Hard to get spelen valt ook onder testen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ja dat doe ik constant ben gek op een jongen dus constant roep ik nee ik moet je niet maar eigenlijk diep van binnen ben ik gek op hem.
Dit was trouwens sarcastisch
Goed dat je dat er ff bij zegt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:25 schreef formerjellybean het volgende:
ja dat doe ik constant ben gek op een jongen dus constant roep ik nee ik moet je niet maar eigenlijk diep van binnen ben ik gek op hem.
Dit was trouwens sarcastisch
Dus je gaat dan eigenlijk voor de labielo's?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:22 schreef firefly3 het volgende:
Het is meestal onbewust, vrouwen denken vaak met de emotie van het moment. Ze voelen daadwerkelijk dat ze nee moeten zeggen terwijl ze soms diep van binnen wel gek zijn op diegene. (hiermee heb ik het dus over de vrouwen die testen voordat mensen het als iedereen/elke vrouw bestempelen)
Mee eens, als ik later wel ja zeg kan het zijn omdat hij toch leuker ofzo is dan de eerste indruk, niet omdat ik vanaf de eerste seconde stiekem al gek op hem was maar vond dat ik eerst nee moest zeggen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist omdat het een momentopname is, lijkt me van een test geen sprake. Maar gewoon van een wrong time, wrong place, wrong approach, wrong whatever.
Ik herken het iig totaal niet. Niet in mijn omgeving, niet bij mezelf en ik heb best wat stap/versier/relatie-ervaring.
Misschien om de discussie wat vruchtbaarder te maken... geef eens een gedetailleerde (dus ook omschreven in welke context het gebeurde etc.) beschrijving van zo'n test?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja precies! Maar het is zonde om heel die reeks vrouwen die wel testen af te schrijven, vooral als diegene die meid zo leuk vind.
Test zelf maar uit als je het niet gelooft. Het is de waarheid dat er vrouwen zijn die testen. En zoals ik net zei, hard to get valt ook onder testen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt niet DE waarheid. DE waarheid bestaat niet. En nu ben ik er echt klaar mee.
Dat de enigste manier om aan te tonen dat het wel zo is is door het te zien bij vrouwen in je vriendenkring, echter gaan figuren zoals Catbert het dan afdoen als "telt niet want je kent ze al".quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:24 schreef Copycat het volgende:
Van die post snapte ik totaal het punt niet.
Dat moet weer van mijn persoonlijke leven komen, ik heb al teveel gezegt imho en dat wordt van alle kanten aangevallen en als nep beschouwt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:26 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Misschien om de discussie wat vruchtbaarder te maken... geef eens een gedetailleerde (dus ook omschreven in welke context het gebeurde etc.) beschrijving van zo'n test?
Ja, hard to get spelen is kennelijk ook al een "test"quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:26 schreef Axel1988 het volgende:
Misschien om de discussie wat vruchtbaarder te maken... geef eens een gedetailleerde (dus ook omschreven in welke context het gebeurde etc.) beschrijving van zo'n test?
Dat je geen werkwoorden kunt vervoegen helpt je case ook niet echtquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:27 schreef firefly3 het volgende:
Dat moet weer van mijn persoonlijke leven komen, ik heb al teveel gezegt imho en dat wordt van alle kanten aangevallen en als nep beschouwt.
Ben je homo?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:26 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Jij brengt het op zo'n manier dat vrouwen totaal geen eigen initiatief kunnen nemen en als poppetjes braaf wachten tot ze versierd worden. Ook vrouwen houden van versieren. Dit werkt twee kanten op. Dus als de interesse er bij de vrouw is, kan zij ook actie ondernemen. Maar om mensen nou het advies te gaan geven gewoon door te blijven zeiken bij een 'nee' omdat het mogelijk een test kan zijn, is imo het allerslechtste advies. Daarmee creeer je dus hatelijke opmerkingen met als gevolg dat vrouwen weer kuthoeren zijn ed.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:24 schreef firefly3 het volgende:
Ja precies! Maar het is zonde om heel die reeks vrouwen die wel testen af te schrijven, vooral als diegene die meid zo leuk vind.
Sommige vrouwen testen je inderdaad of je voor haar een drankje gaat halen of niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, hard to get spelen is kennelijk ook al een "test"![]()
Alles is een test! Om maar aan te sluiten bij z'n theorie is zelfs het bestellen van een biertje een test.
En degene reageert nog met dat ik dan hard to get speelquote:
De vraag: "Haal eens een biertje voor me?" kan je best als een test omschrijvenquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, hard to get spelen is kennelijk ook al een "test"![]()
Alles is een test! Om maar aan te sluiten bij z'n theorie is zelfs het bestellen van een biertje een test.
Dat hele relaas raakte in mijn ogen kant noch wal. Ze deed bitchy en toen bleek dat ze dat deed omdat ze je opeens wel erg leuk vond. Of zo?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:27 schreef Flepke het volgende:
Dat de enigste manier om aan te tonen dat het wel zo is is door het te zien bij vrouwen in je vriendenkring,
quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:28 schreef firefly3 het volgende:
Sommige vrouwen testen je inderdaad of je voor haar een drankje gaat halen of niet.
Dan krijgt ze van mij een "doe het lekker zelf" terugquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:28 schreef Flepke het volgende:
De vraag: "Haal eens een biertje voor me?" kan je best als een test omschrijven
Een filmpje oid dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat moet weer van mijn persoonlijke leven komen, ik heb al teveel gezegt imho en dat wordt van alle kanten aangevallen en als nep beschouwt.
Het is geen onzin, maar het is alleen maar van toepassing als je heel veel cold-approach doet. Dan pas begin je deze patronen te herkennen en is het erg behulpzaam om je er bewust van te zijn. De meeste mensen in dit topic willen denk ik liever meiden versieren uit hun sociale cirkel/werk/school/vereniging en dan zijn de "PUA"-tips een stuk minder toepasbaar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Firefly verkoopt onzin, daar val ik hem op aan. Net zoals dat jij hier niks inbrengt waar mensen die hier komen om tips wat aan hebben. Dus het antwoord op je verzoek is een 'nee', bij deze.
Ik denk zelf dat het 3 oorzaken heeft:quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hele relaas raakte in mijn ogen kant noch wal. Ze deed bitchy en toen bleek dat ze dat deed omdat ze je opeens wel erg leuk vond. Of zo?
Ze moeten het toch leren door ervaring op te doen en niets persoonlijk te nemen en te accepteren dat ze gewoon creepy waren en stom als een vrouw soms zo reageerd. Vrede mee hebben met je fouten en ervan leren is de juiste weg.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij brengt het op zo'n manier dat vrouwen totaal geen eigen initiatief kunnen nemen en als poppetjes braaf wachten tot ze versierd worden. Ook vrouwen houden van versieren. Dit werkt twee kanten op. Dus als de interesse er bij de vrouw is, kan zij ook actie ondernemen. Maar om mensen nou het advies te gaan geven gewoon door te blijven zeiken bij een 'nee' omdat het mogelijk een test kan zijn, is imo het allerslechtste advies. Daarmee creeer je dus hatelijke opmerkingen met als gevolg dat vrouwen weer kuthoeren zijn ed.
Oh geef toe, jullie zitten samen op een of andere site en verwijzen elkaar hier naar toe, dat kan niet anders!quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:30 schreef TheGame het volgende:
Het is geen onzin, maar het is alleen maar van toepassing als je heel veel cold-approach doet.
En nummer 4quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Vrouwen testen zeker en het is ook logisch.
quote:
Dat is het dus. Een excuus om een afwijzing goed te praten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:21 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk eerder dat je hoopt dat het een test is dan dat het ook echt een test is .
Kans is groter denk ik dat we elkaar ooit eens in een rij / in een club/bar whatever hebben gezien (nederland is niet zo groot).quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh geef toe, jullie zitten samen op een of andere site en verwijzen elkaar hier naar toe, dat kan niet anders!
Hoe oud zijn de meisjes die je date gemiddeld?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:31 schreef Flepke het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was dus zo'n shittest. Als jij dan meteen defensief/ontwijkend antwoord dan komt het vreemd over. Als jij gewoon chill & zeker van jezelf bent dan antwoord je niet met "hoezo?"
Dus gewoon zeggen: "ja ik ben homo; maar als ik dat niet was geweest dan had ik je allang op de bek gepakt"?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:31 schreef Flepke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was dus zo'n shittest. Als jij dan meteen defensief/ontwijkend antwoord dan komt het vreemd over. Als jij gewoon chill & zeker van jezelf bent dan antwoord je niet met "hoezo?"
Het ging om onvriendelijk gedrag. Dat is heel wat anders dan dat vrouwen iemand willen leren kennen, dat is nogal "sociale omgang 101".quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:59 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen testen mannen door onvriendelijk gedrag dat buiten proporties is. Is het binnen proporties dan is het meestal geen test. Maar een overdreven reactie van een vrouw is meestal een test.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |