Hij zit waarschijnlijk in de kroeg te FOK!ken.quote:
denken dat Nederland nog van Nederlanders isquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Denken dat mensen in Nederland Sjeik kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:06 schreef Intronic het volgende:
[..]
denken dat Nederland nog van Nederlanders is
Nederlandse regering legt meteen beslag op olie/gas in de grond, ditdat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wel als we eerst america oorlog laten voeren, dan america pownen en allemaal oliesjeik worden.
Marokko gaat wel ok wat economie betreft. weinig schokkends te verwachten daar.quote:
oh wist ik niet eensquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Marokko gaat wel ok wat economie betreft. weinig schokkends te verwachten daar.
verder... mhhhh, adem in en hopen.
Gewoon EU weg en Nederland en Duitsland samenvoegen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
die zit in de EU dus dan ben je screwed
ZSowieso Marokkoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Marokko faalt best in ow en werkgelegenheid
turkije heeft ook zo haar problemen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:06 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ik wou Turkije zeggen, omdat moraalridder.
Maar dan dacht ik aan de oostkant en ging ik huilen
No shit sherlock.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
turkije heeft ook zo haar problemen.
En Frankrijk en Belgie erbij. Dat zou baas zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gewoon EU weg en Nederland en Duitsland samenvoegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik huur.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:08 schreef Ouqz het volgende:
Ik ga in Luxemburg wonen later. Hoor je nooit wat van qua crisis, regering enzo. Volgensmij is dat gewoon het stabielste land op aarde, maar niemand mag het weten anders krijg je een tragedy of the commons.okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |