Vind je dat ook echt leuk? Ik heb ook wel spelers met pace voorin staan, maar om nou elke keer hetzelfde trucje te herhalen. Ieder zo zijn eigen ding, maar ik verlies liever kansloos dan 1-2 en een hoge lob of constant snel langs de lijn te rennen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:06 schreef ThisSpartais het volgende:
Ik speel in een 4-1-2-1-2 en vind het heerlijk om langs de vleugels af te stormen met m'n pacey vleugelmids en dan naar binnen te kappen om hem vervolgens met een finesse shot in de verste hoek te plaatsen.
Of ik loop gewoon met Chicharito en ram hem der in
Nicequote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:08 schreef Rijst het volgende:
ff een potje spelen met Giggs - Berbatov - Ruiz voorin.
Ik lob nooit! Ik zweer bij over de grond spelenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vind je dat ook echt leuk? Ik heb ook wel spelers met pace voorin staan, maar om nou elke keer hetzelfde trucje te herhalen. Ieder zo zijn eigen ding, maar ik verlies liever kansloos dan 1-2 en een hoge lob of constant snel langs de lijn te rennen.
Nogalquote:
Waarom dan?quote:
Had hem gister ook al gelinkt hoor maar hier:quote:
Dat is de zelfde discussie over noobtubes in shooters.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:12 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Waarom dan?
Pace zit in Fifa 12 en staat op de kaartjes van Ultimate team, waarom mag ik het dan niet gebruiken?
Chicharito is trouwens mijn favoritete speler samen met Agbonlahor
Djourou is niet de beste verdediger maar hij is goed genoeg kennelijk, want krijg bijna geen goals tegenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:13 schreef Der_Rudi het volgende:
Perfecte verdediging en dan Djourou achterin hebben??
net zei je nog 1 per wedstrijd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:15 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Djourou is niet de beste verdediger maar hij is goed genoeg kennelijk, want krijg bijna geen goals tegen
totaal niet, speel zo al sinds UT 11 en niemand heeft me er ooit iets op aangesproken.quote:
Oke.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:16 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
totaal niet, speel zo al sinds UT 11 en niemand heeft me er ooit iets op aangesproken.
Kijk: als jij met je 5 star skillers mij gaat vernederen, mag ik toch ook hard lopen?
btw; ik kan helemaal niet skillen buiten de 1 en 2 star skillmoves
haal 100 chem man, dat voel je echt. veel makkelijker om te winnen danquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:13 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Had hem gister ook al gelinkt hoor maar hier:
[ afbeelding ]
of link:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jQSGzFAnbbIMQ
Speel je wel eens zonder 100 chemistry?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:17 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
haal 100 chem man, dat voel je echt. veel makkelijker om te winnen dan
Nooit, ik ga altijd voor mensen in de 4-1-2-1-2.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Speel je wel eens zonder 100 chemistry?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:19 schreef ThisSpartais het volgende:
Deze pace discussie is totaal nutteloos.
Elke voetbalfan gaat helemaal uit z'n dak als de spits van je clubbie iemand op snelheid helemaal voorbij sprint en daarna scoort. Enkel op een game doet iedereen alsof het heiligschennis is en je nooit je run button mag indrukken.
Echt zielig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |