Dat verklaart alles.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:33 schreef ThisSpartais het volgende:
Ik ben geen troll, laat me uitleggen waarom ik voor Lukaku kies.
reden 1: Hij zorgt ervoor dat m'n algemene rating laag blijft, daar hou ik van
reden 2: ik ben Belg
Ik met mijn russisch team! Maar ben pas na 5 thuis!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:34 schreef Confetti het volgende:
Lionel Andrés Messi Cuccittini aangeschaft![]()
Om het te vieren geef ik 25k(!) weg voor degene die me kan verslaan![]()
Iemand?
hij is ook een held, heb zelf 2 belgenteams.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:33 schreef ThisSpartais het volgende:
Ik ben geen troll, laat me uitleggen waarom ik voor Lukaku kies.
reden 1: Hij zorgt ervoor dat m'n algemene rating laag blijft, daar hou ik van
reden 2: ik ben Belg
Zijn schotkracht is extreem hard, lijkt altijd wel als je scoort dat de bal zo door het net kan heen vliegenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hij is ook een held, heb zelf 2 belgenteams.
Kom maar op ;Dquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:34 schreef Confetti het volgende:
Iemand?
Torres gaat nu al onverbiddelijk de geschiedenisboeken in , weliswaar op negatieve manierquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:40 schreef Fuszy het volgende:
Ik had gisteren een Torres actie tegen me. Gozer omspeelt mijn keeper en schiet daarna snoeihard tegen de paal
Confetti op 6-jarige leeftijd: "Kom jij bij mij thuis spelen, dan krijg je gratis knikkers/flippo's"quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:34 schreef Confetti het volgende:
Iemand?
Moet je weten dat zijn vader ermee begonnen is, daar in Groningen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Confetti op 6-jarige leeftijd: "Kom jij bij mij thuis spelen, dan krijg je gratis knikkers/flippo's"
En dat zegt een Belgquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:46 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Moet je weten dat zijn vader ermee begonnen is, daar in Groningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |