SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Ik heb genoeg vriendinnen gehad waarbij het eerst nee was.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je slaat weer eens volledig door. Ik heb in tijden nog nooit zulk dom gelul gelezen.
Een nee is een nee face it. Ga geen excuus verzinnen om een kei harde nee goes te praten.
Er is wel of geen intresse. Echter intresse kan ook groeien of opgewekt worden door een personelijkheid. Een mening verranderen met als gevolg dat je toch wel interesant kan zijn voor haar.
Neem 1 ding van mij aan. Mannen die door gaan na een nee zijn ergenis nummer 1 bij vrouwen.
Waar ik mijn ons/vriendinnen/relaties vandaan heb gehaald:quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:18 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dit probeer ik nu ook op gang te zetten; omdat ik het gevoel heb dat veel mensen hier hun relaties en fuckbuddy's uit halen. Lekker makkelijk en het kennismaken kan op een natuurlijke manier. Dit begint nu een beetje bij de grond te komen bij mij. Ik kom bijvoorbeeld vaker vrouwelijke collega's tegen bij het uitgaan die dan ook weer met een groepje meiden op stap zijn. Van de week weer voorgesteld en ff gepraat met een paar meiden waar ik dus zo mee in contact kwam.
Ander voorbeeld is dat ik komende week ben uitgenodigd om te komen eten bij de vriendin van mijn date, waarbij ook nog allerlei andere vrienden en vriendinnen van hun aanwezig zijn die ik nog niet ken. Krijgt een soort van kettingreactie op gegeven moment...
Nee dat heb je niet. Net zo min als dat verhaal over dat model waar was.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:24 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb genoeg vriendinnen gehad waarbij het eerst nee was.
Het is niet nodig, maar je kunt altijd dingen erbij leren waardoor je nog meer succes kunt hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Van nature aantrekkelijk mensen hebben geen boekjes/sites/filmpjes nodig. Die zijn namelijk al van 'nature' aantrekkelijk.
PUA term, dat je altijd moet proberen jezelf te verbeteren en niet moet denken dat externe factoren invloed kunnen hebben. Complete bullshit natuurlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:25 schreef Cactus1 het volgende:
Wil je dit even toelichten, want ik snap de link niet met wat ik zei.
Ik ben tussen dat het uit ging met m'n ex en m'n huidige vriendin salsa gaan dansen. 2 scharrels aan over gehouden en een hele lijst potentieeltjes. Kom ook wel eens meiden in de kroeg tegen, maar daar heb je het nadeel dat als het enigzins een lekker ding is ze tegen een uur of 1 zwaar geirriteerd zijn geraakt door alle hosselnerds.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:18 schreef Axel1988 het volgende:
Dit probeer ik nu ook op gang te zetten; omdat ik het gevoel heb dat veel mensen hier hun relaties en fuckbuddy's uit halen.
Van nature onaantrekkelijk, dat is de uitdaging.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:25 schreef firefly3 het volgende:
Het is niet nodig, maar je kunt altijd dingen erbij leren waardoor je nog meer succes kunt hebben.
Definieer 'nog meer succes'? Als je een leuke relatie hebt, hoef je toch niet meer?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:25 schreef firefly3 het volgende:
Het is niet nodig, maar je kunt altijd dingen erbij leren waardoor je nog meer succes kunt hebben.
Wellus niettus discussie gaat nergens over.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Normale vrouwen maken niet out of the blue kutopmerkingen aangezien dat onfatsoenlijk is. Dat zullen ze hoogstens doen als je je zelf onfatsoenlijk opstelt. Het is gewoon een van de vele voorbeelden van suf gelul van PUA sites dat op geen enkele waarheid gebaseerd is.
Dat was toch met vrouwen aanwijzen ofzo? Nodig hem dan een keer uit om lekker te versieren waar hij zin in heeft.quote:Ik heb Firefly al eerder aangeboden dat hij het een keer in het echt kon demonstreren maar daar wil hij niet op ingaan.
Over relaties zijn ook nog dingen te leren om je relatie gezond te houden. Relaties gaan vaak uit als het balans verstoord is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Definieer 'nog meer succes'? Als je een leuke relatie hebt, hoef je toch niet meer?
Mh, die verdeling lijkt een beetje op die van mij:quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar ik mijn ons/vriendinnen/relaties vandaan heb gehaald:
School III
Zwembad II
Vakantie VII
Kroeg IX
Internet XII
Via vrienden III
Werk I
Waarom zou je jezelf willen verbeteren als je tevreden bent met jezelf, je een leuk leven hebt en je omgeving ook niet klaagt?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:25 schreef Catbert het volgende:
PUA term, dat je altijd moet proberen jezelf te verbeteren en niet moet denken dat externe factoren invloed kunnen hebben. Complete bullshit natuurlijk.
Dat aantrekkelijkheid iets is wat je van nature hebt; en dat een filmpje/boekje daar niets bij gaat helpen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wil je dit even toelichten, want ik snap de link niet met wat ik zei.
Sommige mensen hebben winnaars mentaliteit, andere stoppen bij de eerste de beste.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Definieer 'nog meer succes'? Als je een leuke relatie hebt, hoef je toch niet meer?
En nu gaat het opeens over vrouwen met wie je al jaren bevriend bentquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:27 schreef Flepke het volgende:
Wellus niettus discussie gaat nergens over.
Ja hallo, hij legt claims neer over willekeurige vrouwen, als het aan hebt licht staan we tussen een stel 15 jarige VMBOers. Niks d'r van. Hij heeft het over willekeurige vrouwen kunnen versieren, dat betekent een blinde test.quote:Dat was toch met vrouwen aanwijzen ofzo? Nodig hem dan een keer uit om lekker te versieren waar hij zin in heeft.
Heeft ook niks met dit topic te maken. Dit gaat om hulp voor mensen die moeite hebben uberhaupt een meid te versieren. Niet over mensen die al wel een relatie hebben. Ik zie het nut er ook niet van het daar over te hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:28 schreef Cactus1 het volgende:
Waarom zou je jezelf willen verbeteren als je tevreden bent met jezelf, je een leuk leven hebt en je omgeving ook niet klaagt?![]()
Dit doe je toch alleen als iets niet goed loopt? Onzinnig streven naar perfectie
In het echte leven worden mensen verliefd, ongeacht of diegene de beste of niet is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:29 schreef Flepke het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben winnaars mentaliteit, andere stoppen bij de eerste de beste.
Daarom eindigt dus 1 op de 3 huwelijken in echtscheidingen met in 4 van de 5 gevallen vrouw als eisende partij.
Waarom krijg ik het idee dat die winners mentaliteit niet gericht is op een leuke relatie of een betere vrouw, maar om je eigenwaarde op te krikken door zoveel mogelijk vrouwen te hebben versierd? En dat de strijd 'm niet zit in een leukere vrouw qua innerlijk, maar voornamelijk qua uiterlijk. Een beetje wat pubers ook doen, zeg maar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:29 schreef Flepke het volgende:
Sommige mensen hebben winnaars mentaliteit, andere stoppen bij de eerste de beste.
Daarom eindigt dus 1 op de 3 huwelijken in echtscheidingen met 4 op de 5 vrouwen als eisende partij.
Het mooie aan alles van zelfverrijking is, is dat je er achterkomt dat je zelfs nog meer jezelf kunt zijn dat je al was. En daarom is RSD de weg naar jezelf inplaats van al dat PUA gedoe waarbij je als een robot wordt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van nature onaantrekkelijk, dat is de uitdaging.
En ik heb pas geleden uitgevonden waardoor vrouwen sneller verliefd op je worden. Zelfs daarin kan je beter worden, het is echt absurd maar zeer krachtigquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In het echte leven worden mensen verliefd, ongeacht of diegene de beste of niet is.
Leren ze je ook hoe jezelf verliefd kunt worden en tevreden zijn met wat je hebt?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:33 schreef firefly3 het volgende:
En ik heb pas geleden uitgevonden waardoor vrouwen sneller verliefd op je worden. Zelfs daarin kan je beter worden, het is echt absurd maar zeer krachtig
Wat een fucking bullshit. Nee-zeggers zijn mijn tijd niet waard, ik zoek wel een betere.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een levensstijl waarbij je steeds meer dingen kunt leren is zeer krachtig. Niemand is alwetend. Zoals ook_gek, die wel succes blijkt te hebben maar nog niet zoveel dat hij de nee zeggers "ja" kunt laten beantwoorden.
Whut? Alleen dan kan je toch uitsluiten dat ze geen bitch is en dat het niet voorkomt in haar normale gedrag?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
En nu gaat het opeens over vrouwen met wie je al jaren bevriend bent
Dan nodig je hem toch uit naar een uitgaansgelegenheid waar geen 15 jarige breezers komen?quote:[..]
Ja hallo, hij legt claims neer over willekeurige vrouwen, als het aan hebt licht staan we tussen een stel 15 jarige VMBOers. Niks d'r van. Hij heeft het over willekeurige vrouwen kunnen versieren, dat betekent een blinde test.
Tsja net ofdat je snel verliefd word / er open voor staat he?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In het echte leven worden mensen verliefd, ongeacht of diegene de beste of niet is.
Dat laatste wel. Ik ben nu totaal niet materialistisch meer, ik hoef zelfs geen cadeau's meer want ik hecht er geen waarde aanquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Leren ze je ook hoe jezelf verliefd kunt worden en tevreden zijn met wat je hebt?
Jij bent diegene met de grote ego, want je zegt "Nee zeggers zijn mijn tijd niet waard". Als je een meid echt leuk vind dan ga je ervoor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat een fucking bullshit. Nee-zeggers zijn mijn tijd niet waard, ik zoek wel een betere.
Er kleeft geen enkel voordeel aan al die claims die jij maakt, behalve dat jouw ego er van groeit. Dat verpak je een beetje als zelfverrijking alsof je de eerste de beste feelgoodgoeroe bent.
Ik ben het eens met Catbert. Kom eens langs voor een avondje stappen, dan gaan we eens kijken hoeveel telefoonnummers jij mee naar huis kunt nemen. Beter nog regel je ze gelijk even voor een beurt.
Nou daar zet ik hele grote vraagtekens bij. Want als ik alleen al lees hoe jij denkt dat vrouwen zijn en wat vrouwen willen sla je zo vaak de plank mis en vraag ik me zo sterk af of je ooit wel eens in contact bent geweest met vrouwen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vriendinnen gehad waarbij het eerst nee was.
Ik heb graag daar vrouwen zichzelf blijven net als ik graag mijzelf blijf. Niet mijzelf plus de inhoud van een boekje. Want hoe je het ook wendt of keert, jij past je persoonlijkheid aan op de manier hoe dat boekje dat zegt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En ik heb pas geleden uitgevonden waardoor vrouwen sneller verliefd op je worden. Zelfs daarin kan je beter worden, het is echt absurd maar zeer krachtig
Ik ga al uit met Axel wanneer hij tijd heeft, en ik ben al uit geweest met iemand die hier niet post maar wel lurkt. Dat je mij een internetheld vind is eerder je eigen onzekerheid, en inplaats van inhoudelijk te reageren reageer je weer op mij als persoon. Het zit nog buiten je wereld dat je van een nee een ja kunt maken. Leer hiervan en test het uit zou ik zeggen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou daar zet ik hele grote vraagtekens bij. Want als ik alleen al lees hoe jij denkt dat vrouwen zijn en wat vrouwen willen sla je zo vaak de plank mis en vraag ik me zo sterk af of je ooit wel eens in contact bent geweest met vrouwen.
Het type internetheld us je zo goed als op je lijf geschreven.
Keer op keer kom je met lappen tekst die voedig 1 op 1 uit een boekje komen. Gooi er wat kracht termen er tussen door en je denkt iedereen te kunnen overtuigen.
Maar als er naar voorbeelden gevraagt word loop je keer op keer volledig vast of kom je met een excuus.
Zelfde als je aangeboden word om op stap te gaan een avondje sla je dat keer op keer af.
Wees nou eens een vent en bewijs het.
Daar had je het niet over. Je had het over als het wel lukt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:36 schreef Flepke het volgende:
[..]
Whut? Alleen dan kan je toch uitsluiten dat ze geen bitch is en dat het niet voorkomt in haar normale gedrag?
[..]
Dan nodig je hem toch uit naar een uitgaansgelegenheid waar geen 15 jarige breezers komen?
[..]
Tsja net ofdat je snel verliefd word / er open voor staat he?
In het echte leven blijven de meeste mensen liever in een slachtoffer rol met vrienden zeiken hoe kut hun werk/relatie/leven/voetbal/whatever wel niet is in plaats er iets aan te doen.
Het is efficiënter om eerst te selecteren op uiterlijk en daarna op innerlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het idee dat die winners mentaliteit niet gericht is op een leuke relatie of een betere vrouw, maar om je eigenwaarde op te krikken door zoveel mogelijk vrouwen te hebben versierd? En dat de strijd 'm niet zit in een leukere vrouw qua innerlijk, maar voornamelijk qua uiterlijk. Een beetje wat pubers ook doen, zeg maar.
Dat trekt zich wel heel ver door bij jou hè? Dat het je blijkbaar ook niks meer interesseert hoeveel vrouwen je kunt krijgen, want het is nooit genoeg.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:36 schreef firefly3 het volgende:
Dat laatste wel. Ik ben nu totaal niet materialistisch meer, ik hoef zelfs geen cadeau's meer want ik hecht er geen waarde aan
Oftewel je hebt nu nog helemaal niks aan 'bewijs'.. zeg maar..quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ga al uit met Axel wanneer hij tijd heeft, en ik ben al uit geweest met iemand die hier niet post maar wel lurkt. Dat je mij een internetheld vind is eerder je eigen onzekerheid, en inplaats van inhoudelijk te reageren reageer je weer op mij als persoon. Het zit nog buiten je wereld dat je van een nee een ja kunt maken. Leer hiervan en test het uit zou ik zeggen.
Dat. Het overgrote deel van wat 'ie post gaat gewoon lijnrecht in tegen m'n eigen ervaringen met vrouwen. Daarnaast zijn z'n verhalen over o.a. dat model gewoon overduidelijk nep, alleen maar generieke zaken en geen enkel detail waar je 'em eventueel op zou kunnen pakken. Trust me, als hij echt een Miss <Land> gedate had, had hij hier echt wel d'r foto gepost.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:37 schreef ook_gek het volgende:
Nou daar zet ik hele grote vraagtekens bij. Want als ik alleen al lees hoe jij denkt dat vrouwen zijn en wat vrouwen willen sla je zo vaak de plank mis en vraag ik me zo sterk af of je ooit wel eens in contact bent geweest met vrouwen.
Het "boekje" zegt niet doe dit doe dat. Je krijgt tips te horen die zeggen hoe je nog meer jezelf kunt zijn en jezelf nog meer kunt ontdekken. Bij de meeste mensen stopt dit al na de middelbare school, maar je kunt door bijvoorbeeld op reis te gaan enzo nog meer dingen ontdekken over jezelf. Dit soort dingen krijg je te horen die eigenlijk logisch zijn, maar jezelf opfrissen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb graag daar vrouwen zichzelf blijven net als ik graag mijzelf blijf. Niet mijzelf plus de inhoud van een boekje. Want hoe je het ook wendt of keert, jij past je persoonlijkheid aan op de manier hoe dat boekje dat zegt.
Maar jij acht de kans groter dat je relatie minder snel strandt als je meerdere relaties hebt gehad dan 1? Immers moet je in jouw optiek maar blijven zoeken naar het beste. Maar misschien ben jij wel niet het beste voor haar door je eeuwige zoektocht naar beter.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:39 schreef Flepke het volgende:
Het is efficiënter om eerst te selecteren op uiterlijk en daarna op innerlijk.
Ik kan niet ontkennen dat ik een groot ego hebquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij bent diegene met de grote ego, want je zegt "Nee zeggers zijn mijn tijd niet waard". Als je een meid echt leuk vind dan ga je ervoor.
Waarom moet ik me als enige hier bewijzen op het forum?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oftewel je hebt nu nog helemaal niks aan 'bewijs'.. zeg maar..
Hoe oud ben jij eigenlijk? Want dit is toch gewoon levenservaring?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:41 schreef firefly3 het volgende:
Het "boekje" zegt niet doe dit doe dat. Je krijgt tips te horen die zeggen hoe je nog meer jezelf kunt zijn en jezelf nog meer kunt ontdekken. Bij de meeste mensen stopt dit al na de middelbare school, maar je kunt door bijvoorbeeld op reis te gaan enzo nog meer dingen ontdekken over jezelf. Dit soort dingen krijg je te horen die eigenlijk logisch zijn, maar jezelf opfrissen.
Ben je iemand die in zelfverrijking gelooft dan ga ik wel een keer met je stappen. Anders is het de moeite niet. Als je hierop ja antwoord dan doen we datquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat ik een groot ego hebDat staat echter los van jouw opmerking dat je maar moet blijven pushen. Je benadert vrouwen alsof het simpel te doorgronden wezens zijn waar de complexe man zijn trukendoos bij open kan trekken. Wat de mensen in deze reeks nodig hebben is niet een dogmatisch denkende zelfbenoemde ladies man, maar een paar simpele tips om hun sociale isolement of hun sociale onhandigheid te doorbreken.
De mensen hier zijn niet op zoek naar de gouden tip om een versierder te worden, maar naar een manier om eens tegen iemand die ze echt leuk vinden ook te kunnen zeggen dat ze haar leuk vinden.
Dus waarom kom je het niet eens aan één van ons ongelovigen bewijzen?
Neem Flepke mee als je wingman.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:41 schreef firefly3 het volgende:
Waarom moet ik me als enige hier bewijzen op het forum?
Ik neem aan dat degene die beweren daadwerkelijk niet zo goed te zijn in versieren ook uitgenodigd zijn voor deze avond?....quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:41 schreef Mystikvm het volgende:
Dus waarom kom je het niet eens aan één van ons ongelovigen bewijzen?
Het ging om het aanspreken van meiden die dan bitchy gaan doen om je te testen. Dat is wat Firefly claimt. Jij hebt het opeens over meiden die je al jaren kent, dat is heel wat anders.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:36 schreef Flepke het volgende:
Whut? Alleen dan kan je toch uitsluiten dat ze geen bitch is en dat het niet voorkomt in haar normale gedrag?
Ja dombo, dat deed ik dus maar dat weigert hij.quote:Dan nodig je hem toch uit naar een uitgaansgelegenheid waar geen 15 jarige breezers komen?
Omdat jij zaken claimt die niet kloppen. Dan mag je bewijzen dat ze wel kloppen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:41 schreef firefly3 het volgende:
Klopt, 27. Je moet zoveel mogelijk (levens)ervaring opdoen om goed te zijn met vrouwen. Dus daarom zoveel mogelijk vrouwen benaderen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk? Want dit is toch gewoon levenservaring?
Omdat ik van de anderen al weet dat ze zich 'bewezen' hebben zonder lulkoek te verkopen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Oh wacht, ik moet jouw theorieën geloven om met je op stap te mogen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ben je iemand die in zelfverrijking gelooft dan ga ik wel een keer met je stappen. Anders is het de moeite niet. Als je hierop ja antwoord dan doen we dat
Een wiel rolt niet anders omdat het aan een auto met een ander kleurtje zit hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het ging om het aanspreken van meiden die dan bitchy gaan doen om je te testen. Dat is wat Firefly claimt. Jij hebt het opeens over meiden die je al jaren kent, dat is heel wat anders.
Ik hoop dat je niet voor dat soort tips hebt betaald... Ik bedoel, sla een willekeurig blad open uit de leesmap bij de kapper en ze staan daar ook in. En lijken mij ook gewoon algemene kennis, dat je jezelf kunt blijven verbeteren en dat nieuwe ervaringen op doen daarvoor zorgen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het "boekje" zegt niet doe dit doe dat. Je krijgt tips te horen die zeggen hoe je nog meer jezelf kunt zijn en jezelf nog meer kunt ontdekken. Bij de meeste mensen stopt dit al na de middelbare school, maar je kunt door bijvoorbeeld op reis te gaan enzo nog meer dingen ontdekken over jezelf. Dit soort dingen krijg je te horen die eigenlijk logisch zijn, maar jezelf opfrissen.
We zouden een filmpje gaan maken voor het forum maar hier is helaas nog niets van terecht gekomenquote:
Ik ben benieuwd hoe je contact met andere mannen is dan als je zo gefocust bent op vrouwen. Levenservaring krijg je door in contact te zijn met mensen. Jong, oud, mooi, lelijk, slim, dom, etc.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:44 schreef firefly3 het volgende:
Klopt, 27. Je moet zoveel mogelijk (levens)ervaring opdoen om goed te zijn met vrouwen. Dus daarom zoveel mogelijk vrouwen benaderen.
In dit topic hebben mensen problemen met het aanspreken van vreemde meiden, of het uberhaupt in contact komen met meiden. Hoe meiden die jij al jaren kent reageren is niet relevant, iedereen kan een gesprek beginnen met iemand die 'ie al jaren kent.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:44 schreef Flepke het volgende:
Een wiel rolt niet anders omdat het aan een auto met een ander kleurtje zit hoor.
Je doet echt geen levenservaring op door zoveel mogelijk vrouwen aan te spreken. Beter draai je het om en doe je meer levenservaring op zodat je interessant van nature wordtquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:44 schreef firefly3 het volgende:
Klopt, 27. Je moet zoveel mogelijk (levens)ervaring opdoen om goed te zijn met vrouwen. Dus daarom zoveel mogelijk vrouwen benaderen.
Dit wist ik toen niet, dus ik benaderde vroeger veeeel minder. Eigenlijk wel logisch, maar veel mensen denken in 1x hun liefde van hun leven voor altijd te kunnen krijgen uit toeval. Dit gebeurd wel, maar mensen verkloten het meestal ook weer.
Iedereen die zichzelf hier benoemt als een volleerde versierder wat mij betreft. Inclusief ik zelf.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Laten we ons allen vergapen aan de meester. Misschien kunnen we eerst even een seminar regelen in een Golden Tulip waar we allemaal 'Tsjakka' gaan roepen!quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:43 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat degene die beweren daadwerkelijk niet zo goed te zijn in versieren ook uitgenodigd zijn voor deze avond?....
Het gaat wel veel dieper dan dat, veel dieper. En vooral veel dingen met vrouwen enzo, waarom vrouwen je bitchtesten enzo. Ik had vroeger geen idee van waarom dikke vrouwen vaker nors waren of waarom vrouwen zo snel kunnen switchen van verdrietig naar vrolijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet voor dat soort tips hebt betaald... Ik bedoel, sla een willekeurig blad open uit de leesmap bij de kapper en ze staan daar ook in. En lijken mij ook gewoon algemene kennis, dat je jezelf kunt blijven verbeteren en dat nieuwe ervaringen op doen daarvoor zorgen.
Ik geloof jequote:Op maandag 17 oktober 2011 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iedereen die zichzelf hier benoemt als een volleerde versierder wat mij betreft. Inclusief ik zelf.
Maar goed, het feit dat ik 3x heb samen gewoond zegt wel genoeg lijkt mij. Ik wil best wel getuigenissen voor je halen.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:46 schreef firefly3 het volgende:
Het gaat wel veel dieper dan dat, veel dieper. En vooral veel dingen met vrouwen enzo, waarom vrouwen je bitchtesten enzo. Ik had vroeger geen idee van waarom dikke vrouwen vaker nors waren of waarom vrouwen zo snel kunnen switchen van verdrietig naar vrolijk.
Daarom typte ik levens ervaring tussen deze ( ). Het loopt hand in hand. Tegelijkertijd doe je veel levenservaring op en doe je je eigen ding, en tegelijkertijd hou je je ook bezig met vrouwen ontmoeten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je doet echt geen levenservaring op door zoveel mogelijk vrouwen aan te spreken. Beter draai je het om en doe je meer levenservaring op zodat je interessant van nature wordt.
Wat een generalistische bullshitquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:44 schreef Flepke het volgende:
Een wiel rolt niet anders omdat het aan een auto met een ander kleurtje zit hoor.
Ik vind uberhaupt van jezelf claimen dat je "volleerd versierder" bent al niet echt getuigen van enige zelfreflectie maargoedquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:46 schreef stbabylon het volgende:
Iedereen die zichzelf hier benoemt als een volleerde versierder wat mij betreft. Inclusief ik zelf.
Maar goed, het feit dat ik 3x heb samen gewoond zegt wel genoeg lijkt mij. Ik wil best wel getuigenissen voor je halen.
Ik hou het in balans, ik ben niet 24 uur bezig met vrouwen ofzo. Dat extreme beeld wordt soms hier wel geschapen. Maar ik ben wel actiever in dat gebied dan de meeste hier denk ik.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je contact met andere mannen is dan als je zo gefocust bent op vrouwen. Levenservaring krijg je door in contact te zijn met mensen. Jong, oud, mooi, lelijk, slim, dom, etc.
Dat is een goede getuigenis van dat je je relaties niet weet te behouden. Verder zegt het me helemaal niksquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:46 schreef stbabylon het volgende:
Goh, wie zou dat beeld geschapen hebben?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik hou het in balans, ik ben niet 24 uur bezig met vrouwen ofzo. Dat extreme beeld wordt soms hier wel geschapen. Maar ik ben wel actiever in dat gebied dan de meeste hier denk ik.
Heb jij trouwens wel eens problemen met versieren/versierd worden?quote:
Dat laatste weet niemand. Ik heb nu in totaal zo'n 8 jaar samen gewoond en snap het nog steeds niet. Dat zijn gewoon vrouwen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het gaat wel veel dieper dan dat, veel dieper. En vooral veel dingen met vrouwen enzo, waarom vrouwen je bitchtesten enzo. Ik had vroeger geen idee van waarom dikke vrouwen vaker nors waren of waarom vrouwen zo snel kunnen switchen van verdrietig naar vrolijk.
Vrouwen ontmoeten moet simplistisch blijven en relaxt/natuurlijk, anders ga je je gedragen als een robot.quote:
Nou, je leest er kennelijk een hoop over. Goed bezigquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:50 schreef firefly3 het volgende:
Ik hou het in balans, ik ben niet 24 uur bezig met vrouwen ofzo. Dat extreme beeld wordt soms hier wel geschapen. Maar ik ben wel actiever in dat gebied dan de meeste hier denk ik.
Idem. Inclusief het ongeveer 16 jaar stappen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een vrouw ronduit onvriendelijk deed toen ik haar aansprak. En dergelijke mate van onfatsoen zou ook een enorme afknapper zijn voor me.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:51 schreef stbabylon het volgende:
En vrouwen bitchtesten niet. Fijn dat jij die nonsens geloofd, maar ik heb het nog nooit in de praktijk meegemaakt, of gehoord van één van mijn vele (gewone) vriendinnen. Of zien gebeuren bij één van mijn maten. En ik ga al zo'n 16 jaar stappen.
En waarom axel en niet de rest die het aanbieden?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ga al uit met Axel wanneer hij tijd heeft, en ik ben al uit geweest met iemand die hier niet post maar wel lurkt. Dat je mij een internetheld vind is eerder je eigen onzekerheid, en inplaats van inhoudelijk te reageren reageer je weer op mij als persoon. Het zit nog buiten je wereld dat je van een nee een ja kunt maken. Leer hiervan en test het uit zou ik zeggen.
foutjequote:Op maandag 17 oktober 2011 15:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is een goede getuigenis van dat je je relaties niet weet te behouden. Verder zegt het me helemaal niks
Ik ga me wel steeds meer afvragen welk type vrouw voor zo'n hokjesgeest valt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:51 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen ontmoeten moet simplistisch blijven en relaxt/natuurlijk, anders ga je je gedragen als een robot.
Hij is gewoon obsessed. Als ik uit ga dan ga ik uit met vrienden, niet om vrouwen te ontmoeten. Soms ontmoet ik er wel eentje die interessant is, en soms heb je dan succes. Dat is zoals het in de regel voor iedereen gaat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou, je leest er kennelijk een hoop over. Goed bezig
Ik vind het niet erg om aangesproken te worden in de supermarkt. Het streelt toch je ego. Niks mis met een leuk praatje, maar afhankelijke van degene die het doet zal het werken of niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:51 schreef Axel1988 het volgende:
En bijvoorbeeld over wat ik net zei; dat ik het gevoel heb dat veel mensen niet echt open staan om nieuwe contacten op te doen in bijvoorbeeld een supermarkt? Hoe zie jij dit; zou jij het waarderen om aangesproken te worden in een supermarkt als je je wekelijkse boodschappen aan het doen bent?
Ik heb wel een vermoeden; voor mij hoeft ie niets te bewijzen. Het zal mij eerlijk gezegd worst zijn of hij nou daadwerkelijk echt goed is in versieren of niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:52 schreef ook_gek het volgende:
En waarom axel en niet de rest die het aanbieden?
Axel is nogal onervaren en zal al onder de indruk zijn als hij met een meid praat die avond.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:52 schreef ook_gek het volgende:
Als ik in de supermarkt sta heb ik meestal honger. Dan ben ik niet de meest sociale persoonquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:54 schreef Cactus1 het volgende:
Ik vind het niet erg om aangesproken te worden in de supermarkt. Het streelt toch je ego. Niks mis met een leuk praatje, maar afhankelijke van degene die het doet zal het werken of niet.
Omdat axel mij wel een relaxt persoon lijkt die niet oordeelt zoals jij nu doet over mij.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En met iemand die hier wel lurkt en niet post, man doe je zelf dit toch niet aan. Want je valt zo door de mand.
Ik ben uit geweest met prins willem alexander, maar die lurkt hier alleen maar....
En kijk daar ga je weer. Het ligt nooit aan je zelf maar aan anderen. Nu is het opeens mijn onzekerheid. En zo vind jij maar ook anderen altijd wel een externe faxtor als excuus. Maar het zal nooit aan je zelf liggen.
Een nee is een nee. Het kan zijn dat ze er later op terug komt in positieve zin. Maar dat komt omdat jij kennelijk toch i teresanter bent dan eerst gedacht.
Dus omdat je nu voor de 3e keer gaat samenwonen ben je beter in versieren en lig je beter in de markt dan iemand die dat nog nooit heeft gedaan? Sommige mensen settelen voor less (jij dus duidelijk) en anderen wachten tot dat ze een echte geschikte partner tegen komen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:
foutje2x samen gewoond, 1x samenwonen (druk bezig met de ultieme relatietest: de complete verbouwing).
Maar eh, het zegt niks over behouden, maar alles over verkrijgen he
Dit is ook wel heel kort door de bocht hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus omdat je nu voor de 3e keer gaat samenwonen ben je beter in versieren en lig je beter in de markt dan iemand die dat nog nooit heeft gedaan? Sommige mensen settelen voor less (jij dus duidelijk) en anderen wachten tot dat ze een echte geschikte partner tegen komen.
Dat word je vanzelf als -insert random super mooi meisje- je zou aansprekenquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:54 schreef Catbert het volgende:
Als ik in de supermarkt sta heb ik meestal honger. Dan ben ik niet de meest sociale persoon
Idd. Dat "settlen for less" is ook nogal denigrerend.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:57 schreef Mystikvm het volgende:
Dit is ook wel heel kort door de bocht hoor
Ik ben 'bezet' dus ik zou er verder niet echt op ingaan. Maar ik geloof niet dat ik er in de super erg approachable uitzie. Wel eens sjans gehad natuurlijk, maar ik ben dan toch meer bezig met wat ik ga eten, hoe lang dat nog duurt en of ik ondertussen maar vast wat opentrekquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:58 schreef Cactus1 het volgende:
Dat word je vanzelf als -insert random super mooi meisje- je zou aanspreken
Het gaat erom dat jij beweerde dat (voor veel mannen) kwetsende opmerkingen niet door normale vrouwen gemaakt worden. (en dat ze niet vooraf gaan aan serieuze interesse / versierpogingen & het dus "suf gelul van PUA sites dat op geen enkele waarheid gebaseerd is" is zoals je hieronder beweerd:quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
In dit topic hebben mensen problemen met het aanspreken van vreemde meiden, of het uberhaupt in contact komen met meiden. Hoe meiden die jij al jaren kent reageren is niet relevant, iedereen kan een gesprek beginnen met iemand die 'ie al jaren kent.
Toevallig beweren mijn ervaringen precies het tegendeel van bovenstaande post, dan moet je dus niet komen met dat het niet relevant is alleen omdat ik de vrouw in kwestie iets langer ken en daardoor haar afwijkend gedrag kan benoemen & herkennen, anders kan je er simpel weg geen uitspraak over doen als je alleen kijkt naar moment opnames.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Normale vrouwen maken niet out of the blue kutopmerkingen aangezien dat onfatsoenlijk is. Dat zullen ze hoogstens doen als je je zelf onfatsoenlijk opstelt. Het is gewoon een van de vele voorbeelden van suf gelul van PUA sites dat op geen enkele waarheid gebaseerd is.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de meiden die je ECHT wil; zelden de meiden zijn die ook daadwerkelijk op jou afstappen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat word je vanzelf als -insert random super mooi meisje- je zou aanspreken
Goed, laat het ik het anders zeggen: ik heb zo'n 40x iemand versierd. Ik heb ervaring.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus omdat je nu voor de 3e keer gaat samenwonen ben je beter in versieren en lig je beter in de markt dan iemand die dat nog nooit heeft gedaan? Sommige mensen settelen voor less (jij dus duidelijk) en anderen wachten tot dat ze een echte geschikte partner tegen komen.
Net ofdat het ook maar ene fuck uitmaakt hoe je er uit ziet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ben 'bezet' dus ik zou er verder niet echt op ingaan. Maar ik geloof niet dat ik er in de super erg approachable uitzie. Wel eens sjans gehad natuurlijk, maar ik ben dan toch meer bezig met wat ik ga eten, hoe lang dat nog duurt en of ik ondertussen maar vast wat opentrek
Pas je op Catbert, ik ben het al een hele rits posts met je eens, en voel gewoon sympathie en respectquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Idd. Dat "settlen for less" is ook nogal denigrerend.
[..]
Ik ben 'bezet' dus ik zou er verder niet echt op ingaan. Maar ik geloof niet dat ik er in de super erg approachable uitzie. Wel eens sjans gehad natuurlijk, maar ik ben dan toch meer bezig met wat ik ga eten, hoe lang dat nog duurt en of ik ondertussen maar vast wat opentrek
Dat was een reactie op het aanspreken van VREEMDE vrouwen. En dat een vriendin van je een kwetsende opmerking maakt geloof ik niet, dat zal dan wel gewoon een geintje zijn geweest (zoals een meid die een opmerking maakt dat ik dikker ben geworden ofzo). Ik reageerde op het aanspreken van vreemde vrouwen die je nog NIET kent, wat een vriendin van je tegen je zegt is compleet iets anders.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:59 schreef Flepke het volgende:
Het gaat erom dat jij beweerde dat (voor veel mannen) kwetsende opmerkingen niet door normale vrouwen gemaakt worden. (en dat ze niet vooraf gaan aan serieuze interesse / versierpogingen & het dus "suf gelul van PUA sites dat op geen enkele waarheid gebaseerd is" is zoals je hieronder beweerd:
Hehequote:Op maandag 17 oktober 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
Pas je op Catbert, ik ben het al een hele rits posts met je eens, en voel gewoon sympathie en respect![]()
Per weekend?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed, laat het ik het anders zeggen: ik heb zo'n 40x iemand versierd.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:00 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de meiden die je ECHT wil; zelden de meiden zijn die ook daadwerkelijk op jou afstappen.
Ja, en onzekerheid is precies waar de mensen hier last van hebben. Die zijn echt niet gebaat bij een 'nee' en die gaan dan ook echt niet vasthoudend zijn. Zoek een ander publiek voor dat geneuzel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:00 schreef firefly3 het volgende:
Op het forum trekken mensen dingen alles uit hun verband om hun gelijk te krijgen. Wel grappig eigenlijk.
Het is allemaal onzekerheid, je hoeft niet altijd gelijk te hebben en als je iets niet gelooft dat in de praktijk wel of niet werkt moet je het gewoon dit weekend ofzo uitproberen.
Als je niet gelooft dat de eerste nee niet altijd echt nee is, moet je een keer proberen verder te gaan en kijken of je er een ja uit kunt krijgen. En niet meteen opgeven de eerste avond.
Ik heb in bed gelegen bij een meid die wel 50x nee heeft gezegd (nee, het was geen verkrachtingquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:00 schreef firefly3 het volgende:
Op het forum trekken mensen dingen alles uit hun verband om hun gelijk te krijgen. Wel grappig eigenlijk.
Het is allemaal onzekerheid, je hoeft niet altijd gelijk te hebben en als je iets niet gelooft dat in de praktijk wel of niet werkt moet je het gewoon dit weekend ofzo uitproberen.
Als je niet gelooft dat de eerste nee niet altijd echt nee is, moet je een keer proberen verder te gaan en kijken of je er een ja uit kunt krijgen. En niet meteen opgeven de eerste avond.
Misschien voor jou wel, maar er zijn een hoop vrouwen die wel testen. Je betrekt het weer teveel op jezelf of je vriendenclubje terwijl er miljoenen vrouwen zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:03 schreef moneyfornothing het volgende:
Als ik nee zeg meen ik het ook. Enige uitzonderingen zijn als het overduidelijk een grap is, mocht die toch serieus opgevat worden dan zeg ik dat.
Mannen die doorgaan na een nee zijn irritant en het is niet aantrekkelijk.
Flikker op man. Ik heb niks om onzeker over te zijn. Ik heb een leuke erg knappe vriendin en ik probeer hier niet zoals jij indruk te maken op mensen. Dus kap met dat trieste "onzekerheid" verhaal, jij bent hier diegene die lulverhalen ophangt over het daten met modellen. Als dat echt zo zou zijn had je het niet verteld want het is helemaal niet relevant.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:00 schreef firefly3 het volgende:
Het is allemaal onzekerheid
De kerels die hier wel echt ervaringen hebben met vrouwen, evenals de vrouwen die hier posten, beweren het tegendeel. Het is dus Fapke en jij tegen de 'rest'. Beetje het "een spookrijder? ik zie er wel honderd!" geval bij jou dusquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:04 schreef firefly3 het volgende:
Misschien voor jou wel, maar er zijn een hoop vrouwen die wel testen. Je betrekt het weer teveel op jezelf of je vriendenclubje terwijl er miljoenen vrouwen zijn.
In totaalquote:
Het woordje "test" is maar om het simpel te zeggen. Natuurlijk is het geen voorbereide test, maar gewoon onbewust zegt ze nee en kijkt ze naar je reactie. Dat noemen we dan even een "test". Het is gewoon een interactie tussen twee personen waarbij ze zich nog niet helemaal opensteld.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb in bed gelegen bij een meid die wel 50x nee heeft gezegd (nee, het was geen verkrachting), dus het gedeelte dat niet elke nee een nee blijft geloof ik wel. Al het zweefgelul over dat het een test is etc. geloof ik geen kont van.
Waarom kan jij wel voor die miljoenen spreken?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Misschien voor jou wel, maar er zijn een hoop vrouwen die wel testen. Je betrekt het weer teveel op jezelf of je vriendenclubje terwijl er miljoenen vrouwen zijn.
Dit klinkt al heel anders dan hoog van de toren blazen dat je een volleerd versierder bent. Wat een non-discussie ook eigenlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:00 schreef stbabylon het volgende:
Goed, laat het ik het anders zeggen: ik heb zo'n 40x iemand versierd. Ik heb ervaring.
En overigens, ik settle niet voor less (wat een kutopmerking trouwens, you're on my shitlist), in alle drie de gevallen was het op dat moment in mijn leven de perfecte match. Dat het leven niet statisch is, is tof, maar het heeft dus ook zo zijn nadelen.
Iemand vroeg ernaar vandaar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Flikker op man. Ik heb niks om onzeker over te zijn. Ik heb een leuke erg knappe vriendin en ik probeer hier niet zoals jij indruk te maken op mensen. Dus kap met dat trieste "onzekerheid" verhaal, jij bent hier diegene die lulverhalen ophangt over het daten met modellen. Als dat echt zo zou zijn had je het niet verteld want het is helemaal niet relevant.
Ik denk niet dat 'ie dat zo letterlijk bedoelde.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:06 schreef Cactus1 het volgende:
Dit klinkt al heel anders dan hoog van de toren blazen dat je een volleerd versierder bent. Wat een non-discussie ook eigenlijk.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:03 schreef Mystikvm het volgende:
Ja, en onzekerheid is precies waar de mensen hier last van hebben. Die zijn echt niet gebaat bij een 'nee' en die gaan dan ook echt niet vasthoudend zijn. Zoek een ander publiek voor dat geneuzel.
Onbewust zegt ze nee. En later, nadat er allerlei factoren zijn verandert, zegt ze misschien ja...quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het woordje "test" is maar om het simpel te zeggen. Natuurlijk is het geen voorbereide test, maar gewoon onbewust zegt ze nee en kijkt ze naar je reactie. Dat noemen we dan even een "test". Het is gewoon een interactie tussen twee personen waarbij ze zich nog niet helemaal opensteld.
Joh meen je dat nou? Ik zeg toch ook 'ik', simpele, uiteraard heb ik het dan over mezelf.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat ik daadwerkelijk het getest heb en verder gegaan inplaats van afhaken als bepaalde dames nee zei. Ik ben erachter gekomen dat er best wel veel neppe "nee's" ertussen zaten. Vanwege de grote aantallen is dit meer representatief dan een individuele mening van een vrouw hier dat vast ook niet de gemiddelde vrouw is wat er buiten rondloopt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom kan jij wel voor die miljoenen spreken?
Dat heeft hij bij deze dan ook gecorrigeerdquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:07 schreef Catbert het volgende:
Ik denk niet dat 'ie dat zo letterlijk bedoelde.
Doet er niet toe. Claimen dat mensen hier onzeker zijn omdat ze het niet met je eens zijn is te triest voor woorden. Da's een beetje basisschool niveau kwa discussieren.quote:
Ik noem mijzelf geen volleerd versierder. Dat was een steek naar de boekjes-mannen. Ik ben gewoon een kerel van 33 jaar, zonder problemen met versierenquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit klinkt al heel anders dan hoog van de toren blazen dat je een volleerd versierder bent. Wat een non-discussie ook eigenlijk.
Dat oordeel heb je over je zelf afgeroepen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat axel mij wel een relaxt persoon lijkt die niet oordeelt zoals jij nu doet over mij.
Jammer dat je niet bekend bent met testjes en dat je daadwerkelijk geen verschil ziet tussen een echte en neppe nee. Hierdoor mis je veel kansen.
En met een leuke vriendin. Lucky you!quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:08 schreef stbabylon het volgende:
Ik noem mijzelf geen volleerd versierder. Dat was een steek naar de boekjes-mannen. Ik ben gewoon een kerel van 33 jaar, zonder problemen met versieren
Sommige vrouwen "testen" wel en sommigen niet. Het is zonde om af te haken bij de vrouw die je leuk vind als ze een keer nee zegt. Jij zette door en je hebt succes gehad.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Onbewust zegt ze nee. En later, nadat er allerlei factoren zijn verandert, zegt ze misschien ja...
Ik zie nog steeds niet waarom dit een wet van Meden en Perzen is. Ik zie gewoon iets wat heet: leven.
Oh ja, nu is het nog "sommige"quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:09 schreef firefly3 het volgende:
Sommige vrouwen "testen" wel en sommigen niet.
stbabylon heeft die test doorstaan en is het hem wel gelukt om haar te krijgen. Hou deze kennis bij je, het is echt handig.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat oordeel heb je over je zelf afgeroepen.
En testjes, man houd toch op. Je moet je zelf echt geen gekke dingen wijs maken.
Hoop moeilijke discussie over woordgebruik; waar het om gaat is dat jij hier zit als iemand die er weinig problemen mee heeft inderdaad; en daardoor wellicht relevante informatie kan verstrekken over versieren. Maargoed, dit was iedereen wel al duidelijk... non-issue dus.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik noem mijzelf geen volleerd versierder. Dat was een steek naar de boekjes-mannen. Ik ben gewoon een kerel van 33 jaar, zonder problemen met versieren
zolang je maar niet opgeeft en gezellig hier blijftquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:10 schreef formerjellybean het volgende:
het topic ontspoort wel een beetje hoor , de versierders willen niet horen wat de vrouwen zeggen als je een relatie hebt word je weer aangevallen omdat je een relatie hebt
Ja, hoe meer vrouwen je benaderd hoe meer vrouwen dat zijn uiteraard. Exacte nummers weet ik niet, maar het is iets waar je rekening mee moet gaan houden.quote:
Ze maakten kwetsende opmerkingen waarna ze in de weken erop gingen escaleren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat was een reactie op het aanspreken van VREEMDE vrouwen. En dat een vriendin van je een kwetsende opmerking maakt geloof ik niet, dat zal dan wel gewoon een geintje zijn geweest (zoals een meid die een opmerking maakt dat ik dikker ben geworden ofzo). Ik reageerde op het aanspreken van vreemde vrouwen die je nog NIET kent, wat een vriendin van je tegen je zegt is compleet iets anders.
Je zegt nogmaals niks meer dan: vrouwen veranderen wel eens van mening. Dat is niet een test, dat is niet iets wat duidelijk aantoonbaar is, dat is gewoon mens zijn. Ik heb, zoals ik zei, ook wel meegemaakt dat met doordrammen (want dat is het) ze toch van gedachte veranderden, maar dat is niet omdat ik haar test heb doorstaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat ik daadwerkelijk het getest heb en verder gegaan inplaats van afhaken als bepaalde dames nee zei. Ik ben erachter gekomen dat er best wel veel neppe "nee's" ertussen zaten. Vanwege de grote aantallen is dit meer representatief dan een individuele mening van een vrouw hier dat vast ook niet de gemiddelde vrouw is wat er buiten rondloopt.
Aangevallen omdat iemand een relatie heeft? Waar?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:10 schreef formerjellybean het volgende:
het topic ontspoort wel een beetje hoor , de versierders willen niet horen wat de vrouwen zeggen als je een relatie hebt word je weer aangevallen omdat je een relatie hebt
Precies. Soms heeft een meid haar hoofd niet staan naar mannelijke aandacht. Als je dan toch erg leuk blijkt te zijn kan ze toch interesse krijgen. Maar dat verhaal van bewuste testjes is zo'n enorme onzin. Dat heeft een of andere amateur-psycholoog lopen te verkondingen ope en PUA site en meteen heb je hordes nerds die dat als zoete koek slikken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:11 schreef stbabylon het volgende:
Je zegt nogmaals niks meer dan: vrouwen veranderen wel eens van mening. Dat is niet een test, dat is niet iets wat duidelijk aantoonbaar is, dat is gewoon mens zijn. Ik heb, zoals ik zei, ook wel meegemaakt dat met doordrammen (want dat is het) ze toch van gedachte veranderden, maar dat is niet omdat ik haar test heb doorstaan.
Precies! En ook nog eens de mogelijkheid om gewoon door te blijven versierenquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En met een leuke vriendin. Lucky you!
Link?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:13 schreef formerjellybean het volgende:
pagina eerder , en kan door de chaos even niet alles meer volgen![]()
Ho nee wacht, jij trekt me nou niet stiekem naar jouw kant. Ik zeg je al tig keer: er is geen test. Ik ben gewoon gaan doordrammen bij sommige meiden. En heb later, veel later, toch een kans gekregen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
stbabylon heeft die test doorstaan en is het hem wel gelukt om haar te krijgen. Hou deze kennis bij je, het is echt handig.
Ze veranderd van mening omdat ze ontdekt dat je congruent bent met wie je bent. Ze probeerd te kijken of je wel echt diegene bent waarvan ze denkt die je bent. Vandaar dat dit een test genoemt kan worden. Haar mening is niet veranderd, maar ze had een vermoeden waar ze nog niet zeker over was.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zegt nogmaals niks meer dan: vrouwen veranderen wel eens van mening. Dat is niet een test, dat is niet iets wat duidelijk aantoonbaar is, dat is gewoon mens zijn. Ik heb, zoals ik zei, ook wel meegemaakt dat met doordrammen (want dat is het) ze toch van gedachte veranderden, maar dat is niet omdat ik haar test heb doorstaan.
En jij spreekt dus ook alleen maar uit eigen ervaring. Jij hebt dus ook niet de waarheid in pacht. Toch doe je dat je dat wel hebt, en volgens je eigen woorden, maakt je dat een onzeker mannetje
Jij denkt dat je geen test hebt doorstaan ... maar ondertussen! Zo zijn we! Alle, sommige, enkele vrouwen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:14 schreef stbabylon het volgende:
Ho nee wacht, jij trekt me nou niet stiekem naar jouw kant. Ik zeg je al tig keer: er is geen test. Ik ben gewoon gaan doordrammen bij sommige meiden. En heb later, veel later, toch een kans gekregen.
Lees bovenstaande waarom het een "test" te noemen is. Van mening veranderen is het niet, aantrekkings kracht is er of is er niet. Dat wek je niet ineens op uit het niets.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ho nee wacht, jij trekt me nou niet stiekem naar jouw kant. Ik zeg je al tig keer: er is geen test. Ik ben gewoon gaan doordrammen bij sommige meiden. En heb later, veel later, toch een kans gekregen.
Lol!quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:15 schreef firefly3 het volgende:
Ze veranderd van mening omdat ze ontdekt dat je congruent bent met wie je bent.
Oh, dus onaantrekkelijke mensen hoeven het dus ook gewoon niet te proberen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:16 schreef firefly3 het volgende:
Lees bovenstaande waarom het een "test" te noemen is. Van mening veranderen is het niet, aantrekkings kracht is er of is er niet. Dat wek je niet ineens op uit het niets.
Veel vrouwen hebben ooit weleens iemand getest. Sommige doen het altijd, en er zijn er een hoop die het vaak doen <--- Grow up, een interactie tussen een man en vrouw is een moments opname. Maar dit begrip is wel iets waar je rekening mee moet houden als je een vrouw ontmoet en haar wilt hebben. Je moet haar niet meteen afschrijven vanwege je eigen ego en dergelijke.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij denkt dat je geen test hebt doorstaan ... maar ondertussen! Zo zijn we! Alle, sommige, enkele vrouwen.
Dit was dus tegen babylon, niet echt een aanval maar wel een sneer omdat die wel ervaring heeft . Conclusie is soms zitten mensen hier heel leuk tips te geven voor de kat zijn kont ..............quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
In principe worden ze flink de grond in geboort bij het begin ja. Ze worden pas aantrekkelijk als ze meer relaxt zijn en niet zo wanhopig zijn naar een vrouw en leuk met ze om kunnen gaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Lol!
[..]
Oh, dus onaantrekkelijke mensen hoeven het dus ook gewoon niet te proberen?
Goh, het verhaal wordt steeds genuanceerder. Van vrouwen die allemaal eerst "nee" zeggen als test naar "veel vrouwen hebben ooit wel eens iemand getest".quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:17 schreef firefly3 het volgende:
Veel vrouwen hebben ooit weleens iemand getest. Sommige doen het altijd, en er zijn er een hoop die het vaak doen <--- Grow up, een interactie tussen een man en vrouw is een moments opname. Maar dit begrip is wel iets waar je rekening mee moet houden als je een vrouw ontmoet en haar wilt hebben. Je moet haar niet meteen afschrijven vanwege je eigen ego en dergelijke.
Ze interpreteerde z'n reactie verkeerd en dat was later al rechtgezet. Het had sowieso niks met het hebben van een relatie te maken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:18 schreef formerjellybean het volgende:
Dit was dus tegen babylon, niet echt een aanval maar wel een sneer omdat die wel ervaring heeft . Conclusie is soms zitten mensen hier heel leuk tips te geven voor de kat zijn kont ..............
Dat is dus het hele probleem, dat ze "nee" op het rekest krijgen. Niet omdat het een test is, maar omdat die dame hem niet aantrekkelijk vindt. Dat lijdt tot onzekerheid. Je verhaal over dat die nee een test is, is gewoon gelul. Het is gewoon een gebrek aan interesse. Dat betekent niet dat ze het perse maar op moeten geven, maar of het een test is is een heel andere insteek dan dat ze moeten zorgen dat ze interessanter overkomen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:18 schreef firefly3 het volgende:
In principe worden ze flink de grond in geboort bij het begin ja. Ze worden pas aantrekkelijk als ze meer relaxt zijn en niet zo wanhopig zijn naar een vrouw en leuk met ze om kunnen gaan.
congruent, ervaring, real social dynamicsquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze veranderd van mening omdat ze ontdekt dat je congruent bent met wie je bent. Ze probeerd te kijken of je wel echt diegene bent waarvan ze denkt die je bent. Vandaar dat dit een test genoemt kan worden. Haar mening is niet veranderd, maar ze had een vermoeden waar ze nog niet zeker over was.
Het is een combinatie van eigen ervaring en real social dynamics. Die hebben het op duizenden vrouwen getest. Vandaar.
Nee, ik heb helemaal niet gezegt dat elke nee een test is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Goh, het verhaal wordt steeds genuanceerder. Van vrouwen die allemaal eerst "nee" zeggen als test naar "veel vrouwen hebben ooit wel eens iemand getest".
Juist omdat het een momentopname is, lijkt me van een test geen sprake. Maar gewoon van een wrong time, wrong place, wrong approach, wrong whatever.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:17 schreef firefly3 het volgende:
Veel vrouwen hebben ooit weleens iemand getest. Sommige doen het altijd, en er zijn er een hoop die het vaak doen <--- Grow up, een interactie tussen een man en vrouw is een moments opname. Maar dit begrip is wel iets waar je rekening mee moet houden als je een vrouw ontmoet en haar wilt hebben. Je moet haar niet meteen afschrijven vanwege je eigen ego en dergelijke.
Het is geen techniek. Als je een beetje ervaring hebt en dingen hebt uitgeprobeerd dan ontdek je dat dit waar is. Je begint dan eindelijk de subcommunicatie te herkennen waardoor je minder snel afgewezen wordt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
congruent, ervaring, real social dynamics
Ik haak af.
Los van dit alles: je techniek is niet geschikt voor dit topic.
Rot eens op met alles zwart wit zien en dan mensen er op aan te vallenquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Goh, het verhaal wordt steeds genuanceerder. Van vrouwen die allemaal eerst "nee" zeggen als test naar "veel vrouwen hebben ooit wel eens iemand getest".
Het is meestal onbewust, vrouwen denken vaak met de emotie van het moment. Ze voelen daadwerkelijk dat ze nee moeten zeggen terwijl ze soms diep van binnen wel gek zijn op diegene. (hiermee heb ik het dus over de vrouwen die testen voordat mensen het als iedereen/elke vrouw bestempelen)quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist omdat het een momentopname is, lijkt me van een test geen sprake. Maar gewoon van een wrong time, wrong place, wrong approach, wrong whatever.
Ik herken het iig totaal niet. Niet in mijn omgeving, niet bij mezelf en ik heb best wat stap/versier/relatie-ervaring.
En daarom maakte ik net deze post:quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist omdat het een momentopname is, lijkt me van een test geen sprake. Maar gewoon van een wrong time, wrong place, wrong approach, wrong whatever.
Ik herken het iig totaal niet. Niet in mijn omgeving, niet bij mezelf en ik heb best wat stap/versier/relatie-ervaring.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ze maakten kwetsende opmerkingen waarna ze in de weken erop gingen escaleren.
Juist omdat ik ze allemaal goed kenden wist ik dat ze normaal niet dit soort opmerkingen maakten.
Als ik ze niet had gekend dan had ik ze af kunnen met doen met "wat heeft die bitch voor een probleem" juist doordat het zo plotseling kwam en iedere keer na mijn antwoord kwam met "uhm oke" (goedkeurend zegmaar) had ik door welke kant het op ging.
Dat ik dit voorbeeld aan haal wil niet zeggen dat ik het niet vaak meemaak in het uitgaansleven, alleen dan zijn er 3249823723924 andere potentiele oorzaken aan te wijzen. Bovenstaande ervaring kan je omschrijven als een "lab test" zegmaar, geen alcohol in het spel, geen groepsgedrag etcetcetc.
Prima, de ene vrouw test wel de ander niet. De ene man vindt dit een leuk spelletje, de ander niet. Daarnaast heb je ook nog vrouwen die testen, maar als er niet op in wordt gegaan, ondernemen ze zelf wel actie. Conclusie lekker belangrijk allemaal. We zijn niet allemaal hetzelfde, versieren niet allemaal hetzelfde en willen ook niet allemaal op dezelfde manier versierd worden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:20 schreef firefly3 het volgende:
Nee, ik heb helemaal niet gezegt dat elke nee een test is.
Ik zeg dat er veel vrouwen zijn die testen, dat is iets heel anders.
Dat is een mindfuck inderdaad dat erg gevaarlijk kan zijn. De gevolgen daarvan zijn pijnlijk en ook dat heb ik ervarenquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:21 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk eerder dat je hoopt dat het een test is dan dat het ook echt een test is .
Firefly verkoopt onzin, daar val ik hem op aan. Net zoals dat jij hier niks inbrengt waar mensen die hier komen om tips wat aan hebben. Dus het antwoord op je verzoek is een 'nee', bij deze.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:22 schreef Flepke het volgende:
Rot eens op met alles zwart wit zien en dan mensen er op aan te vallen
Dus jij weet meer van hoe die vrouwen werken dan die vrouwen zelf?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:22 schreef firefly3 het volgende:
Het is meestal onbewust, vrouwen denken vaak met de emotie van het moment. Ze voelen daadwerkelijk dat ze nee moeten zeggen terwijl ze soms diep van binnen wel gek zijn op diegene.
Ja precies! Maar het is zonde om heel die reeks vrouwen die wel testen af te schrijven, vooral als diegene die meid zo leuk vind.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Prima, de ene vrouw test wel de ander niet. De ene man vindt dit een leuk spelletje, de ander niet. Daarnaast heb je ook nog vrouwen die testen, maar als er niet op in wordt gegaan, ondernemen ze zelf wel actie. Conclusie lekker belangrijk allemaal. We zijn niet allemaal hetzelfde, versieren niet allemaal hetzelfde en willen ook niet allemaal op dezelfde manier versierd worden.
Jij hebt niet DE waarheid. DE waarheid bestaat niet. En nu ben ik er echt klaar mee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is geen techniek. Als je een beetje ervaring hebt en dingen hebt uitgeprobeerd dan ontdek je dat dit waar is. Je begint dan eindelijk de subcommunicatie te herkennen waardoor je minder snel afgewezen wordt.
ja dat doe ik constant ben gek op een jongen dus constant roep ik nee ik moet je niet maar eigenlijk diep van binnen ben ik gek op hem.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is meestal onbewust, vrouwen denken vaak met de emotie van het moment. Ze voelen daadwerkelijk dat ze nee moeten zeggen terwijl ze soms diep van binnen wel gek zijn op diegene.
Hard to get spelen valt ook onder testen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ja dat doe ik constant ben gek op een jongen dus constant roep ik nee ik moet je niet maar eigenlijk diep van binnen ben ik gek op hem.
Dit was trouwens sarcastisch
Goed dat je dat er ff bij zegt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:25 schreef formerjellybean het volgende:
ja dat doe ik constant ben gek op een jongen dus constant roep ik nee ik moet je niet maar eigenlijk diep van binnen ben ik gek op hem.
Dit was trouwens sarcastisch
Dus je gaat dan eigenlijk voor de labielo's?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:22 schreef firefly3 het volgende:
Het is meestal onbewust, vrouwen denken vaak met de emotie van het moment. Ze voelen daadwerkelijk dat ze nee moeten zeggen terwijl ze soms diep van binnen wel gek zijn op diegene. (hiermee heb ik het dus over de vrouwen die testen voordat mensen het als iedereen/elke vrouw bestempelen)
Mee eens, als ik later wel ja zeg kan het zijn omdat hij toch leuker ofzo is dan de eerste indruk, niet omdat ik vanaf de eerste seconde stiekem al gek op hem was maar vond dat ik eerst nee moest zeggen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien om de discussie wat vruchtbaarder te maken... geef eens een gedetailleerde (dus ook omschreven in welke context het gebeurde etc.) beschrijving van zo'n test?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja precies! Maar het is zonde om heel die reeks vrouwen die wel testen af te schrijven, vooral als diegene die meid zo leuk vind.
Test zelf maar uit als je het niet gelooft. Het is de waarheid dat er vrouwen zijn die testen. En zoals ik net zei, hard to get valt ook onder testen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt niet DE waarheid. DE waarheid bestaat niet. En nu ben ik er echt klaar mee.
Dat de enigste manier om aan te tonen dat het wel zo is is door het te zien bij vrouwen in je vriendenkring, echter gaan figuren zoals Catbert het dan afdoen als "telt niet want je kent ze al".quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:24 schreef Copycat het volgende:
Van die post snapte ik totaal het punt niet.
Dat moet weer van mijn persoonlijke leven komen, ik heb al teveel gezegt imho en dat wordt van alle kanten aangevallen en als nep beschouwt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:26 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Misschien om de discussie wat vruchtbaarder te maken... geef eens een gedetailleerde (dus ook omschreven in welke context het gebeurde etc.) beschrijving van zo'n test?
Ja, hard to get spelen is kennelijk ook al een "test"quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:26 schreef Axel1988 het volgende:
Misschien om de discussie wat vruchtbaarder te maken... geef eens een gedetailleerde (dus ook omschreven in welke context het gebeurde etc.) beschrijving van zo'n test?
Dat je geen werkwoorden kunt vervoegen helpt je case ook niet echtquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:27 schreef firefly3 het volgende:
Dat moet weer van mijn persoonlijke leven komen, ik heb al teveel gezegt imho en dat wordt van alle kanten aangevallen en als nep beschouwt.
Ben je homo?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:26 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Jij brengt het op zo'n manier dat vrouwen totaal geen eigen initiatief kunnen nemen en als poppetjes braaf wachten tot ze versierd worden. Ook vrouwen houden van versieren. Dit werkt twee kanten op. Dus als de interesse er bij de vrouw is, kan zij ook actie ondernemen. Maar om mensen nou het advies te gaan geven gewoon door te blijven zeiken bij een 'nee' omdat het mogelijk een test kan zijn, is imo het allerslechtste advies. Daarmee creeer je dus hatelijke opmerkingen met als gevolg dat vrouwen weer kuthoeren zijn ed.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:24 schreef firefly3 het volgende:
Ja precies! Maar het is zonde om heel die reeks vrouwen die wel testen af te schrijven, vooral als diegene die meid zo leuk vind.
Sommige vrouwen testen je inderdaad of je voor haar een drankje gaat halen of niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, hard to get spelen is kennelijk ook al een "test"![]()
Alles is een test! Om maar aan te sluiten bij z'n theorie is zelfs het bestellen van een biertje een test.
En degene reageert nog met dat ik dan hard to get speelquote:
De vraag: "Haal eens een biertje voor me?" kan je best als een test omschrijvenquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, hard to get spelen is kennelijk ook al een "test"![]()
Alles is een test! Om maar aan te sluiten bij z'n theorie is zelfs het bestellen van een biertje een test.
Dat hele relaas raakte in mijn ogen kant noch wal. Ze deed bitchy en toen bleek dat ze dat deed omdat ze je opeens wel erg leuk vond. Of zo?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:27 schreef Flepke het volgende:
Dat de enigste manier om aan te tonen dat het wel zo is is door het te zien bij vrouwen in je vriendenkring,
quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:28 schreef firefly3 het volgende:
Sommige vrouwen testen je inderdaad of je voor haar een drankje gaat halen of niet.
Dan krijgt ze van mij een "doe het lekker zelf" terugquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:28 schreef Flepke het volgende:
De vraag: "Haal eens een biertje voor me?" kan je best als een test omschrijven
Een filmpje oid dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat moet weer van mijn persoonlijke leven komen, ik heb al teveel gezegt imho en dat wordt van alle kanten aangevallen en als nep beschouwt.
Het is geen onzin, maar het is alleen maar van toepassing als je heel veel cold-approach doet. Dan pas begin je deze patronen te herkennen en is het erg behulpzaam om je er bewust van te zijn. De meeste mensen in dit topic willen denk ik liever meiden versieren uit hun sociale cirkel/werk/school/vereniging en dan zijn de "PUA"-tips een stuk minder toepasbaar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Firefly verkoopt onzin, daar val ik hem op aan. Net zoals dat jij hier niks inbrengt waar mensen die hier komen om tips wat aan hebben. Dus het antwoord op je verzoek is een 'nee', bij deze.
Ik denk zelf dat het 3 oorzaken heeft:quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hele relaas raakte in mijn ogen kant noch wal. Ze deed bitchy en toen bleek dat ze dat deed omdat ze je opeens wel erg leuk vond. Of zo?
Ze moeten het toch leren door ervaring op te doen en niets persoonlijk te nemen en te accepteren dat ze gewoon creepy waren en stom als een vrouw soms zo reageerd. Vrede mee hebben met je fouten en ervan leren is de juiste weg.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij brengt het op zo'n manier dat vrouwen totaal geen eigen initiatief kunnen nemen en als poppetjes braaf wachten tot ze versierd worden. Ook vrouwen houden van versieren. Dit werkt twee kanten op. Dus als de interesse er bij de vrouw is, kan zij ook actie ondernemen. Maar om mensen nou het advies te gaan geven gewoon door te blijven zeiken bij een 'nee' omdat het mogelijk een test kan zijn, is imo het allerslechtste advies. Daarmee creeer je dus hatelijke opmerkingen met als gevolg dat vrouwen weer kuthoeren zijn ed.
Oh geef toe, jullie zitten samen op een of andere site en verwijzen elkaar hier naar toe, dat kan niet anders!quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:30 schreef TheGame het volgende:
Het is geen onzin, maar het is alleen maar van toepassing als je heel veel cold-approach doet.
En nummer 4quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Vrouwen testen zeker en het is ook logisch.
quote:
Dat is het dus. Een excuus om een afwijzing goed te praten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:21 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk eerder dat je hoopt dat het een test is dan dat het ook echt een test is .
Kans is groter denk ik dat we elkaar ooit eens in een rij / in een club/bar whatever hebben gezien (nederland is niet zo groot).quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh geef toe, jullie zitten samen op een of andere site en verwijzen elkaar hier naar toe, dat kan niet anders!
Hoe oud zijn de meisjes die je date gemiddeld?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:31 schreef Flepke het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was dus zo'n shittest. Als jij dan meteen defensief/ontwijkend antwoord dan komt het vreemd over. Als jij gewoon chill & zeker van jezelf bent dan antwoord je niet met "hoezo?"
Dus gewoon zeggen: "ja ik ben homo; maar als ik dat niet was geweest dan had ik je allang op de bek gepakt"?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:31 schreef Flepke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was dus zo'n shittest. Als jij dan meteen defensief/ontwijkend antwoord dan komt het vreemd over. Als jij gewoon chill & zeker van jezelf bent dan antwoord je niet met "hoezo?"
Het ging om onvriendelijk gedrag. Dat is heel wat anders dan dat vrouwen iemand willen leren kennen, dat is nogal "sociale omgang 101".quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:59 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen testen mannen door onvriendelijk gedrag dat buiten proporties is. Is het binnen proporties dan is het meestal geen test. Maar een overdreven reactie van een vrouw is meestal een test.
Man:'Hoi, ga je een keer mee wat drinken?'quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Vrouwen testen zeker en het is ook logisch. Ze moet zeker weten dat je echt bent zoals je je voor doet. Bovendien kan ze niet te gewillig zijn, dat is slecht voor haar reputatie en eigenwaarde. Wat je het beste kunt doen bij een nee is niet van je stuk raken, eventjes wachten en niet pushen, en dan opnieuw proberen. Wat belangrijk is is dat ze altijd de keuze moet houden en niet het gevoel moet krijgen dat je pusht. Er is een groot verschil tussen nog een keer proberen en dwingen/pushen. Het moet altijd vrijblijvend zijn. Gaat ze erin mee dan wordt het leuk en spannend, zegt ze nee dan is er niks aan de hand. Dat gevoel moet ze hebben.
Het is heel logisch hoe je reageerde. Als een meid dat als een soort geintje zou vragen zou ze met nonverbale communicatie wel duidelijk maken dat het een geintje was, Van Fapke kwam het gewoon over als een trollpoging.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:34 schreef Axel1988 het volgende:
Dus gewoon zeggen: "ja ik ben homo; maar als ik dat niet was geweest dan had ik je allang op de bek gepakt"?
Bijvoorbeeld. Zolang je jezelf maar onderscheid & als het even kan grappig bent.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dus gewoon zeggen: "ja ik ben homo; maar als ik dat niet was geweest dan had ik je allang op de bek gepakt"?
En dit is dus de test. Onbewust vond ze je dus wel aantrekkelijk. Haar mening is niet veranderd, het was alleen nog onduidelijk voor haar op het begin of ze je wel of niet leuk vind. Over tijd ziet ze dat je wel relaxt bent.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is het dus. Een excuus om een afwijzing goed te praten.
Soms krijg je een nee en dat kan 100 redenen hebben. Maar respecteerd en accepteer dat ipv door drammen voor een ja. Als iets vervelends is, dan is dat het wel.
Stel ze vind je leuker dan gedacht kom je er toch wel weer van zelf mee in gesprek.
Don't push it!
Hij reageerde niet verkeerd. Op een troll als jij is het logisch dat iemand reageert met een "rot op". Dat is heel wat anders dan als een leuke meid dat met een glimlach vraagt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:37 schreef Flepke het volgende:
Bijvoorbeeld. Zolang je jezelf maar onderscheid & als het even kan grappig bent.
En dus is een "nee" als ze je niet aantrekkelijk vindt gewoon geen test maar gewoon een "nee".quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:37 schreef firefly3 het volgende:
Aantrekkingskracht heb je of heb je niet en is geen 180 graden draai van haar mening.
Nouja, een groot deel van de mensen was waarschijnlijk in de aanval gegaan; en had een opmerking terug gemaakt; maar dat zit sowieso niet in mijn aard.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het is heel logisch hoe je reageerde. Als een meid dat als een soort geintje zou vragen zou ze met nonverbale communicatie wel duidelijk maken dat het een geintje was, Van Fapke kwam het gewoon over als een trollpoging.
Ze verpakken de basics in rare en vage woorden en verdraaien het hier en daar, trekken het ook regelmatig naar het ene of andere uiterste en dumpen het resultaat hier als een zogenaamde 'tip'.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:35 schreef Catbert het volgende:
Dit is de claim van Firefly:
[..]
Het ging om onvriendelijk gedrag. Dat is heel wat anders dan dat vrouwen iemand willen leren kennen, dat is nogal "sociale omgang 101".
Dat kan wel veranderen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En dit is dus de test. Onbewust vond ze je dus wel aantrekkelijk. Haar mening is niet veranderd, het was alleen nog onduidelijk voor haar op het begin of ze je wel of niet leuk vind. Over tijd ziet ze dat je wel relaxt bent.
Aantrekkingskracht heb je of heb je niet en is geen 180 graden draai van haar mening.
De reden dat ze het doen is omdat ze je inderdaad beter willen leren kennen. En ten tweede is het een snelle manier om gasten van haar af te weren, want aantrekkelijke vrouwen worden heel vaak benaderd. Dit gebeurd vaak ook onbewust bij vrouwen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:33 schreef Catbert het volgende:
Het is complete bullshit dat dit nu opeens verdraaid wordt naar "alle vrouwen testen". Wat firefly claimde is dat vrouwen vaak mannen testen door in eerste instantie lomp te reageren, en dat is gewoon onzin. Alleen wordt dat nu afgezwakt naar dat vrouwen willen weten wat voor'n vlees ze in de kuip hebben. Ja hallo, da's logisch.
Ik vind ook van een lachende meid die ik niet goed ken een "ben je homo?" vraag nogal onfatsoenlijk. Gaat m.i. te ver bij iemand die je net kent.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:38 schreef Axel1988 het volgende:
Nouja, een groot deel van de mensen was waarschijnlijk in de aanval gegaan; en had een opmerking terug gemaakt; maar dat zit sowieso niet in mijn aard.
Nee, vrouwen maken niet hele lompe opmerkingen naar kerels die ze niet kennen en hen aanspreken. Dat is mij en de andere mensen hier nog nooit gebeurd. En daar vallen mensen hier over, want wat jij daar zei (in de post die ik linkte) is gewoon klinkklare onzin. Je kunt roepen en springen en met je armpjes zwaaien wat je wil, maar al zet je er als bonus een pruillipje bij op, het doet niks af aan het feit dat je er naast zit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:39 schreef firefly3 het volgende:
De reden dat ze het doen is omdat ze je inderdaad beter willen leren kennen. En ten tweede is het een snelle manier om gasten van haar af te weren, want aantrekkelijke vrouwen worden heel vaak benaderd. Dit gebeurd vaak ook onbewust bij vrouwen.
Dan ben je best wel sad.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Man:'Hoi, ga je een keer mee wat drinken?'
Vrouw: 'Nee, ik heb geen interesse'
Man: 'Ok'
Volgende dag
Man: 'Hoi, misschien moest je er nog even over nadenken, maar weet je zeker dat je niet een keer mee wil wat drinken?'
Vrouw: 'Wat was er niet duidelijk aan mijn antwoord gister? Nee, is nee.'
Resultaat: man is 2x afgewezen, dubbele deuk in zijn ego, opent een topic op FOK! dat alle vrouwen kuthoeren zijn.
Bijna nooit, en over die enkele uitzondering gaan we het niet hebben. Deze uitzonderingen komen ook voor, maar het bericht is duidelijk: Probeer relaxt te blijven als een vrouw nee zegt, het kan een "test" zijn. Als je niet eens bent met heet naampje van het beestje tja, daar gaat het helemaal niet om.quote:
Tuurlijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:40 schreef Flepke het volgende:
Dan ben je best wel sad.
Meer zoiets:
Man:*wurmt zich los van haar lippen*Morgen gaan we even wat drinken bij x, geef je nummer even dan laat ik morgen weten hoelaat"
Vrouw: nee, *glimlach, speelse tik op schouder + puppie ogen*
Wat zou jij doen in zo'n situatie dan? Omdraaien en weglopen? Niet weglopen en uit de hoogte doen? Gewoon dat soort dingen niet zo persoonlijk aantrekken en mee gaan in die onserieuze vibe door wat meer over haar te weten te komen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind ook van een lachende meid die ik niet goed ken een "ben je homo?" vraag nogal onfatsoenlijk. Gaat m.i. te ver bij iemand die je net kent.
We hebben het over diezelfde avond nog hè? Dus een man en een vrouw zijn in gesprek en de man zegt op een gegeven moment; laten we wat gaan drinken, en ze zegt nee. Hij zegt okquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Man:'Hoi, ga je een keer mee wat drinken?'
Vrouw: 'Nee, ik heb geen interesse'
Volgende dag
Man: 'Hoi, misschien moest je er nog even over nadenken, maar weet je zeker dat je niet een keer mee wil wat drinken?'
Vrouw: 'Wat was er niet duidelijk aan mijn antwoord gister? Nee, is nee.'
Dat komt omdat je op safe mode speelt en via de vriendschap erin probeerd te komen. Probeer maar eens hard te escaleren, dan gaat ze je harder testen omdat ze er nog niet klaar voor is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:40 schreef Catbert het volgende:
Nee, vrouwen maken niet hele lompe opmerkingen naar kerels die ze niet kennen en hen aanspreken. Dat is mij en de andere mensen hier nog nooit gebeurd. En daar vallen mensen hier over, want wat jij daar zei (in de post die ik linkte) is gewoon klinkklare onzin. Je kunt roepen en springen en met je armpjes zwaaien wat je wil, maar al zet je er als bonus een pruillipje bij op, het doet niks af aan het feit dat je er naast zit.
Je had het over "onvriendelijk gedrag dat buiten proporties is", een gewone "nee" is onvriendelijk buiten proporties?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:42 schreef firefly3 het volgende:
Bijna nooit, en over die enkele uitzondering gaan we het niet hebben. Deze uitzonderingen komen ook voor, maar het bericht is duidelijk: Probeer relaxt te blijven als een vrouw nee zegt, het kan een "test" zijn. Als je niet eens bent met heet naampje van het beestje tja, daar gaat het helemaal niet om.
En daar komen de PUA termen weerquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:43 schreef firefly3 het volgende:
Dat komt omdat je op safe mode speelt en via de vriendschap erin probeerd te komen. Probeer maar eens hard te escaleren, dan gaat ze je harder testen omdat ze er nog niet klaar voor is.
Het is onzin dat er enkel een paar uitzonderingen zijn alleen omdat jij het zegt, dat je relaxt moet blijven als iemand nee zegt is een prima tip op zich maar doordrammen is fout. En het is gewoon niet waar dat het bijna nooit gebeurt dat mensen dan wel vrouwen hun mening aanpassen en iemand alleen maar wel of niet aantrekkelijk kunnen vinden zonder dat dit verandert.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bijna nooit, en over die enkele uitzondering gaan we het niet hebben. Deze uitzonderingen komen ook voor, maar het bericht is duidelijk: Probeer relaxt te blijven als een vrouw nee zegt, het kan een "test" zijn. Als je niet eens bent met heet naampje van het beestje tja, daar gaat het helemaal niet om.
Ik heb de aanleiding tot de zoen niet eens beschreven?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Je krijgt dan over het algemeen gewoon een klap op je bek als je zo probeert iemand te zoenen.
Zonder zoen vind ik het (in de meeste gevallen) de moeite niet eens waard om achter een nummer/date aan te gaan. Mocht de situatie zich niet lenen voor een zoen dan ga ik niet bedelen voor een nummer, hooguit als tegenreactie iets als "lig je aan de ketting van je vriend" ofzo. Maar "mag ik je nummer echt niet?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
We hebben het over diezelfde avond nog hè? Dus een man en een vrouw zijn in gesprek en de man zegt op een gegeven moment; laten we wat gaan drinken, en ze zegt nee. Hij zegt oken vervolgens praten ze nog wat door, beetje lachen en plezier hebben, misschien een aanraking op haar arm of schouder, en dan nog een keer vragen
wedden dat de kans dan groter is?
Dit is toch geen realistisch voorbeeld? Het gaat in dit topic om het versieren van een vrouw. En denk niet dat de meeste mensen hier dan al iemand aan het zoenen zijn. Daarom slaan die tips van jullie nergens op, omdat ze niet realistisch zijn voor de mensen in dit topic.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:40 schreef Flepke het volgende:
Dan ben je best wel sad.
Meer zoiets:
Man:*wurmt zich los van haar lippen*Morgen gaan we even wat drinken bij x, geef je nummer even dan laat ik morgen weten hoelaat"
Vrouw: nee, *glimlach, speelse tik op schouder + puppie ogen*
Nee het is een inschatting fout. En geen test.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En dit is dus de test. Onbewust vond ze je dus wel aantrekkelijk. Haar mening is niet veranderd, het was alleen nog onduidelijk voor haar op het begin of ze je wel of niet leuk vind. Over tijd ziet ze dat je wel relaxt bent.
Het ging over een situatie waarin een vrouw aangaf gewoon geen interesse te hebben. Waar zie jij daar aanleiding om een meid te gaan zoenen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:47 schreef Flepke het volgende:
Ik heb de aanleiding tot de zoen niet eens beschreven?
Precies.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:47 schreef Cactus1 het volgende:
Dit is toch geen realistisch voorbeeld? Het gaat in dit topic om het versieren van een vrouw. En denk niet dat de meeste mensen hier dan al iemand aan het zoenen zijn. Daarom slaan die tips van jullie nergens op, omdat ze niet realistisch zijn voor de mensen in dit topic.
Wat snapte je niet aan ":*wurmt zich los van haar lippen*" ?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het ging over een situatie waarin een vrouw aangaf gewoon geen interesse te hebben. Waar zie jij daar aanleiding om een meid te gaan zoenen?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:43 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wat zou jij doen in zo'n situatie dan? Omdraaien en weglopen? Niet weglopen en uit de hoogte doen? Gewoon dat soort dingen niet zo persoonlijk aantrekken en mee gaan in die onserieuze vibe door wat meer over haar te weten te komen.
Misschien is de kans wel groter, maar de kans is er eveneens dat ze nog een keer nee zegt. Ik zou het dan anders doen. Dan zou ik aan het eind zoiets zeggen van: "Tja, jammer dat je nee zei toen ik je vroeg wat te gaan drinken, want nu ga ik naar huis"quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
We hebben het over diezelfde avond nog hè? Dus een man en een vrouw zijn in gesprek en de man zegt op een gegeven moment; laten we wat gaan drinken, en ze zegt nee. Hij zegt oken vervolgens praten ze nog wat door, beetje lachen en plezier hebben, misschien een aanraking op haar arm of schouder, en dan nog een keer vragen
wedden dat de kans dan groter is?
Daarom heb ik al meerdere malen aangedragen om dit topic op te splitsen in "als sociale situaties niet zo makkelijk gaan" en "als versieren niet zo makkelijk gaat".quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit is toch geen realistisch voorbeeld? Het gaat in dit topic om het versieren van een vrouw. En denk niet dat de meeste mensen hier dan al iemand aan het zoenen zijn. Daarom slaan die tips van jullie nergens op, omdat ze niet realistisch zijn voor de mensen in dit topic.
Euh, we hadden het over een situatie waar een vrouw "nee" zegt, niet over een situatie waarin een vrouw nee zegt NADAT je met haar hebt staan zoenen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:50 schreef Flepke het volgende:
Wat snapte je niet aan ":*wurmt zich los van haar lippen*" ?
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat dit topic alleen gaat over het versieren van vrouwen in een kroeg?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:52 schreef Flepke het volgende:
Daarom heb ik al meerdere malen aangedragen om dit topic op te splitsen in "als sociale situaties niet zo makkelijk gaan" en "als versieren niet zo makkelijk gaat".
Een vriendin "krijgen" door je sociale cirkels heeft niks te maken met het versieren van een vrouw in willekeurige kroeg/club/whatever
Dat bedelen vul je zelf zo in. Je kunt het gewoon later opnieuw vragen op een normale manierquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:47 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik heb de aanleiding tot de zoen niet eens beschreven?
[..]
Zonder zoen vind ik het (in de meeste gevallen) de moeite niet eens waard om achter een nummer/date aan te gaan. Mocht de situatie zich niet lenen voor een zoen dan ga ik niet bedelen voor een nummer, hooguit als tegenreactie iets als "lig je aan de ketting van je vriend" ofzo. Maar "mag ik je nummer echt niet?![]()
![]()
![]()
" heeft weinig zin denk ik.
Wat heeft de user die moeite heeft met vrouwen versieren aan dit verhaal? Die moet sowieso eerst die lippen nog bereiken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:50 schreef Flepke het volgende:
Wat snapte je niet aan ":*wurmt zich los van haar lippen*" ?
We gaan dit topic niet opsplitsen lol, waarom zou dat nodig zijn?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:52 schreef Flepke het volgende:
[..]
Daarom heb ik al meerdere malen aangedragen om dit topic op te splitsen in "als sociale situaties niet zo makkelijk gaan" en "als versieren niet zo makkelijk gaat".
Een vriendin "krijgen" door je sociale cirkels heeft niks te maken met het versieren van een vrouw in willekeurige kroeg/club/whatever
Daar heeft het in deze topic opzet genoeg mee te maken, dat jij het nou niet kan bevatten doet daar niets aan af.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:52 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zoen > telefoonnummerquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat heeft de user die moeite heeft met vrouwen versieren aan dit verhaal? Die moet sowieso eerst die lippen nog bereiken.
Je slaat grote stappen over.
Flutfly en Fapke. Het dynamische duoquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je kunt beter niet met flutfly discussieren, heeft geen zin.
Nogmaals; in het gestelde voorbeeld ging het over een vrouw die geen interesse had. Jij creeert je eigen voorbeeld.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:54 schreef Flepke het volgende:
Zoen > telefoonnummer
Beter dan telefoonnummer > 234423234 dates > zoen.
Waarom zo zwart wit denken?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zoen > telefoonnummer
Aantrekkingskracht is er meestal wel of niet vanaf het begin. Let op het woordje meestal.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is onzin dat er enkel een paar uitzonderingen zijn alleen omdat jij het zegt, dat je relaxt moet blijven als iemand nee zegt is een prima tip op zich maar doordrammen is fout. En het is gewoon niet waar dat het bijna nooit gebeurt dat mensen dan wel vrouwen hun mening aanpassen en iemand alleen maar wel of niet aantrekkelijk kunnen vinden zonder dat dit verandert.
Zodat ze niet zoveel weerstand ondervinden bij hun niet realistische PUA tipsquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
We gaan dit topic niet opsplitsen lol, waarom zou dat nodig zijn?
Wat heeft het topic daar dan mee te maken? Dat je in beide situaties met je hoofd omhoog moet lopen zoals in de OP aangegeven zeker?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daar heeft het in deze topic opzet genoeg mee te maken, dat jij het nou niet kan bevatten doet daar niets aan af.
Je geeft geen antwoord.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:54 schreef Flepke het volgende:
Zoen > telefoonnummer
Nuances zijn niet mogelijk in dit topic ben ik inmiddels achter gekomen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom zo zwart wit denken?
Blijf dan lekker wegquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:55 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nuances zijn niet mogelijk in dit topic ben ik inmiddels achter gekomen.
Zie, je snapt het gewoon niet en maakt het daarom maar belachelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wat heeft het topic daar dan mee te maken? Dat je in beide situaties met je hoofd omhoog moet lopen zoals in de OP aangegeven zeker?
Ja, en daar hebben de mensen die dit topic nodig hebben dus helemaal niks aan. Die hebben al moeite genoeg met het uberhaupt aanspreken van meiden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:54 schreef firefly3 het volgende:
Aantrekkingskracht is er meestal wel of niet vanaf het begin. Let op het woordje meestal.
Een user heeft aan dat verhaal dat er best wel eens een "nee" voor komt die later een "ja" word.quote:
Hier zeg je het zelf al, veel leuker. Het is een gevoel dat ze al had dat versterkt is. Ook kunnen er inderdaad ook nieuwe dingen bij komen die ze nog niet ontdekt had.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee het is een inschatting fout. En geen test.
Ik ken genoeg voorbeelden bij me zelf van bv vrouwen waar van ik gezegt heb nee niks voor mij.
Echter later dacht ik van, hey ze is eigelijk veel leuker dan gedacht.
Heeft niks met een test te maken. Een mening kan altijd verranderen, zowel positief of negatief.
Als je dat na de eerste nee doet klink je wel erg butthurt. Zoiets kun je alleen doen als je eerst nee kreeg, en daarna een leuke tijd had samen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien is de kans wel groter, maar de kans is er eveneens dat ze nog een keer nee zegt. Ik zou het dan anders doen. Dan zou ik aan het eind zoiets zeggen van: "Tja, jammer dat je nee zei toen ik je vroeg wat te gaan drinken, want nu ga ik naar huis"Daarmee hou je de eer aan jezelf en geef je haar gelegenheid om terug te komen op haar eerdere antwoord en zelf met een voorstel te komen
Zeg dat dan gewoon meteen in plaats van te doen alsof jij de waarheid in pacht hebt, wat je overduidelijk niet hebt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Aantrekkingskracht is er meestal wel of niet vanaf het begin. Let op het woordje meestal.
Leg mij dan eens uit wat de opzet van het topic te maken heeft met:quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zie, je snapt het gewoon niet en maakt het daarom maar belachelijk.
Zwak.
Ik denk dat de basisdoelgroep van deze reeks er echt geen zak mee opschiet aangezien je vanuit een zoenende beginsituatie start. Dat is al een valse start.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:56 schreef Flepke het volgende:
Een user heeft aan dat verhaal dat er best wel eens een "nee" voor komt die later een "ja" word.
Netzo als dat vrouwen wel eens "ja" zeggen maar er later spijt van krijgen.
Wat hun moeten doen is aantallen maken, en vrede mee hebben als ze afgewezen worden. Dit is een leer moment, want bij elk leer moment worden ze steeds beter.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, en daar hebben de mensen die dit topic nodig hebben dus helemaal niks aan. Die hebben al moeite genoeg met het uberhaupt aanspreken van meiden.
Ik ging toch ook door op jouw voorbeeld, dat het daarna nog gezellig wasquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als je dat na de eerste nee doet klink je wel erg butthurt. Zoiets kun je alleen doen als je eerst nee kreeg, en daarna een leuke tijd had samen.
Daar ging weer een open deurquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:58 schreef firefly3 het volgende:
Wat hun moeten doen is aantallen maken, en vrede mee hebben als ze afgewezen worden. Dit is een leer moment, want bij elk leer moment worden ze steeds beter.
En daarom is het belangrijk om te weten dat je steeds beter kunt worden met vrouwen, iets waar veel mensen niet geloven en denken dat ze altijd op niveau x blijven voor de rest van hun leven terwijl er eigenlijk groei in kan zitten.
En een beetje humorquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ging toch ook door op jouw voorbeeld, dat het daarna nog gezellig wasDaarbij gaat het er wel om HOE je het brengt en idd niet met een sad face, maar met een glimlach en een knipoog ofzo.
Jij bent degene die deze scheiding maakt, en dat is nergens voor nodig.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:57 schreef Flepke het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit wat de opzet van het topic te maken heeft met:
1. Het "krijgen" van een vriendin dmv. sociale cirkels
2. Het versieren van een willekeurige vrouw in een kroeg/club/whatever
Jij hebt het altijd over uitzonderingen alleen maar om je gelijk te kunnen halen. Het is leerzaam om te weten dat er veel vrouwen zijn die testen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon meteen in plaats van te doen alsof jij de waarheid in pacht hebt, wat je overduidelijk niet hebt.
Je gaat er zelf tegenin met je geblaat over uitzonderingen enzo, je kan ook gewoon zeggen 'ja dat kan inderdaad' in plaats van je e-penis meteen weer op tafel te gooien.
Het topic is vooral voor kerels die gewoon moeite hebben met het aanspreken van en in gesprek blijven met vrouwen. Veelal zitten ze ook nog in een redelijk sociaal isolement. Vandaar dat het voor ze vaak een kwestie van oefenen is, waarbij het makkelijker is te beginnen in een sociale groep (die ze nog op moeten bouwen) dan in een kroeg.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:57 schreef Flepke het volgende:
Leg mij dan eens uit wat de opzet van het topic te maken heeft met:
1. Het "krijgen" van een vriendin dmv. sociale cirkels
2. Het versieren van een willekeurige vrouw in een kroeg/club/whatever
Zou fijn zijn als mods zich d'r eens mee zouden bemoeien. De mensen die het nodig hebben worden weggejaagd op deze manier.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Alles wat met "als verzieren lastiger gaat" is on-topic. Zo simpel is 't. Naar firely en flutke luistert niemand meer serieus
Om wat specifieker te zijn: Daar hebben beginners wel wat aan. Bitchtests en hard to get spelen bestaat allemaal en daar moeten ze rekening mee houden. Vrouwen doen niet altijd lief, ook al zijn ze van binnen misschien wel lief.quote:
Ik heb al eens aangegeven dat ik niet op je inga om je ergens van te overtuigen, ik vind het bij jouw manier van posten gewoon nodig nuances aan te brengen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij hebt het altijd over uitzonderingen alleen maar om je gelijk te kunnen halen. Het is leerzaam om te weten dat er veel vrouwen zijn die testen.
Helemaal gelijk in maar in het feedback topic & in het vorige deel werd ik er van beschuldigd met dezelfde dingen te komen. Nog een keer "de basics" dan:quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat de basisdoelgroep van deze reeks er echt geen zak mee opschiet aangezien je vanuit een zoenende beginsituatie start. Dat is al een valse start.
En waarom niet? Mevrouw kijk-eens-hoe-intresesant-ik-ben-met-niet-direct-het-antwoord-geven-in-mijn-eerste-postquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij bent degene die deze scheiding maakt, en dat is nergens voor nodig.
Leer eerst maar eens normaal een vraag te stellen als je ergens antwoord op wil.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:02 schreef Flepke het volgende:
[..]
Helemaal gelijk in maar in het feedback topic & in het vorige deel werd ik er van beschuldigd met dezelfde dingen te komen. Nog een keer "de basics" dan:
Aanspreken, openingszin boeit niet, leuk gesprekje starten, fysiek contact doelend op een zoen.(mets situatie zich ertoe leent)
Alleen nummer vragen enzo is ook wel leuk maar dan komt je telefoonboek veel te snel vol (met onbruikbare, eventueel neppe ) nummers.
[..]
En waarom niet? Mevrouw kijk-eens-hoe-intresesant-ik-ben-met-niet-direct-het-antwoord-geven-in-mijn-eerste-post
Het zijn uitzonderingen omdat ik honderden vrouwen heb benaderd en RSD heeft er duizenden benaderd. Het nuanceren verward alleen maar de beginneling die een richtlijn nodig heeft.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb al eens aangegeven dat ik niet op je inga om je ergens van te overtuigen, ik vind het bij jouw manier van posten gewoon nodig nuances aan te brengen.
Jij noemt het uitzonderingen, maar je kan vervolgens nooit onderbouwen dat het ook daadwerkelijk uitzonderingen zijn, jij noemt het enkel uitzonderingen om je gelijk te kunnen behalen.
Kun je het niet eens een keer bij 1 uitleg houden en er niet de hele reeks over doorgaan. Je doet je voor als gozer die het allemaal voor elkaar heeft, maar iedereen kotst je uit. Lekker overtuigend ben je.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Om wat specifieker te zijn: Daar hebben beginners wel wat aan. Bitchtests en hard to get spelen bestaat allemaal en daar moeten ze rekening mee houden. Vrouwen doen niet altijd lief, ook al zijn ze van binnen misschien wel lief.
Ja, en daarom zijn we daar ook tig jaar geleden mee begonnen. En dan kom jijn met je gelul en een paar open deuren zaken verkondigen waar we het al heel lang over eens zijn. Dat ze moeten "wennen" aan meiden is echt wel duidelijk hoor, maar sommige kerels zijn zo onwenning dat het echt geen zin heeft voor ze om in een kroeg willekeurige meiden aan te gaan spreken omdat ze dan gewoon volkomen dichtslaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Om wat specifieker te zijn: Daar hebben beginners wel wat aan.
Dat zijn jouw woorden, voor hetzelfde geld benader je alleen 17-jarige meisjes die niet bepaald intelligent zijn en zich vast klampen aan de aandacht die jij ze geeft. En dit doe je ook nog eens enkel in het uitgaansleven, dus niet bepaald representatief.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het zijn uitzonderingen omdat ik honderden vrouwen heb benaderd en RSD heeft er duizenden benaderd. Het nuanceren verward alleen maar de beginneling die een richtlijn nodig heeft.
Nee hoor, als het vrouwen zijn dan gaan die van fly en flutke mneteen overend staan en is advies er even niet bijquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden, voor hetzelfde geld benader je alleen 17-jarige meisjes die niet bepaald intelligent zijn en zich vast klampen aan de aandacht die jij ze geeft. En dit doe je ook nog eens enkel in het uitgaansleven, dus niet bepaald representatief.
Dit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, en daarom zijn we daar ook tig jaar geleden mee begonnen. En dan kom jijn met je gelul en een paar open deuren zaken verkondigen waar we het al heel lang over eens zijn. Dat ze moeten "wennen" aan meiden is echt wel duidelijk hoor, maar sommige kerels zijn zo onwenning dat het echt geen zin heeft voor ze om in een kroeg willekeurige meiden aan te gaan spreken omdat ze dan gewoon volkomen dichtslaan.
Nogmaals, dit is een topic voor mensen met best ernstige sociale en psychische issues waar jij en Flepke je echt helemaal niet in kunnen verplaatsen. Je komt alleen maar met gelul over wat je allemaal in kroegen moet doen terwijl dit een topic is voor mensen die we nog nieteens naar een kroeg krijgen. Jij hebt nog steeds het idee dat het een soort PUA topic is waar mensen regeltips uitwisselen. Dat is het dus niet!
Maak dan duidelijk dat dit een of ander verkapt autisten topic is in de topic titel en openings post. Dan ben ik weg & scheelt het jullie een hoop frustratie.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nogmaals, dit is een topic voor mensen met best ernstige sociale en psychische issues waar jij en Flepke je echt helemaal niet in kunnen verplaatsen. Je komt alleen maar met gelul over wat je allemaal in kroegen moet doen terwijl dit een topic is voor mensen die we nog nieteens naar een kroeg krijgen.
Het zijn ook zeer goede tips voor beginners. Juist zij moeten weten dat vrouwen je testen en hard to get kunnen spelen.quote:
Je tips zijn leuk in een PUA topic, hier zitten veel users die nog niet toe zijn aan jouw grootse acties.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:06 schreef firefly3 het volgende:
Het is mogelijk om van een beginneling iemand te maken die aantrekkelijk is voor vrouwen. Maar dan moet je wel de grote richtlijnen volgen, en dat is algemene kennis hoe vrouwen in elkaar zitten in het algemeen.
Dus wat vaak voorkomt, dat testen en "hard to get" allemaal voor komt in het dagelijks leven is iets wat mensen moeten weten. Is er nog daadwerkelijk iemand hier die zegt dat hard to get niet voorkomt in de maatschappij? Dit is namelijk een zeer bekende test. Dus laat je mening horen!
Wij bitchen worden hier al genoeg op de proef gesteldquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:07 schreef Copycat het volgende:
Kan er niet gewoon een bitchtesttopic worden geopend voor Flip en Flap?
Inderdaad, het lijkt meer een autisten topic dan een versieren voor beginners topic.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:07 schreef Flepke het volgende:
[..]
Maak dan duidelijk dat dit een of ander verkapt autisten topic is in de topic titel en openings post. Dan ben ik weg & scheelt het jullie een hoop frustratie.
Is dat een bitchtest?quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:07 schreef Flepke het volgende:
Maak dan duidelijk dat dit een of ander verkapt autisten topic is in de topic titel en openings post. Dan ben ik weg & scheelt het jullie een hoop frustratie.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:08 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wij bitchen worden hier al genoeg op de proef gesteld
quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:07 schreef Flepke het volgende:
[..]
quote:Wat?
Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).
Wat bedoel je daarmee?
Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.
Dat is allemaal ooit al eens besproken voor jou tijd, dus nee dat wordt hem niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:09 schreef firefly3 het volgende:
We kunnen dan net zo goed het topic sluiten, want ze benaderen niet.
Lees dan de OP gewoon. Oh, en tof dat je die mensen nog even autist noemt ook, aangezien een aantal er van inderdaad stoornissen in dat spectrum hebbenquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:07 schreef Flepke het volgende:
Het gevoel gaat van aardig maar meer niet naar hey toch leuker dan gedacht door bv karakter eigenschappen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hier zeg je het zelf al, veel leuker. Het is een gevoel dat ze al had dat versterkt is. Ook kunnen er inderdaad ook nieuwe dingen bij komen die ze nog niet ontdekt had.
Hard to get spelen is ook testen. Of denk je dat hard to get spelen ook niet bestaat?
Nogmaals, maak er 2 topics van:quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je tips zijn leuk in een PUA topic, hier zitten veel users die nog niet toe zijn aan jouw grootse acties.
MAAK ER DAN ZELF EENTJE!!!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nogmaals, maak er 2 topics van:
"Als sociale situaties niet zo makkelijk gaan" > topic voor mensen die moeite hebben met praten tegen nieuwe/onbekende mensen/vrouwen
"Als versieren niet zo makkelijk gaat" > topic voor mensen die wel leuk kunnen keuvelen met (onbekende) vrouwen, die wel gewoon met vrouwen/mensen algemeen om kunnen gaan, die niet in een sociaal isolement zitten maar graag (nog) beter worden in het versieren.
Nogmaals: er is al een PUA topic.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:11 schreef Flepke het volgende:
"Als versieren niet zo makkelijk gaat" > topic voor mensen die wel leuk kunnen keuvelen met (onbekende) vrouwen, die wel gewoon met vrouwen/mensen algemeen om kunnen gaan, die niet in een sociaal isolement zitten maar graag (nog) beter worden in het versieren.
Nogmaals, wij gaan dit topic niet voor jou opsplitsen omdat je te simpel bent om de opzet van deze te begrijpen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nogmaals, maak er 2 topics van:
"Als sociale situaties niet zo makkelijk gaan" > topic voor mensen die moeite hebben met praten tegen nieuwe/onbekende mensen/vrouwen. (niet versier gerelateerd maar gericht op het opbouwen van een (sociaal)leven, vriendschappen etc)
Maak er maar iets moois van dan? Maak je toch gewoon zelf een leuk topic aan waar mensen versiertips uit kunnen wisselen? Kunnen jullie je mooie verhalen ophangen hoe je lekker snel kan "escaleren" enzoquote:
Als de topic titel van dit topic word aangepast naar "Als sociale situaties niet zo makkelijk gaan" dan maak ik wel een mooie OP voor "Als versieren niet zo makkelijk gaat".quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
MAAK ER DAN ZELF EENTJE!!!!
Om het simpel te zeggen: Jij zegt dat testen niet bestaan. Dus volgens jou bestaat hard to get ook niet, want dat is ook een test. Dus de vraag nogmaals: Bestaat hard to get spelen volgens jou?quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het gevoel gaat van aardig maar meer niet naar hey toch leuker dan gedacht door bv karakter eigenschappen.
Het is geen test, geen hard to get of wst dan ook.
Naar maten je iemand langer kent kunnen karakter eigenschappen positief opvallen om zo je mening bij te draaien van aardig meer niet naar meer dan gewoon leuk.
En dan speel je geen hard to get. Snap dan ook niet waarom je iets er bij gaat halen want het heeft niks met deze discussie te maken. Dus niet het gespreks onderwerp verleggen naar iets externs.
En als niet dan doe je niks behalve klagen zekerquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:14 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als de topic titel van dit topic word aangepast naar "Als sociale situaties niet zo makkelijk gaan" dan maak ik wel een mooie OP voor "Als versieren niet zo makkelijk gaat".
Ik zal eens in Uitgaan & Vrije tijd gaan rondneuzen & kijken ofdat daar zin is in een "normaal" versier topic.
Oh tuurlijk, we moeten maar inschikken omdat jij het niet eens bent met de topic titelquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:14 schreef Flepke het volgende:
Als de topic titel van dit topic word aangepast naar "Als sociale situaties niet zo makkelijk gaan" dan maak ik wel een mooie OP voor "Als versieren niet zo makkelijk gaat".
Ik zal eens in Uitgaan & Vrije tijd gaan rondneuzen & kijken ofdat daar zin is in een "normaal" versier topic.
Vrouw onterend? Ik heb denk ik meer waardering voor vrouwen heb dan de mannen hier die de vorige keer een vleeskeuring deden en een eisenlijstje gingen samenstellen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:13 schreef Crutch het volgende:
Ik denk dat flepke en firefly zich maar even gedeisd moeten houden. Het is niet aan jullie om te bepalen wat voor soort topic dit is. Als je hier al wat langer post dan weet je het ook wel.
Kom a.u.b. niet met je Social Dynamics en ander Attraction-gelul, want dat heeft niets met normaal versieren te maken.
Dat versiergeneuzel van jullie is vrouwonterend en zoiets moet je niet eens willen toepassen.
Open je eigen PUA-topic en ga daar lekker uit het boek quoten, maar niet hier.
Ik niet. Out of fok, out of mindquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:15 schreef Catbert het volgende:
k ben echt enorm nieuwsgierig hoe je in het echt bent...
Wat een kutvergelijking, je snapt het écht niet he?quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouw onterend? Ik heb denk ik meer waardering voor vrouwen dan de mannen hier die de vorige keer een vleeskeuring deden en een eisenlijstje gingen samenstellen.
Inderdaadquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat een kutvergelijking, je snapt het écht niet he?
Hoe is het in spanje? Loopt er nog wat lekker rond?quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Flut en fly, ga dan elders een topic maken, jullie zijn hier hopeloos ouderwets en off-topic
Jullie helpen niemand hier
== off topicquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:20 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoe is het in spanje? Loopt er nog wat lekker rond?
Het is van belang om te weten hoe mannen en vrouwen in het algemeen in elkaar zitten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat een kutvergelijking, je snapt het écht niet he?
O wat jammer je bent het met ons oneens. Ga dan ergens anders heen waar wat meer van jouw soortgenoten rondlopen doeiquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is van belang om te weten hoe mannen en vrouwen in het algemeen in elkaar zitten.
Mannen denken rationeel, en vrouwen meer met gevoel. Dit soort zaken is voor een beginneling juist van essentieel belang. Pas met een basis kennis van dit soort zaken kunnen ze tenminste meer vrede hebben met hoe een vrouw reageerd. Zoals ik al vaker zeg, het is het tegenovergestelde van PUA. Als je denkt dat er alleen maar PUA bestaat als het advies is van buitenaf dan heb je het mis. Zelfs boeken over sociale vaardigheden kunnen mensen helpen. Maar dit lijkt wel op werken en daarom bestempelen mensen het maar als onzin.
We hebben al meer tips gegeven voor beginners dan de slowchatters bij elkaar die lullen over hun vakantie enzo.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Flut en fly, ga dan elders een topic maken, jullie zijn hier hopeloos ouderwets en off-topic
Jullie helpen niemand hier
Jij was een aantal jaar geleden toch ook PUA-aanhanger (meen ik me te herinneren)? Ik ben benieuwd waarom je er nu zo op afgeeft.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:13 schreef Crutch het volgende:
Ik denk dat flepke en firefly zich maar even gedeisd moeten houden. Het is niet aan jullie om te bepalen wat voor soort topic dit is. Als je hier al wat langer post dan weet je het ook wel.
Kom a.u.b. niet met je Social Dynamics en ander Attraction-gelul, want dat heeft niets met normaal versieren te maken.
Dat versiergeneuzel van jullie is vrouwonterend en zoiets moet je niet eens willen toepassen.
Open je eigen PUA-topic en ga daar lekker uit het boek quoten, maar niet hier.
Dit topic loopt al iets langer dan dat jij hier komt, er zijn genoeg tips gegeven maarja het is niet zo moeilijk jezelf te vergelijken met slowchatters qua aantal tips.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
We hebben al meer tips gegeven voor beginners dan de slowchatters bij elkaar die lullen over hun vakantie enzo.
En toch helpen jullie niemand hier,. Jullie zijn hier nutteloos ondanks al jullie tomeloze inzet (LOL). Jullie verblijf hier is nutteloos, ga elders heenquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
We hebben al meer tips gegeven voor beginners dan de slowchatters bij elkaar die lullen over hun vakantie enzo.
Doe eens niet zo manipuleren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nogmaals, wij gaan dit topic niet voor jou opsplitsen omdat je te simpel bent om de opzet van deze te begrijpen.
Volgens mij zijn er maar een handje vol mensen in dit topic die aanmoedigen & mensen (snel) late vorderen. De rest werkt juist als een enorme rem.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En toch helpen jullie niemand hier,. Jullie zijn hier nutteloos ondanks al jullie tomeloze inzet (LOL). Jullie verblijf hier is nutteloos, ga elders heen
O het bevalt hier niet? JAMMER, ga dan weg hier, doei flut enb fly!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:26 schreef Flepke het volgende:
[..]
Doe eens niet zo manipuleren.
Ik zie dat de originele topic titel was:
"Is versieren op latere leeftijd nog goed te leren" Dat dekt de lading toch 43289234x beter?
Ik bedoel de OP van deze reeks slaat nergens op, iedere man vind benaderen in meer of in mindere maten eng. Dan ben je nog geen autist /" heb je een achterstand bij versieren" dat is simpel weg labeltjes plakken om daarna te verzuipen in zelfmedelijden.
Het is niet voor niets aangepast destijds, je gezeur erover voegt niets toe.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:26 schreef Flepke het volgende:
[..]
Doe eens niet zo manipuleren.
Ik zie dat de originele topic titel was:
"Is versieren op latere leeftijd nog goed te leren" Dat dekt de lading toch 43289234x beter?
Ik bedoel de OP van deze reeks slaat nergens op, iedere man vind benaderen in meer of in mindere maten eng. Dan ben je nog geen autist /" heb je een achterstand bij versieren" dat is simpel weg labeltjes plakken om daarna te verzuipen in zelfmedelijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |