wauw, mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:10 schreef ThisSpartais het volgende:
G Low kerel, dat is de man. Heb hem trouwens al in het echt mogen ontmoeten
Wynnequote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:17 schreef ThisSpartais het volgende:
Helumaal niet, ik ben gewoon een liefhebber van pace meer niet.
Wie is jullie favoriete speler?
Zullen we kijken naar zijn pace
en dat is?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:19 schreef psychedelicate het volgende:
's Werelds beste speler heeft in FUT maar 67 PAC.
Hapquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:19 schreef ThisSpartais het volgende:
Zie je!!!!!! Een centerV met 96 pace!!!! die koop ik zelfs niet!!!
Joh, dat is wel duidelijk. Het is ook heel duidelijk een kloon als je zijn postgeschiedenis zit. En geen Belg.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:16 schreef TheFastOne het volgende:
En toch denk ik nog steeds dat we getrolld worden.
Ik zat net de pace stat van Busquets te checken...quote:
Xavi overschat vinden, ga is heel snel weg hier.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:22 schreef ThisSpartais het volgende:
Xavi is zwaar overschat;
Chicharito zet hem in z'n blauw zwarte onderbroekie
Ha, ik heb niet veel met Busquets, hoor. Hij wordt alleen te veel gehaat en te vaak onderschat.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik zat net de pace stat van Busquets te checken...
En Xavi dan? Loopt zo traag dat je denkt dat ie er een biertje bij neemtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:25 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ha, ik heb niet veel met Busquets, hoor. Hij wordt alleen te veel gehaat en te vaak onderschat.
Ik had het over real life, weet niet waar jij het over hebt? Hoe dan ook, Xavi hoeft zelf niet per se te lopen, hij laat de bal het werk doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:26 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
En Xavi dan? Loopt zo traag dat je denkt dat ie er een biertje bij neemt
Fout. Dat is de redenering van de typische trage, salonvoetballer die nooit iets zal bereiken in z'n stinkende leven.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:27 schreef Kamikazie het volgende:
''Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |