De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omg die boii is lekkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/profile.php?=743264506
Kijk hier
Geen idee, ik heb een gebrek aan inspiratie.quote:
vacht watquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:54 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Koetjesrepen in mn buik
Koetjesrepen in mn vacht
Wat? de spiegel of mijn fapmateriaalquote:
Klopt wel op zichquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Over het algemeen een nuchtere kijk op dingen en houdt zich meestal op de achtergrond (in de zin van aandachttrekkerij), wel betrouwbaar en lief
Ik zet mijn laptop altijd naast de spiegel als ik ga fappenquote:
Ja, lekker fappenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:55 schreef monkyyy het volgende:
Is iemand hier weleens in een openbare sauna geweest?
Ja maar niet nakend.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:55 schreef monkyyy het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:55 schreef monkyyy het volgende:
Oh leuk.quote:
Niet grappig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:55 schreef Ouqz het volgende:
Ik had de lapo te vroeg ingeschat. Shit. Echt lastig hunten op je mobiel.
Nee, jij wel?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:55 schreef monkyyy het volgende:
ja. wel veel oud velquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:55 schreef monkyyy het volgende:
Ja, keiharde gangbang daar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:55 schreef monkyyy het volgende:
Nee maar binnenkort misschien wel.quote:
Wanneer en waar?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee maar binnenkort misschien wel.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik vind zwembaden ook iets vies hebben
lekke weken in andermans lichaamsresten
Zwem je wel in de zee dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik vind zwembaden ook iets vies hebben
lekke weken in andermans lichaamsresten
Binnenkort, Peize.quote:
Qua kleding is het hetzelfde op het strand.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
openbare sauna's lijken me zo viesss he
net zoals die hamams in marokko ieuw
Turkse hammam is zowieso baasquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:57 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ben wel eens in Turkije naar een turkse (ja duuh, ik weet) sauna geweest. Dat was echt baas.
De zee is misschien wel de ranzigste plas water op aarde.quote:
waarom leef je dan nog?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
SERIEUS HE
soms ga ik echt dood om mijn eigen grap
ja maar al die huidresten enzo van andere mensen bahquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:57 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Qua kleding is het hetzelfde op het strand.
welke grap?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
SERIEUS HE
STERF!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
SERIEUS HE
Best dicht in de buurt voor mij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Peize? Ik moest het googlenTe ver weg
Goeie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
de zee in NL ja, kapotgrijsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
De zee is misschien wel de ranzigste plas water op aarde.
Is goed. Meteen een meet regelen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mijn provicie. Ik kom wel even langs.
Sowieso inderdaad. Is inmiddels alweer een jaar of 10 geleden. Ik was toen 13quote:
Bohhh, FOK! meet in de sauna.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Is goed. Meteen een meet regelen?
Marina smir.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
de zee in NL ja, kapotgrijs
Je weet toch wel dat het één grote plas water is hè? Als je nu in de Noordzee gaat zwemmen, zwem je ook in radioactief water van Fukushima.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
de zee in NL ja, kapotgrijs
Nee.quote:
Wat is deze. Zelfs ik als kaas weet dat je op de hoeken van de kamers moet hunten, schoon spoelen en dan hermetisch afsluiten met minstens vijf emmers.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ja maar al die huidresten enzo van andere mensen bah
OMGGGGGGGG ECHTquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat het één grote plas water is hè? Als je nu in de Noordzee gaat zwemmen, zwem je ook in radioactief water van Fukushima.
Of de hete stenen op turkse wijze scrubben op je lichaam, doet zo veel pijn, maar fantastische resultaat!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sowieso inderdaad. Is inmiddels alweer een jaar of 10 geleden. Ik was toen 13Dus ik kan me niet zoveel meer herinneren. Maar je had een soort van stoombad waar je op een ronde stenen verhoging lag met natte warme handdoeken.
Al die moeite doenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:00 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Wat is deze. Zelfs ik als kaas weet dat je op de hoeken van de kamers moet hunten, schoon spoelen en dan hermetisch afsluiten met minstens vijf emmers.
Als je in een druk lokaal zit, dan adem je de lucht in die iemand anders heeft in geademd en uitgeademd. Fijn idee he?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar al die huidresten enzo van andere mensen bah
affraderquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
smir(ig) park moet ik nog heen.
Ja duh, maar het is onmogelijk veel verdundquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat het één grote plas water is hè? Als je nu in de Noordzee gaat zwemmen, zwem je ook in radioactief water van Fukushima.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als je in een druk lokaal zit, dan adem je de lucht in die iemand anders heeft in geademd en uitgeademd. Fijn idee he?
Ja maar da's andersquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als je in een druk lokaal zit, dan adem je de lucht in die iemand anders heeft in geademd en uitgeademd. Fijn idee he?
Wat voor?quote:
Dan heb je natuurlijk ook nog stront van vissen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja duh, maar het is onmogelijk veel verdund
ligt er aan ja wat je leuk vindtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mijn neefje raadde mij het juist aan.
Dat weet ik nog niet want ik weet nog niet hoeveel geld ik heb dan. Hoe woon jij eigenlijk?quote:
Walvissenspermaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan heb je natuurlijk ook nog stront van vissen.
ow hele goeie! en kwallen. en ander ongedierte wat tegen je aan kan zwemmen met hun ranzigheid.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan heb je natuurlijk ook nog stront van vissen.
In een doos, like a boss.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Waar moet ik dan wonen, een grot?
Spouwerranger dit moet je gewoon echt een x doen als je de volgende keer in Turkije bent.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:01 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Of de hete stenen op turkse wijze scrubben op je lichaam, doet zo veel pijn, maar fantastische resultaat!
Of met een washand worden gezeefd door een oude Turk
Maar echt de bad met kleine visjes is echt baas, moet je echt proberen
Nee ik was idd van plan om elke dag paar 1000 km af te leggen om te werken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Werken? Ik ga er wonen, niks werken.
In een doos onder een brugquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Waar moet ik dan wonen, een grot?
Pff alleen omdat het Arabisch is daar gaan werken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja whateva, ander arabisch land dan
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee ik was idd van plan om elke dag paar 1000 km af te leggen om te werken.
ik studeer arabisch hequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:04 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Pff alleen omdat het Arabisch is daar gaan werken?
Denken dat mensen in Nederland Sjeik kunnen zijn.quote:
In 2009 al, viel te verwachten, zo gaat het altijd met zo'n bubbel.quote:
Niet antwoorden op mijn vraag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Denken dat mensen in Nederland Sjeik kunnen zijn.
Mensen die geen sjeik kunnen wordenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
wel als we eerst america oorlog laten voeren, dan america pownen en allemaal oliesjeik worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij zit waarschijnlijk in de kroeg te FOK!ken.quote:
denken dat Nederland nog van Nederlanders isquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:06 schreef Intronic het volgende:
[..]
denken dat Nederland nog van Nederlanders is
Nederlandse regering legt meteen beslag op olie/gas in de grond, ditdat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wel als we eerst america oorlog laten voeren, dan america pownen en allemaal oliesjeik worden.
Marokko gaat wel ok wat economie betreft. weinig schokkends te verwachten daar.quote:
oh wist ik niet eensquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Marokko gaat wel ok wat economie betreft. weinig schokkends te verwachten daar.
verder... mhhhh, adem in en hopen.
Gewoon EU weg en Nederland en Duitsland samenvoegen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
die zit in de EU dus dan ben je screwed
ZSowieso Marokkoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Marokko faalt best in ow en werkgelegenheid
turkije heeft ook zo haar problemen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:06 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ik wou Turkije zeggen, omdat moraalridder.
Maar dan dacht ik aan de oostkant en ging ik huilen
No shit sherlock.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
turkije heeft ook zo haar problemen.
En Frankrijk en Belgie erbij. Dat zou baas zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gewoon EU weg en Nederland en Duitsland samenvoegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik huur.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:08 schreef Ouqz het volgende:
Ik ga in Luxemburg wonen later. Hoor je nooit wat van qua crisis, regering enzo. Volgensmij is dat gewoon het stabielste land op aarde, maar niemand mag het weten anders krijg je een tragedy of the commons.okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trustuhquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:09 schreef JellyBeanz het volgende:
Maar mensen ik ga slapen, heb fkin rugpijn
Toedels
omg ik ben zo blijquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Economy_of_Morocco
trust me, beter in marokko beleggen nu dan in nld.
ik heb wel fot van har. jij hebbe? 5 oiro.quote:
nee want later ben jij net als de rest van ons nederlanders failliet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
omg ik ben zo blij
ik zei altijd ik wil later in Marokko wonen maar iedereen lachte me uit omdat faaleconomie
nu kan ik mijn droom waarmaken
Onbeschofte asociale kut kind!quote:
ik nooittquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee want later ben jij net als de rest van ons nederlanders failliet.
eigenlijk ben je het al maar we weten het nog niet
watskeburt dan.quote:
Waarom niet gewoon Singapore ofzo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:11 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Maar als jij liever in Dubai wil wonen; ik sta open voor gemotiveerde keuzes.
Ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En Frankrijk en Belgie erbij. Dat zou baas zijn
Oke, ik zou naar het buitenland verhuizen denk ik als ik al mijn geld zou verdienen met poker. Of gewoon een huis daar kopen voor soms heen te gaan.quote:
Tonen regelement.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:11 schreef JellyBeanz het volgende:
Voordat ik ga slapen, wil ik iets leren.
Wat is TR. Ja ja ik weet wat een noob
topic reportquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:11 schreef JellyBeanz het volgende:
Voordat ik ga slapen, wil ik iets leren.
Wat is TR. Ja ja ik weet wat een noob
xquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:13 schreef JellyBeanz het volgende:
Weer iets geleerd vandaag
Oke nu lekker slapen.
Slaap lekker iedereen
leugensquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ook als je nog geen geld hebt kun je failliet
Mag ook!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Waarom niet gewoon Singapore ofzo.
Er is niets gebeurd dat niet mag, vandaar dat ik 'm ook alleen heb afgevinkt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
topic report
oftewel, als iemand iets doet wat niet door de beugel kan kan je op dat knopje drukken rechtsboven een reactie en dat aangeven, en dan komt een mod to the rescue
het is wel tof dat je het meldt, maar de informatie is dusdanig incompleet dat ik geen idee heb wat ik ermee aanmoet. dus leg ik het naast me neer. toch bedanktquote:
ooowhquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is niets gebeurd dat niet mag, vandaar dat ik 'm ook alleen heb afgevinkt.
Eerst genoeg cash te hebben om een huis te kopen zonder hypotheek, want die hypot krijg je nooit als full-time "gokker", zelfs niet als je al je jaarinkomsten, huidige hoeveelheid cash, aandelen en obligaties netjes op een rij hebt laten zetten door je accountant.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oke, ik zou naar het buitenland verhuizen denk ik als ik al mijn geld zou verdienen met poker. Of gewoon een huis daar kopen voor soms heen te gaan.
joran die heeft er indirect een gratis 30 jarig hotel mee gefixed, dus er zijn genoeg mogelijkheden als pokerplayerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eerst genoeg cash te hebben om een huis te kopen zonder hypotheek, want die hypot krijg je nooit als full-time "gokker", zelfs niet als je al je jaarinkomsten, huidige hoeveelheid cash, aandelen en obligaties netjes op een rij hebt laten zetten door je accountant.
En dat je schuldenvrij bent interesseert de bank ook geen reet. In hun ogen ben je een probleemgokker.
linkje naar het gelinkte?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:16 schreef JApieman het volgende:
Ik keek weer even op hyves:
[ afbeelding ]
nooitquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:16 schreef JApieman het volgende:
Ik keek weer even op hyves:
[ afbeelding ]
Ik ben zeer gesteld op mijn vrijheid, maar bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
joran die heeft er indirect een gratis 30 jarig hotel mee gefixed, dus er zijn genoeg mogelijkheden als pokerplayer* pokerface *
En dat komt door *maakt grote neus gebaar*quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:05 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Nieuws Flash: Hele wereld is eigenlijk al failliet
Nouja, opzich eigenlijk ook wel te begrijpen ergens, want er is best en grote kans dat het misgaat toch? En het moet ook wel fijn zijn om een huis in één keer te kunnen kopen. Ben je er al bijna?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eerst genoeg cash te hebben om een huis te kopen zonder hypotheek, want die hypot krijg je nooit als full-time "gokker", zelfs niet als je al je jaarinkomsten, huidige hoeveelheid cash, aandelen en obligaties netjes op een rij hebt laten zetten door je accountant.
En dat je schuldenvrij bent interesseert de bank ook geen reet. In hun ogen ben je een probleemgokker.
VSquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En dat komt door *maakt grote neus gebaar*
ik heb appelstroop dat is ook lekker. wist je dat al?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En dat komt door *maakt grote neus gebaar*
http://www.hyves.nl/topic/18565705/Oh_Oh_Cherso/[quote]quote:
Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1724107/1/25#103131509]zaterdag 15 oktober 2011 23:17[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/346869]MarokkaanseKip[/url] het volgende:
Dit. Jacht is natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
op grond waarvan is lapo verboden dan
Dat heet collectivisme.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
op grond waarvan is lapo verboden dan
Ja man, super grote kans. Nee ben er nog niet voor het type huis dat ik wil.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nouja, opzich eigenlijk ook wel te begrijpen ergens, want er is best en grote kans dat het misgaat toch? En het moet ook wel fijn zijn om een huis in één keer te kunnen kopen. Ben je er al bijna?
ow ja? staat dat in de algemene FOK! regels dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat heet collectivisme.
Een of andere nut cas(e)(in) heeft dat zo bedacht en nu geldt dat vooor iiiieedereen
/les collectivisme.
Meen je dit serieus? Het klinkt sarcastisch.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja man, super grote kans. Nee ben er nog niet voor het type huis dat ik wil.
geen hypotheek scheelt je ook ontzettend veel vage kosten. nu maar hopen dat ze de hra afschaffen dan gaan de prijzen ook wat rapper omlaagquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja man, super grote kans. Nee ben er nog niet voor het type huis dat ik wil.
nahquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik eis een lapo-monopolie alleen voor mij
reden: bazentt's
Maak je niet druk. die bankhomos spelen een tijdje schijnheilig omdat ovderduidelijke crisis. na een paar jaar gaan ze weer op volle toeren geld geven geloof me altijd hetzelfde verhaaltje dit datquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:19 schreef Boterbartje het volgende:
Hallo iedereen en monkyyy!
Kan me voorstellen dat het moeilijk is om een hypotheek te krijgen
Maar kan me ook zeker wel voorstellen van de bank, want weinig zekerheid.. maar aangezien die homo's vol zitten met een paar miljard moet zo'n 3/4 ton geen verschil kunnen maken jankerds
Het is sarcastisch. Dat is net zoiets als dit tegen een wiskunde professor zeggen:quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Het klinkt sarcastisch.
neequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wisten jullie dat panacea = wondermiddel in engels
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow ja? staat dat in de algemene FOK! regels dan?
quote:Het is gebruiker niet toegestaan zich op een zodanige manier te gedragen dat overlast voor andere gebruikers kan ontstaan. Overtreding van deze regel kan leiden tot tijdelijke of permanente uitsluiting van delen van FOK! of FOK! als geheel.
Ja ach, crisis dit crisis dat ik merk er niets van.. het hele up en vooral down gaan van de economie heeft alleen maar met speculaties te maken en dát is de crisis enzo ditdattesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
maak je niet druk. die bankhomos spelen nu een tijdje schijnheilig omdat ovderuidelijke crisis. na een paar jaar gaan ze weer op volle toeren geld geven geloof me altijd hetzelfde verhaaltje dit dat
terechte haatquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
check die haat hahahahaha HAHAHAHAHAHAHA
een wiskunde professor is wel tegen arbeidsongeschiktheid verzekerd. jij ook?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het is sarcastisch. Dat is net zoiets als dit tegen een wiskunde professor zeggen:
Hey stel nou dat je morgen plotseling niet meer kan rekenen, dan ben je je baan kwijt Dat is toch een best grote kans?
Ja, maar rekenen is niet een deel geluk, poker wel. Als jij nou een hele tijd achter elkaar ongeluk hebt dan houdt het op.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het is sarcastisch. Dat is net zoiets als dit tegen een wiskunde professor zeggen:
Hey stel nou dat je morgen plotseling niet meer kan rekenen, dan ben je je baan kwijt Dat is toch een best grote kans?
Anders vertaalt wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee
http://en.wikipedia.org/wiki/Panacea
fixed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wisten jullie dat panacea = wondermiddel in engels arabisj
ok en remco heeft zojuist aangegeven dat hij je tr niet serieus neemt. aka hij vindt dit dus geen overlast voor jou.quote:
Zehma iedereen gelijk kans gevenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:24 schreef Ouqz het volgende:
Wat kan je nou voor last hebben van de lapo.
Poker is best veel zegmaar rekenen en inschatten.. dus geluk dit dat..hmmquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, maar rekenen is niet een deel geluk, poker wel. Als jij nou een hele tijd achter elkaar ongeluk hebt dan houdt het op.
Heb ik daar wat over gezegd dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok en remco heeft zojuist aangegeven dat hij je tr niet serieus neemt. aka hij vindt dit dus geen overlast voor jou.powned
ow ja nee ik bedoelde dat ik het niet wist, en gaf je de wiki link die ik gegoogled had om de achtergrond aan te geven. maar het klopt wel iddquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Anders vertaalt wel.
in mijn ecoboek(ja ik fok en leer tegelijk, zo baas ben k nou eenmaal) staat:
the advocates of globalisation admit that trade is not a panacea for economic growth.... etc
haha ah oke okequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow ja nee ik bedoelde dat ik het niet wist, en gaf je de wiki link die ik gegoogled had om de achtergrond aan te geven. maar het klopt wel idd
OW WAT INGEWIKKELD KLINKT HET NUgrr
de bedenker(ster) had ws. aarsjeuk. op wiki staat dat het een zeldzaam probleem is edoch jeweettoch. ken gebeurequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:24 schreef Ouqz het volgende:
Wat kan je nou voor last hebben van de lapo.
Als je de hele tijd kut kaarten krijgt dan kun je toch niks?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Poker is best veel zegmaar rekenen en inschatten.. dus geluk dit dat..hmm
nee ok maar dat betekent dus dat die door jou aangegeven regel niet aangeeft dat LAPO'S niet mogen. enfin, kusjequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb ik daar wat over gezegd dan?Je hoort mij niet klagen toch?
Nee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
een wiskunde professor is wel tegen arbeidsongeschiktheid verzekerd. jij ook?
Statistisch onmogelijk zoveel pech te hebben met de bankroll die ik heb en de relatief kleine bedragen waarmee ik speel in verhouding te mijn bankroll en mijn edge op het spelers veld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, maar rekenen is niet een deel geluk, poker wel. Als jij nou een hele tijd achter elkaar ongeluk hebt dan houdt het op.
Ik doe niet boos?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
BBQ wat is er opeens wrm sow boos doen
JAWEL NIET INZETTEN WANT KUTKAARTENquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als je de hele tijd kut kaarten krijgt dan kun je toch niks?
Je denkt teveel korte termijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als je de hele tijd kut kaarten krijgt dan kun je toch niks?
zondequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:26 schreef Spouwerranger het volgende:
Baard weer bijgehouden. Heel mijn wasbak vol met haar_
Lapo's mogen wel, het lapo-hunten en daardoor anderen overlast bezorgen mag niet. Tevens verschillen de meningen hierover per mod.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee ok maar dat betekent dus dat die door jou aangegeven regel niet aangeeft dat LAPO'S niet mogen. enfin, kusje
Je weet toch op het begin niet of je kaarten kut zijn of niet want er komen nog meer kaarten, en je weet niet wat de tegenstander heeft.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
JAWEL NIET INZETTEN WANT KUTKAARTEN
Ik zie deze reeks gewoon liever niet gesloten worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jawel ineens serieus en haterig
Bijgehouden, niet afgeschorenquote:
Moet je echt zo'n rekenwoenderkient zijn om te pokeren Monky?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Statistisch onmogelijk zoveel pech te hebben met de bankroll die ik heb en de relatief kleine bedragen waarmee ik speel in verhouding te mijn bankroll en mijn edge op het spelers veld.
Misschien iets waar jij naar toe leeftquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:27 schreef Ouqz het volgende:
Waarom is die anti-lapo-hunt regel er dan? Is toch waar je naar toe leeft als je een topic opent?
ik denk als je al minstens een jaar of 3 bezig bent en een redelijk stabiel grond inkomen hebt, dat je bij de rabobank met een persoonlijk gesprek er misschien wel uit kan komen. maar je zult waarsch wel meer kwijt zijn voor bepaalde zaken en ik persoonlijk wacht nog ff tot de lucht er wat uit is. my 2 centsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Statistisch onmogelijk zoveel pech te hebben met de bankroll die ik heb en de relatief kleine bedragen waarmee ik speel in verhouding te mijn bankroll en mijn edge op het spelers veld.
Op lange termijn kan dat toch ook wel, dat je telkens net iets slechter hebt dan de tegenstander. Het hoeft niet altijd, maar gewoon vaker dan dat je wint.quote:
Je richt je teveel op de dingen die je niet kunt beïnvloeden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je weet toch op het begin niet of je kaarten kut zijn of niet want er komen nog meer kaarten, en je weet niet wat de tegenstander heeft.
Je leeft naar een lapo-hunt toe, als je een topic opent?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:27 schreef Ouqz het volgende:
Waarom is die anti-lapo-hunt regel er dan? Is toch waar je naar toe leeft als je een topic opent?
Ja maar wat is er dan, misschien kan ik er mee rekening houden in het vervolg en het niet meer doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zie deze reeks gewoon liever niet gesloten worden.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Bijgehouden, niet afgeschoren. Het is nog steeds een volwaardige baard
De langste topic ooit, das pas bawsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zie deze reeks gewoon liever niet gesloten worden.
Hoeveel heb je gedronken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedenavond mensen van het goede leven
Voor de lol, ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je richt je teveel op de dingen die je niet kunt beïnvloeden.
Heb je überhaupt ooit poker gespeeld?
Ik heb niet ge TR'd om jou.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar wat is er dan, misschien kan ik er mee rekening houden in het vervolg en het niet meer doen.
Goed rekenen is wel handig ja, om optimale betsizes in verhouding tot de pot even snel te berekenen ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Moet je echt zo'n rekenwoenderkient zijn om te pokeren Monky?
Nog niks, moest werken....quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoeveel heb je gedronken?
Hoi
+1 voor dönerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nog niks, moest werken....
Maar ik zit nu wel aan een pilsje gecombineerd met een broodje doner
Ja, die edit moest wel. Het stond echt domquote:
+1 voor de knoflooksausquote:
Rot lekker op met je kutgrappen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
LAPO HUNT VANAF HIER![]()
de jacht is weer geopend
ik had ah biologische biefstuk gekocht. het zag er doable uit, maar mijn god, daar moet je op kauwenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
fipo, cinqpo, lapo; ieder zijn ding. Jij lijkt mij meer een nieuw deel kaper. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:27 schreef Spouwerranger het volgende:
Misschien iets waar jij naar toe leeft
baardje hier, baardje daar.. ik heb gewoon zo'n ongeschoren baard om de week zegmaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, die edit moest wel. Het stond echt dom
Maar hee, je moet het wel bijhouden anders krijg je zo'n vieze baard. Gelukkig heb ik een goeie trimmer enzo
Oeh lekkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
vieze baardquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, die edit moest wel. Het stond echt dom
Maar hee, je moet het wel bijhouden anders krijg je zo'n vieze baard. Gelukkig heb ik een goeie trimmer enzo
relax bro.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Rot lekker op met je kutgrappen.
BBQ niet zo doenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:30 schreef BBQSausage het volgende:
Oké, ik ga wel weer weg hier. Blegh.
nieuw deel kaper?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:30 schreef Ouqz het volgende:
[..]
fipo, cinqpo, lapo; ieder zijn ding. Jij lijkt mij meer een nieuw deel kaper. Niets mis mee.
Nouhouuuquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:30 schreef BBQSausage het volgende:
Je hebt abo, doe dan gewoon negeren en stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:30 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ken er ook een paarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
vieze baard
Ja een jongen die ik ken heeft dat, ziet echt niet uit
Thnx man, hij smaakt heerlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oeh lekker. Smakelijk man.
Nu heb ik ook honger
En je kon niet zien dat er een strategie element inzat?quote:
maar hoe heb jij dan baard dan, gewoon over je hele gezicht, stoppelbaardje ofzo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ken er ook een paarMaar die hebben over het algemeen een vieze en onverzorgd uiterlijk
Ja, tuurlijk zit er een strategie element in, dat heb ik ook niet ontkend ik zeg alleen dat het ook een deel geluk is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En je kon niet zien dat er een strategie element inzat?
Ik ga meestal meteen over op negeren. Al die verspilde moeitequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
als ik iemand haat ga ik eerst uischelden en beledigen en dan negeren
Dat heeft ieder spel hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk zit er een strategie element in, dat heb ik ook niet ontkend ik zeg alleen dat het ook een deel geluk is.
Ehm.. ik ga plaatje zoeken okequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
maar hoe heb jij dan baard dan, gewoon over je hele gezicht, stoppelbaardje ofzo?
haha ja maar ik heb altijd neiging om eerst te laten weten hoe ik over diegene denk ;")quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ga meestal meteen over op negeren. Al die verspilde moeite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |