abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:46:42 #51
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103193727
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:44 schreef Flepke het volgende:
Een wiel rolt niet anders omdat het aan een auto met een ander kleurtje zit hoor.
In dit topic hebben mensen problemen met het aanspreken van vreemde meiden, of het uberhaupt in contact komen met meiden. Hoe meiden die jij al jaren kent reageren is niet relevant, iedereen kan een gesprek beginnen met iemand die 'ie al jaren kent.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:46:44 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103193728
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:44 schreef firefly3 het volgende:

Klopt, 27. Je moet zoveel mogelijk (levens)ervaring opdoen om goed te zijn met vrouwen. Dus daarom zoveel mogelijk vrouwen benaderen.

Dit wist ik toen niet, dus ik benaderde vroeger veeeel minder. Eigenlijk wel logisch, maar veel mensen denken in 1x hun liefde van hun leven voor altijd te kunnen krijgen uit toeval. Dit gebeurd wel, maar mensen verkloten het meestal ook weer.
Je doet echt geen levenservaring op door zoveel mogelijk vrouwen aan te spreken. Beter draai je het om en doe je meer levenservaring op zodat je interessant van nature wordt ;) .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103193729
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom moet ik me als enige hier bewijzen op het forum? :)
Iedereen die zichzelf hier benoemt als een volleerde versierder wat mij betreft. Inclusief ik zelf.

Maar goed, het feit dat ik 3x heb samen gewoond zegt wel genoeg lijkt mij. Ik wil best wel getuigenissen voor je halen.
pi_103193733
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:43 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat degene die beweren daadwerkelijk niet zo goed te zijn in versieren ook uitgenodigd zijn voor deze avond?....
Natuurlijk. Laten we ons allen vergapen aan de meester. Misschien kunnen we eerst even een seminar regelen in een Golden Tulip waar we allemaal 'Tsjakka' gaan roepen!

Het is toch allemaal gelul enerzijds, en open deuren anderzijds. Daar heeft men niets aan.
pi_103193735
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:44 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik hoop dat je niet voor dat soort tips hebt betaald... Ik bedoel, sla een willekeurig blad open uit de leesmap bij de kapper en ze staan daar ook in. En lijken mij ook gewoon algemene kennis, dat je jezelf kunt blijven verbeteren en dat nieuwe ervaringen op doen daarvoor zorgen.
Het gaat wel veel dieper dan dat, veel dieper. En vooral veel dingen met vrouwen enzo, waarom vrouwen je bitchtesten enzo. Ik had vroeger geen idee van waarom dikke vrouwen vaker nors waren of waarom vrouwen zo snel kunnen switchen van verdrietig naar vrolijk.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103193757
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:46 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Iedereen die zichzelf hier benoemt als een volleerde versierder wat mij betreft. Inclusief ik zelf.

Maar goed, het feit dat ik 3x heb samen gewoond zegt wel genoeg lijkt mij. Ik wil best wel getuigenissen voor je halen.
Ik geloof je
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:47:53 #57
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103193781
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:46 schreef firefly3 het volgende:
Het gaat wel veel dieper dan dat, veel dieper. En vooral veel dingen met vrouwen enzo, waarom vrouwen je bitchtesten enzo. Ik had vroeger geen idee van waarom dikke vrouwen vaker nors waren of waarom vrouwen zo snel kunnen switchen van verdrietig naar vrolijk.
:')
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103193811
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je doet echt geen levenservaring op door zoveel mogelijk vrouwen aan te spreken. Beter draai je het om en doe je meer levenservaring op zodat je interessant van nature wordt ;) .
Daarom typte ik levens ervaring tussen deze ( ). Het loopt hand in hand. Tegelijkertijd doe je veel levenservaring op en doe je je eigen ding, en tegelijkertijd hou je je ook bezig met vrouwen ontmoeten.

Deze balans is perfect, leuk en leerzaam.
pi_103193850
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:44 schreef Flepke het volgende:

Een wiel rolt niet anders omdat het aan een auto met een ander kleurtje zit hoor.
Wat een generalistische bullshit :D
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:50:05 #60
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103193895
quote:

Ik vind uberhaupt van jezelf claimen dat je "volleerd versierder" bent al niet echt getuigen van enige zelfreflectie maargoed :)
pi_103193902
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:46 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe je contact met andere mannen is dan als je zo gefocust bent op vrouwen. Levenservaring krijg je door in contact te zijn met mensen. Jong, oud, mooi, lelijk, slim, dom, etc.
Ik hou het in balans, ik ben niet 24 uur bezig met vrouwen ofzo. Dat extreme beeld wordt soms hier wel geschapen. Maar ik ben wel actiever in dat gebied dan de meeste hier denk ik.
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:50:12 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103193903
What a load of simplistic bull crap.
pi_103193924
quote:

Dat is een goede getuigenis van dat je je relaties niet weet te behouden. Verder zegt het me helemaal niks _O-
pi_103193933
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik hou het in balans, ik ben niet 24 uur bezig met vrouwen ofzo. Dat extreme beeld wordt soms hier wel geschapen. Maar ik ben wel actiever in dat gebied dan de meeste hier denk ik.
Goh, wie zou dat beeld geschapen hebben?
pi_103193977
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:49 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Wat een generalistische bullshit :D
Heb jij trouwens wel eens problemen met versieren/versierd worden?

En bijvoorbeeld over wat ik net zei; dat ik het gevoel heb dat veel mensen niet echt open staan om nieuwe contacten op te doen in bijvoorbeeld een supermarkt? Hoe zie jij dit; zou jij het waarderen om aangesproken te worden in een supermarkt als je je wekelijkse boodschappen aan het doen bent?
pi_103193985
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat laatste weet niemand. Ik heb nu in totaal zo'n 8 jaar samen gewoond en snap het nog steeds niet. Dat zijn gewoon vrouwen.

En vrouwen bitchtesten niet. Fijn dat jij die nonsens geloofd, maar ik heb het nog nooit in de praktijk meegemaakt, of gehoord van één van mijn vele (gewone) vriendinnen. Of zien gebeuren bij één van mijn maten. En ik ga al zo'n 16 jaar stappen.
pi_103193994
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:50 schreef Copycat het volgende:
What a load of simplistic bull crap.
Vrouwen ontmoeten moet simplistisch blijven en relaxt/natuurlijk, anders ga je je gedragen als een robot.
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:52:11 #68
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103194010
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:50 schreef firefly3 het volgende:
Nou, je leest er kennelijk een hoop over. Goed bezig ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:51 schreef stbabylon het volgende:
En vrouwen bitchtesten niet. Fijn dat jij die nonsens geloofd, maar ik heb het nog nooit in de praktijk meegemaakt, of gehoord van één van mijn vele (gewone) vriendinnen. Of zien gebeuren bij één van mijn maten. En ik ga al zo'n 16 jaar stappen.
Idem. Inclusief het ongeveer 16 jaar stappen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een vrouw ronduit onvriendelijk deed toen ik haar aansprak. En dergelijke mate van onfatsoen zou ook een enorme afknapper zijn voor me.
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:52:38 #69
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103194031
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ga al uit met Axel wanneer hij tijd heeft, en ik ben al uit geweest met iemand die hier niet post maar wel lurkt. Dat je mij een internetheld vind is eerder je eigen onzekerheid, en inplaats van inhoudelijk te reageren reageer je weer op mij als persoon. Het zit nog buiten je wereld dat je van een nee een ja kunt maken. Leer hiervan en test het uit zou ik zeggen.
En waarom axel en niet de rest die het aanbieden?

En met iemand die hier wel lurkt en niet post, man doe je zelf dit toch niet aan. Want je valt zo door de mand.

Ik ben uit geweest met prins willem alexander, maar die lurkt hier alleen maar....

En kijk daar ga je weer. Het ligt nooit aan je zelf maar aan anderen. Nu is het opeens mijn onzekerheid. En zo vind jij maar ook anderen altijd wel een externe faxtor als excuus. Maar het zal nooit aan je zelf liggen.

Een nee is een nee. Het kan zijn dat ze er later op terug komt in positieve zin. Maar dat komt omdat jij kennelijk toch i teresanter bent dan eerst gedacht.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103194080
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:50 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat is een goede getuigenis van dat je je relaties niet weet te behouden. Verder zegt het me helemaal niks _O-
foutje :+ 2x samen gewoond, 1x samenwonen (druk bezig met de ultieme relatietest: de complete verbouwing).

Maar eh, het zegt niks over behouden, maar alles over verkrijgen he :P
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:54:09 #71
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103194122
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:51 schreef firefly3 het volgende:

Vrouwen ontmoeten moet simplistisch blijven en relaxt/natuurlijk, anders ga je je gedragen als een robot.
Ik ga me wel steeds meer afvragen welk type vrouw voor zo'n hokjesgeest valt.
pi_103194126
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:52 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nou, je leest er kennelijk een hoop over. Goed bezig ^O^
Hij is gewoon obsessed. Als ik uit ga dan ga ik uit met vrienden, niet om vrouwen te ontmoeten. Soms ontmoet ik er wel eentje die interessant is, en soms heb je dan succes. Dat is zoals het in de regel voor iedereen gaat.
pi_103194136
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:51 schreef Axel1988 het volgende:

En bijvoorbeeld over wat ik net zei; dat ik het gevoel heb dat veel mensen niet echt open staan om nieuwe contacten op te doen in bijvoorbeeld een supermarkt? Hoe zie jij dit; zou jij het waarderen om aangesproken te worden in een supermarkt als je je wekelijkse boodschappen aan het doen bent?
Ik vind het niet erg om aangesproken te worden in de supermarkt. Het streelt toch je ego. Niks mis met een leuk praatje, maar afhankelijke van degene die het doet zal het werken of niet.
pi_103194144
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:52 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb wel een vermoeden; voor mij hoeft ie niets te bewijzen. Het zal mij eerlijk gezegd worst zijn of hij nou daadwerkelijk echt goed is in versieren of niet.

Als ik zelf goed zou zijn in versieren; en iemand zou me uitnodigen om mee op stap te gaan, puur om dat te bewijzen, dan zou ik er ook geen trek in hebben. Het moet wel leuk blijven.
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:54:53 #75
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103194152
quote:
Axel is nogal onervaren en zal al onder de indruk zijn als hij met een meid praat die avond.

quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:54 schreef Cactus1 het volgende:
Ik vind het niet erg om aangesproken te worden in de supermarkt. Het streelt toch je ego. Niks mis met een leuk praatje, maar afhankelijke van degene die het doet zal het werken of niet.
Als ik in de supermarkt sta heb ik meestal honger. Dan ben ik niet de meest sociale persoon :D
pi_103194197
quote:

[..]

En met iemand die hier wel lurkt en niet post, man doe je zelf dit toch niet aan. Want je valt zo door de mand.

Ik ben uit geweest met prins willem alexander, maar die lurkt hier alleen maar....

En kijk daar ga je weer. Het ligt nooit aan je zelf maar aan anderen. Nu is het opeens mijn onzekerheid. En zo vind jij maar ook anderen altijd wel een externe faxtor als excuus. Maar het zal nooit aan je zelf liggen.

Een nee is een nee. Het kan zijn dat ze er later op terug komt in positieve zin. Maar dat komt omdat jij kennelijk toch i teresanter bent dan eerst gedacht.
Omdat axel mij wel een relaxt persoon lijkt die niet oordeelt zoals jij nu doet over mij.

Jammer dat je niet bekend bent met testjes en dat je daadwerkelijk geen verschil ziet tussen een echte en neppe nee. Hierdoor mis je veel kansen.
pi_103194230
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:

foutje :+ 2x samen gewoond, 1x samenwonen (druk bezig met de ultieme relatietest: de complete verbouwing).

Maar eh, het zegt niks over behouden, maar alles over verkrijgen he :P
Dus omdat je nu voor de 3e keer gaat samenwonen ben je beter in versieren en lig je beter in de markt dan iemand die dat nog nooit heeft gedaan? Sommige mensen settelen voor less (jij dus duidelijk) en anderen wachten tot dat ze een echte geschikte partner tegen komen.
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:56:35 #78
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103194231
Testjes :')
pi_103194274
quote:
5s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:56 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dus omdat je nu voor de 3e keer gaat samenwonen ben je beter in versieren en lig je beter in de markt dan iemand die dat nog nooit heeft gedaan? Sommige mensen settelen voor less (jij dus duidelijk) en anderen wachten tot dat ze een echte geschikte partner tegen komen.
Dit is ook wel heel kort door de bocht hoor :')
pi_103194317
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:54 schreef Catbert het volgende:

Als ik in de supermarkt sta heb ik meestal honger. Dan ben ik niet de meest sociale persoon :D
Dat word je vanzelf als -insert random super mooi meisje- je zou aanspreken :P
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:58:30 #81
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103194322
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:57 schreef Mystikvm het volgende:

Dit is ook wel heel kort door de bocht hoor :')
Idd. Dat "settlen for less" is ook nogal denigrerend.

quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:58 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ben 'bezet' dus ik zou er verder niet echt op ingaan. Maar ik geloof niet dat ik er in de super erg approachable uitzie. Wel eens sjans gehad natuurlijk, maar ik ben dan toch meer bezig met wat ik ga eten, hoe lang dat nog duurt en of ik ondertussen maar vast wat opentrek :P
pi_103194355
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:46 schreef Catbert het volgende:

[..]

In dit topic hebben mensen problemen met het aanspreken van vreemde meiden, of het uberhaupt in contact komen met meiden. Hoe meiden die jij al jaren kent reageren is niet relevant, iedereen kan een gesprek beginnen met iemand die 'ie al jaren kent.
Het gaat erom dat jij beweerde dat (voor veel mannen) kwetsende opmerkingen niet door normale vrouwen gemaakt worden. (en dat ze niet vooraf gaan aan serieuze interesse / versierpogingen & het dus "suf gelul van PUA sites dat op geen enkele waarheid gebaseerd is" is zoals je hieronder beweerd:

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:18 schreef Catbert het volgende:

[..]

Normale vrouwen maken niet out of the blue kutopmerkingen aangezien dat onfatsoenlijk is. Dat zullen ze hoogstens doen als je je zelf onfatsoenlijk opstelt. Het is gewoon een van de vele voorbeelden van suf gelul van PUA sites dat op geen enkele waarheid gebaseerd is.
Toevallig beweren mijn ervaringen precies het tegendeel van bovenstaande post, dan moet je dus niet komen met dat het niet relevant is alleen omdat ik de vrouw in kwestie iets langer ken en daardoor haar afwijkend gedrag kan benoemen & herkennen, anders kan je er simpel weg geen uitspraak over doen als je alleen kijkt naar moment opnames.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103194400
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:58 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de meiden die je ECHT wil; zelden de meiden zijn die ook daadwerkelijk op jou afstappen.
pi_103194406
quote:
5s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:56 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Goed, laat het ik het anders zeggen: ik heb zo'n 40x iemand versierd. Ik heb ervaring.

En overigens, ik settle niet voor less (wat een kutopmerking trouwens, you're on my shitlist), in alle drie de gevallen was het op dat moment in mijn leven de perfecte match. Dat het leven niet statisch is, is tof, maar het heeft dus ook zo zijn nadelen.
pi_103194416
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:58 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik ben 'bezet' dus ik zou er verder niet echt op ingaan. Maar ik geloof niet dat ik er in de super erg approachable uitzie. Wel eens sjans gehad natuurlijk, maar ik ben dan toch meer bezig met wat ik ga eten, hoe lang dat nog duurt en of ik ondertussen maar vast wat opentrek :P
Net ofdat het ook maar ene fuck uitmaakt hoe je er uit ziet.
pi_103194426
Op het forum trekken mensen dingen alles uit hun verband om hun gelijk te krijgen. Wel grappig eigenlijk.

Het is allemaal onzekerheid, je hoeft niet altijd gelijk te hebben en als je iets niet gelooft dat in de praktijk wel of niet werkt moet je het gewoon dit weekend ofzo uitproberen.

Als je niet gelooft dat de eerste nee niet altijd echt nee is, moet je een keer proberen verder te gaan en kijken of je er een ja uit kunt krijgen. En niet meteen opgeven de eerste avond.
pi_103194466
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:58 schreef Catbert het volgende:

[..]

Idd. Dat "settlen for less" is ook nogal denigrerend.

[..]

Pas je op Catbert, ik ben het al een hele rits posts met je eens, en voel gewoon sympathie en respect ;) :+
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:01:40 #88
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103194469
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:59 schreef Flepke het volgende:
Het gaat erom dat jij beweerde dat (voor veel mannen) kwetsende opmerkingen niet door normale vrouwen gemaakt worden. (en dat ze niet vooraf gaan aan serieuze interesse / versierpogingen & het dus "suf gelul van PUA sites dat op geen enkele waarheid gebaseerd is" is zoals je hieronder beweerd:
Dat was een reactie op het aanspreken van VREEMDE vrouwen. En dat een vriendin van je een kwetsende opmerking maakt geloof ik niet, dat zal dan wel gewoon een geintje zijn geweest (zoals een meid die een opmerking maakt dat ik dikker ben geworden ofzo). Ik reageerde op het aanspreken van vreemde vrouwen die je nog NIET kent, wat een vriendin van je tegen je zegt is compleet iets anders.

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
Pas je op Catbert, ik ben het al een hele rits posts met je eens, en voel gewoon sympathie en respect ;) :+
Hehe :D

Side by side op de barrikaden. Hoezee! :D
pi_103194470
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:00 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Goed, laat het ik het anders zeggen: ik heb zo'n 40x iemand versierd.
Per weekend?
pi_103194519
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:00 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de meiden die je ECHT wil; zelden de meiden zijn die ook daadwerkelijk op jou afstappen.
Je hebt gelijk.
pi_103194547
Als ik nee zeg meen ik het ook. Enige uitzonderingen zijn als het overduidelijk een grap is, mocht die toch serieus opgevat worden dan zeg ik dat.

Mannen die doorgaan na een nee zijn irritant en het is niet aantrekkelijk.
pi_103194554
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:00 schreef firefly3 het volgende:
Op het forum trekken mensen dingen alles uit hun verband om hun gelijk te krijgen. Wel grappig eigenlijk.

Het is allemaal onzekerheid, je hoeft niet altijd gelijk te hebben en als je iets niet gelooft dat in de praktijk wel of niet werkt moet je het gewoon dit weekend ofzo uitproberen.

Als je niet gelooft dat de eerste nee niet altijd echt nee is, moet je een keer proberen verder te gaan en kijken of je er een ja uit kunt krijgen. En niet meteen opgeven de eerste avond.
Ja, en onzekerheid is precies waar de mensen hier last van hebben. Die zijn echt niet gebaat bij een 'nee' en die gaan dan ook echt niet vasthoudend zijn. Zoek een ander publiek voor dat geneuzel.

En ik heb het niet nodig omdat ik op een andere manier ook wel aan mijn trekken kan komen.
pi_103194571
quote:

Ik heb in bed gelegen bij een meid die wel 50x nee heeft gezegd (nee, het was geen verkrachting :P), dus het gedeelte dat niet elke nee een nee blijft geloof ik wel. Al het zweefgelul over dat het een test is etc. geloof ik geen kont van.
pi_103194602
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:03 schreef moneyfornothing het volgende:
Als ik nee zeg meen ik het ook. Enige uitzonderingen zijn als het overduidelijk een grap is, mocht die toch serieus opgevat worden dan zeg ik dat.

Mannen die doorgaan na een nee zijn irritant en het is niet aantrekkelijk.
Misschien voor jou wel, maar er zijn een hoop vrouwen die wel testen. Je betrekt het weer teveel op jezelf of je vriendenclubje terwijl er miljoenen vrouwen zijn.
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:04:27 #95
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103194603
quote:

Het is allemaal onzekerheid
Flikker op man. Ik heb niks om onzeker over te zijn. Ik heb een leuke erg knappe vriendin en ik probeer hier niet zoals jij indruk te maken op mensen. Dus kap met dat trieste "onzekerheid" verhaal, jij bent hier diegene die lulverhalen ophangt over het daten met modellen. Als dat echt zo zou zijn had je het niet verteld want het is helemaal niet relevant.

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:04 schreef firefly3 het volgende:
Misschien voor jou wel, maar er zijn een hoop vrouwen die wel testen. Je betrekt het weer teveel op jezelf of je vriendenclubje terwijl er miljoenen vrouwen zijn.
De kerels die hier wel echt ervaringen hebben met vrouwen, evenals de vrouwen die hier posten, beweren het tegendeel. Het is dus Fapke en jij tegen de 'rest'. Beetje het "een spookrijder? ik zie er wel honderd!" geval bij jou dus :')
pi_103194625
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:01 schreef Flepke het volgende:

[..]

Per weekend?
In totaal :)

Ik doe het namelijk niet voor de scorelijst. Ik doe het omdat ik iemand leuk (of neukbaar) vind :)
pi_103194678
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:03 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik heb in bed gelegen bij een meid die wel 50x nee heeft gezegd (nee, het was geen verkrachting :P), dus het gedeelte dat niet elke nee een nee blijft geloof ik wel. Al het zweefgelul over dat het een test is etc. geloof ik geen kont van.
Het woordje "test" is maar om het simpel te zeggen. Natuurlijk is het geen voorbereide test, maar gewoon onbewust zegt ze nee en kijkt ze naar je reactie. Dat noemen we dan even een "test". Het is gewoon een interactie tussen twee personen waarbij ze zich nog niet helemaal opensteld.
pi_103194689
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom kan jij wel voor die miljoenen spreken?
pi_103194709
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:00 schreef stbabylon het volgende:

Goed, laat het ik het anders zeggen: ik heb zo'n 40x iemand versierd. Ik heb ervaring.

En overigens, ik settle niet voor less (wat een kutopmerking trouwens, you're on my shitlist), in alle drie de gevallen was het op dat moment in mijn leven de perfecte match. Dat het leven niet statisch is, is tof, maar het heeft dus ook zo zijn nadelen.
Dit klinkt al heel anders dan hoog van de toren blazen dat je een volleerd versierder bent. Wat een non-discussie ook eigenlijk. :')
pi_103194720
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:04 schreef Catbert het volgende:

[..]

Flikker op man. Ik heb niks om onzeker over te zijn. Ik heb een leuke erg knappe vriendin en ik probeer hier niet zoals jij indruk te maken op mensen. Dus kap met dat trieste "onzekerheid" verhaal, jij bent hier diegene die lulverhalen ophangt over het daten met modellen. Als dat echt zo zou zijn had je het niet verteld want het is helemaal niet relevant.
Iemand vroeg ernaar vandaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')