waarom leef je dan nog?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
SERIEUS HE
soms ga ik echt dood om mijn eigen grap
ja maar al die huidresten enzo van andere mensen bahquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:57 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Qua kleding is het hetzelfde op het strand.
welke grap?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
SERIEUS HE
STERF!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
SERIEUS HE
Best dicht in de buurt voor mij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Peize? Ik moest het googlenTe ver weg
Goeie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
de zee in NL ja, kapotgrijsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
De zee is misschien wel de ranzigste plas water op aarde.
Is goed. Meteen een meet regelen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mijn provicie. Ik kom wel even langs.
Sowieso inderdaad. Is inmiddels alweer een jaar of 10 geleden. Ik was toen 13quote:
Bohhh, FOK! meet in de sauna.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Is goed. Meteen een meet regelen?
Marina smir.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
de zee in NL ja, kapotgrijs
Je weet toch wel dat het één grote plas water is hè? Als je nu in de Noordzee gaat zwemmen, zwem je ook in radioactief water van Fukushima.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
de zee in NL ja, kapotgrijs
Nee.quote:
Wat is deze. Zelfs ik als kaas weet dat je op de hoeken van de kamers moet hunten, schoon spoelen en dan hermetisch afsluiten met minstens vijf emmers.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ja maar al die huidresten enzo van andere mensen bah
OMGGGGGGGG ECHTquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat het één grote plas water is hè? Als je nu in de Noordzee gaat zwemmen, zwem je ook in radioactief water van Fukushima.
Of de hete stenen op turkse wijze scrubben op je lichaam, doet zo veel pijn, maar fantastische resultaat!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sowieso inderdaad. Is inmiddels alweer een jaar of 10 geleden. Ik was toen 13Dus ik kan me niet zoveel meer herinneren. Maar je had een soort van stoombad waar je op een ronde stenen verhoging lag met natte warme handdoeken.
Al die moeite doenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:00 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Wat is deze. Zelfs ik als kaas weet dat je op de hoeken van de kamers moet hunten, schoon spoelen en dan hermetisch afsluiten met minstens vijf emmers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |