quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:10 schreef Fuszy het volgende:
Robinho of Jovetic als CF? of andere suggesties
KP Boateng is in mijn ogen een heldquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:10 schreef Fuszy het volgende:
Joveticquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:10 schreef Fuszy het volgende:
Boateng is beter, ik heb met beiden al gespeeldquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Joveticiets trager maar ik vind hem fijner spelen. 5* skill
en lekker schot
Je bent een autistische nudist?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb wel eerder wezen hardlopenaan conditie en wilskracht ligt het niet, zo lang ik maar bezig ben. Het ergste is het mij er toe zetten om kleren aan te doen en de deur uit te stappen
.
quote:
Bij mij is het net andersom. De deur uit stappen in mijn felgroene latex pakkie gaat wel, maar zodra ik 15 meter heb gelopen krijg ik een hart verzakking.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb wel eerder wezen hardlopenaan conditie en wilskracht ligt het niet, zo lang ik maar bezig ben. Het ergste is het mij er toe zetten om kleren aan te doen en de deur uit te stappen
.
Robinho ook 5* skill moves.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Joveticiets trager maar ik vind hem fijner spelen. 5* skill
en lekker schot
O lol, 10kmquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:13 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Bij mij is het net andersom. De deur uit stappen in mijn felgroene latex pakkie gaat wel, maar zodra ik 15 meter heb gelopen krijg ik een hart verzakking.
Nee ff serieus, 5 km in totaal is wel te doen, dacht dat je het over 5 heen en 5 terug had.
Ik ben voor Jovetic gegaan. Kost me ook een stuk minder. 1.5k voor betaald en Robinho ging volgens mij tussen de 15 en 20k.quote:
Heb je het al gehoord? IF Usain Bolt deze weekquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:12 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Boateng is beter, ik heb met beiden al gespeeld
Balsporten blijven veel leuker..ik heb echt een doel nodig..gewoon rennen of fitnessen vind ik zo saaiquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:15 schreef vandermar het volgende:
Beter ga ik weer fitnessen, veel leuker. Beetje in de gewichten hangen, beetje op de loopband waar een tv is
Ik stippel daarom nooit een route uit. Als ik een uur wil lopen check ik gewoon steeds mijn horloge en na een half uur keer ik weer om. Boeiend hoe ver ik dan gelopen heb. 1x Meegemaakt dat ik 7 km uitstippelde voor 45 minuten en dat het zwaar fout ging. Stond ik ergens 9 kilometer verderop op een bus te wachten die pas de volgende ochtend om 7 uur weer kwamquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
O lol, 10kmNee man, wil rond het half uur hardlopen, geen marathon tijden.
Ik voetbal ookquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Balsporten blijven veel leuker..ik heb echt een doel nodig..gewoon rennen of fitnessen vind ik zo saai
Doe normaal , tokkiequote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:15 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Heb je het al gehoord? IF Usain Bolt deze week
Beter neem je dan een slaapzak meequote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:17 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Ik stippel daarom nooit een route uit. Als ik een uur wil lopen check ik gewoon steeds mijn horloge en na een half uur keer ik weer om. Boeiend hoe ver ik dan gelopen heb. 1x Meegemaakt dat ik 7 km uitstippelde voor 45 minuten en dat het zwaar fout ging. Stond ik ergens 9 kilometer verderop op een bus te wachten die pas de volgende ochtend om 7 uur weer kwam
Slaapzak? flessen zuurstof was een beter plan geweest.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter neem je dan een slaapzak mee
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:19 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Slaapzak? flessen zuurstof was een beter plan geweest.
Ja dat ken ik, maar het blijft wel een lekker gevoel als je dan uiteindelijk weer thuis bent en de douche instapt. Voldaanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:21 schreef vandermar het volgende:
[..]Met van die piepjes testen etc. was ik altijd een van de weinigen die overbleef. EN dat zou je niet verwachten lol. Van nature ben ik zo lui als de neten. Zelfs te lui om eten klaar te maken etc.
. Maar zodra ik bezig ben verdwijnt de luiheid. En dan proberen mensen mij te pushen om iets te doen, mijn moeder zegt zo van ja je kan wel even hardlopen. Dan ga ik het nog eerder niet doen
Feit, ik voel mij ook altijd voldaan wanneer ik even al mijn energie tijdens het sporten verbruikt heb en tegen kramp aan zit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:24 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Ja dat ken ik, maar het blijft wel een lekker gevoel als je dan uiteindelijk weer thuis bent en de douche instapt. Voldaan![]()
Om dan vervolgens de komde 48 maanden nooit meer iets te doen
Ik zal het er in het volgende topic inzetten. Even Lapo'enquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:05 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Wat lul je nou dom? Staat er ergens XBOX of PS in de topictitel?
Doe normaal man. Ga je dan ook PS3'ers en DrieZesNullers scheiden?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zal het er in het volgende topic inzetten. Even Lapo'en
Zegt iemand met Agbon La Whorequote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:28 schreef ThisSpartais het volgende:
Rijst je team is mooi maar helemaal niet origineel.
Rossi + Bojan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:30 schreef Snorrenbaard het volgende:
EINDELIJK WAT FATSOENLIJKS UIT EEN PAKJE!
[ afbeelding ]
Agbonlahor kan jij toch ook gebruiken???quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:29 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Zegt iemand met Agbon La Whore
Ik heb er ook niks tegenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:37 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Agbonlahor kan jij toch ook gebruiken???
kneus
Jah die staan er helaas niet op in 4-3-3. Had Briand wel in mijn 4-2-3-1. behoorlijk snel, krachtig en goed schotquote:
Toch wel, omdat ie snel isquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:39 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks tegenMaar je kan nou niet echt zeggen dat het origineel is om Agbonlahor etc in je team te hebben.
Haha, Agbonlahor is de meest voorkomende speler in dat hele spel. Jij hebt Fifa 11 zeker niet gespeeld?quote:
Je neemt me de woorden uit de spreekwoordelijke mondquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, Agbonlahor is de meest voorkomende speler in dat hele spel. Jij hebt Fifa 11 zeker niet gespeeld?
Toch wel kiddo, heb genoten van de twee gratis pakjes en free gifts.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, Agbonlahor is de meest voorkomende speler in dat hele spel. Jij hebt Fifa 11 zeker niet gespeeld?
Ik kan je nu helemaal niet meer serieus nemen. Einde discussie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:41 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Toch wel kiddo, heb genoten van de twee gratis pakjes en free gifts.
Stakkerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:42 schreef ThisSpartais het volgende:
Dan nog , ik gebruik Chicharito en Agbon en ik speel jullie verdediging op een hoopje.
Loop niet te huilen dat ik Agbon gebruik, als ik win kan je de boom in.
BURN
PS3quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:45 schreef OmniRocket het volgende:
welk platform speel je eigenlijk op Spartais?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |