Doe je Eredivisie of Dutchies?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:42 schreef vandermar het volgende:
George ga ik RW nemen, 4* skill en 87 pace
Donk en De vrij heb ik centraal. Cillissen als keeper, dan moet ik nog middenvelders.
Dutchies, maar moet zometeen eerst even wedstrijden spelen voor coinsquote:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hfMM3EAEbbJmZquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dutchies, maar moet zometeen eerst even wedstrijden spelen voor coins
Kwak hier maar een rits goede spelers neer voor silver dutchies en dan zal ik even kijken.
Fer op het middenveld, die ziet er echt als een tank uit.
Sowieso Fer mid mid, da Silva backup. Heb zelf Overtoom en Barazite(4*) er naast. Goossens er nog bij, dodelijk schot en vrije trap. El Kabir is mijn 2e spits, ook 4*quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dutchies, maar moet zometeen eerst even wedstrijden spelen voor coins
Kwak hier maar een rits goede spelers neer voor silver dutchies en dan zal ik even kijken.
Keurig team, alleen ga ik 4-3-2-1 of 4-3-3 spelenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hfMM3EAEbbJmZ
Het is maar hoe je fijn speelt. Als ik het fijn vind om met frivole en snelle buitenspelers te spelen doe ik dat in een 4-3-2-1 of een 4-3-3 formatie.quote:
Als je de Nederlandse Silvers een beetje kent, of er een beetje in hebt verdiept, dan kies je gewoon 4321 of 433 met zulke buitenspelers en middenvelders. Maar je zult wel weer aan het uitlokken zijnquote:
Ik heb net mijn 650k opgemaakt en nu zijn mijn teams af:quote:
4-3-1-2 vind ik lastig, dat gepiel in het midden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is maar hoe je fijn speelt. Als ik het fijn vind om met frivole en snelle buitenspelers te spelen doe ik dat in een 4-3-2-1 of een 4-3-3 formatie.
Met mijn serie A team speel ik 4-3-1-2 en dat speelt heerlijk. Mijn vorige BPL team deed ik 4-1-2-1-2 omdat ik niet van die buitenspelers hield.
Tenzij je 4-3-3 kut vind of het zonde vind om al die spitsen te verkwanselen...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:54 schreef laucas het volgende:
[..]
Als je de Nederlandse Silvers een beetje kent, of er een beetje in hebt verdiept, dan kies je gewoon 4321 of 433 met zulke buitenspelers en middenvelders. Maar je zult wel weer aan het uitlokken zijn
Ik vind het heel erg meevallen, de 2 buitenste middenvelders staan toch wel vrij ver richting de zijlijn en de 2 spitsen staan ook wel redelijk breed. Als je snelle backs hebt vind ik het vrij ideaal, Abate en Armero.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
4-3-1-2 vind ik lastig, dat gepiel in het midden.
Mijn eredivisie silvers:
Veldhuizen
Rosales-Marcelo-Vlaar(moet nog Bouma worden)-Pieters (tiendalli wisselt m af)
Fer-IF wenbloom-Willem Jansen
George-Guidetti-Oar
Ja, ik hou van snelle buitenspelers. Kuyt met 69 pace is niks voor mij.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:01 schreef ThisSpartais het volgende:
Oar en geen pacemaniac? Laat muh ni lachen
Zelfde als mij dus.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik hou van snelle buitenspelers. Kuyt met 69 pace is niks voor mij.
Geen Fer? DIe is imo wel wat beter dan Brama en Jansen, Fer is echt een tank. Jammer van die paar niet Nederlandersquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:02 schreef Fuszy het volgende:
Vandermar
Dit is mijn eredivisie silver team:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kCk5KN8wbbEIC
Fer staat er normaal altijd in. Vraag me af waar die nu is, ik denk bij de reserves. Guidetti staat daar ook. Fernandez vind ik fijn omdat die vent sterk, groot en snel is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen Fer? DIe is imo wel wat beter dan Brama en Jansen, Fer is echt een tank. Jammer van die paar niet Nederlandersen Fernandez zou ik ruilen voor Guidetti, vind ik stukken beter.
Guidetti heeft het beste rendement van alle spitsen tot nu toe. Heb gespeeld met:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen Fer? DIe is imo wel wat beter dan Brama en Jansen, Fer is echt een tank. Jammer van die paar niet Nederlandersen Fernandez zou ik ruilen voor Guidetti, vind ik stukken beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |