zal mij dit kosten?
Gaat je niet lukken met 4-1-2-1-2 vrees ikquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Met een beetje geduld ben je niet meer dan 7-10k kwijt.
Hij wilde pace spelen, lijkt mij dat je dan het beste kan gaan voor 4-3-3. Iig iets met wingers. Volgens mij was ik niet meer dan 7k kwijt. Uiteindelijk heeft het me wel meer gekost, maar om te starten met redelijke spelers (soms ook al naar mijn inzien de beste) is dat zeker wel voldoende.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:15 schreef laucas het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken met 4-1-2-1-2 vrees ik
Jij speelde toch ook al FUT11?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:27 schreef zerokil het volgende:
Wat doen die trainers nu eigenlijk? (dan heb ik het over de trainers met 10% shooting etc.)
Bij kaartjes voegen die wat toe. Stel je gebruikt dribbling +5, als je dan twee trainers hebt +10% dan krijg je niet +5 maar +6.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:27 schreef zerokil het volgende:
Wat doen die trainers nu eigenlijk? (dan heb ik het over de trainers met 10% shooting etc.)
Hoeveel trainers kan je gebruiken? Elke wedstrijd?
Vreselijke wedstrijd inderdaadquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Zit er trouwens nog iemand Marseille - Arsenal te kijken?
Ben de 1e helft in slaap gevallen en ik vraag me af waarom ik de 2e helft wakker ben gebleven.
Heb hem ook over gezet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Zit er trouwens nog iemand Marseille - Arsenal te kijken?
Ben de 1e helft in slaap gevallen en ik vraag me af waarom ik de 2e helft wakker ben gebleven.
Zijn bezig met een verbouwing. Er zaten volgens mij nog steeds 41.000 mensen, maar die kon je allemaal niet zien...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wtf, ik kijk 1 minuut van die wedstrijd en ik zie een goal
Maar wat leeg dat stadion![]()
Je ziet wel dat het leeft bij marseille![]()
Tevens moest ik lachen om DA FOREHEAD!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |