Ah, dat verklaart het wel een beetjequote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zijn bezig met een verbouwing. Er zaten volgens mij nog steeds 41.000 mensen, maar die kon je allemaal niet zien...
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:51 schreef ThisSpartais het volgende:
Hey mattie, groot gelijk.
Torres is geen topspits in mijn ogen
Kom je clubben?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]![]()
Wat loop je tof te doen?
Dees man.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:51 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Hey mattie, groot gelijk.
Torres is geen topspits in mijn ogen
Weer tof lopen doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:57 schreef ThisSpartais het volgende:
Was gewoon gefrustreerd tot nu, is geregeld met vriendinnetje
272 posts op 1 dag. Moet jij niet iets anders gaan doen ofzo?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:58 schreef ThisSpartais het volgende:
Laat me toevoegen, RVP IF >>>>>>>> alle aanvallers in BPL.
91 shot??????
FC Leverworstquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:02 schreef Ferdii het volgende:
Zal straks ook Ff een club pro maken, nog niet gedaan![]()
Wat was de PS2 club + wachtwoord ook alweer?
Sowieso, check z'n post-history, hij heeft in allemaal sex-gerelateerde topics lopen posten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:02 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
272 posts op 1 dag. Moet jij niet iets anders gaan doen ofzo?
15 jarige kleuters die leuk denken te zijn
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:03 schreef laucas het volgende:
[..]
FC Leverworst
Contactpersoon: Klaas Toefjes
+1quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Sowieso, check z'n post-history, hij heeft in allemaal sex-gerelateerde topics lopen posten.Waarschijnlijk net z'n eerste zaadlozing gehad en meteen los gegaan met google en bij fok uitgekomen.
Ah oke, en je vriendin bezoeken ofzo in je vakantie of zit dat er niet in?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:11 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
+1
heb trouwens ook vakantie dus tijd genoeg
Kan toch niet altijd bij d'r zijn dan gaat haar moeder weer lopen schreeuwen dat ik niet goed genoeg benquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ah oke, en je vriendin bezoeken ofzo in je vakantie of zit dat er niet in?
Ben je ook niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:29 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Kan toch niet altijd bij d'r zijn dan gaat haar moeder weer lopen schreeuwen dat ik niet goed genoeg ben
Vraag het je andere account.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:40 schreef ThisSpartais het volgende:
Kijk, krijg ik hier bakken haat over me heen.
Waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |