trustuhquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:09 schreef JellyBeanz het volgende:
Maar mensen ik ga slapen, heb fkin rugpijn
Toedels
omg ik ben zo blijquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Economy_of_Morocco
trust me, beter in marokko beleggen nu dan in nld.
ik heb wel fot van har. jij hebbe? 5 oiro.quote:
nee want later ben jij net als de rest van ons nederlanders failliet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
omg ik ben zo blij
ik zei altijd ik wil later in Marokko wonen maar iedereen lachte me uit omdat faaleconomie
nu kan ik mijn droom waarmaken
Onbeschofte asociale kut kind!quote:
ik nooittquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee want later ben jij net als de rest van ons nederlanders failliet.
eigenlijk ben je het al maar we weten het nog niet
watskeburt dan.quote:
Waarom niet gewoon Singapore ofzo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:11 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Maar als jij liever in Dubai wil wonen; ik sta open voor gemotiveerde keuzes.
Ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En Frankrijk en Belgie erbij. Dat zou baas zijn
Oke, ik zou naar het buitenland verhuizen denk ik als ik al mijn geld zou verdienen met poker. Of gewoon een huis daar kopen voor soms heen te gaan.quote:
Tonen regelement.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:11 schreef JellyBeanz het volgende:
Voordat ik ga slapen, wil ik iets leren.
Wat is TR. Ja ja ik weet wat een noob
topic reportquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:11 schreef JellyBeanz het volgende:
Voordat ik ga slapen, wil ik iets leren.
Wat is TR. Ja ja ik weet wat een noob
xquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:13 schreef JellyBeanz het volgende:
Weer iets geleerd vandaag
Oke nu lekker slapen.
Slaap lekker iedereen
leugensquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ook als je nog geen geld hebt kun je failliet
Mag ook!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Waarom niet gewoon Singapore ofzo.
Er is niets gebeurd dat niet mag, vandaar dat ik 'm ook alleen heb afgevinkt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
topic report
oftewel, als iemand iets doet wat niet door de beugel kan kan je op dat knopje drukken rechtsboven een reactie en dat aangeven, en dan komt een mod to the rescue
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |