Johan Cruijff past precies in die beschrijving! Wat een toeval. Maar ik ben barca kijken, troll ze!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:28 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Fout. Dat is de redenering van de typische trage, salonvoetballer die nooit iets zal bereiken in z'n stinkende leven.
Dat weet niemand hier. We zitten gewoon te wachten tot dit kotertje zn herfstvakantie voorbij is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:27 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
weet niet waar jij het over hebt?
Ik zal het onthouden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:28 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Fout. Dat is de redenering van de typische trage, salonvoetballer die nooit iets zal bereiken in z'n stinkende leven.
Die had misscchien toch overboden????????quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:35 schreef TheFastOne het volgende:
Ik liet net een Akinfeev van 1.2k gaan
Binquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:36 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Die had misscchien toch overboden????????
je ging zeker te snel voor haar?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:40 schreef ThisSpartais het volgende:
Sorry als ik een beetje vreemd deed, heb hersfsvakantie en het meisje waar ik verkering mee wilde zei dat we beter een ander soort relatie hadden zonder gevoelens.
Sowieso Aguero ipv Tevez. Het is niet voor niets dat hij veel duurder is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:39 schreef Toefjes het volgende:
Okee, spits in mijn elftal is IF Higuain. Daarnaast twijfel ik tussen Tevez en Aguero.
Achter de spitsen zijn de kandidaten: iniesta/xavi/kaka/fabregas.
Iemand positieve of negatieve ervaringen met deze spelers?
Okee, ja, gevoel zei ook Aguero. Ook omdat ik niet langer dan 2 secondes naar die kop van Tevez kan kijken. Bedrag zegt me niet al te veel, want Tommy Oar van 850 coins en Guidetti van 250 coins zijn tot nu toe mijn Fifa 12 heldenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:45 schreef Confetti het volgende:
[..]
Sowieso Aguero ipv Tevez. Het is niet voor niets dat hij veel duurder is.
Tevez heeft slechte work-rates. Hij is overal behalve in de spits te vinden.
R&P de ideale plek voor jou. Sterkte.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:40 schreef ThisSpartais het volgende:
Sorry als ik een beetje vreemd deed, heb hersfsvakantie en het meisje waar ik verkering mee wilde zei dat we beter een ander soort relatie hadden zonder gevoelens.
Nee, ben gewoon sinds pas van vandaag op dit forumquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:47 schreef Rijst het volgende:
Geregistreerd Woensdag 19 oktober 2011 @ 11:10
Troll
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:41 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
je ging zeker te snel voor haar?
Mooi toch, neuken is neuken. Hoe minder gevoelens zij heeft des te makkelijker het is om een nieuwe te doen toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:40 schreef ThisSpartais het volgende:
[FIFA 12: FUT]quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:00 schreef vandermar het volgende:
Pfoe, ik ben kapot. Iets minder dan 5km gelopen in 29 minuten en 36 seconden. Best knap voor een ongetraint iemand. Er is een begin, maandag maar weer aangezien vrijdag moet trainen en zondag wedstrijd heb.
Wat ik met mijn post wilde zeggen is dat het niet alleen om PACE draait in FUT.quote:
Uithoudingsvermogen +3quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:00 schreef vandermar het volgende:
Pfoe, ik ben kapot. Iets minder dan 5km gelopen in 29 minuten en 36 seconden. Best knap voor een ongetraint iemand. Er is een begin, maandag maar weer aangezien vrijdag moet trainen en zondag wedstrijd heb.
Maar wil haar niet als object zien, snap je?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mooi toch, neuken is neuken. Hoe minder gevoelens zij heeft des te makkelijker het is om een nieuwe te doen toch?
quote:
Ik wil niet onvriendelijk overkomen, maar kun je ergens anders gaan janken? Dan kunnen wij het weer over voetbal hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:06 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Maar wil haar niet als object zien, snap je?
En geen wijfquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:10 schreef ThisSpartais het volgende:
Ik een troll?
Ik heb MLS bronze, Belgian Epic Silvers and teamkilling GOLD BPL met PACEMANIACS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |