Je weet toch op het begin niet of je kaarten kut zijn of niet want er komen nog meer kaarten, en je weet niet wat de tegenstander heeft.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
JAWEL NIET INZETTEN WANT KUTKAARTEN
Ik zie deze reeks gewoon liever niet gesloten worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jawel ineens serieus en haterig
Bijgehouden, niet afgeschorenquote:
Moet je echt zo'n rekenwoenderkient zijn om te pokeren Monky?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Statistisch onmogelijk zoveel pech te hebben met de bankroll die ik heb en de relatief kleine bedragen waarmee ik speel in verhouding te mijn bankroll en mijn edge op het spelers veld.
Misschien iets waar jij naar toe leeftquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:27 schreef Ouqz het volgende:
Waarom is die anti-lapo-hunt regel er dan? Is toch waar je naar toe leeft als je een topic opent?
ik denk als je al minstens een jaar of 3 bezig bent en een redelijk stabiel grond inkomen hebt, dat je bij de rabobank met een persoonlijk gesprek er misschien wel uit kan komen. maar je zult waarsch wel meer kwijt zijn voor bepaalde zaken en ik persoonlijk wacht nog ff tot de lucht er wat uit is. my 2 centsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Statistisch onmogelijk zoveel pech te hebben met de bankroll die ik heb en de relatief kleine bedragen waarmee ik speel in verhouding te mijn bankroll en mijn edge op het spelers veld.
Op lange termijn kan dat toch ook wel, dat je telkens net iets slechter hebt dan de tegenstander. Het hoeft niet altijd, maar gewoon vaker dan dat je wint.quote:
Je richt je teveel op de dingen die je niet kunt beïnvloeden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je weet toch op het begin niet of je kaarten kut zijn of niet want er komen nog meer kaarten, en je weet niet wat de tegenstander heeft.
Je leeft naar een lapo-hunt toe, als je een topic opent?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:27 schreef Ouqz het volgende:
Waarom is die anti-lapo-hunt regel er dan? Is toch waar je naar toe leeft als je een topic opent?
Ja maar wat is er dan, misschien kan ik er mee rekening houden in het vervolg en het niet meer doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zie deze reeks gewoon liever niet gesloten worden.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Bijgehouden, niet afgeschoren. Het is nog steeds een volwaardige baard
De langste topic ooit, das pas bawsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zie deze reeks gewoon liever niet gesloten worden.
Hoeveel heb je gedronken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedenavond mensen van het goede leven
Voor de lol, ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je richt je teveel op de dingen die je niet kunt beïnvloeden.
Heb je überhaupt ooit poker gespeeld?
Ik heb niet ge TR'd om jou.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar wat is er dan, misschien kan ik er mee rekening houden in het vervolg en het niet meer doen.
Goed rekenen is wel handig ja, om optimale betsizes in verhouding tot de pot even snel te berekenen ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Moet je echt zo'n rekenwoenderkient zijn om te pokeren Monky?
Nog niks, moest werken....quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoeveel heb je gedronken?
Hoi
+1 voor dönerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nog niks, moest werken....
Maar ik zit nu wel aan een pilsje gecombineerd met een broodje doner
Ja, die edit moest wel. Het stond echt domquote:
+1 voor de knoflooksausquote:
Rot lekker op met je kutgrappen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
LAPO HUNT VANAF HIER![]()
de jacht is weer geopend
ik had ah biologische biefstuk gekocht. het zag er doable uit, maar mijn god, daar moet je op kauwenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nog niks, moest werken....
Maar ik zit nu wel aan een pilsje gecombineerd met een broodje doner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |