Ach hij deed t prima. Ze lieten de CPU verdedigen btw. Ja is goed, potje FUT.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:13 schreef laucas het volgende:
haha nice tegen 5 verdedigers
Wat speelt mn vp kut als spits zeg, alles duurt zo lang.
Ok. Moet wel even wat spelers transferen, want wil mijn Jamaicanen even testen of heb je geen silvers? Maakt ook niet uit welk team je kiest, krijg toch een DC waarschijnlijkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:14 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ach hij deed t prima. Ze lieten de CPU verdedigen btw. Ja is goed, potje FUT.
van de vrachtwagen gevallen of geld teveel haha? kan wel wat beters bedenken voor dat geld hahahquote:
Brood? Ben je zo armquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
van de vrachtwagen gevallen of geld teveel haha? kan wel wat beters bedenken voor dat geld hahah
Ja je gaf drie 1 op 1 kansen weg. Kreeg er maar eentje in jammer genoegquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:46 schreef laucas het volgende:
Leuk potje snookz! Je was wel de betere maar wat gaf ik veel weg zeg
Geklungel ook. Moet zeggen dat ik nog nauwelijks heb gespeeld online en al helemaal niet met me Jamaicanen. Rechtervleugel is wel echt veels te snel haha.
Dat kon echt niet maar ik moest wel hard lachen om mezelf. Dat verdedigen heb ik ook nog niet onder de knie. Rematch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:47 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja je gaf drie 1 op 1 kansen weg. Kreeg er maar eentje in jammer genoeg
2e helft was jij wel beter en dan ook echt zo'n schot van 35 meter wat er invliegt
Maar idd leuke pot!
Ik speel nog eentje tegen iemand online en daarna ga ik pitten man! Morgen misschienquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:49 schreef laucas het volgende:
[..]
Dat kon echt niet maar ik moest wel hard lachen om mezelf. Dat verdedigen heb ik ook nog niet onder de knie. Rematch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |