SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Gewoon als vervanging van versieren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet in een serieuze context hopelijk?
De truuk is, welk advies neem je in je op en welk advies negeer jequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:48 schreef ValHallen het volgende:
Eckte Alfa's blijven achter al hun uitspraken staan.
Echte alpha's geven hun fouten toe wanneer nodigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:48 schreef ValHallen het volgende:
Eckte Alfa's blijven achter al hun uitspraken staan.
Want jij bent een alpha?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Echte alpha's geven hun fouten toe wanneer nodig
Op sommige vlakken wel en op sommige vlakken niet.quote:
Dit is 100% waar! Heb ik hem ook al verteld. Stoppen met bang zijn over wat mensen van hem vinden! Is het negatief? Lekker belangrijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:44 schreef firefly3 het volgende: [..] Er is een manier om spontaan te worden, en dit geldt vooral voor jou: 1) Het maakt niet uit wat anderen over je denken (hierdoor zeg je dingen zonder dat het je teveel uitmaakt wat anderen denken)
Nice!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit is 100% waar! Heb ik hem ook al verteld. Stoppen met bang zijn over wat mensen van hem vinden! Is het negatief? Lekker belangrijk
En ook lekker makkelijk gezegd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit is 100% waar! Heb ik hem ook al verteld. Stoppen met bang zijn over wat mensen van hem vinden! Is het negatief? Lekker belangrijk
Ik nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Duizenden chicks gehosseld, wat denk je zelf?
Het advies waar je jezelf het prettigst bij voelt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De truuk is, welk advies neem je in je op en welk advies negeer je
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:51 schreef formerjellybean het volgende:
Je komt bij mij meer over op iemand die een beetje in de jaren 50 is blijven hangen en denkt dat die vrouwen de baas moet zijn niet als een alfa.
Dan verlaat ik dit topic maar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het advies waar je jezelf het prettigst bij voelt.
Jij lult uit je nek, maar wel on-topic. Nee, daar hebben we wat aanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:53 schreef firefly3 het volgende:
Dit is alleen maar op de man spelen en niets inhoudelijk merk ik.
Ja maar dat kan niet want hij is een echte Alpha die altijd scoort.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:54 schreef formerjellybean het volgende:
Nou dit is een vrouw die eigenlijk gewoon al aangeeft dat je versierideeen nogal ouderwets zijn en dat hebben er meerderen gezegd hier.
Als klein kind ben ik op autisme getest omdat ik mijn ouders niet aankeek en pas heel laat begon met praten. Maar voor zo ver ik weet was dat negatief.quote:
Ik vind het moeilijk om wat anderen vinden te negeren. Ik maak mezelf de hele dag echt heel erg druk om wat anderen zullen vinden bij zo'n beetje alles wat ik doe. Ik zou willen dat ik wist hoe ik dat moest doen, want ik zou het graag willen. Ik zie het alleen niet gebeuren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er is een manier om spontaan te worden, en dit geldt vooral voor jou:
1) Het maakt niet uit wat anderen over je denken (hierdoor zeg je dingen zonder dat het je teveel uitmaakt wat anderen denken)
2) Leef zoveel mogelijk in het moment. Hierdoor worden je acties spontaner.
Het gaat vooral om aantallen. Hiermee kan je de meeste vrouwen mee "versieren" als je de richtlijnen volgt, maar wel verbreekt wanneer nodig. Een man en vrouw polariteit is nodig voor een romantische of seksuele spanning. Heb je die polariteit niet, dan vind ze hem meestal alleen "schattig" , maar nee, geen boyfriend material.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:54 schreef formerjellybean het volgende:
Nou dit is een vrouw die eigenlijk gewoon al aangeeft dat je versierideeen nogal ouderwets zijn en dat hebben er meerderen gezegd hier.
Ik zou willen dat ik altijd scoor, dat bestaat niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja maar dat kan niet want hij is een echte Alpha die altijd scoort.
Ja das wel kut voor je danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:55 schreef Axel1988 het volgende:
Ik zit helaas wat krap in de tijd de komende weken vanwege tentamens; maar mocht er hier iemand zijn die tijdens het uitgaan makkelijk contact kan leggen met onbekende dames en langer dan 5 minuten contact ermee kan houden; dan houd ik me zeer aanbevolen om een keer mee te gaan op stap. Mijn vaste groepje waarin niemand op een dame afstapt (en waarin ik zelfs bekend sta als casanova...WTF?); is niet echt een inspirerende omgeving... helaas; want het wel erg gezellig verder.
Met in het moment leven bedoel ik bijv dat je op straat loopt, en dan denkt over wat je over een uur gaat doen of over wat er gisteren gebeurd is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Als klein kind ben ik op autisme getest omdat ik mijn ouders niet aankeek en pas heel laat begon met praten. Maar voor zo ver ik weet was dat negatief.
[..]
Ik vind het moeilijk om wat anderen vinden te negeren. Ik maak mezelf de hele dag echt heel erg druk om wat anderen zullen vinden bij zo'n beetje alles wat ik doe. Ik zou willen dat ik wist hoe ik dat moest doen, want ik zou het graag willen. Ik zie het alleen niet gebeuren.
Leven in het moment vind ik altijd een rare uitspraak. Ik kan niet 6 jaar geleden leven en ik kan ook niet volgende week leven. Voor iedereen telt dat er maar één moment is.
Ik vind hem wel een topgozer die bijna altijd gelijk heeft. Zijn advies heeft mijn leven veranderd. Echt waar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:57 schreef formerjellybean het volgende:
Nou, dan niet op Fok , want ja hier moeten de meiden er schijnbaar al niet veel van hebben.
Lijkt me wel gezelligquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:55 schreef Axel1988 het volgende:
Ik zit helaas wat krap in de tijd de komende weken vanwege tentamens; maar mocht er hier iemand zijn die tijdens het uitgaan makkelijk contact kan leggen met onbekende dames en langer dan 5 minuten contact ermee kan houden; dan houd ik me zeer aanbevolen om een keer mee te gaan op stap. Mijn vaste groepje waarin niemand op een dame afstapt (en waarin ik zelfs bekend sta als casanova...WTF?); is niet echt een inspirerende omgeving... helaas; want het wel erg gezellig verder.
Geen probleem eigenlijk. Ook als het via via gaat (wat nu enkele keren voorkomt omdat ik wel eens collega's tegen kom op stap); gaat het ook een stuk beter. Het voelt veel vertrouwder aan voor mij op de een of andere manier; en dat maakt het makkelijker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja das wel kut voor je danMaar je bent de laatste tijd flink positief, dus dat is mooi. Hoe ga je eigenlijk om met vrouwen die je een beetje half half kent; kan je daar wel langer dan 5 minuten mee lullen?
Je neukt iedere week een andere damequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een topgozer die bijna altijd gelijk heeft. Zijn advies heeft mijn leven veranderd. Echt waar.
Ja maar soms zijn dingen makkelijker gezegt dan gedaan. Maar is het nog wel de enige waarheidquote:
Dit is voor mij zeker een probleem, maar gelukkig kan ik dat best wel compenseren:)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:01 schreef formerjellybean het volgende:
Benzin is dan gewoon contact ook al heel moeilijk of valt dat wel mee, want het lijkt me heel moeilijk als je moeilijk mensen kunt peilen ook contact heel erg verwarrend kan zijn.
Oefening baard kunst inderdaadquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar soms zijn dingen makkelijker gezegt dan gedaan. Maar is het nog wel de enige waarheid
Ik ga fietsen, is makkelijk gezegt. Maar je kan het pas na dat je het geprobeerd hebt en geoefend hebt.
En dat is met veel dingen. Je moet het doen ipv zeggen. Dan leer je het van zelf.
Hoe kan je nou oefenen om ''schijt te hebben aan de meningen van andere mensen''? Dat zit toch écht in je hoofd en gaat er niet zo makkelijk uit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar soms zijn dingen makkelijker gezegt dan gedaan. Maar is het nog wel de enige waarheid
Ik ga fietsen, is makkelijk gezegt. Maar je kan het pas na dat je het geprobeerd hebt en geoefend hebt.
En dat is met veel dingen. Je moet het doen ipv zeggen. Dan leer je het van zelf.
Je leert het door buiten je comfortabele zone te gaan. Dus iets te doen wat je normaal niet doet en ongemakkelijk is. Als je dit vaak genoeg doet, dan slaan je hersenen dit gedrag op als "normaal" en hoef je er niet eens over na te denken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:01 schreef mrk.n het volgende:
Ook_gek en firefly; jullie tip aan benzin (en ook in het algemeen) is dat je je niets moet aantrekken van de meningen van andere mensen. Nu ben ik werkelijk benieuwd hoe je dat kan bereiken? Het is makkelijk om zoiets te zeggen, maar kom dan ook met specifieke acties hoe je zoiets kan bereiken.
En nogmaals: als iemand zich irriteert aan Flepke of Firefly, reageer dan a.u.b. niet. Scheelt heel wat onzinnige en zinloze discussies én onnodig leeswerk aangezien die twee dag en nacht online zijn (en meerdere users) raken er dan allemaal topics vol met allerlei onzin.
Wat misschien kan helpen is door bewust dingen te doen die een beetje tegendraads zijn. Bijvoorbeeld wat alternatieve kleding of zo. Of door bewust een keer op de voorgrond te treden in een groep. En dan maar afwachten wat de reacties zijn, waarschijnlijk positief.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:01 schreef mrk.n het volgende:
Ook_gek en firefly; jullie tip aan benzin (en ook in het algemeen) is dat je je niets moet aantrekken van de meningen van andere mensen. Nu ben ik werkelijk benieuwd hoe je dat kan bereiken? Het is makkelijk om zoiets te zeggen, maar kom dan ook met specifieke acties hoe je zoiets kan bereiken.
Het is meer hoe lang je er bij stil staat en of je jezelf toelaat om erbij stil te staan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hoe kan je nou oefenen om ''schijt te hebben aan de meningen van andere mensen''? Dat zit toch écht in je hoofd en gaat er niet zo makkelijk uit.
Meestal Breda, jij? We kunnen ook een stad ertussenin kiezen.quote:
Ja, buiten je comfortabele zone gaan dus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:05 schreef formerjellybean het volgende:
niet helemaal waar , ik was eerst ook best angstig en eigenlijk heb ik mezelf aangeleerd dat ik soms als ik iets eng vond het juist moest gaan doen qua contacten, al doende leer je vaak dat je angst nogal meevalt en dat juist bevrijdener werkt .
Een beetje. Het makkelijkste vind ik zakelijke contacten en contacten met mensen die eenzelfde studie of werk doen. Je hebt dan een gespreksonderwerp en in het eerste geval weet je al van tevoren wat je van elkaar wil/met elkaar moet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:01 schreef formerjellybean het volgende:
Benzin is dan gewoon contact ook al heel moeilijk of valt dat wel mee, want het lijkt me heel moeilijk als je moeilijk mensen kunt peilen ook contact heel erg verwarrend kan zijn.
Mh, ik heb veel goeds over Breda gehoord; schijnen behoorlijk wat dames rond te lopen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Meestal Breda, jij? We kunnen ook een stad ertussenin kiezen.
Inderdaadquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mh, ik heb veel goeds over Breda gehoord; schijnen behoorlijk wat dames rond te lopen.
Dat is waar, er eeuwig over door lopen zeuren helpt niet. Maar niemand kan zeggen dat deze topic nooit succes heeft opgeleverdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:09 schreef mrk.n het volgende:
Gewoon doen dus, ergens logisch ook maar dat is het probleem van bepaalde mensen in dit topic; ze doen niks, durven niks, zitten liever veilig achter de pc en ze zetten zich nergens naartoe/ondernemen niets. Die tips hebben dus geen enkele zin want als ze iets willen ondernemen, hadden ze dat een halfjaar geleden wel gedaan.
Ze hebben in principe nog wel tijd over om te studerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:09 schreef mrk.n het volgende:
Gewoon doen dus, ergens logisch ook maar dat is het probleem van bepaalde mensen in dit topic; ze doen niks, durven niks, zitten liever veilig achter de pc en ze zetten zich nergens naartoe/ondernemen niets. Die tips hebben dus geen enkele zin want als ze iets willen ondernemen, hadden ze dat een halfjaar geleden al wel gedaan.
In tegenstelling to het EHV?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mh, ik heb veel goeds over Breda gehoord; schijnen behoorlijk wat dames rond te lopen.
Het topic heeft wel succes gehad voor sommige users maar voor sommige users ook niet omdat ze niets doen. En ik vermoed dat sommige users ook niks gaan doen in de toekomst.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is waar, er eeuwig over door lopen zeuren helpt niet. Maar niemand kan zeggen dat deze topic nooit succes heeft opgeleverd
Ja, ik heb mijn studie verneukt door 'n meisje. Ook ernstig inderdaad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze hebben in principe nog wel tijd over om te studeren
Het verschilt een beetje. Ik sta soms in kroegen waar op een rustige avond niet eens een vrouw binnen is. En soms is de verhouding bijna 1 op 2 (op iedere 2 mannen 1 vrouw)... dan is het wel leuk.quote:
haha, is mij ook al een keer gebeurd. 20 mannenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het verschilt een beetje. Ik sta soms in kroegen waar op een rustige avond niet eens een vrouw binnen is. En soms is de verhouding bijna 1 op 2 (op iedere 2 mannen 1 vrouw)... dan is het wel leuk.
