Als je in een druk lokaal zit, dan adem je de lucht in die iemand anders heeft in geademd en uitgeademd. Fijn idee he?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar al die huidresten enzo van andere mensen bah
affraderquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
smir(ig) park moet ik nog heen.
Ja duh, maar het is onmogelijk veel verdundquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat het één grote plas water is hè? Als je nu in de Noordzee gaat zwemmen, zwem je ook in radioactief water van Fukushima.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als je in een druk lokaal zit, dan adem je de lucht in die iemand anders heeft in geademd en uitgeademd. Fijn idee he?
Ja maar da's andersquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als je in een druk lokaal zit, dan adem je de lucht in die iemand anders heeft in geademd en uitgeademd. Fijn idee he?
Wat voor?quote:
Dan heb je natuurlijk ook nog stront van vissen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja duh, maar het is onmogelijk veel verdund
ligt er aan ja wat je leuk vindtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mijn neefje raadde mij het juist aan.
Dat weet ik nog niet want ik weet nog niet hoeveel geld ik heb dan. Hoe woon jij eigenlijk?quote:
Walvissenspermaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan heb je natuurlijk ook nog stront van vissen.
ow hele goeie! en kwallen. en ander ongedierte wat tegen je aan kan zwemmen met hun ranzigheid.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan heb je natuurlijk ook nog stront van vissen.
In een doos, like a boss.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Waar moet ik dan wonen, een grot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |