Spouwerranger dit moet je gewoon echt een x doen als je de volgende keer in Turkije bent.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:01 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Of de hete stenen op turkse wijze scrubben op je lichaam, doet zo veel pijn, maar fantastische resultaat!
Of met een washand worden gezeefd door een oude Turk
Maar echt de bad met kleine visjes is echt baas, moet je echt proberen
Nee ik was idd van plan om elke dag paar 1000 km af te leggen om te werken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Werken? Ik ga er wonen, niks werken.
In een doos onder een brugquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Waar moet ik dan wonen, een grot?
Pff alleen omdat het Arabisch is daar gaan werken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja whateva, ander arabisch land dan
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee ik was idd van plan om elke dag paar 1000 km af te leggen om te werken.
ik studeer arabisch hequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:04 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Pff alleen omdat het Arabisch is daar gaan werken?
Denken dat mensen in Nederland Sjeik kunnen zijn.quote:
In 2009 al, viel te verwachten, zo gaat het altijd met zo'n bubbel.quote:
Niet antwoorden op mijn vraag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Denken dat mensen in Nederland Sjeik kunnen zijn.
Mensen die geen sjeik kunnen wordenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
wel als we eerst america oorlog laten voeren, dan america pownen en allemaal oliesjeik worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij zit waarschijnlijk in de kroeg te FOK!ken.quote:
denken dat Nederland nog van Nederlanders isquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:06 schreef Intronic het volgende:
[..]
denken dat Nederland nog van Nederlanders is
Nederlandse regering legt meteen beslag op olie/gas in de grond, ditdat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wel als we eerst america oorlog laten voeren, dan america pownen en allemaal oliesjeik worden.
Marokko gaat wel ok wat economie betreft. weinig schokkends te verwachten daar.quote:
oh wist ik niet eensquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Marokko gaat wel ok wat economie betreft. weinig schokkends te verwachten daar.
verder... mhhhh, adem in en hopen.
Gewoon EU weg en Nederland en Duitsland samenvoegen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
die zit in de EU dus dan ben je screwed
ZSowieso Marokkoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Marokko faalt best in ow en werkgelegenheid
turkije heeft ook zo haar problemen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:06 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ik wou Turkije zeggen, omdat moraalridder.
Maar dan dacht ik aan de oostkant en ging ik huilen
No shit sherlock.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
turkije heeft ook zo haar problemen.
En Frankrijk en Belgie erbij. Dat zou baas zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gewoon EU weg en Nederland en Duitsland samenvoegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik huur.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:08 schreef Ouqz het volgende:
Ik ga in Luxemburg wonen later. Hoor je nooit wat van qua crisis, regering enzo. Volgensmij is dat gewoon het stabielste land op aarde, maar niemand mag het weten anders krijg je een tragedy of the commons.okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trustuhquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:09 schreef JellyBeanz het volgende:
Maar mensen ik ga slapen, heb fkin rugpijn
Toedels
omg ik ben zo blijquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Economy_of_Morocco
trust me, beter in marokko beleggen nu dan in nld.
ik heb wel fot van har. jij hebbe? 5 oiro.quote:
nee want later ben jij net als de rest van ons nederlanders failliet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
omg ik ben zo blij
ik zei altijd ik wil later in Marokko wonen maar iedereen lachte me uit omdat faaleconomie
nu kan ik mijn droom waarmaken
Onbeschofte asociale kut kind!quote:
ik nooittquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee want later ben jij net als de rest van ons nederlanders failliet.
eigenlijk ben je het al maar we weten het nog niet
watskeburt dan.quote:
Waarom niet gewoon Singapore ofzo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:11 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Maar als jij liever in Dubai wil wonen; ik sta open voor gemotiveerde keuzes.
Ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En Frankrijk en Belgie erbij. Dat zou baas zijn
Oke, ik zou naar het buitenland verhuizen denk ik als ik al mijn geld zou verdienen met poker. Of gewoon een huis daar kopen voor soms heen te gaan.quote:
Tonen regelement.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:11 schreef JellyBeanz het volgende:
Voordat ik ga slapen, wil ik iets leren.
Wat is TR. Ja ja ik weet wat een noob
topic reportquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:11 schreef JellyBeanz het volgende:
Voordat ik ga slapen, wil ik iets leren.
Wat is TR. Ja ja ik weet wat een noob
xquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:13 schreef JellyBeanz het volgende:
Weer iets geleerd vandaag
Oke nu lekker slapen.
Slaap lekker iedereen
leugensquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ook als je nog geen geld hebt kun je failliet
Mag ook!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Waarom niet gewoon Singapore ofzo.
Er is niets gebeurd dat niet mag, vandaar dat ik 'm ook alleen heb afgevinkt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
topic report
oftewel, als iemand iets doet wat niet door de beugel kan kan je op dat knopje drukken rechtsboven een reactie en dat aangeven, en dan komt een mod to the rescue
het is wel tof dat je het meldt, maar de informatie is dusdanig incompleet dat ik geen idee heb wat ik ermee aanmoet. dus leg ik het naast me neer. toch bedanktquote:
ooowhquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is niets gebeurd dat niet mag, vandaar dat ik 'm ook alleen heb afgevinkt.
Eerst genoeg cash te hebben om een huis te kopen zonder hypotheek, want die hypot krijg je nooit als full-time "gokker", zelfs niet als je al je jaarinkomsten, huidige hoeveelheid cash, aandelen en obligaties netjes op een rij hebt laten zetten door je accountant.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oke, ik zou naar het buitenland verhuizen denk ik als ik al mijn geld zou verdienen met poker. Of gewoon een huis daar kopen voor soms heen te gaan.
joran die heeft er indirect een gratis 30 jarig hotel mee gefixed, dus er zijn genoeg mogelijkheden als pokerplayerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eerst genoeg cash te hebben om een huis te kopen zonder hypotheek, want die hypot krijg je nooit als full-time "gokker", zelfs niet als je al je jaarinkomsten, huidige hoeveelheid cash, aandelen en obligaties netjes op een rij hebt laten zetten door je accountant.
En dat je schuldenvrij bent interesseert de bank ook geen reet. In hun ogen ben je een probleemgokker.
linkje naar het gelinkte?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:16 schreef JApieman het volgende:
Ik keek weer even op hyves:
[ afbeelding ]
nooitquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:16 schreef JApieman het volgende:
Ik keek weer even op hyves:
[ afbeelding ]
Ik ben zeer gesteld op mijn vrijheid, maar bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
joran die heeft er indirect een gratis 30 jarig hotel mee gefixed, dus er zijn genoeg mogelijkheden als pokerplayer* pokerface *
En dat komt door *maakt grote neus gebaar*quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:05 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Nieuws Flash: Hele wereld is eigenlijk al failliet
Nouja, opzich eigenlijk ook wel te begrijpen ergens, want er is best en grote kans dat het misgaat toch? En het moet ook wel fijn zijn om een huis in één keer te kunnen kopen. Ben je er al bijna?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eerst genoeg cash te hebben om een huis te kopen zonder hypotheek, want die hypot krijg je nooit als full-time "gokker", zelfs niet als je al je jaarinkomsten, huidige hoeveelheid cash, aandelen en obligaties netjes op een rij hebt laten zetten door je accountant.
En dat je schuldenvrij bent interesseert de bank ook geen reet. In hun ogen ben je een probleemgokker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |