abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:07:07 #101
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103194740
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:06 schreef Cactus1 het volgende:
Dit klinkt al heel anders dan hoog van de toren blazen dat je een volleerd versierder bent. Wat een non-discussie ook eigenlijk. :')
Ik denk niet dat 'ie dat zo letterlijk bedoelde.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103194751
Ik denk trouwens dat je waarschijnlijk onvriendelijke vrouwen krijgt omdat je opdringerig bent en je zin wil hebben.
Eerst doen ze het subtiel , dan snap je de hint niet , dan worden ze bitchy en ik weet ook dat er een boel vrouwen niet van gezeik houden en soms van een nee een ja maken om maar van het gezeur af te zijn en niet van harte.

De bitchtesten zijn er helemaal niet en vrouwen zijn alleen bitchy als je te opdringerig bent
pi_103194760
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:03 schreef Mystikvm het volgende:

Ja, en onzekerheid is precies waar de mensen hier last van hebben. Die zijn echt niet gebaat bij een 'nee' en die gaan dan ook echt niet vasthoudend zijn. Zoek een ander publiek voor dat geneuzel.

pi_103194767
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het woordje "test" is maar om het simpel te zeggen. Natuurlijk is het geen voorbereide test, maar gewoon onbewust zegt ze nee en kijkt ze naar je reactie. Dat noemen we dan even een "test". Het is gewoon een interactie tussen twee personen waarbij ze zich nog niet helemaal opensteld.
Onbewust zegt ze nee. En later, nadat er allerlei factoren zijn verandert, zegt ze misschien ja...

Ik zie nog steeds niet waarom dit een wet van Meden en Perzen is. Ik zie gewoon iets wat heet: leven.
pi_103194784
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Misschien voor jou wel, maar er zijn een hoop vrouwen die wel testen. Je betrekt het weer teveel op jezelf of je vriendenclubje terwijl er miljoenen vrouwen zijn.
Joh meen je dat nou? Ik zeg toch ook 'ik', simpele, uiteraard heb ik het dan over mezelf.
pi_103194799
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:05 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Waarom kan jij wel voor die miljoenen spreken?
Omdat ik daadwerkelijk het getest heb en verder gegaan inplaats van afhaken als bepaalde dames nee zei. Ik ben erachter gekomen dat er best wel veel neppe "nee's" ertussen zaten. Vanwege de grote aantallen is dit meer representatief dan een individuele mening van een vrouw hier dat vast ook niet de gemiddelde vrouw is wat er buiten rondloopt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103194801
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:07 schreef Catbert het volgende:

Ik denk niet dat 'ie dat zo letterlijk bedoelde.
Dat heeft hij bij deze dan ook gecorrigeerd :)
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:08:18 #108
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103194804
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:06 schreef firefly3 het volgende:
Iemand vroeg ernaar vandaar.
Doet er niet toe. Claimen dat mensen hier onzeker zijn omdat ze het niet met je eens zijn is te triest voor woorden. Da's een beetje basisschool niveau kwa discussieren.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103194820
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:06 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dit klinkt al heel anders dan hoog van de toren blazen dat je een volleerd versierder bent. Wat een non-discussie ook eigenlijk. :')
Ik noem mijzelf geen volleerd versierder. Dat was een steek naar de boekjes-mannen. Ik ben gewoon een kerel van 33 jaar, zonder problemen met versieren :)
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:09:25 #110
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103194858
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Omdat axel mij wel een relaxt persoon lijkt die niet oordeelt zoals jij nu doet over mij.

Jammer dat je niet bekend bent met testjes en dat je daadwerkelijk geen verschil ziet tussen een echte en neppe nee. Hierdoor mis je veel kansen.
Dat oordeel heb je over je zelf afgeroepen.

En testjes, man houd toch op. Je moet je zelf echt geen gekke dingen wijs maken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103194867
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:08 schreef stbabylon het volgende:

Ik noem mijzelf geen volleerd versierder. Dat was een steek naar de boekjes-mannen. Ik ben gewoon een kerel van 33 jaar, zonder problemen met versieren :)
En met een leuke vriendin. Lucky you! :)
pi_103194874
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:07 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Onbewust zegt ze nee. En later, nadat er allerlei factoren zijn verandert, zegt ze misschien ja...

Ik zie nog steeds niet waarom dit een wet van Meden en Perzen is. Ik zie gewoon iets wat heet: leven.
Sommige vrouwen "testen" wel en sommigen niet. Het is zonde om af te haken bij de vrouw die je leuk vind als ze een keer nee zegt. Jij zette door en je hebt succes gehad.

Het is belangrijk om dit te weten, anders geef je het net als ook_gek het meteen al op, terwijl je haar misschien super leuk vind.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103194898
het topic ontspoort wel een beetje hoor , de versierders willen niet horen wat de vrouwen zeggen als je een relatie hebt word je weer aangevallen omdat je een relatie hebt
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:10:12 #114
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103194904
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:09 schreef firefly3 het volgende:

Sommige vrouwen "testen" wel en sommigen niet.
Oh ja, nu is het nog "sommige" :')
pi_103194919
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat oordeel heb je over je zelf afgeroepen.

En testjes, man houd toch op. Je moet je zelf echt geen gekke dingen wijs maken.
stbabylon heeft die test doorstaan en is het hem wel gelukt om haar te krijgen. Hou deze kennis bij je, het is echt handig.
pi_103194921
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:08 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Hoop moeilijke discussie over woordgebruik; waar het om gaat is dat jij hier zit als iemand die er weinig problemen mee heeft inderdaad; en daardoor wellicht relevante informatie kan verstrekken over versieren. Maargoed, dit was iedereen wel al duidelijk... non-issue dus.
pi_103194956
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:10 schreef formerjellybean het volgende:
het topic ontspoort wel een beetje hoor , de versierders willen niet horen wat de vrouwen zeggen als je een relatie hebt word je weer aangevallen omdat je een relatie hebt
zolang je maar niet opgeeft en gezellig hier blijft ;). Het trekt wel weer voorbij.
pi_103194967
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:10 schreef Catbert het volgende:

[..]

Oh ja, nu is het nog "sommige" :')
Ja, hoe meer vrouwen je benaderd hoe meer vrouwen dat zijn uiteraard. Exacte nummers weet ik niet, maar het is iets waar je rekening mee moet gaan houden.
pi_103194971
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:01 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat was een reactie op het aanspreken van VREEMDE vrouwen. En dat een vriendin van je een kwetsende opmerking maakt geloof ik niet, dat zal dan wel gewoon een geintje zijn geweest (zoals een meid die een opmerking maakt dat ik dikker ben geworden ofzo). Ik reageerde op het aanspreken van vreemde vrouwen die je nog NIET kent, wat een vriendin van je tegen je zegt is compleet iets anders.
Ze maakten kwetsende opmerkingen waarna ze in de weken erop gingen escaleren.
Juist omdat ik ze allemaal goed kenden wist ik dat ze normaal niet dit soort opmerkingen maakten.

Als ik ze niet had gekend dan had ik ze af kunnen met doen met "wat heeft die bitch voor een probleem" juist doordat het zo plotseling kwam en iedere keer na mijn antwoord kwam met "uhm oke" (goedkeurend zegmaar) had ik door welke kant het op ging.

Dat ik dit voorbeeld aan haal wil niet zeggen dat ik het niet vaak meemaak in het uitgaansleven, alleen dan zijn er 3249823723924 andere potentiele oorzaken aan te wijzen. Bovenstaande ervaring kan je omschrijven als een "lab test" zegmaar, geen alcohol in het spel, geen groepsgedrag etcetcetc.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:11:46 #120
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_103194980
Is mlig hier nog geweest onlangs?
Je moeder is een hamster
pi_103194987
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Omdat ik daadwerkelijk het getest heb en verder gegaan inplaats van afhaken als bepaalde dames nee zei. Ik ben erachter gekomen dat er best wel veel neppe "nee's" ertussen zaten. Vanwege de grote aantallen is dit meer representatief dan een individuele mening van een vrouw hier dat vast ook niet de gemiddelde vrouw is wat er buiten rondloopt.
Je zegt nogmaals niks meer dan: vrouwen veranderen wel eens van mening. Dat is niet een test, dat is niet iets wat duidelijk aantoonbaar is, dat is gewoon mens zijn. Ik heb, zoals ik zei, ook wel meegemaakt dat met doordrammen (want dat is het) ze toch van gedachte veranderden, maar dat is niet omdat ik haar test heb doorstaan.

En jij spreekt dus ook alleen maar uit eigen ervaring. Jij hebt dus ook niet de waarheid in pacht. Toch doe je dat je dat wel hebt, en volgens je eigen woorden, maakt je dat een onzeker mannetje :Y)
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:12:00 #122
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103194990
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:10 schreef formerjellybean het volgende:
Aangevallen omdat iemand een relatie heeft? Waar?

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:11 schreef stbabylon het volgende:
Je zegt nogmaals niks meer dan: vrouwen veranderen wel eens van mening. Dat is niet een test, dat is niet iets wat duidelijk aantoonbaar is, dat is gewoon mens zijn. Ik heb, zoals ik zei, ook wel meegemaakt dat met doordrammen (want dat is het) ze toch van gedachte veranderden, maar dat is niet omdat ik haar test heb doorstaan.
Precies. Soms heeft een meid haar hoofd niet staan naar mannelijke aandacht. Als je dan toch erg leuk blijkt te zijn kan ze toch interesse krijgen. Maar dat verhaal van bewuste testjes is zo'n enorme onzin. Dat heeft een of andere amateur-psycholoog lopen te verkondingen ope en PUA site en meteen heb je hordes nerds die dat als zoete koek slikken.
pi_103195025
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:09 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

En met een leuke vriendin. Lucky you! :)
Precies! En ook nog eens de mogelijkheid om gewoon door te blijven versieren *O*
pi_103195045
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:11 schreef Crutch het volgende:
Is mlig hier nog geweest onlangs?
Jep; paar dagen na de laatste meet heb ik hem nog gezien hier iig.
pi_103195060
pagina eerder , en kan door de chaos even niet alles meer volgen _O-

Volgens mij is Mlig een klein poosje terug geweest , hij was ook op de meet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')