Spouwerranger dit moet je gewoon echt een x doen als je de volgende keer in Turkije bent.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:01 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Of de hete stenen op turkse wijze scrubben op je lichaam, doet zo veel pijn, maar fantastische resultaat!
Of met een washand worden gezeefd door een oude Turk
Maar echt de bad met kleine visjes is echt baas, moet je echt proberen
Nee ik was idd van plan om elke dag paar 1000 km af te leggen om te werken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Werken? Ik ga er wonen, niks werken.
In een doos onder een brugquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Waar moet ik dan wonen, een grot?
Pff alleen omdat het Arabisch is daar gaan werken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja whateva, ander arabisch land dan
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee ik was idd van plan om elke dag paar 1000 km af te leggen om te werken.
ik studeer arabisch hequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:04 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Pff alleen omdat het Arabisch is daar gaan werken?
Denken dat mensen in Nederland Sjeik kunnen zijn.quote:
In 2009 al, viel te verwachten, zo gaat het altijd met zo'n bubbel.quote:
Niet antwoorden op mijn vraag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Denken dat mensen in Nederland Sjeik kunnen zijn.
Mensen die geen sjeik kunnen wordenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
wel als we eerst america oorlog laten voeren, dan america pownen en allemaal oliesjeik worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |