abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103197691
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:11 schreef Flepke het volgende:

[..]

Nogmaals, maak er 2 topics van:

"Als sociale situaties niet zo makkelijk gaan" > topic voor mensen die moeite hebben met praten tegen nieuwe/onbekende mensen/vrouwen. (niet versier gerelateerd maar gericht op het opbouwen van een (sociaal)leven, vriendschappen etc)

"Als versieren niet zo makkelijk gaat" > topic voor mensen die wel leuk kunnen keuvelen met (onbekende) vrouwen, die wel gewoon met vrouwen/mensen algemeen om kunnen gaan, die niet in een sociaal isolement zitten maar graag (nog) beter worden in het versieren.
Nogmaals, wij gaan dit topic niet voor jou opsplitsen omdat je te simpel bent om de opzet van deze te begrijpen.
  maandag 17 oktober 2011 @ 17:13:54 #272
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103197696
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:12 schreef Flepke het volgende:
PUA =/= versieren
Maak er maar iets moois van dan? Maak je toch gewoon zelf een leuk topic aan waar mensen versiertips uit kunnen wisselen? Kunnen jullie je mooie verhalen ophangen hoe je lekker snel kan "escaleren" enzo :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 17 oktober 2011 @ 17:13:55 #273
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_103197699
Ik denk dat flepke en firefly zich maar even gedeisd moeten houden. Het is niet aan jullie om te bepalen wat voor soort topic dit is. Als je hier al wat langer post dan weet je het ook wel.
Kom a.u.b. niet met je Social Dynamics en ander Attraction-gelul, want dat heeft niets met normaal versieren te maken.
Dat versiergeneuzel van jullie is vrouwonterend en zoiets moet je niet eens willen toepassen.

Open je eigen PUA-topic en ga daar lekker uit het boek quoten, maar niet hier.
Je moeder is een hamster
pi_103197712
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

MAAK ER DAN ZELF EENTJE!!!!
Als de topic titel van dit topic word aangepast naar "Als sociale situaties niet zo makkelijk gaan" dan maak ik wel een mooie OP voor "Als versieren niet zo makkelijk gaat".

Ik zal eens in Uitgaan & Vrije tijd gaan rondneuzen & kijken ofdat daar zin is in een "normaal" versier topic.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103197719
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het gevoel gaat van aardig maar meer niet naar hey toch leuker dan gedacht door bv karakter eigenschappen.

Het is geen test, geen hard to get of wst dan ook.

Naar maten je iemand langer kent kunnen karakter eigenschappen positief opvallen om zo je mening bij te draaien van aardig meer niet naar meer dan gewoon leuk.

En dan speel je geen hard to get. Snap dan ook niet waarom je iets er bij gaat halen want het heeft niks met deze discussie te maken. Dus niet het gespreks onderwerp verleggen naar iets externs.
Om het simpel te zeggen: Jij zegt dat testen niet bestaan. Dus volgens jou bestaat hard to get ook niet, want dat is ook een test. Dus de vraag nogmaals: Bestaat hard to get spelen volgens jou?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103197734
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:14 schreef Flepke het volgende:

[..]

Als de topic titel van dit topic word aangepast naar "Als sociale situaties niet zo makkelijk gaan" dan maak ik wel een mooie OP voor "Als versieren niet zo makkelijk gaat".

Ik zal eens in Uitgaan & Vrije tijd gaan rondneuzen & kijken ofdat daar zin is in een "normaal" versier topic.
En als niet dan doe je niks behalve klagen zeker
Wees effe creatief
  maandag 17 oktober 2011 @ 17:15:38 #277
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103197758
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:14 schreef Flepke het volgende:

Oh tuurlijk, we moeten maar inschikken omdat jij het niet eens bent met de topic titel :') :') :')

Jezus christus wat heb jij een plaat voor je kop. Ik ben echt enorm nieuwsgierig hoe je in het echt bent...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103197764
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:13 schreef Crutch het volgende:
Ik denk dat flepke en firefly zich maar even gedeisd moeten houden. Het is niet aan jullie om te bepalen wat voor soort topic dit is. Als je hier al wat langer post dan weet je het ook wel.
Kom a.u.b. niet met je Social Dynamics en ander Attraction-gelul, want dat heeft niets met normaal versieren te maken.
Dat versiergeneuzel van jullie is vrouwonterend en zoiets moet je niet eens willen toepassen.

Vrouw onterend? Ik heb denk ik meer waardering voor vrouwen heb dan de mannen hier die de vorige keer een vleeskeuring deden en een eisenlijstje gingen samenstellen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103197769
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:15 schreef Catbert het volgende:
k ben echt enorm nieuwsgierig hoe je in het echt bent...
Ik niet. Out of fok, out of mind
  maandag 17 oktober 2011 @ 17:17:05 #280
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_103197805
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vrouw onterend? Ik heb denk ik meer waardering voor vrouwen dan de mannen hier die de vorige keer een vleeskeuring deden en een eisenlijstje gingen samenstellen.
Wat een kutvergelijking, je snapt het écht niet he?
Je moeder is een hamster
pi_103197828
Laat ze dan een topic over social skillz openen elders of zo
pi_103197838
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:17 schreef Crutch het volgende:

[..]

Inderdaad
:'( :'( :'(
  maandag 17 oktober 2011 @ 17:19:06 #283
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103197870
Sowieso, wat is er vrouwonterend over opnoemen wat je aantrekkelijk vindt? Wierdo...
pi_103197877
Flut en fly, ga dan elders een topic maken, jullie zijn hier hopeloos ouderwets en off-topic
Jullie helpen niemand hier
pi_103197912
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Flut en fly, ga dan elders een topic maken, jullie zijn hier hopeloos ouderwets en off-topic
Hoe is het in spanje? Loopt er nog wat lekker rond?
pi_103197931
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:20 schreef Flepke het volgende:

[..]

Hoe is het in spanje? Loopt er nog wat lekker rond?
== off topic
pi_103197945
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

== off topic
Nog iets versierd afgelopen week?
  maandag 17 oktober 2011 @ 17:21:09 #288
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103197953
Ik ga op huus an! :W
pi_103197971
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:21 schreef Flepke het volgende:

[..]

Nog iets versierd afgelopen week?
G ik jou niet vertellen, waarom zou ik. Ga weg
pi_103197974
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:17 schreef Crutch het volgende:

[..]

Het is van belang om te weten hoe mannen en vrouwen in het algemeen in elkaar zitten.

Mannen denken rationeel, en vrouwen meer met gevoel. Dit soort zaken is voor een beginneling juist van essentieel belang. Pas met een basis kennis van dit soort zaken kunnen ze tenminste meer vrede hebben met hoe een vrouw reageerd. Zoals ik al vaker zeg, het is het tegenovergestelde van PUA. Als je denkt dat er alleen maar PUA bestaat als het advies is van buitenaf dan heb je het mis. Zelfs boeken over sociale vaardigheden kunnen mensen helpen. Maar dit lijkt wel op werken en daarom bestempelen mensen het maar als onzin.
pi_103198028
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is van belang om te weten hoe mannen en vrouwen in het algemeen in elkaar zitten.

Mannen denken rationeel, en vrouwen meer met gevoel. Dit soort zaken is voor een beginneling juist van essentieel belang. Pas met een basis kennis van dit soort zaken kunnen ze tenminste meer vrede hebben met hoe een vrouw reageerd. Zoals ik al vaker zeg, het is het tegenovergestelde van PUA. Als je denkt dat er alleen maar PUA bestaat als het advies is van buitenaf dan heb je het mis. Zelfs boeken over sociale vaardigheden kunnen mensen helpen. Maar dit lijkt wel op werken en daarom bestempelen mensen het maar als onzin.
O wat jammer je bent het met ons oneens. Ga dan ergens anders heen waar wat meer van jouw soortgenoten rondlopen doei
pi_103198032
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
We hebben al meer tips gegeven voor beginners dan de slowchatters bij elkaar die lullen over hun vakantie enzo.
pi_103198053
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:13 schreef Crutch het volgende:

Jij was een aantal jaar geleden toch ook PUA-aanhanger (meen ik me te herinneren)? Ik ben benieuwd waarom je er nu zo op afgeeft.
pi_103198126
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

We hebben al meer tips gegeven voor beginners dan de slowchatters bij elkaar die lullen over hun vakantie enzo.
Dit topic loopt al iets langer dan dat jij hier komt, er zijn genoeg tips gegeven maarja het is niet zo moeilijk jezelf te vergelijken met slowchatters qua aantal tips.
pi_103198127
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En toch helpen jullie niemand hier,. Jullie zijn hier nutteloos ondanks al jullie tomeloze inzet (LOL). Jullie verblijf hier is nutteloos, ga elders heen
pi_103198181
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:13 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nogmaals, wij gaan dit topic niet voor jou opsplitsen omdat je te simpel bent om de opzet van deze te begrijpen.
Doe eens niet zo manipuleren.

Ik zie dat de originele topic titel was:
"Is versieren op latere leeftijd nog goed te leren" Dat dekt de lading toch 43289234x beter?

Ik bedoel de OP van deze reeks slaat nergens op, iedere man vind benaderen in meer of in mindere maten eng. Dan ben je nog geen autist /" heb je een achterstand bij versieren" dat is simpel weg labeltjes plakken om daarna te verzuipen in zelfmedelijden.
pi_103198214
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En toch helpen jullie niemand hier,. Jullie zijn hier nutteloos ondanks al jullie tomeloze inzet (LOL). Jullie verblijf hier is nutteloos, ga elders heen
Volgens mij zijn er maar een handje vol mensen in dit topic die aanmoedigen & mensen (snel) late vorderen. De rest werkt juist als een enorme rem.
pi_103198217
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:26 schreef Flepke het volgende:

[..]

"Is versieren op latere leeftijd nog goed te leren" Dat dekt de lading toch 43289234x beter?

Ik bedoel de OP van deze reeks slaat nergens op, iedere man vind benaderen in meer of in mindere maten eng. Dan ben je nog geen autist /" heb je een achterstand bij versieren" dat is simpel weg labeltjes plakken om daarna te verzuipen in zelfmedelijden.
O het bevalt hier niet? JAMMER, ga dan weg hier, doei flut enb fly!!
pi_103198224
Ontopic:

Bitchtests en hard to get komt voor. Vooral voor een beginner is het van belang dat hij niet alles persoonlijk neemt wat ze zegt. Als beginneling moet je kijken naar je eigen gedrag met een open visie, dan zul je begrijpen waarom ze zo doet tegen je. Mocht het zo zijn dat ze het wel echt meent, dan moet je er vrede mee hebben.

Sta open voor visies van anderen, vooral de visies van mensen die veel ervaring hebben. Geloof je het niet, dan test je het zelf uit. Hou ook een open visie terwijl jij zelf vrouwen benaderd, test nieuwe dingen uit zodat je weer iets nieuws leerd.
pi_103198225
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:26 schreef Flepke het volgende:

[..]

Het is niet voor niets aangepast destijds, je gezeur erover voegt niets toe.

Jij had het zelf over een autistentopic, dus wie plakt er nou labeltjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')