abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103194987
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Omdat ik daadwerkelijk het getest heb en verder gegaan inplaats van afhaken als bepaalde dames nee zei. Ik ben erachter gekomen dat er best wel veel neppe "nee's" ertussen zaten. Vanwege de grote aantallen is dit meer representatief dan een individuele mening van een vrouw hier dat vast ook niet de gemiddelde vrouw is wat er buiten rondloopt.
Je zegt nogmaals niks meer dan: vrouwen veranderen wel eens van mening. Dat is niet een test, dat is niet iets wat duidelijk aantoonbaar is, dat is gewoon mens zijn. Ik heb, zoals ik zei, ook wel meegemaakt dat met doordrammen (want dat is het) ze toch van gedachte veranderden, maar dat is niet omdat ik haar test heb doorstaan.

En jij spreekt dus ook alleen maar uit eigen ervaring. Jij hebt dus ook niet de waarheid in pacht. Toch doe je dat je dat wel hebt, en volgens je eigen woorden, maakt je dat een onzeker mannetje :Y)
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:12:00 #122
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103194990
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:10 schreef formerjellybean het volgende:
het topic ontspoort wel een beetje hoor , de versierders willen niet horen wat de vrouwen zeggen als je een relatie hebt word je weer aangevallen omdat je een relatie hebt
Aangevallen omdat iemand een relatie heeft? Waar?

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:11 schreef stbabylon het volgende:
Je zegt nogmaals niks meer dan: vrouwen veranderen wel eens van mening. Dat is niet een test, dat is niet iets wat duidelijk aantoonbaar is, dat is gewoon mens zijn. Ik heb, zoals ik zei, ook wel meegemaakt dat met doordrammen (want dat is het) ze toch van gedachte veranderden, maar dat is niet omdat ik haar test heb doorstaan.
Precies. Soms heeft een meid haar hoofd niet staan naar mannelijke aandacht. Als je dan toch erg leuk blijkt te zijn kan ze toch interesse krijgen. Maar dat verhaal van bewuste testjes is zo'n enorme onzin. Dat heeft een of andere amateur-psycholoog lopen te verkondingen ope en PUA site en meteen heb je hordes nerds die dat als zoete koek slikken.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103195025
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:09 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

En met een leuke vriendin. Lucky you! :)
Precies! En ook nog eens de mogelijkheid om gewoon door te blijven versieren *O*
pi_103195045
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:11 schreef Crutch het volgende:
Is mlig hier nog geweest onlangs?
Jep; paar dagen na de laatste meet heb ik hem nog gezien hier iig.
pi_103195060
pagina eerder , en kan door de chaos even niet alles meer volgen _O-

Volgens mij is Mlig een klein poosje terug geweest , hij was ook op de meet
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:14:11 #126
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103195098
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:13 schreef formerjellybean het volgende:
pagina eerder , en kan door de chaos even niet alles meer volgen _O-
Link?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103195122
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

stbabylon heeft die test doorstaan en is het hem wel gelukt om haar te krijgen. Hou deze kennis bij je, het is echt handig.
Ho nee wacht, jij trekt me nou niet stiekem naar jouw kant. Ik zeg je al tig keer: er is geen test. Ik ben gewoon gaan doordrammen bij sommige meiden. En heb later, veel later, toch een kans gekregen.
pi_103195143
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:11 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En jij spreekt dus ook alleen maar uit eigen ervaring. Jij hebt dus ook niet de waarheid in pacht. Toch doe je dat je dat wel hebt, en volgens je eigen woorden, maakt je dat een onzeker mannetje :Y)
Ze veranderd van mening omdat ze ontdekt dat je congruent bent met wie je bent. Ze probeerd te kijken of je wel echt diegene bent waarvan ze denkt die je bent. Vandaar dat dit een test genoemt kan worden. Haar mening is niet veranderd, maar ze had een vermoeden waar ze nog niet zeker over was.

Het is een combinatie van eigen ervaring en real social dynamics. Die hebben het op duizenden vrouwen getest. Vandaar.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:16:00 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103195187
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:14 schreef stbabylon het volgende:

Ho nee wacht, jij trekt me nou niet stiekem naar jouw kant. Ik zeg je al tig keer: er is geen test. Ik ben gewoon gaan doordrammen bij sommige meiden. En heb later, veel later, toch een kans gekregen.
Jij denkt dat je geen test hebt doorstaan ... maar ondertussen! Zo zijn we! Alle, sommige, enkele vrouwen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103195189
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:14 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Lees bovenstaande waarom het een "test" te noemen is. Van mening veranderen is het niet, aantrekkings kracht is er of is er niet. Dat wek je niet ineens op uit het niets.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:16:21 #131
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103195203
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:15 schreef firefly3 het volgende:

Ze veranderd van mening omdat ze ontdekt dat je congruent bent met wie je bent.
Lol!

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:16 schreef firefly3 het volgende:
Lees bovenstaande waarom het een "test" te noemen is. Van mening veranderen is het niet, aantrekkings kracht is er of is er niet. Dat wek je niet ineens op uit het niets.
Oh, dus onaantrekkelijke mensen hoeven het dus ook gewoon niet te proberen? :)
pi_103195259
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij denkt dat je geen test hebt doorstaan ... maar ondertussen! Zo zijn we! Alle, sommige, enkele vrouwen.
Veel vrouwen hebben ooit weleens iemand getest. Sommige doen het altijd, en er zijn er een hoop die het vaak doen <--- Grow up, een interactie tussen een man en vrouw is een moments opname. Maar dit begrip is wel iets waar je rekening mee moet houden als je een vrouw ontmoet en haar wilt hebben. Je moet haar niet meteen afschrijven vanwege je eigen ego en dergelijke.
pi_103195276
quote:
5s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:56 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dus omdat je nu voor de 3e keer gaat samenwonen ben je beter in versieren en lig je beter in de markt dan iemand die dat nog nooit heeft gedaan? Sommige mensen settelen voor less (jij dus duidelijk) en anderen wachten tot dat ze een echte geschikte partner tegen komen.
Dit was dus tegen babylon, niet echt een aanval maar wel een sneer omdat die wel ervaring heeft . Conclusie is soms zitten mensen hier heel leuk tips te geven voor de kat zijn kont ..............
pi_103195288
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:16 schreef Catbert het volgende:

[..]

Lol!

[..]

Oh, dus onaantrekkelijke mensen hoeven het dus ook gewoon niet te proberen? :)
In principe worden ze flink de grond in geboort bij het begin ja. Ze worden pas aantrekkelijk als ze meer relaxt zijn en niet zo wanhopig zijn naar een vrouw en leuk met ze om kunnen gaan.
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:19:02 #135
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103195299
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:17 schreef firefly3 het volgende:
Veel vrouwen hebben ooit weleens iemand getest. Sommige doen het altijd, en er zijn er een hoop die het vaak doen <--- Grow up, een interactie tussen een man en vrouw is een moments opname. Maar dit begrip is wel iets waar je rekening mee moet houden als je een vrouw ontmoet en haar wilt hebben. Je moet haar niet meteen afschrijven vanwege je eigen ego en dergelijke.
Goh, het verhaal wordt steeds genuanceerder. Van vrouwen die allemaal eerst "nee" zeggen als test naar "veel vrouwen hebben ooit wel eens iemand getest".

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:18 schreef formerjellybean het volgende:
Dit was dus tegen babylon, niet echt een aanval maar wel een sneer omdat die wel ervaring heeft . Conclusie is soms zitten mensen hier heel leuk tips te geven voor de kat zijn kont ..............
Ze interpreteerde z'n reactie verkeerd en dat was later al rechtgezet. Het had sowieso niks met het hebben van een relatie te maken.

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:18 schreef firefly3 het volgende:
In principe worden ze flink de grond in geboort bij het begin ja. Ze worden pas aantrekkelijk als ze meer relaxt zijn en niet zo wanhopig zijn naar een vrouw en leuk met ze om kunnen gaan.
Dat is dus het hele probleem, dat ze "nee" op het rekest krijgen. Niet omdat het een test is, maar omdat die dame hem niet aantrekkelijk vindt. Dat lijdt tot onzekerheid. Je verhaal over dat die nee een test is, is gewoon gelul. Het is gewoon een gebrek aan interesse. Dat betekent niet dat ze het perse maar op moeten geven, maar of het een test is is een heel andere insteek dan dat ze moeten zorgen dat ze interessanter overkomen.

En omdat jij ze verkeerde info geeft (waar de mensen die problemen met versieren last van hebben is dat ze onzeker en hakkelig over komen) zet je ze op het verkeerde been, en doe je meer schade dan goed.
pi_103195349
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ze veranderd van mening omdat ze ontdekt dat je congruent bent met wie je bent. Ze probeerd te kijken of je wel echt diegene bent waarvan ze denkt die je bent. Vandaar dat dit een test genoemt kan worden. Haar mening is niet veranderd, maar ze had een vermoeden waar ze nog niet zeker over was.

Het is een combinatie van eigen ervaring en real social dynamics. Die hebben het op duizenden vrouwen getest. Vandaar.
congruent, ervaring, real social dynamics :')

Ik haak af.

Los van dit alles: je techniek is niet geschikt voor dit topic.
pi_103195356
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:19 schreef Catbert het volgende:

[..]

Goh, het verhaal wordt steeds genuanceerder. Van vrouwen die allemaal eerst "nee" zeggen als test naar "veel vrouwen hebben ooit wel eens iemand getest".
Nee, ik heb helemaal niet gezegt dat elke nee een test is.

Ik zeg dat er veel vrouwen zijn die testen, dat is iets heel anders.
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:21:21 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103195389
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:17 schreef firefly3 het volgende:

Juist omdat het een momentopname is, lijkt me van een test geen sprake. Maar gewoon van een wrong time, wrong place, wrong approach, wrong whatever.
Ik herken het iig totaal niet. Niet in mijn omgeving, niet bij mezelf en ik heb best wat stap/versier/relatie-ervaring.
pi_103195401
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:20 schreef stbabylon het volgende:

[..]

congruent, ervaring, real social dynamics :')

Ik haak af.

Los van dit alles: je techniek is niet geschikt voor dit topic.
Het is geen techniek. Als je een beetje ervaring hebt en dingen hebt uitgeprobeerd dan ontdek je dat dit waar is. Je begint dan eindelijk de subcommunicatie te herkennen waardoor je minder snel afgewezen wordt.
pi_103195403
ik denk eerder dat je hoopt dat het een test is dan dat het ook echt een test is .
pi_103195436
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:19 schreef Catbert het volgende:

[..]

Rot eens op met alles zwart wit zien en dan mensen er op aan te vallen
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103195451
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Juist omdat het een momentopname is, lijkt me van een test geen sprake. Maar gewoon van een wrong time, wrong place, wrong approach, wrong whatever.
Ik herken het iig totaal niet. Niet in mijn omgeving, niet bij mezelf en ik heb best wat stap/versier/relatie-ervaring.
Het is meestal onbewust, vrouwen denken vaak met de emotie van het moment. Ze voelen daadwerkelijk dat ze nee moeten zeggen terwijl ze soms diep van binnen wel gek zijn op diegene. (hiermee heb ik het dus over de vrouwen die testen voordat mensen het als iedereen/elke vrouw bestempelen)
pi_103195452
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

En daarom maakte ik net deze post:
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:11 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ze maakten kwetsende opmerkingen waarna ze in de weken erop gingen escaleren.
Juist omdat ik ze allemaal goed kenden wist ik dat ze normaal niet dit soort opmerkingen maakten.

Als ik ze niet had gekend dan had ik ze af kunnen met doen met "wat heeft die bitch voor een probleem" juist doordat het zo plotseling kwam en iedere keer na mijn antwoord kwam met "uhm oke" (goedkeurend zegmaar) had ik door welke kant het op ging.

Dat ik dit voorbeeld aan haal wil niet zeggen dat ik het niet vaak meemaak in het uitgaansleven, alleen dan zijn er 3249823723924 andere potentiele oorzaken aan te wijzen. Bovenstaande ervaring kan je omschrijven als een "lab test" zegmaar, geen alcohol in het spel, geen groepsgedrag etcetcetc.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103195486
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:20 schreef firefly3 het volgende:

Nee, ik heb helemaal niet gezegt dat elke nee een test is.

Ik zeg dat er veel vrouwen zijn die testen, dat is iets heel anders.
Prima, de ene vrouw test wel de ander niet. De ene man vindt dit een leuk spelletje, de ander niet. Daarnaast heb je ook nog vrouwen die testen, maar als er niet op in wordt gegaan, ondernemen ze zelf wel actie. Conclusie lekker belangrijk allemaal. We zijn niet allemaal hetzelfde, versieren niet allemaal hetzelfde en willen ook niet allemaal op dezelfde manier versierd worden.
pi_103195495
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:21 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk eerder dat je hoopt dat het een test is dan dat het ook echt een test is .
Dat is een mindfuck inderdaad dat erg gevaarlijk kan zijn. De gevolgen daarvan zijn pijnlijk en ook dat heb ik ervaren ;)
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:24:03 #146
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103195499
quote:
15s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:22 schreef Flepke het volgende:

Rot eens op met alles zwart wit zien en dan mensen er op aan te vallen
Firefly verkoopt onzin, daar val ik hem op aan. Net zoals dat jij hier niks inbrengt waar mensen die hier komen om tips wat aan hebben. Dus het antwoord op je verzoek is een 'nee', bij deze.

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:22 schreef firefly3 het volgende:
Het is meestal onbewust, vrouwen denken vaak met de emotie van het moment. Ze voelen daadwerkelijk dat ze nee moeten zeggen terwijl ze soms diep van binnen wel gek zijn op diegene.
Dus jij weet meer van hoe die vrouwen werken dan die vrouwen zelf? :')
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:24:15 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103195509
Van die post snapte ik totaal het punt niet.
pi_103195529
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:23 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Prima, de ene vrouw test wel de ander niet. De ene man vindt dit een leuk spelletje, de ander niet. Daarnaast heb je ook nog vrouwen die testen, maar als er niet op in wordt gegaan, ondernemen ze zelf wel actie. Conclusie lekker belangrijk allemaal. We zijn niet allemaal hetzelfde, versieren niet allemaal hetzelfde en willen ook niet allemaal op dezelfde manier versierd worden.
Ja precies! Maar het is zonde om heel die reeks vrouwen die wel testen af te schrijven, vooral als diegene die meid zo leuk vind.
pi_103195542
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is geen techniek. Als je een beetje ervaring hebt en dingen hebt uitgeprobeerd dan ontdek je dat dit waar is. Je begint dan eindelijk de subcommunicatie te herkennen waardoor je minder snel afgewezen wordt.
Jij hebt niet DE waarheid. DE waarheid bestaat niet. En nu ben ik er echt klaar mee.
pi_103195545
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is meestal onbewust, vrouwen denken vaak met de emotie van het moment. Ze voelen daadwerkelijk dat ze nee moeten zeggen terwijl ze soms diep van binnen wel gek zijn op diegene.
ja dat doe ik constant ben gek op een jongen dus constant roep ik nee ik moet je niet maar eigenlijk diep van binnen ben ik gek op hem.
Dit was trouwens sarcastisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')