Nogmaals, wij gaan dit topic niet voor jou opsplitsen omdat je te simpel bent om de opzet van deze te begrijpen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nogmaals, maak er 2 topics van:
"Als sociale situaties niet zo makkelijk gaan" > topic voor mensen die moeite hebben met praten tegen nieuwe/onbekende mensen/vrouwen. (niet versier gerelateerd maar gericht op het opbouwen van een (sociaal)leven, vriendschappen etc)
"Als versieren niet zo makkelijk gaat" > topic voor mensen die wel leuk kunnen keuvelen met (onbekende) vrouwen, die wel gewoon met vrouwen/mensen algemeen om kunnen gaan, die niet in een sociaal isolement zitten maar graag (nog) beter worden in het versieren.
Maak er maar iets moois van dan? Maak je toch gewoon zelf een leuk topic aan waar mensen versiertips uit kunnen wisselen? Kunnen jullie je mooie verhalen ophangen hoe je lekker snel kan "escaleren" enzoquote:
Als de topic titel van dit topic word aangepast naar "Als sociale situaties niet zo makkelijk gaan" dan maak ik wel een mooie OP voor "Als versieren niet zo makkelijk gaat".quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
MAAK ER DAN ZELF EENTJE!!!!
Om het simpel te zeggen: Jij zegt dat testen niet bestaan. Dus volgens jou bestaat hard to get ook niet, want dat is ook een test. Dus de vraag nogmaals: Bestaat hard to get spelen volgens jou?quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het gevoel gaat van aardig maar meer niet naar hey toch leuker dan gedacht door bv karakter eigenschappen.
Het is geen test, geen hard to get of wst dan ook.
Naar maten je iemand langer kent kunnen karakter eigenschappen positief opvallen om zo je mening bij te draaien van aardig meer niet naar meer dan gewoon leuk.
En dan speel je geen hard to get. Snap dan ook niet waarom je iets er bij gaat halen want het heeft niks met deze discussie te maken. Dus niet het gespreks onderwerp verleggen naar iets externs.
En als niet dan doe je niks behalve klagen zekerquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:14 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als de topic titel van dit topic word aangepast naar "Als sociale situaties niet zo makkelijk gaan" dan maak ik wel een mooie OP voor "Als versieren niet zo makkelijk gaat".
Ik zal eens in Uitgaan & Vrije tijd gaan rondneuzen & kijken ofdat daar zin is in een "normaal" versier topic.
Oh tuurlijk, we moeten maar inschikken omdat jij het niet eens bent met de topic titelquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:14 schreef Flepke het volgende:
Als de topic titel van dit topic word aangepast naar "Als sociale situaties niet zo makkelijk gaan" dan maak ik wel een mooie OP voor "Als versieren niet zo makkelijk gaat".
Ik zal eens in Uitgaan & Vrije tijd gaan rondneuzen & kijken ofdat daar zin is in een "normaal" versier topic.
Vrouw onterend? Ik heb denk ik meer waardering voor vrouwen heb dan de mannen hier die de vorige keer een vleeskeuring deden en een eisenlijstje gingen samenstellen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:13 schreef Crutch het volgende:
Ik denk dat flepke en firefly zich maar even gedeisd moeten houden. Het is niet aan jullie om te bepalen wat voor soort topic dit is. Als je hier al wat langer post dan weet je het ook wel.
Kom a.u.b. niet met je Social Dynamics en ander Attraction-gelul, want dat heeft niets met normaal versieren te maken.
Dat versiergeneuzel van jullie is vrouwonterend en zoiets moet je niet eens willen toepassen.
Open je eigen PUA-topic en ga daar lekker uit het boek quoten, maar niet hier.
Ik niet. Out of fok, out of mindquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:15 schreef Catbert het volgende:
k ben echt enorm nieuwsgierig hoe je in het echt bent...
Wat een kutvergelijking, je snapt het écht niet he?quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouw onterend? Ik heb denk ik meer waardering voor vrouwen dan de mannen hier die de vorige keer een vleeskeuring deden en een eisenlijstje gingen samenstellen.
Inderdaadquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat een kutvergelijking, je snapt het écht niet he?
Hoe is het in spanje? Loopt er nog wat lekker rond?quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Flut en fly, ga dan elders een topic maken, jullie zijn hier hopeloos ouderwets en off-topic
Jullie helpen niemand hier
== off topicquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:20 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoe is het in spanje? Loopt er nog wat lekker rond?
Het is van belang om te weten hoe mannen en vrouwen in het algemeen in elkaar zitten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat een kutvergelijking, je snapt het écht niet he?
O wat jammer je bent het met ons oneens. Ga dan ergens anders heen waar wat meer van jouw soortgenoten rondlopen doeiquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is van belang om te weten hoe mannen en vrouwen in het algemeen in elkaar zitten.
Mannen denken rationeel, en vrouwen meer met gevoel. Dit soort zaken is voor een beginneling juist van essentieel belang. Pas met een basis kennis van dit soort zaken kunnen ze tenminste meer vrede hebben met hoe een vrouw reageerd. Zoals ik al vaker zeg, het is het tegenovergestelde van PUA. Als je denkt dat er alleen maar PUA bestaat als het advies is van buitenaf dan heb je het mis. Zelfs boeken over sociale vaardigheden kunnen mensen helpen. Maar dit lijkt wel op werken en daarom bestempelen mensen het maar als onzin.
We hebben al meer tips gegeven voor beginners dan de slowchatters bij elkaar die lullen over hun vakantie enzo.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Flut en fly, ga dan elders een topic maken, jullie zijn hier hopeloos ouderwets en off-topic
Jullie helpen niemand hier
Jij was een aantal jaar geleden toch ook PUA-aanhanger (meen ik me te herinneren)? Ik ben benieuwd waarom je er nu zo op afgeeft.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:13 schreef Crutch het volgende:
Ik denk dat flepke en firefly zich maar even gedeisd moeten houden. Het is niet aan jullie om te bepalen wat voor soort topic dit is. Als je hier al wat langer post dan weet je het ook wel.
Kom a.u.b. niet met je Social Dynamics en ander Attraction-gelul, want dat heeft niets met normaal versieren te maken.
Dat versiergeneuzel van jullie is vrouwonterend en zoiets moet je niet eens willen toepassen.
Open je eigen PUA-topic en ga daar lekker uit het boek quoten, maar niet hier.
Dit topic loopt al iets langer dan dat jij hier komt, er zijn genoeg tips gegeven maarja het is niet zo moeilijk jezelf te vergelijken met slowchatters qua aantal tips.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
We hebben al meer tips gegeven voor beginners dan de slowchatters bij elkaar die lullen over hun vakantie enzo.
En toch helpen jullie niemand hier,. Jullie zijn hier nutteloos ondanks al jullie tomeloze inzet (LOL). Jullie verblijf hier is nutteloos, ga elders heenquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
We hebben al meer tips gegeven voor beginners dan de slowchatters bij elkaar die lullen over hun vakantie enzo.
Doe eens niet zo manipuleren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nogmaals, wij gaan dit topic niet voor jou opsplitsen omdat je te simpel bent om de opzet van deze te begrijpen.
Volgens mij zijn er maar een handje vol mensen in dit topic die aanmoedigen & mensen (snel) late vorderen. De rest werkt juist als een enorme rem.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En toch helpen jullie niemand hier,. Jullie zijn hier nutteloos ondanks al jullie tomeloze inzet (LOL). Jullie verblijf hier is nutteloos, ga elders heen
O het bevalt hier niet? JAMMER, ga dan weg hier, doei flut enb fly!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:26 schreef Flepke het volgende:
[..]
Doe eens niet zo manipuleren.
Ik zie dat de originele topic titel was:
"Is versieren op latere leeftijd nog goed te leren" Dat dekt de lading toch 43289234x beter?
Ik bedoel de OP van deze reeks slaat nergens op, iedere man vind benaderen in meer of in mindere maten eng. Dan ben je nog geen autist /" heb je een achterstand bij versieren" dat is simpel weg labeltjes plakken om daarna te verzuipen in zelfmedelijden.
Het is niet voor niets aangepast destijds, je gezeur erover voegt niets toe.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:26 schreef Flepke het volgende:
[..]
Doe eens niet zo manipuleren.
Ik zie dat de originele topic titel was:
"Is versieren op latere leeftijd nog goed te leren" Dat dekt de lading toch 43289234x beter?
Ik bedoel de OP van deze reeks slaat nergens op, iedere man vind benaderen in meer of in mindere maten eng. Dan ben je nog geen autist /" heb je een achterstand bij versieren" dat is simpel weg labeltjes plakken om daarna te verzuipen in zelfmedelijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |