Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
Hippe filmpjes met goede muziekquote:Omdat de mods niet willen dat wij slowchatten over Clubs is er een forum aangemaakt. Hier kunnen wij zoveel slowchatten als we zelf willen.
Het is even een test of er genoeg mensen posten. Zo ja dan zal het forum blijven en beter gemaakt worden.
Het forum is te vinden op:
http://www.relderson.nl/clubs/index.php
Meld je aan met je VP naam. En zet bijvoorbeeld je fok naam in je sig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Fuszy op 19-10-2011 13:49:40 ]Feyenoord Rotterdam
Scheelt een beetje, maar vandaag Barca vs Barcaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:44 schreef ThisSpartais het volgende:
Kami en Stijnda? met welke teams bekampen jullie elkaar dan?
'Men' zegt dat spelers de chem houden die ze hebben bij het begin van de wedstrijd. Dus als ik Sulejmani inbreng in de tweede helft als CDM dan zou hij 9 chem hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:28 schreef Confetti het volgende:
Als je niet in chemistry gelooft :
Start een wedstrijd met 100 chem en 9 individual chemistry etc.
Verander dan naar een totaal andere formatie tijdens de wedstrijd.
En voila, Ronaldo wordt Sulejmani.
Klinkt misschien raar, maar zet daar Kim Kallstrom neer. Echte passer, en goed afstandsschot. Wel traag though.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:44 schreef Iceman21 het volgende:
Work in Progress:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#iBc3vCoLbbI2P
Ben aan het twijfelen, Zal ik een braziliaan uit de Ligue one neerzetten op CF, of toch maar een fransman. En wie dan, Twijfel over Henry, maar die komt dan weer niet uit de Ligue 1. Moeilijk moeilijk moeilijk.
Wil verder nog Eden Hazard er bij sparen, een betere spits en een betere keeper. Liefst Lloris natuurlijk, maargoed ik heb geen coins dus dat gaat nog wel even duren allemaal
Kallstrom zal ook 9chem krijgen mits hij dezelfde formatie heeftquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:50 schreef Iceman21 het volgende:
Is idd ook nog een optie, maargoed hoe zit het dan met chem? Heb aan de 2 zijkanten brazilianen staan en ze linken als ik er Kallstrom zet alleen door de Ligue 1. Zou dat veel schelen?
Het is team chemistry:11. Dus 100/11 = idd 9quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
'Men' zegt dat spelers de chem houden die ze hebben bij het begin van de wedstrijd. Dus als ik Sulejmani inbreng in de tweede helft als CDM dan zou hij 9 chem hebben.
Kallstrom linkt wel met iedereen daar. Met Bastos, Gonalons en Briand zelfs dubbel. Dat is meer dan je met een Braziliaan haalt denk ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:50 schreef Iceman21 het volgende:
Is idd ook nog een optie, maargoed hoe zit het dan met chem? Heb aan de 2 zijkanten brazilianen staan en ze linken als ik er Kallstrom zet alleen door de Ligue 1. Zou dat veel schelen?
Sowieso dit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kallstrom linkt wel met iedereen daar. Met Bastos, Gonalons en Briand zelfs dubbel. Dat is meer dan je met een Braziliaan haalt denk ik.
Gastquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:54 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Sowieso dit.
Maar koop aub een andere Planus en Nene, want hun formatie is rood....
Hier keek ik vroeger "Charmed" voorquote:
Dat hoeft helemaal geen extra geld te kosten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
GastNiet iedereen heeft meteen coins voor om iedereen in goede formatie te kopen...
Alyssa Milano en Rose McGowan zijn/waren lekkerder.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
GastNiet iedereen heeft meteen coins voor om iedereen in goede formatie te kopen...
[..]
Hier keek ik vroeger "Charmed" voor
Die heb ik ook een tijdje gehad in mijn bpl team, wat een baas is dat zeg!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:49 schreef ThisSpartais het volgende:
Trouwens, ben nu ook weer geen echte pace maniak.
Getuige dat ik Jonas Gutierrez op LM heb staan.![]()
Wat een Held die Jonas, wat een schot!!!
Iemand hem al geprobeerd?
Het hoeft niet, maar dan moet je geduld hebben. Als ik op dit moment geen speler X in formatie X kan vinden dan koop ik een goedkope in een formatie die donkergroen is oid.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal geen extra geld te kosten.
Meh. Vind Caley toch echt wel een factor tien lekkerderquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alyssa Milano en Rose McGowan zijn/waren lekkerder.
Echt hé, uithoudingsvermogen van een kudde paarden en het schot van een kanonskogel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:58 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Die heb ik ook een tijdje gehad in mijn bpl team, wat een baas is dat zeg!
FUT potje dus?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:59 schreef Rijst het volgende:
Mijn ut
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#gt1uRNTqbbI3i
Nani is echt als een Robben op links en Ruiz doet het nu ook aardig.
Die CAM's spelen als vleugels. Hazard wil ik dan omtoveren tot CAM, Bastos ook en Nene dan centraal, omdat zijn pace wat minder is maar goed shot en pass.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:53 schreef DutchSL het volgende:
Als je met 2 vleugelspelers wilt spelen en ook nog Hazard erbij wil sparen, waarom dan een systeem kiezen waar geen vleugels in zitten?
Ze waren niet te vinden in mijn formatie dus zodra ik geld heb kijk ik of ik ze wel in de goeie formatie kan kopen en anders koop ik formatiekaartjes. Speel er nu toch nog niet mee.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:54 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Sowieso dit.
Maar koop aub een andere Planus en Nene, want hun formatie is rood....
Keek ook altijd Charmed, maar Rose McGowan vond ik altijd maar niks, die grote ogen enzo...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alyssa Milano en Rose McGowan zijn/waren lekkerder.
Ik kan die Nederlandse linkjes niet bekijken. Ik krijg dan "Sorry de webapp is niet beschikbaar in het Nederlands". En dan kun je van die talen klikken en kom ik bij mn eigen webapp.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:59 schreef Rijst het volgende:
Mijn ut
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#gt1uRNTqbbI3i
Nani is echt als een Robben op links en Ruiz doet het nu ook aardig.
Uh ja dat is een hack. Dan ben je binnen de korste keren je coins kwijt..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:04 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik kan die Nederlandse linkjes niet bekijken. Ik krijg dan "Sorry de webapp is niet beschikbaar in het Nederlands". En dan kun je van die talen klikken en kom ik bij mn eigen webapp.
Je ziet toch dat het ea.com isquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:05 schreef m25 het volgende:
[..]
Uh ja dat is een hack. Dan ben je binnen de korste keren je coins kwijt..
Oh noes, Rijst is een triad die me probeert te hackenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:05 schreef m25 het volgende:
[..]
Uh ja dat is een hack. Dan ben je binnen de korste keren je coins kwijt..
Ik hoop dat je niet veel coins heb..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:10 schreef ThisSpartais het volgende:
Heb er ook op geklikt, dit is toch geen hack toch?
Ja was vrij nutteloos deze pot, die extra verdediger. Gewoon om te proberen deze squad, speelt best aardig voor mequote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:21 schreef Rijst het volgende:
Ruiz wat speelde hij toch goed
Waarom 5 verdedigers![]()
Welke?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:19 schreef Der_Rudi het volgende:
Nog een 91 pacehoer voorhoofd kopen, 4-1-2-1-2?
hahaha.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:29 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Nee, Gervinho vind ik niet goed genoeg.
Liever Lukaku
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |