DAquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:39 schreef Iceman21 het volgende:
Arshavin en Gonalons + 3000 voor Bastos. Doen?
Wat is Arshavin waard
Waar is Cara als je dr nodig hebt....quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:43 schreef Tim86 het volgende:
oh sorry, wist niet dat hij op de pc speelde.
Maar dan nog, hoe moeten wij het dan weten, 3 op de 8000 spelen FIFA op de pc
Idd, heb ik nu al 80 gezegd FFS...quote:
Waarom vraag je het dan hier? Alsof wij dat wel weten..we spelen niet eens op de pcquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:44 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Idd, heb ik nu al 80 gezegd FFS...
En je kan dan wel de xbox en ps3 prijzen aanhouden maar dan verkoop je dus echt HE-LE-MAAL niemand.
Schijnt dus een vent te zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waar is Cara als je dr nodig hebt....
Dat maakt me niks uit, voor mij blijft ze altijd een vrouwquote:
Neequote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:24 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Pff dan geloof je me toch niet![]()
Waar speel jij op? Ook op PC?
Er is maar 1 toernooitje waar ik met mijn klote team in kom, als je hem wint krijg je 1900 bonus. En keer op keer kom ik tegen mixes Barca/Madrid, Chelsea/Man Utd en noem maar op. Je hoeft me niet te geloven, maar t is wel echt zo.
Fixedquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waar is Cara als je het nodig hebt....
Jullie fout. Heb FIFA 12 ook op mijn gebannede omgebouwde 360 en sorry hoor, maar dat lijkt wel gameboy color als ik het vergelijk met de fps en graphics die ik bij FIFA 12 op de PC krijg..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan hier? Alsof wij dat wel weten..we spelen niet eens op de pc
Geen idee, goeie tip.. ff kijkenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat maakt me niks uit, voor mij blijft ze altijd een vrouwMaar Iceman, zijn er op het tweakersforum niet meer PC gebruikers? Hoog PC-gehalte daar...
RVP is ook een uitstekende passer, niet geheel onbelangrijk voor een spits vind ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ondersteund door 2 vleugelspitsen kun je het beste een snelle kopper hebben inderdaad. Al scoorde ik met Sigthorsson, Altidore, vooral Guidetti en van Persie gewoon regelmatig. Alleen die Torres. Ach, had hem misschien wat meer wedstrijden moeten geven om te wennen misschien, kan ook.
als een 60-jarige pc dus...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:48 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Jullie fout. Heb FIFA 12 ook op mijn gebannede omgebouwde 360 en sorry hoor, maar dat lijkt wel gameboy color als ik het vergelijk met de fps en graphics die ik bij FIFA 12 op de PC krijg..![]()
Dat speelt zo soepel het lijken wel de tieten van Patricia Paay nadat ze zijn ingesmeerd met olie
Leuk man die graphics. Jammer dat je verder geen kut van het hele spel snapt. En die tieten zijn gerimpeld als fuck dus wthquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:48 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Jullie fout. Heb FIFA 12 ook op mijn gebannede omgebouwde 360 en sorry hoor, maar dat lijkt wel gameboy color als ik het vergelijk met de fps en graphics die ik bij FIFA 12 op de PC krijg..![]()
Dat speelt zo soepel het lijken wel de tieten van Patricia Paay nadat ze zijn ingesmeerd met olie
Wat fucked het nou dat je zweetdruppeltjes bij de spelers kan zien tijdens de wedstrijd. Ik koop het voor mijn plezier, niet om er op te geilen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:48 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Wtf heeft FPS met buttonlag te makenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:53 schreef Iceman21 het volgende:
Die graphics zijn mooi meegenomen, maar het gaat om de FPS. en 110 FPS ga je op de xbox nooit krijgen.. En vooral in een voetbalgame is dat nog wel het belangrijkst. Niks irritanter dan button lag etc etc..
En ik snap niks van het spel? Wat lul je nou? De PC markt is gewoon heel anders dan die op de consoles.. Haal die game voor je PC als hij het trekt, en probeer dan nog eens boven de 70k uit te komen in fut. Gaat je niet lukken
Wat hij zegt, ik ken iemand die het op de PC speelt en geen leugens... Om daar een goed team te halen moet je packs kopen met euriesquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:53 schreef Iceman21 het volgende:
Die graphics zijn mooi meegenomen, maar het gaat om de FPS. en 110 FPS ga je op de xbox nooit krijgen.. En vooral in een voetbalgame is dat nog wel het belangrijkst. Niks irritanter dan button lag etc etc..
En ik snap niks van het spel? Wat lul je nou? De PC markt is gewoon heel anders dan die op de consoles.. Haal die game voor je PC als hij het trekt, en probeer dan nog eens boven de 70k uit te komen in fut. Gaat je niet lukken
Kei harde euries JONGUHquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:54 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Wat hij zegt, ik ken iemand die het op de PC speelt en geen leugens... Om daar een goed team te halen moet je packs kopen met euries
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |