abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103193229
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat een fucking bullshit. Nee-zeggers zijn mijn tijd niet waard, ik zoek wel een betere.

Er kleeft geen enkel voordeel aan al die claims die jij maakt, behalve dat jouw ego er van groeit. Dat verpak je een beetje als zelfverrijking alsof je de eerste de beste feelgoodgoeroe bent.

Ik ben het eens met Catbert. Kom eens langs voor een avondje stappen, dan gaan we eens kijken hoeveel telefoonnummers jij mee naar huis kunt nemen. Beter nog regel je ze gelijk even voor een beurt.
Jij bent diegene met de grote ego, want je zegt "Nee zeggers zijn mijn tijd niet waard". Als je een meid echt leuk vind dan ga je ervoor.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:37:31 #27
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103193230
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb genoeg vriendinnen gehad waarbij het eerst nee was.
Nou daar zet ik hele grote vraagtekens bij. Want als ik alleen al lees hoe jij denkt dat vrouwen zijn en wat vrouwen willen sla je zo vaak de plank mis en vraag ik me zo sterk af of je ooit wel eens in contact bent geweest met vrouwen.

Het type internetheld us je zo goed als op je lijf geschreven.

Keer op keer kom je met lappen tekst die voedig 1 op 1 uit een boekje komen. Gooi er wat kracht termen er tussen door en je denkt iedereen te kunnen overtuigen.

Maar als er naar voorbeelden gevraagt word loop je keer op keer volledig vast of kom je met een excuus.

Zelfde als je aangeboden word om op stap te gaan een avondje sla je dat keer op keer af.

Wees nou eens een vent en bewijs het.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103193250
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En ik heb pas geleden uitgevonden waardoor vrouwen sneller verliefd op je worden. Zelfs daarin kan je beter worden, het is echt absurd maar zeer krachtig :)
Ik heb graag daar vrouwen zichzelf blijven net als ik graag mijzelf blijf. Niet mijzelf plus de inhoud van een boekje. Want hoe je het ook wendt of keert, jij past je persoonlijkheid aan op de manier hoe dat boekje dat zegt.
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:38:01 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103193253
Maar als je van nature onaantrekkelijk bent, dan ben je toch jezelf? Verrijkt of niet, je blijft van nature onaantrekkelijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103193307
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nou daar zet ik hele grote vraagtekens bij. Want als ik alleen al lees hoe jij denkt dat vrouwen zijn en wat vrouwen willen sla je zo vaak de plank mis en vraag ik me zo sterk af of je ooit wel eens in contact bent geweest met vrouwen.

Het type internetheld us je zo goed als op je lijf geschreven.

Keer op keer kom je met lappen tekst die voedig 1 op 1 uit een boekje komen. Gooi er wat kracht termen er tussen door en je denkt iedereen te kunnen overtuigen.

Maar als er naar voorbeelden gevraagt word loop je keer op keer volledig vast of kom je met een excuus.

Zelfde als je aangeboden word om op stap te gaan een avondje sla je dat keer op keer af.

Wees nou eens een vent en bewijs het.
Ik ga al uit met Axel wanneer hij tijd heeft, en ik ben al uit geweest met iemand die hier niet post maar wel lurkt. Dat je mij een internetheld vind is eerder je eigen onzekerheid, en inplaats van inhoudelijk te reageren reageer je weer op mij als persoon. Het zit nog buiten je wereld dat je van een nee een ja kunt maken. Leer hiervan en test het uit zou ik zeggen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103193309
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:36 schreef Flepke het volgende:

[..]

Whut? Alleen dan kan je toch uitsluiten dat ze geen bitch is en dat het niet voorkomt in haar normale gedrag?

[..]

Dan nodig je hem toch uit naar een uitgaansgelegenheid waar geen 15 jarige breezers komen?

[..]

Tsja net ofdat je snel verliefd word / er open voor staat he?
In het echte leven blijven de meeste mensen liever in een slachtoffer rol met vrienden zeiken hoe kut hun werk/relatie/leven/voetbal/whatever wel niet is in plaats er iets aan te doen.
Daar had je het niet over. Je had het over als het wel lukt.
pi_103193322
quote:
5s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:32 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Waarom krijg ik het idee dat die winners mentaliteit niet gericht is op een leuke relatie of een betere vrouw, maar om je eigenwaarde op te krikken door zoveel mogelijk vrouwen te hebben versierd? En dat de strijd 'm niet zit in een leukere vrouw qua innerlijk, maar voornamelijk qua uiterlijk. Een beetje wat pubers ook doen, zeg maar.
Het is efficiënter om eerst te selecteren op uiterlijk en daarna op innerlijk.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103193325
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:36 schreef firefly3 het volgende:

Dat laatste wel. Ik ben nu totaal niet materialistisch meer, ik hoef zelfs geen cadeau's meer want ik hecht er geen waarde aan :D
Dat trekt zich wel heel ver door bij jou hè? Dat het je blijkbaar ook niks meer interesseert hoeveel vrouwen je kunt krijgen, want het is nooit genoeg.
pi_103193379
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ga al uit met Axel wanneer hij tijd heeft, en ik ben al uit geweest met iemand die hier niet post maar wel lurkt. Dat je mij een internetheld vind is eerder je eigen onzekerheid, en inplaats van inhoudelijk te reageren reageer je weer op mij als persoon. Het zit nog buiten je wereld dat je van een nee een ja kunt maken. Leer hiervan en test het uit zou ik zeggen.
Oftewel je hebt nu nog helemaal niks aan 'bewijs'.. zeg maar..
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:41:00 #35
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103193398
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:37 schreef ook_gek het volgende:

Dat. Het overgrote deel van wat 'ie post gaat gewoon lijnrecht in tegen m'n eigen ervaringen met vrouwen. Daarnaast zijn z'n verhalen over o.a. dat model gewoon overduidelijk nep, alleen maar generieke zaken en geen enkel detail waar je 'em eventueel op zou kunnen pakken. Trust me, als hij echt een Miss <Land> gedate had, had hij hier echt wel d'r foto gepost.

Nee. hij liegt alles gewoon bijmekaar. Dit zijn gewoon verzinsels gebaseerd op wat 'ie op een of andere PUA-like site gelezen heeft.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103193400
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik heb graag daar vrouwen zichzelf blijven net als ik graag mijzelf blijf. Niet mijzelf plus de inhoud van een boekje. Want hoe je het ook wendt of keert, jij past je persoonlijkheid aan op de manier hoe dat boekje dat zegt.
Het "boekje" zegt niet doe dit doe dat. Je krijgt tips te horen die zeggen hoe je nog meer jezelf kunt zijn en jezelf nog meer kunt ontdekken. Bij de meeste mensen stopt dit al na de middelbare school, maar je kunt door bijvoorbeeld op reis te gaan enzo nog meer dingen ontdekken over jezelf. Dit soort dingen krijg je te horen die eigenlijk logisch zijn, maar jezelf opfrissen.
pi_103193426
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:39 schreef Flepke het volgende:
Het is efficiënter om eerst te selecteren op uiterlijk en daarna op innerlijk.
Maar jij acht de kans groter dat je relatie minder snel strandt als je meerdere relaties hebt gehad dan 1? Immers moet je in jouw optiek maar blijven zoeken naar het beste. Maar misschien ben jij wel niet het beste voor haar door je eeuwige zoektocht naar beter.
pi_103193428
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jij bent diegene met de grote ego, want je zegt "Nee zeggers zijn mijn tijd niet waard". Als je een meid echt leuk vind dan ga je ervoor.
Ik kan niet ontkennen dat ik een groot ego heb :') Dat staat echter los van jouw opmerking dat je maar moet blijven pushen. Je benadert vrouwen alsof het simpel te doorgronden wezens zijn waar de complexe man zijn trukendoos bij open kan trekken. Wat de mensen in deze reeks nodig hebben is niet een dogmatisch denkende zelfbenoemde ladies man, maar een paar simpele tips om hun sociale isolement of hun sociale onhandigheid te doorbreken.

De mensen hier zijn niet op zoek naar de gouden tip om een versierder te worden, maar naar een manier om eens tegen iemand die ze echt leuk vinden ook te kunnen zeggen dat ze haar leuk vinden.

Dus waarom kom je het niet eens aan één van ons ongelovigen bewijzen?
pi_103193439
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Oftewel je hebt nu nog helemaal niks aan 'bewijs'.. zeg maar..
Waarom moet ik me als enige hier bewijzen op het forum? :)
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:42:53 #40
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103193489
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:41 schreef firefly3 het volgende:
Het "boekje" zegt niet doe dit doe dat. Je krijgt tips te horen die zeggen hoe je nog meer jezelf kunt zijn en jezelf nog meer kunt ontdekken. Bij de meeste mensen stopt dit al na de middelbare school, maar je kunt door bijvoorbeeld op reis te gaan enzo nog meer dingen ontdekken over jezelf. Dit soort dingen krijg je te horen die eigenlijk logisch zijn, maar jezelf opfrissen.
Hoe oud ben jij eigenlijk? Want dit is toch gewoon levenservaring?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103193496
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:41 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik kan niet ontkennen dat ik een groot ego heb :') Dat staat echter los van jouw opmerking dat je maar moet blijven pushen. Je benadert vrouwen alsof het simpel te doorgronden wezens zijn waar de complexe man zijn trukendoos bij open kan trekken. Wat de mensen in deze reeks nodig hebben is niet een dogmatisch denkende zelfbenoemde ladies man, maar een paar simpele tips om hun sociale isolement of hun sociale onhandigheid te doorbreken.

De mensen hier zijn niet op zoek naar de gouden tip om een versierder te worden, maar naar een manier om eens tegen iemand die ze echt leuk vinden ook te kunnen zeggen dat ze haar leuk vinden.

Ben je iemand die in zelfverrijking gelooft dan ga ik wel een keer met je stappen. Anders is het de moeite niet. Als je hierop ja antwoord dan doen we dat :)
pi_103193503
quote:

Neem Flepke mee als je wingman.
pi_103193534
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:41 schreef Mystikvm het volgende:
Ik neem aan dat degene die beweren daadwerkelijk niet zo goed te zijn in versieren ook uitgenodigd zijn voor deze avond?....
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:43:42 #44
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103193542
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:36 schreef Flepke het volgende:
Whut? Alleen dan kan je toch uitsluiten dat ze geen bitch is en dat het niet voorkomt in haar normale gedrag?
Het ging om het aanspreken van meiden die dan bitchy gaan doen om je te testen. Dat is wat Firefly claimt. Jij hebt het opeens over meiden die je al jaren kent, dat is heel wat anders.

quote:
Dan nodig je hem toch uit naar een uitgaansgelegenheid waar geen 15 jarige breezers komen?
Ja dombo, dat deed ik dus maar dat weigert hij.

quote:
Omdat jij zaken claimt die niet kloppen. Dan mag je bewijzen dat ze wel kloppen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103193602
quote:
5s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij eigenlijk? Want dit is toch gewoon levenservaring?
Klopt, 27. Je moet zoveel mogelijk (levens)ervaring opdoen om goed te zijn met vrouwen. Dus daarom zoveel mogelijk vrouwen benaderen.

Dit wist ik toen niet, dus ik benaderde vroeger veeeel minder. Eigenlijk wel logisch, maar veel mensen denken in 1x hun liefde van hun leven voor altijd te kunnen krijgen uit toeval. Dit gebeurd wel, maar mensen verkloten het meestal ook weer.
pi_103193603
quote:

[..]

Omdat ik van de anderen al weet dat ze zich 'bewezen' hebben zonder lulkoek te verkopen.

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ben je iemand die in zelfverrijking gelooft dan ga ik wel een keer met je stappen. Anders is het de moeite niet. Als je hierop ja antwoord dan doen we dat :)
Oh wacht, ik moet jouw theorieën geloven om met je op stap te mogen? :') Ik heb die theorieën niet nodig om 'succes' te hebben bij vrouwen en ik geloof ze niet. Seeing is believing, is het niet?
pi_103193619
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:43 schreef Catbert het volgende:

[..]

Het ging om het aanspreken van meiden die dan bitchy gaan doen om je te testen. Dat is wat Firefly claimt. Jij hebt het opeens over meiden die je al jaren kent, dat is heel wat anders.
Een wiel rolt niet anders omdat het aan een auto met een ander kleurtje zit hoor.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103193623
quote:

[..]

Ik hoop dat je niet voor dat soort tips hebt betaald... Ik bedoel, sla een willekeurig blad open uit de leesmap bij de kapper en ze staan daar ook in. En lijken mij ook gewoon algemene kennis, dat je jezelf kunt blijven verbeteren en dat nieuwe ervaringen op doen daarvoor zorgen.
pi_103193648
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:43 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Neem Flepke mee als je wingman.
We zouden een filmpje gaan maken voor het forum maar hier is helaas nog niets van terecht gekomen
pi_103193726
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:44 schreef firefly3 het volgende:

Klopt, 27. Je moet zoveel mogelijk (levens)ervaring opdoen om goed te zijn met vrouwen. Dus daarom zoveel mogelijk vrouwen benaderen.

Ik ben benieuwd hoe je contact met andere mannen is dan als je zo gefocust bent op vrouwen. Levenservaring krijg je door in contact te zijn met mensen. Jong, oud, mooi, lelijk, slim, dom, etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')