Ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:17 schreef Fuszy het volgende:
Velthuizen wordt nu gold net zoals Pieters?
Die hebben een spits van 2 meter 3. En Koné is nu silver. Hebbe hebbe hebbe.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:08 schreef laucas het volgende:
[..]
Mijn volgend projectje worden silvers uit Ivoorkust
Nice! Ik wil ook wel een keer een toernooi winnen, maar ook al win ik de eerste wedstrijd, dan lig ik er nog uitquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:26 schreef GuRBuH het volgende:
Silver toernooi gewonnen met mn Senegalezen. Voelt bijna als cheaten
picjequote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:26 schreef GuRBuH het volgende:
Silver toernooi gewonnen met mn Senegalezen. Voelt bijna als cheaten
Inderdaad. Kan hij concurreren met Mihaylov?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:25 schreef Tim86 het volgende:
IF Velthuizen..zo nutteloos, maar ook wel terecht eigenlijk. Zijn NIF is kutttt
[ X ] Pace hoer.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:57 schreef ThisSpartais het volgende:
Ik hou echt van pace, Agbon 93 en Chicharito 92.
Chicharito maakte er in 19 wedstrijden 39 voor me. Echt een beest
Mijn game record is 117-1-15 en ik hou idd van pace, al mijn teams hebben zieke pacequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:04 schreef laucas het volgende:
En wat is je favoriete tactiek? 1-2 en dan hoge lobpass?4-3-3 en dan heel hard over de zijkant gaan rennen kan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je gaat hier niet veel medestanders vinden, dat je het maar weet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:06 schreef ThisSpartais het volgende:
Ik speel in een 4-1-2-1-2 en vind het heerlijk om langs de vleugels af te stormen met m'n pacey vleugelmids en dan naar binnen te kappen om hem vervolgens met een finesse shot in de verste hoek te plaatsen.
Of ik loop gewoon met Chicharito en ram hem der in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |