Ik denk niet dat 'ie dat zo letterlijk bedoelde.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:06 schreef Cactus1 het volgende:
Dit klinkt al heel anders dan hoog van de toren blazen dat je een volleerd versierder bent. Wat een non-discussie ook eigenlijk.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:03 schreef Mystikvm het volgende:
Ja, en onzekerheid is precies waar de mensen hier last van hebben. Die zijn echt niet gebaat bij een 'nee' en die gaan dan ook echt niet vasthoudend zijn. Zoek een ander publiek voor dat geneuzel.
Onbewust zegt ze nee. En later, nadat er allerlei factoren zijn verandert, zegt ze misschien ja...quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het woordje "test" is maar om het simpel te zeggen. Natuurlijk is het geen voorbereide test, maar gewoon onbewust zegt ze nee en kijkt ze naar je reactie. Dat noemen we dan even een "test". Het is gewoon een interactie tussen twee personen waarbij ze zich nog niet helemaal opensteld.
Joh meen je dat nou? Ik zeg toch ook 'ik', simpele, uiteraard heb ik het dan over mezelf.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Misschien voor jou wel, maar er zijn een hoop vrouwen die wel testen. Je betrekt het weer teveel op jezelf of je vriendenclubje terwijl er miljoenen vrouwen zijn.
Omdat ik daadwerkelijk het getest heb en verder gegaan inplaats van afhaken als bepaalde dames nee zei. Ik ben erachter gekomen dat er best wel veel neppe "nee's" ertussen zaten. Vanwege de grote aantallen is dit meer representatief dan een individuele mening van een vrouw hier dat vast ook niet de gemiddelde vrouw is wat er buiten rondloopt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom kan jij wel voor die miljoenen spreken?
Dat heeft hij bij deze dan ook gecorrigeerdquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:07 schreef Catbert het volgende:
Ik denk niet dat 'ie dat zo letterlijk bedoelde.
Doet er niet toe. Claimen dat mensen hier onzeker zijn omdat ze het niet met je eens zijn is te triest voor woorden. Da's een beetje basisschool niveau kwa discussieren.quote:
Ik noem mijzelf geen volleerd versierder. Dat was een steek naar de boekjes-mannen. Ik ben gewoon een kerel van 33 jaar, zonder problemen met versierenquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit klinkt al heel anders dan hoog van de toren blazen dat je een volleerd versierder bent. Wat een non-discussie ook eigenlijk.
Dat oordeel heb je over je zelf afgeroepen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat axel mij wel een relaxt persoon lijkt die niet oordeelt zoals jij nu doet over mij.
Jammer dat je niet bekend bent met testjes en dat je daadwerkelijk geen verschil ziet tussen een echte en neppe nee. Hierdoor mis je veel kansen.
En met een leuke vriendin. Lucky you!quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:08 schreef stbabylon het volgende:
Ik noem mijzelf geen volleerd versierder. Dat was een steek naar de boekjes-mannen. Ik ben gewoon een kerel van 33 jaar, zonder problemen met versieren
Sommige vrouwen "testen" wel en sommigen niet. Het is zonde om af te haken bij de vrouw die je leuk vind als ze een keer nee zegt. Jij zette door en je hebt succes gehad.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Onbewust zegt ze nee. En later, nadat er allerlei factoren zijn verandert, zegt ze misschien ja...
Ik zie nog steeds niet waarom dit een wet van Meden en Perzen is. Ik zie gewoon iets wat heet: leven.
Oh ja, nu is het nog "sommige"quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:09 schreef firefly3 het volgende:
Sommige vrouwen "testen" wel en sommigen niet.
stbabylon heeft die test doorstaan en is het hem wel gelukt om haar te krijgen. Hou deze kennis bij je, het is echt handig.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat oordeel heb je over je zelf afgeroepen.
En testjes, man houd toch op. Je moet je zelf echt geen gekke dingen wijs maken.
Hoop moeilijke discussie over woordgebruik; waar het om gaat is dat jij hier zit als iemand die er weinig problemen mee heeft inderdaad; en daardoor wellicht relevante informatie kan verstrekken over versieren. Maargoed, dit was iedereen wel al duidelijk... non-issue dus.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik noem mijzelf geen volleerd versierder. Dat was een steek naar de boekjes-mannen. Ik ben gewoon een kerel van 33 jaar, zonder problemen met versieren
zolang je maar niet opgeeft en gezellig hier blijftquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:10 schreef formerjellybean het volgende:
het topic ontspoort wel een beetje hoor , de versierders willen niet horen wat de vrouwen zeggen als je een relatie hebt word je weer aangevallen omdat je een relatie hebt
Ja, hoe meer vrouwen je benaderd hoe meer vrouwen dat zijn uiteraard. Exacte nummers weet ik niet, maar het is iets waar je rekening mee moet gaan houden.quote:
Ze maakten kwetsende opmerkingen waarna ze in de weken erop gingen escaleren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat was een reactie op het aanspreken van VREEMDE vrouwen. En dat een vriendin van je een kwetsende opmerking maakt geloof ik niet, dat zal dan wel gewoon een geintje zijn geweest (zoals een meid die een opmerking maakt dat ik dikker ben geworden ofzo). Ik reageerde op het aanspreken van vreemde vrouwen die je nog NIET kent, wat een vriendin van je tegen je zegt is compleet iets anders.
Je zegt nogmaals niks meer dan: vrouwen veranderen wel eens van mening. Dat is niet een test, dat is niet iets wat duidelijk aantoonbaar is, dat is gewoon mens zijn. Ik heb, zoals ik zei, ook wel meegemaakt dat met doordrammen (want dat is het) ze toch van gedachte veranderden, maar dat is niet omdat ik haar test heb doorstaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat ik daadwerkelijk het getest heb en verder gegaan inplaats van afhaken als bepaalde dames nee zei. Ik ben erachter gekomen dat er best wel veel neppe "nee's" ertussen zaten. Vanwege de grote aantallen is dit meer representatief dan een individuele mening van een vrouw hier dat vast ook niet de gemiddelde vrouw is wat er buiten rondloopt.
Aangevallen omdat iemand een relatie heeft? Waar?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:10 schreef formerjellybean het volgende:
het topic ontspoort wel een beetje hoor , de versierders willen niet horen wat de vrouwen zeggen als je een relatie hebt word je weer aangevallen omdat je een relatie hebt
Precies. Soms heeft een meid haar hoofd niet staan naar mannelijke aandacht. Als je dan toch erg leuk blijkt te zijn kan ze toch interesse krijgen. Maar dat verhaal van bewuste testjes is zo'n enorme onzin. Dat heeft een of andere amateur-psycholoog lopen te verkondingen ope en PUA site en meteen heb je hordes nerds die dat als zoete koek slikken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:11 schreef stbabylon het volgende:
Je zegt nogmaals niks meer dan: vrouwen veranderen wel eens van mening. Dat is niet een test, dat is niet iets wat duidelijk aantoonbaar is, dat is gewoon mens zijn. Ik heb, zoals ik zei, ook wel meegemaakt dat met doordrammen (want dat is het) ze toch van gedachte veranderden, maar dat is niet omdat ik haar test heb doorstaan.
Precies! En ook nog eens de mogelijkheid om gewoon door te blijven versierenquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En met een leuke vriendin. Lucky you!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |