Dit is toch geen realistisch voorbeeld? Het gaat in dit topic om het versieren van een vrouw. En denk niet dat de meeste mensen hier dan al iemand aan het zoenen zijn. Daarom slaan die tips van jullie nergens op, omdat ze niet realistisch zijn voor de mensen in dit topic.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:40 schreef Flepke het volgende:
Dan ben je best wel sad.
Meer zoiets:
Man:*wurmt zich los van haar lippen*Morgen gaan we even wat drinken bij x, geef je nummer even dan laat ik morgen weten hoelaat"
Vrouw: nee, *glimlach, speelse tik op schouder + puppie ogen*
Man: 'Ok'
Nee het is een inschatting fout. En geen test.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En dit is dus de test. Onbewust vond ze je dus wel aantrekkelijk. Haar mening is niet veranderd, het was alleen nog onduidelijk voor haar op het begin of ze je wel of niet leuk vind. Over tijd ziet ze dat je wel relaxt bent.
Aantrekkingskracht heb je of heb je niet en is geen 180 graden draai van haar mening.
Het ging over een situatie waarin een vrouw aangaf gewoon geen interesse te hebben. Waar zie jij daar aanleiding om een meid te gaan zoenen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:47 schreef Flepke het volgende:
Ik heb de aanleiding tot de zoen niet eens beschreven?
Precies.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:47 schreef Cactus1 het volgende:
Dit is toch geen realistisch voorbeeld? Het gaat in dit topic om het versieren van een vrouw. En denk niet dat de meeste mensen hier dan al iemand aan het zoenen zijn. Daarom slaan die tips van jullie nergens op, omdat ze niet realistisch zijn voor de mensen in dit topic.
Wat snapte je niet aan ":*wurmt zich los van haar lippen*" ?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het ging over een situatie waarin een vrouw aangaf gewoon geen interesse te hebben. Waar zie jij daar aanleiding om een meid te gaan zoenen?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:43 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wat zou jij doen in zo'n situatie dan? Omdraaien en weglopen? Niet weglopen en uit de hoogte doen? Gewoon dat soort dingen niet zo persoonlijk aantrekken en mee gaan in die onserieuze vibe door wat meer over haar te weten te komen.
Misschien is de kans wel groter, maar de kans is er eveneens dat ze nog een keer nee zegt. Ik zou het dan anders doen. Dan zou ik aan het eind zoiets zeggen van: "Tja, jammer dat je nee zei toen ik je vroeg wat te gaan drinken, want nu ga ik naar huis"quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
We hebben het over diezelfde avond nog hè? Dus een man en een vrouw zijn in gesprek en de man zegt op een gegeven moment; laten we wat gaan drinken, en ze zegt nee. Hij zegt oken vervolgens praten ze nog wat door, beetje lachen en plezier hebben, misschien een aanraking op haar arm of schouder, en dan nog een keer vragen
wedden dat de kans dan groter is?
Daarom heb ik al meerdere malen aangedragen om dit topic op te splitsen in "als sociale situaties niet zo makkelijk gaan" en "als versieren niet zo makkelijk gaat".quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit is toch geen realistisch voorbeeld? Het gaat in dit topic om het versieren van een vrouw. En denk niet dat de meeste mensen hier dan al iemand aan het zoenen zijn. Daarom slaan die tips van jullie nergens op, omdat ze niet realistisch zijn voor de mensen in dit topic.
Euh, we hadden het over een situatie waar een vrouw "nee" zegt, niet over een situatie waarin een vrouw nee zegt NADAT je met haar hebt staan zoenen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:50 schreef Flepke het volgende:
Wat snapte je niet aan ":*wurmt zich los van haar lippen*" ?
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat dit topic alleen gaat over het versieren van vrouwen in een kroeg?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:52 schreef Flepke het volgende:
Daarom heb ik al meerdere malen aangedragen om dit topic op te splitsen in "als sociale situaties niet zo makkelijk gaan" en "als versieren niet zo makkelijk gaat".
Een vriendin "krijgen" door je sociale cirkels heeft niks te maken met het versieren van een vrouw in willekeurige kroeg/club/whatever
Dat bedelen vul je zelf zo in. Je kunt het gewoon later opnieuw vragen op een normale manierquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:47 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik heb de aanleiding tot de zoen niet eens beschreven?
[..]
Zonder zoen vind ik het (in de meeste gevallen) de moeite niet eens waard om achter een nummer/date aan te gaan. Mocht de situatie zich niet lenen voor een zoen dan ga ik niet bedelen voor een nummer, hooguit als tegenreactie iets als "lig je aan de ketting van je vriend" ofzo. Maar "mag ik je nummer echt niet?![]()
![]()
![]()
" heeft weinig zin denk ik.
Wat heeft de user die moeite heeft met vrouwen versieren aan dit verhaal? Die moet sowieso eerst die lippen nog bereiken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:50 schreef Flepke het volgende:
Wat snapte je niet aan ":*wurmt zich los van haar lippen*" ?
We gaan dit topic niet opsplitsen lol, waarom zou dat nodig zijn?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:52 schreef Flepke het volgende:
[..]
Daarom heb ik al meerdere malen aangedragen om dit topic op te splitsen in "als sociale situaties niet zo makkelijk gaan" en "als versieren niet zo makkelijk gaat".
Een vriendin "krijgen" door je sociale cirkels heeft niks te maken met het versieren van een vrouw in willekeurige kroeg/club/whatever
Daar heeft het in deze topic opzet genoeg mee te maken, dat jij het nou niet kan bevatten doet daar niets aan af.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:52 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zoen > telefoonnummerquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat heeft de user die moeite heeft met vrouwen versieren aan dit verhaal? Die moet sowieso eerst die lippen nog bereiken.
Je slaat grote stappen over.
Flutfly en Fapke. Het dynamische duoquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je kunt beter niet met flutfly discussieren, heeft geen zin.
Nogmaals; in het gestelde voorbeeld ging het over een vrouw die geen interesse had. Jij creeert je eigen voorbeeld.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:54 schreef Flepke het volgende:
Zoen > telefoonnummer
Beter dan telefoonnummer > 234423234 dates > zoen.
Waarom zo zwart wit denken?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zoen > telefoonnummer
Aantrekkingskracht is er meestal wel of niet vanaf het begin. Let op het woordje meestal.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is onzin dat er enkel een paar uitzonderingen zijn alleen omdat jij het zegt, dat je relaxt moet blijven als iemand nee zegt is een prima tip op zich maar doordrammen is fout. En het is gewoon niet waar dat het bijna nooit gebeurt dat mensen dan wel vrouwen hun mening aanpassen en iemand alleen maar wel of niet aantrekkelijk kunnen vinden zonder dat dit verandert.
Zodat ze niet zoveel weerstand ondervinden bij hun niet realistische PUA tipsquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
We gaan dit topic niet opsplitsen lol, waarom zou dat nodig zijn?
Wat heeft het topic daar dan mee te maken? Dat je in beide situaties met je hoofd omhoog moet lopen zoals in de OP aangegeven zeker?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daar heeft het in deze topic opzet genoeg mee te maken, dat jij het nou niet kan bevatten doet daar niets aan af.
Je geeft geen antwoord.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:54 schreef Flepke het volgende:
Zoen > telefoonnummer
Nuances zijn niet mogelijk in dit topic ben ik inmiddels achter gekomen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom zo zwart wit denken?
Blijf dan lekker wegquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:55 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nuances zijn niet mogelijk in dit topic ben ik inmiddels achter gekomen.
Zie, je snapt het gewoon niet en maakt het daarom maar belachelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wat heeft het topic daar dan mee te maken? Dat je in beide situaties met je hoofd omhoog moet lopen zoals in de OP aangegeven zeker?
Ja, en daar hebben de mensen die dit topic nodig hebben dus helemaal niks aan. Die hebben al moeite genoeg met het uberhaupt aanspreken van meiden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:54 schreef firefly3 het volgende:
Aantrekkingskracht is er meestal wel of niet vanaf het begin. Let op het woordje meestal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |