Echt hé, uithoudingsvermogen van een kudde paarden en het schot van een kanonskogel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:58 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Die heb ik ook een tijdje gehad in mijn bpl team, wat een baas is dat zeg!
FUT potje dus?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:59 schreef Rijst het volgende:
Mijn ut
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#gt1uRNTqbbI3i
Nani is echt als een Robben op links en Ruiz doet het nu ook aardig.
Die CAM's spelen als vleugels. Hazard wil ik dan omtoveren tot CAM, Bastos ook en Nene dan centraal, omdat zijn pace wat minder is maar goed shot en pass.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:53 schreef DutchSL het volgende:
Als je met 2 vleugelspelers wilt spelen en ook nog Hazard erbij wil sparen, waarom dan een systeem kiezen waar geen vleugels in zitten?
Ze waren niet te vinden in mijn formatie dus zodra ik geld heb kijk ik of ik ze wel in de goeie formatie kan kopen en anders koop ik formatiekaartjes. Speel er nu toch nog niet mee.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:54 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Sowieso dit.
Maar koop aub een andere Planus en Nene, want hun formatie is rood....
Keek ook altijd Charmed, maar Rose McGowan vond ik altijd maar niks, die grote ogen enzo...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alyssa Milano en Rose McGowan zijn/waren lekkerder.
Ik kan die Nederlandse linkjes niet bekijken. Ik krijg dan "Sorry de webapp is niet beschikbaar in het Nederlands". En dan kun je van die talen klikken en kom ik bij mn eigen webapp.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:59 schreef Rijst het volgende:
Mijn ut
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#gt1uRNTqbbI3i
Nani is echt als een Robben op links en Ruiz doet het nu ook aardig.
Uh ja dat is een hack. Dan ben je binnen de korste keren je coins kwijt..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:04 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik kan die Nederlandse linkjes niet bekijken. Ik krijg dan "Sorry de webapp is niet beschikbaar in het Nederlands". En dan kun je van die talen klikken en kom ik bij mn eigen webapp.
Je ziet toch dat het ea.com isquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:05 schreef m25 het volgende:
[..]
Uh ja dat is een hack. Dan ben je binnen de korste keren je coins kwijt..
Oh noes, Rijst is een triad die me probeert te hackenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:05 schreef m25 het volgende:
[..]
Uh ja dat is een hack. Dan ben je binnen de korste keren je coins kwijt..
Ik hoop dat je niet veel coins heb..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:10 schreef ThisSpartais het volgende:
Heb er ook op geklikt, dit is toch geen hack toch?
Ja was vrij nutteloos deze pot, die extra verdediger. Gewoon om te proberen deze squad, speelt best aardig voor mequote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:21 schreef Rijst het volgende:
Ruiz wat speelde hij toch goed
Waarom 5 verdedigers![]()
Welke?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:19 schreef Der_Rudi het volgende:
Nog een 91 pacehoer voorhoofd kopen, 4-1-2-1-2?
hahaha.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:29 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Nee, Gervinho vind ik niet goed genoeg.
Liever Lukaku
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |