VSquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En dat komt door *maakt grote neus gebaar*
ik heb appelstroop dat is ook lekker. wist je dat al?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En dat komt door *maakt grote neus gebaar*
http://www.hyves.nl/topic/18565705/Oh_Oh_Cherso/[quote]quote:
Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1724107/1/25#103131509]zaterdag 15 oktober 2011 23:17[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/346869]MarokkaanseKip[/url] het volgende:
Dit. Jacht is natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
op grond waarvan is lapo verboden dan
Dat heet collectivisme.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
op grond waarvan is lapo verboden dan
Ja man, super grote kans. Nee ben er nog niet voor het type huis dat ik wil.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nouja, opzich eigenlijk ook wel te begrijpen ergens, want er is best en grote kans dat het misgaat toch? En het moet ook wel fijn zijn om een huis in één keer te kunnen kopen. Ben je er al bijna?
ow ja? staat dat in de algemene FOK! regels dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat heet collectivisme.
Een of andere nut cas(e)(in) heeft dat zo bedacht en nu geldt dat vooor iiiieedereen
/les collectivisme.
Meen je dit serieus? Het klinkt sarcastisch.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja man, super grote kans. Nee ben er nog niet voor het type huis dat ik wil.
geen hypotheek scheelt je ook ontzettend veel vage kosten. nu maar hopen dat ze de hra afschaffen dan gaan de prijzen ook wat rapper omlaagquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja man, super grote kans. Nee ben er nog niet voor het type huis dat ik wil.
nahquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik eis een lapo-monopolie alleen voor mij
reden: bazentt's
Maak je niet druk. die bankhomos spelen een tijdje schijnheilig omdat ovderduidelijke crisis. na een paar jaar gaan ze weer op volle toeren geld geven geloof me altijd hetzelfde verhaaltje dit datquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:19 schreef Boterbartje het volgende:
Hallo iedereen en monkyyy!
Kan me voorstellen dat het moeilijk is om een hypotheek te krijgen
Maar kan me ook zeker wel voorstellen van de bank, want weinig zekerheid.. maar aangezien die homo's vol zitten met een paar miljard moet zo'n 3/4 ton geen verschil kunnen maken jankerds
Het is sarcastisch. Dat is net zoiets als dit tegen een wiskunde professor zeggen:quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Het klinkt sarcastisch.
neequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wisten jullie dat panacea = wondermiddel in engels
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow ja? staat dat in de algemene FOK! regels dan?
quote:Het is gebruiker niet toegestaan zich op een zodanige manier te gedragen dat overlast voor andere gebruikers kan ontstaan. Overtreding van deze regel kan leiden tot tijdelijke of permanente uitsluiting van delen van FOK! of FOK! als geheel.
Ja ach, crisis dit crisis dat ik merk er niets van.. het hele up en vooral down gaan van de economie heeft alleen maar met speculaties te maken en dát is de crisis enzo ditdattesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
maak je niet druk. die bankhomos spelen nu een tijdje schijnheilig omdat ovderuidelijke crisis. na een paar jaar gaan ze weer op volle toeren geld geven geloof me altijd hetzelfde verhaaltje dit dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |