het is wel tof dat je het meldt, maar de informatie is dusdanig incompleet dat ik geen idee heb wat ik ermee aanmoet. dus leg ik het naast me neer. toch bedanktquote:
ooowhquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is niets gebeurd dat niet mag, vandaar dat ik 'm ook alleen heb afgevinkt.
Eerst genoeg cash te hebben om een huis te kopen zonder hypotheek, want die hypot krijg je nooit als full-time "gokker", zelfs niet als je al je jaarinkomsten, huidige hoeveelheid cash, aandelen en obligaties netjes op een rij hebt laten zetten door je accountant.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oke, ik zou naar het buitenland verhuizen denk ik als ik al mijn geld zou verdienen met poker. Of gewoon een huis daar kopen voor soms heen te gaan.
joran die heeft er indirect een gratis 30 jarig hotel mee gefixed, dus er zijn genoeg mogelijkheden als pokerplayerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eerst genoeg cash te hebben om een huis te kopen zonder hypotheek, want die hypot krijg je nooit als full-time "gokker", zelfs niet als je al je jaarinkomsten, huidige hoeveelheid cash, aandelen en obligaties netjes op een rij hebt laten zetten door je accountant.
En dat je schuldenvrij bent interesseert de bank ook geen reet. In hun ogen ben je een probleemgokker.
linkje naar het gelinkte?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:16 schreef JApieman het volgende:
Ik keek weer even op hyves:
[ afbeelding ]
nooitquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:16 schreef JApieman het volgende:
Ik keek weer even op hyves:
[ afbeelding ]
Ik ben zeer gesteld op mijn vrijheid, maar bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
joran die heeft er indirect een gratis 30 jarig hotel mee gefixed, dus er zijn genoeg mogelijkheden als pokerplayer* pokerface *
En dat komt door *maakt grote neus gebaar*quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:05 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Nieuws Flash: Hele wereld is eigenlijk al failliet
Nouja, opzich eigenlijk ook wel te begrijpen ergens, want er is best en grote kans dat het misgaat toch? En het moet ook wel fijn zijn om een huis in één keer te kunnen kopen. Ben je er al bijna?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eerst genoeg cash te hebben om een huis te kopen zonder hypotheek, want die hypot krijg je nooit als full-time "gokker", zelfs niet als je al je jaarinkomsten, huidige hoeveelheid cash, aandelen en obligaties netjes op een rij hebt laten zetten door je accountant.
En dat je schuldenvrij bent interesseert de bank ook geen reet. In hun ogen ben je een probleemgokker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |