abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103196071
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Vrouwen testen zeker en het is ook logisch. Ze moet zeker weten dat je echt bent zoals je je voor doet. Bovendien kan ze niet te gewillig zijn, dat is slecht voor haar reputatie en eigenwaarde. Wat je het beste kunt doen bij een nee is niet van je stuk raken, eventjes wachten en niet pushen, en dan opnieuw proberen. Wat belangrijk is is dat ze altijd de keuze moet houden en niet het gevoel moet krijgen dat je pusht. Er is een groot verschil tussen nog een keer proberen en dwingen/pushen. Het moet altijd vrijblijvend zijn. Gaat ze erin mee dan wordt het leuk en spannend, zegt ze nee dan is er niks aan de hand. Dat gevoel moet ze hebben.
Man:'Hoi, ga je een keer mee wat drinken?'
Vrouw: 'Nee, ik heb geen interesse'
Man: 'Ok' :)

Volgende dag

Man: 'Hoi, misschien moest je er nog even over nadenken, maar weet je zeker dat je niet een keer mee wil wat drinken?'
Vrouw: 'Wat was er niet duidelijk aan mijn antwoord gister? Nee, is nee.'

Resultaat: man is 2x afgewezen, dubbele deuk in zijn ego, opent een topic op FOK! dat alle vrouwen kuthoeren zijn.
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:36:47 #182
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103196083
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:34 schreef Axel1988 het volgende:
Dus gewoon zeggen: "ja ik ben homo; maar als ik dat niet was geweest dan had ik je allang op de bek gepakt"?
Het is heel logisch hoe je reageerde. Als een meid dat als een soort geintje zou vragen zou ze met nonverbale communicatie wel duidelijk maken dat het een geintje was, Van Fapke kwam het gewoon over als een trollpoging.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103196099
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:34 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dus gewoon zeggen: "ja ik ben homo; maar als ik dat niet was geweest dan had ik je allang op de bek gepakt"?
Bijvoorbeeld. Zolang je jezelf maar onderscheid & als het even kan grappig bent.

Ik bedoel, met wie denk je ze liever op trekt?
Dude A "Nee volgens mij niet, hoezo hoe kom je daarbij?"
Dude B "ja ik ben homo; maar als ik dat niet was geweest dan had ik je allang op de bek gepakt :D "
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103196120
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:32 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat is het dus. Een excuus om een afwijzing goed te praten.

Soms krijg je een nee en dat kan 100 redenen hebben. Maar respecteerd en accepteer dat ipv door drammen voor een ja. Als iets vervelends is, dan is dat het wel.

Stel ze vind je leuker dan gedacht kom je er toch wel weer van zelf mee in gesprek.

Don't push it!
En dit is dus de test. Onbewust vond ze je dus wel aantrekkelijk. Haar mening is niet veranderd, het was alleen nog onduidelijk voor haar op het begin of ze je wel of niet leuk vind. Over tijd ziet ze dat je wel relaxt bent.

Aantrekkingskracht heb je of heb je niet en is geen 180 graden draai van haar mening.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:38:29 #185
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103196156
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:37 schreef Flepke het volgende:
Bijvoorbeeld. Zolang je jezelf maar onderscheid & als het even kan grappig bent.
Hij reageerde niet verkeerd. Op een troll als jij is het logisch dat iemand reageert met een "rot op". Dat is heel wat anders dan als een leuke meid dat met een glimlach vraagt.

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:37 schreef firefly3 het volgende:
Aantrekkingskracht heb je of heb je niet en is geen 180 graden draai van haar mening.
En dus is een "nee" als ze je niet aantrekkelijk vindt gewoon geen test maar gewoon een "nee".
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103196176
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:36 schreef Catbert het volgende:

[..]

Het is heel logisch hoe je reageerde. Als een meid dat als een soort geintje zou vragen zou ze met nonverbale communicatie wel duidelijk maken dat het een geintje was, Van Fapke kwam het gewoon over als een trollpoging.
Nouja, een groot deel van de mensen was waarschijnlijk in de aanval gegaan; en had een opmerking terug gemaakt; maar dat zit sowieso niet in mijn aard.
pi_103196186
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:35 schreef Catbert het volgende:
Dit is de claim van Firefly:

[..]

Het ging om onvriendelijk gedrag. Dat is heel wat anders dan dat vrouwen iemand willen leren kennen, dat is nogal "sociale omgang 101".
Ze verpakken de basics in rare en vage woorden en verdraaien het hier en daar, trekken het ook regelmatig naar het ene of andere uiterste en dumpen het resultaat hier als een zogenaamde 'tip'.
pi_103196211
quote:

[..]

En dit is dus de test. Onbewust vond ze je dus wel aantrekkelijk. Haar mening is niet veranderd, het was alleen nog onduidelijk voor haar op het begin of ze je wel of niet leuk vind. Over tijd ziet ze dat je wel relaxt bent.

Dat kan wel veranderen.
pi_103196218
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:33 schreef Catbert het volgende:
Het is complete bullshit dat dit nu opeens verdraaid wordt naar "alle vrouwen testen". Wat firefly claimde is dat vrouwen vaak mannen testen door in eerste instantie lomp te reageren, en dat is gewoon onzin. Alleen wordt dat nu afgezwakt naar dat vrouwen willen weten wat voor'n vlees ze in de kuip hebben. Ja hallo, da's logisch. :')
De reden dat ze het doen is omdat ze je inderdaad beter willen leren kennen. En ten tweede is het een snelle manier om gasten van haar af te weren, want aantrekkelijke vrouwen worden heel vaak benaderd. Dit gebeurd vaak ook onbewust bij vrouwen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:40:04 #190
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103196226
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:38 schreef Axel1988 het volgende:
Nouja, een groot deel van de mensen was waarschijnlijk in de aanval gegaan; en had een opmerking terug gemaakt; maar dat zit sowieso niet in mijn aard.
Ik vind ook van een lachende meid die ik niet goed ken een "ben je homo?" vraag nogal onfatsoenlijk. Gaat m.i. te ver bij iemand die je net kent.

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:39 schreef firefly3 het volgende:
De reden dat ze het doen is omdat ze je inderdaad beter willen leren kennen. En ten tweede is het een snelle manier om gasten van haar af te weren, want aantrekkelijke vrouwen worden heel vaak benaderd. Dit gebeurd vaak ook onbewust bij vrouwen.
Nee, vrouwen maken niet hele lompe opmerkingen naar kerels die ze niet kennen en hen aanspreken. Dat is mij en de andere mensen hier nog nooit gebeurd. En daar vallen mensen hier over, want wat jij daar zei (in de post die ik linkte) is gewoon klinkklare onzin. Je kunt roepen en springen en met je armpjes zwaaien wat je wil, maar al zet je er als bonus een pruillipje bij op, het doet niks af aan het feit dat je er naast zit.
pi_103196232
quote:
15s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:36 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Volgende dag

Man: 'Hoi, misschien moest je er nog even over nadenken, maar weet je zeker dat je niet een keer mee wil wat drinken?'

Resultaat: man is 2x afgewezen, dubbele deuk in zijn ego, opent een topic op FOK! dat alle vrouwen kuthoeren zijn.
Dan ben je best wel sad.

Meer zoiets:
Man:*wurmt zich los van haar lippen*Morgen gaan we even wat drinken bij x, geef je nummer even dan laat ik morgen weten hoelaat"
Vrouw: nee, *glimlach, speelse tik op schouder + puppie ogen*
pi_103196245
Mensen; ik moet gaan werken. Wellicht spreek ik sommige vannacht nog wel weer :). Doei
pi_103196319
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:39 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat kan wel veranderen.
Bijna nooit, en over die enkele uitzondering gaan we het niet hebben. Deze uitzonderingen komen ook voor, maar het bericht is duidelijk: Probeer relaxt te blijven als een vrouw nee zegt, het kan een "test" zijn. Als je niet eens bent met heet naampje van het beestje tja, daar gaat het helemaal niet om.
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:42:28 #194
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103196337
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:40 schreef Flepke het volgende:

Dan ben je best wel sad.

Meer zoiets:
Man:*wurmt zich los van haar lippen*Morgen gaan we even wat drinken bij x, geef je nummer even dan laat ik morgen weten hoelaat"
Tuurlijk :')

Je krijgt dan over het algemeen gewoon een klap op je bek als je zo probeert iemand te zoenen.
pi_103196365
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:40 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik vind ook van een lachende meid die ik niet goed ken een "ben je homo?" vraag nogal onfatsoenlijk. Gaat m.i. te ver bij iemand die je net kent.
Wat zou jij doen in zo'n situatie dan? Omdraaien en weglopen? Niet weglopen en uit de hoogte doen? Gewoon dat soort dingen niet zo persoonlijk aantrekken en mee gaan in die onserieuze vibe door wat meer over haar te weten te komen.
pi_103196381
quote:
15s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:36 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Volgende dag

We hebben het over diezelfde avond nog hè? Dus een man en een vrouw zijn in gesprek en de man zegt op een gegeven moment; laten we wat gaan drinken, en ze zegt nee. Hij zegt ok :) en vervolgens praten ze nog wat door, beetje lachen en plezier hebben, misschien een aanraking op haar arm of schouder, en dan nog een keer vragen ;) wedden dat de kans dan groter is?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_103196402
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:40 schreef Catbert het volgende:
Nee, vrouwen maken niet hele lompe opmerkingen naar kerels die ze niet kennen en hen aanspreken. Dat is mij en de andere mensen hier nog nooit gebeurd. En daar vallen mensen hier over, want wat jij daar zei (in de post die ik linkte) is gewoon klinkklare onzin. Je kunt roepen en springen en met je armpjes zwaaien wat je wil, maar al zet je er als bonus een pruillipje bij op, het doet niks af aan het feit dat je er naast zit.
Dat komt omdat je op safe mode speelt en via de vriendschap erin probeerd te komen. Probeer maar eens hard te escaleren, dan gaat ze je harder testen omdat ze er nog niet klaar voor is.
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:43:51 #198
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103196410
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:42 schreef firefly3 het volgende:
Bijna nooit, en over die enkele uitzondering gaan we het niet hebben. Deze uitzonderingen komen ook voor, maar het bericht is duidelijk: Probeer relaxt te blijven als een vrouw nee zegt, het kan een "test" zijn. Als je niet eens bent met heet naampje van het beestje tja, daar gaat het helemaal niet om.
Je had het over "onvriendelijk gedrag dat buiten proporties is", een gewone "nee" is onvriendelijk buiten proporties?

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:43 schreef firefly3 het volgende:

Dat komt omdat je op safe mode speelt en via de vriendschap erin probeerd te komen. Probeer maar eens hard te escaleren, dan gaat ze je harder testen omdat ze er nog niet klaar voor is.
En daar komen de PUA termen weer :')

Nee is nee. Ik ga niet "hard escaleren" nadat iemand nee heeft gezegd. Ik hoef me ook niet bezig te houden met je geneuzel over testjes want meestal gok ik wel goed als ik me bedenk of een meid wil zoenen of niet.
pi_103196426
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is onzin dat er enkel een paar uitzonderingen zijn alleen omdat jij het zegt, dat je relaxt moet blijven als iemand nee zegt is een prima tip op zich maar doordrammen is fout. En het is gewoon niet waar dat het bijna nooit gebeurt dat mensen dan wel vrouwen hun mening aanpassen en iemand alleen maar wel of niet aantrekkelijk kunnen vinden zonder dat dit verandert.
pi_103196544
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:42 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tuurlijk :')

Je krijgt dan over het algemeen gewoon een klap op je bek als je zo probeert iemand te zoenen.
Ik heb de aanleiding tot de zoen niet eens beschreven? :{
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

We hebben het over diezelfde avond nog hè? Dus een man en een vrouw zijn in gesprek en de man zegt op een gegeven moment; laten we wat gaan drinken, en ze zegt nee. Hij zegt ok :) en vervolgens praten ze nog wat door, beetje lachen en plezier hebben, misschien een aanraking op haar arm of schouder, en dan nog een keer vragen ;) wedden dat de kans dan groter is?
Zonder zoen vind ik het (in de meeste gevallen) de moeite niet eens waard om achter een nummer/date aan te gaan. Mocht de situatie zich niet lenen voor een zoen dan ga ik niet bedelen voor een nummer, hooguit als tegenreactie iets als "lig je aan de ketting van je vriend" ofzo. Maar "mag ik je nummer echt niet? :'( :@ :'( :@ " heeft weinig zin denk ik.
pi_103196577
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:40 schreef Flepke het volgende:

Dan ben je best wel sad.

Meer zoiets:
Dit is toch geen realistisch voorbeeld? Het gaat in dit topic om het versieren van een vrouw. En denk niet dat de meeste mensen hier dan al iemand aan het zoenen zijn. Daarom slaan die tips van jullie nergens op, omdat ze niet realistisch zijn voor de mensen in dit topic.
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:48:39 #202
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103196603
quote:

[..]

Nee het is een inschatting fout. En geen test.

Ik ken genoeg voorbeelden bij me zelf van bv vrouwen waar van ik gezegt heb nee niks voor mij.

Echter later dacht ik van, hey ze is eigelijk veel leuker dan gedacht.

Heeft niks met een test te maken. Een mening kan altijd verranderen, zowel positief of negatief.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:48:41 #203
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103196604
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:47 schreef Flepke het volgende:
Het ging over een situatie waarin een vrouw aangaf gewoon geen interesse te hebben. Waar zie jij daar aanleiding om een meid te gaan zoenen?

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:47 schreef Cactus1 het volgende:
Dit is toch geen realistisch voorbeeld? Het gaat in dit topic om het versieren van een vrouw. En denk niet dat de meeste mensen hier dan al iemand aan het zoenen zijn. Daarom slaan die tips van jullie nergens op, omdat ze niet realistisch zijn voor de mensen in dit topic.
Precies.
pi_103196671
Hoi. Niet veel veranderd hier zie ik? :P
pi_103196684
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:48 schreef Catbert het volgende:

[..]

Het ging over een situatie waarin een vrouw aangaf gewoon geen interesse te hebben. Waar zie jij daar aanleiding om een meid te gaan zoenen?
Wat snapte je niet aan ":*wurmt zich los van haar lippen*" ?

En geef ook eens een reactie op:
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:43 schreef Flepke het volgende:

[..]

Wat zou jij doen in zo'n situatie dan? Omdraaien en weglopen? Niet weglopen en uit de hoogte doen? Gewoon dat soort dingen niet zo persoonlijk aantrekken en mee gaan in die onserieuze vibe door wat meer over haar te weten te komen.
pi_103196695
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:

Misschien is de kans wel groter, maar de kans is er eveneens dat ze nog een keer nee zegt. Ik zou het dan anders doen. Dan zou ik aan het eind zoiets zeggen van: "Tja, jammer dat je nee zei toen ik je vroeg wat te gaan drinken, want nu ga ik naar huis" :) Daarmee hou je de eer aan jezelf en geef je haar gelegenheid om terug te komen op haar eerdere antwoord en zelf met een voorstel te komen ;)
pi_103196717
Je kunt beter niet met flutfly discussieren, heeft geen zin. :P
pi_103196766
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:47 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Daarom heb ik al meerdere malen aangedragen om dit topic op te splitsen in "als sociale situaties niet zo makkelijk gaan" en "als versieren niet zo makkelijk gaat".

Een vriendin "krijgen" door je sociale cirkels heeft niks te maken met het versieren van een vrouw in willekeurige kroeg/club/whatever
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:52:39 #209
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103196776
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:50 schreef Flepke het volgende:
Wat snapte je niet aan ":*wurmt zich los van haar lippen*" ?
Euh, we hadden het over een situatie waar een vrouw "nee" zegt, niet over een situatie waarin een vrouw nee zegt NADAT je met haar hebt staan zoenen.

Ik heb werkelijk waar nog nooit meegemaakt dat een vrouw me d'r telefoonnummer niet wou geven nadat ze met me gezoend had. Zoen je zo slecht?

quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:52 schreef Flepke het volgende:
Daarom heb ik al meerdere malen aangedragen om dit topic op te splitsen in "als sociale situaties niet zo makkelijk gaan" en "als versieren niet zo makkelijk gaat".

Een vriendin "krijgen" door je sociale cirkels heeft niks te maken met het versieren van een vrouw in willekeurige kroeg/club/whatever
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat dit topic alleen gaat over het versieren van vrouwen in een kroeg?
pi_103196785
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:47 schreef Flepke het volgende:

[..]

[..]

Zonder zoen vind ik het (in de meeste gevallen) de moeite niet eens waard om achter een nummer/date aan te gaan. Mocht de situatie zich niet lenen voor een zoen dan ga ik niet bedelen voor een nummer, hooguit als tegenreactie iets als "lig je aan de ketting van je vriend" ofzo. Maar "mag ik je nummer echt niet? :'( :@ :'( :@ " heeft weinig zin denk ik.
Dat bedelen vul je zelf zo in. Je kunt het gewoon later opnieuw vragen op een normale manier :)
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')