abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103196577
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:40 schreef Flepke het volgende:

Dan ben je best wel sad.

Meer zoiets:
Man:*wurmt zich los van haar lippen*Morgen gaan we even wat drinken bij x, geef je nummer even dan laat ik morgen weten hoelaat"
Vrouw: nee, *glimlach, speelse tik op schouder + puppie ogen*
Man: 'Ok' :)
Dit is toch geen realistisch voorbeeld? Het gaat in dit topic om het versieren van een vrouw. En denk niet dat de meeste mensen hier dan al iemand aan het zoenen zijn. Daarom slaan die tips van jullie nergens op, omdat ze niet realistisch zijn voor de mensen in dit topic.
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:48:39 #202
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103196603
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En dit is dus de test. Onbewust vond ze je dus wel aantrekkelijk. Haar mening is niet veranderd, het was alleen nog onduidelijk voor haar op het begin of ze je wel of niet leuk vind. Over tijd ziet ze dat je wel relaxt bent.

Aantrekkingskracht heb je of heb je niet en is geen 180 graden draai van haar mening.
Nee het is een inschatting fout. En geen test.

Ik ken genoeg voorbeelden bij me zelf van bv vrouwen waar van ik gezegt heb nee niks voor mij.

Echter later dacht ik van, hey ze is eigelijk veel leuker dan gedacht.

Heeft niks met een test te maken. Een mening kan altijd verranderen, zowel positief of negatief.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:48:41 #203
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103196604
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:47 schreef Flepke het volgende:
Ik heb de aanleiding tot de zoen niet eens beschreven? :{
Het ging over een situatie waarin een vrouw aangaf gewoon geen interesse te hebben. Waar zie jij daar aanleiding om een meid te gaan zoenen?

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:47 schreef Cactus1 het volgende:
Dit is toch geen realistisch voorbeeld? Het gaat in dit topic om het versieren van een vrouw. En denk niet dat de meeste mensen hier dan al iemand aan het zoenen zijn. Daarom slaan die tips van jullie nergens op, omdat ze niet realistisch zijn voor de mensen in dit topic.
Precies.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103196671
Hoi. Niet veel veranderd hier zie ik? :P
pi_103196684
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:48 schreef Catbert het volgende:

[..]

Het ging over een situatie waarin een vrouw aangaf gewoon geen interesse te hebben. Waar zie jij daar aanleiding om een meid te gaan zoenen?
Wat snapte je niet aan ":*wurmt zich los van haar lippen*" ?

En geef ook eens een reactie op:
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:43 schreef Flepke het volgende:

[..]

Wat zou jij doen in zo'n situatie dan? Omdraaien en weglopen? Niet weglopen en uit de hoogte doen? Gewoon dat soort dingen niet zo persoonlijk aantrekken en mee gaan in die onserieuze vibe door wat meer over haar te weten te komen.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103196695
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:

We hebben het over diezelfde avond nog hè? Dus een man en een vrouw zijn in gesprek en de man zegt op een gegeven moment; laten we wat gaan drinken, en ze zegt nee. Hij zegt ok :) en vervolgens praten ze nog wat door, beetje lachen en plezier hebben, misschien een aanraking op haar arm of schouder, en dan nog een keer vragen ;) wedden dat de kans dan groter is?
Misschien is de kans wel groter, maar de kans is er eveneens dat ze nog een keer nee zegt. Ik zou het dan anders doen. Dan zou ik aan het eind zoiets zeggen van: "Tja, jammer dat je nee zei toen ik je vroeg wat te gaan drinken, want nu ga ik naar huis" :) Daarmee hou je de eer aan jezelf en geef je haar gelegenheid om terug te komen op haar eerdere antwoord en zelf met een voorstel te komen ;)
pi_103196717
Je kunt beter niet met flutfly discussieren, heeft geen zin. :P
pi_103196766
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:47 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Daarom heb ik al meerdere malen aangedragen om dit topic op te splitsen in "als sociale situaties niet zo makkelijk gaan" en "als versieren niet zo makkelijk gaat".

Een vriendin "krijgen" door je sociale cirkels heeft niks te maken met het versieren van een vrouw in willekeurige kroeg/club/whatever
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:52:39 #209
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103196776
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:50 schreef Flepke het volgende:
Euh, we hadden het over een situatie waar een vrouw "nee" zegt, niet over een situatie waarin een vrouw nee zegt NADAT je met haar hebt staan zoenen.

Ik heb werkelijk waar nog nooit meegemaakt dat een vrouw me d'r telefoonnummer niet wou geven nadat ze met me gezoend had. Zoen je zo slecht?

quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:52 schreef Flepke het volgende:
Daarom heb ik al meerdere malen aangedragen om dit topic op te splitsen in "als sociale situaties niet zo makkelijk gaan" en "als versieren niet zo makkelijk gaat".

Een vriendin "krijgen" door je sociale cirkels heeft niks te maken met het versieren van een vrouw in willekeurige kroeg/club/whatever
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat dit topic alleen gaat over het versieren van vrouwen in een kroeg?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103196785
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:47 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik heb de aanleiding tot de zoen niet eens beschreven? :{

[..]

Zonder zoen vind ik het (in de meeste gevallen) de moeite niet eens waard om achter een nummer/date aan te gaan. Mocht de situatie zich niet lenen voor een zoen dan ga ik niet bedelen voor een nummer, hooguit als tegenreactie iets als "lig je aan de ketting van je vriend" ofzo. Maar "mag ik je nummer echt niet? :'( :@ :'( :@ " heeft weinig zin denk ik.
Dat bedelen vul je zelf zo in. Je kunt het gewoon later opnieuw vragen op een normale manier :)
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:53:03 #211
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103196796
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:50 schreef Flepke het volgende:

Wat heeft de user die moeite heeft met vrouwen versieren aan dit verhaal? Die moet sowieso eerst die lippen nog bereiken.
Je slaat grote stappen over.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103196819
quote:

[..]

We gaan dit topic niet opsplitsen lol, waarom zou dat nodig zijn?
pi_103196833
quote:

[..]

Daar heeft het in deze topic opzet genoeg mee te maken, dat jij het nou niet kan bevatten doet daar niets aan af.
pi_103196858
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat heeft de user die moeite heeft met vrouwen versieren aan dit verhaal? Die moet sowieso eerst die lippen nog bereiken.
Je slaat grote stappen over.
Zoen > telefoonnummer
Beter dan telefoonnummer > 234423234 dates > zoen.
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:54:10 #215
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103196862
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je kunt beter niet met flutfly discussieren, heeft geen zin. :P
Flutfly en Fapke. Het dynamische duo ^O^

quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:54 schreef Flepke het volgende:
Zoen > telefoonnummer
Nogmaals; in het gestelde voorbeeld ging het over een vrouw die geen interesse had. Jij creeert je eigen voorbeeld.
pi_103196881
quote:

[..]

Zoen > telefoonnummer
Waarom zo zwart wit denken?
pi_103196883
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:44 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Het is onzin dat er enkel een paar uitzonderingen zijn alleen omdat jij het zegt, dat je relaxt moet blijven als iemand nee zegt is een prima tip op zich maar doordrammen is fout. En het is gewoon niet waar dat het bijna nooit gebeurt dat mensen dan wel vrouwen hun mening aanpassen en iemand alleen maar wel of niet aantrekkelijk kunnen vinden zonder dat dit verandert.
Aantrekkingskracht is er meestal wel of niet vanaf het begin. Let op het woordje meestal.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103196889
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

We gaan dit topic niet opsplitsen lol, waarom zou dat nodig zijn?
Zodat ze niet zoveel weerstand ondervinden bij hun niet realistische PUA tips :P
pi_103196892
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:53 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Daar heeft het in deze topic opzet genoeg mee te maken, dat jij het nou niet kan bevatten doet daar niets aan af.
Wat heeft het topic daar dan mee te maken? Dat je in beide situaties met je hoofd omhoog moet lopen zoals in de OP aangegeven zeker? :')
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:54:56 #220
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103196895
quote:

Zoen > telefoonnummer
Je geeft geen antwoord.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103196904
Deze reeks opsplitsen heeft geen nut, zodra flutke en fly niet meer reageren, is deze topicreeks juist heel succesvol
pi_103196915
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:54 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Waarom zo zwart wit denken?
Nuances zijn niet mogelijk in dit topic ben ik inmiddels achter gekomen.
pi_103196938
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:55 schreef Flepke het volgende:

[..]

Nuances zijn niet mogelijk in dit topic ben ik inmiddels achter gekomen.
Blijf dan lekker weg :P
pi_103196942
quote:

[..]

Wat heeft het topic daar dan mee te maken? Dat je in beide situaties met je hoofd omhoog moet lopen zoals in de OP aangegeven zeker? :')
Zie, je snapt het gewoon niet en maakt het daarom maar belachelijk.
Zwak.
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:55:59 #225
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103196945
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:54 schreef firefly3 het volgende:
Aantrekkingskracht is er meestal wel of niet vanaf het begin. Let op het woordje meestal.
Ja, en daar hebben de mensen die dit topic nodig hebben dus helemaal niks aan. Die hebben al moeite genoeg met het uberhaupt aanspreken van meiden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')