Waarom maken ze de web-app niet wat beter? Als ik nu een formatiekaart zoek, ben ik een half uur aan het scrollen
Is het zo moeilijk om de zoekfuncties uit te breiden? Bij spelers kan je zoeken op nationaliteit, formatie alles, waarom niet bij formatiekaarten, healingkaarten etc etc?
Ben je een half uur aan het scrollen voor een 4-2-3-1 kaart kom je er op de laatste pagina achter dat ze er niet op staan. Zo irritant.
Ook voor player positiekaarten zou het wel handig zijn als je gewoon bij zoeken kunt invullen wat je wil. Scheelt ook 3 kwartier scrollen om er achter te komen dat ze er niet zijn. Ook kun je dan veel beter de prijzen vergelijken. Als je nu iets vind en je wil weten of het te duur is of juist niet, mag je 8 pagina's verder scrollen voordat je hem kan vergelijken.
Even on-topic: Dat van de chem is wel degelijk te merken. Ik verander zo vaak mijn team dat ik elke wedstrijd met een chem speel die enorm beter of enorm minder is dan de vorige wedstrijd, en dat merk je gewoon.
Ballen komen niet meer aan, het voelt allemaal aan als slowmotion, iemand voorbij komen lukt niet meer, wegdraaien lukt niet meer.
Ik had eerst zoiets van ik maak een topteam en dan maakt chem niet uit. Nu heb ik zoiets van als ik mindere spelers moet halen om de chem te verbeteren doe ik het, want het is echt aanzienlijk.
Aan de ene kant ook wel logisch want de mode heet Ultimate
Team. Het gaat dus om het ultieme
team en niet om de ultieme topspelers. Je kan nog zoveel topspelers hebben, als het geen team is win je niet, dat hebben ploegen als Chelsea en Madrid wel bewezen de afgelopen jaren. Dat hebben ze toch wel erg mooi naar een gamemodus weten te vertalen.