Ach met een paar vrienden gezellig wat drinken... maar qua versieren is het 10x niks. En zo gaat het vaak met uitgaan bij mij; zelfs al zijn er wel een paar vrouwen binnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
haha, is mij ook al een keer gebeurd. 20 mannenNiet dat dat niet ook heel tof was
Je had het trouwens in het vorige topic over contact maken in een lawaaierige omgeving/kroeg. Ik neem aan dat je wel rechtstreeks in het oor van het meisje praat als je met haar in gesprek bent? Op die manier heb ik in ieder geval nog nooit meegemaakt dat iemand mij niet kon verstaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het verschilt een beetje. Ik sta soms in kroegen waar op een rustige avond niet eens een vrouw binnen is. En soms is de verhouding bijna 1 op 2 (op iedere 2 mannen 1 vrouw)... dan is het wel leuk.
Je kan het nog prima goed maken met je studie, hangt allemaal van je motivatie af. En je moet blijven beseffen dat wat voor jou heel gewoon is voor andere mensen een reuzenstap is. Ik heb het idee dat de meerderheid van mensen wel vooruit gaatquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:14 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het topic heeft wel succes gehad voor sommige users maar voor sommige users ook niet omdat ze niets doen. En ik vermoed dat sommige users ook niks gaan doen in de toekomst.
[..]
Ja, ik heb mijn studie verneukt door 'n meisje. Ook ernstig inderdaad.
Nee maarja; ik heb wel altijd goede hoop... het moet toch ergens gebeuren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:16 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk eigenlijk ook dat je niet moet stappen specifiek voor vrouwen maar gewoon voor een leuke gezellige avond waar je mensen leert kennen.
Het probleem is dat de meeste mensen dit als excuus gebruiken om geen vrouwen te benaderen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:16 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk eigenlijk ook dat je niet moet stappen specifiek voor vrouwen maar gewoon voor een leuke gezellige avond waar je mensen leert kennen.
Gezellig aan de bar zitten met je vrienden en dan stiekum de dames bekijken maar vooral niets zeggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:17 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ach met een paar vrienden gezellig wat drinken... maar qua versieren is het 10x niks. En zo gaat het vaak met uitgaan bij mij; zelfs al zijn er wel een paar vrouwen binnen.
Meestal gaat dat ook wel hoor; maar na wat langer met mensen praten dan houdt mijn stem er gewoon mee op. Het grootste probleem is echter dat ik de ander vaak niet versta.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:18 schreef TheGame het volgende:
[..]
Je had het trouwens in het vorige topic over contact maken in een lawaaierige omgeving/kroeg. Ik neem aan dat je wel rechtstreeks in het oor van het meisje praat als je met haar in gesprek bent? Op die manier heb ik in ieder geval nog nooit meegemaakt dat iemand mij niet kon verstaan.
Als je niets onderneemt gebeurt er ook niets bij mannen. Vrouwen kunnen daar een stuk passiever in zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:16 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is zoals ik het vroeger deed ja, maar tegenwoordig weet ik dat ik liever een gesprekje heb en dat het snelle versieren in een uitgaansgelegenheid gewoon minder ligt dan bijvoorbeeld een sportgelegenheid waar je elkaar vaker tegen 't lijf looptquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:19 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Gezellig aan de bar zitten met je vrienden en dan stiekum de dames bekijken maar vooral niets zeggen
Zoiets ja; al ben ik nu wel op het punt dat ik bijna iedere keer wel een enkele dame aanspreek. Het zijn er geen tig op een avond nee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:19 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Gezellig aan de bar zitten met je vrienden en dan stiekum de dames bekijken maar vooral niets zeggen
Je moet je stem idd ook niet forceren, maar wel een redelijk volume aanhouden. Dat ik het meisje niet versta komt bij mij ook wel eens voor. Gewoon even vragen of ze wat harder wil praten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Meestal gaat dat ook wel hoor; maar na wat langer met mensen praten dan houdt mijn stem er gewoon mee op. Het grootste probleem is echter dat ik de ander vaak niet versta.
Stem volume is inderdaad zeer belangrijk. Dit is weer geen regel maar een richtlijn. Kweek een luide stem.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:21 schreef TheGame het volgende:
[..]
Je moet je stem idd ook niet forceren, maar wel een redelijk volume aanhouden. Dat ik het meisje niet versta komt bij mij ook wel eens voor. Gewoon even vragen of ze wat harder wil praten.
Ik vraag meestal 2x wat ze zei; en als ik het dan nog niet versta dan doe ik meestal of ik het wel gehoord heb (lachen + ja zeggen)... en dan zo snel mogelijk zelf maar weer een vraag aan haar stellen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:21 schreef TheGame het volgende:
[..]
Je moet je stem idd ook niet forceren, maar wel een redelijk volume aanhouden. Dat ik het meisje niet versta komt bij mij ook wel eens voor. Gewoon even vragen of ze wat harder wil praten.
Heb je gelijk in, besefte ik me weer even niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je kan het nog prima goed maken met je studie, hangt allemaal van je motivatie af. En je moet blijven beseffen dat wat voor jou heel gewoon is voor andere mensen een reuzenstap is. Ik heb het idee dat de meerderheid van mensen wel vooruit gaat
De beste tip ut het topicquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Stem volume is inderdaad zeer belangrijk. Dit is weer geen regel maar een richtlijn. Kweek een luide stem.
Hiermee heb je misschien zelfs 50% meer succes met vrouwen. Dus wel degelijk zeer belangrijk.quote:
En hoe wil je een betere stem kweken, vriendquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hiermee heb je misschien zelfs 50% meer succes met vrouwen. Dus wel degelijk zeer belangrijk.
Ik zou toch gewoon even vragen of ze wat harder wil praten, anders blijf je ermee zitten. Stel ook niet teveel vragen in het begin van de interactie. Misschien is dat de reden dat je interacties te kort zijn. Ik begin meestal pas met vragen te stellen als ze vragen aan mij begint te stellen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:23 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik vraag meestal 2x wat ze zei; en als ik het dan nog niet versta dan doe ik meestal of ik het wel gehoord heb (lachen + ja zeggen)... en dan zo snel mogelijk zelf maar weer een vraag aan haar stellen.
Vind je zelf dat je vooruit gaat, of is er voor jou niks meer te bereiken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:23 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, besefte ik me weer even niet.
uhm... neequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:25 schreef formerjellybean het volgende:
ik bedoel dus meer dat je beide contacten niet buiten moet sluiten, gewoon een gezellige avond en wel zien wat er uitkomt.
Zie je iemand die je interessant lijkt en probeer daar gewoon een praatje mee te maken. Niet specifiek van he ik moet versieren maar gewoon relax leuke avond dan leg je minder druk op jezelf en dan gaat het ook makkelijker.
Je moet het juist jezelf moeilijk maken om goed te worden met vrouwen. Hierdoor zijn de normale dingen meevallertjes. Een grappig spelletje is als je de ander verteld hoe hij die vrouw moet "openen". Hierbij kan je de grappigste dingen verzinnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:25 schreef formerjellybean het volgende:
ik bedoel dus meer dat je beide contacten niet buiten moet sluiten, gewoon een gezellige avond en wel zien wat er uitkomt.
Zie je iemand die je interessant lijkt en probeer daar gewoon een praatje mee te maken. Niet specifiek van he ik moet versieren maar gewoon relax leuke avond dan leg je minder druk op jezelf en dan gaat het ook makkelijker.
Hoe begin je het contact dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:26 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ik zou toch gewoon even vragen of ze wat harder wil praten, anders blijf je ermee zitten. Stel ook niet teveel vragen in het begin van de interactie. Misschien is dat de reden dat je interacties te kort zijn. Ik begin meestal pas met vragen te stellen als ze vragen aan mij begint te stellen.
Door harder te praten in het dagelijks leven, hierbij train je je stembanden. Ook zijn er cursussen voor de diehards en mensen die echt te zacht praten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En hoe wil je een betere stem kweken, vriend
Er is voor mij heel veel te bereiken hehe. Ik versier namelijk nooit, of dat wel, ik begin alleen niet omdat ik dat niet durf. Iemand moet dus eerst interesse in mij tonen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vind je zelf dat je vooruit gaat, of is er voor jou niks meer te bereiken?
Succesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:28 schreef mrk.n het volgende:
Ik ga trouwens nu in de stad wat eten met mijn vriendin (haar initiatief, ze wil met me praten). Wens me maar succes en denk aan mij; ik moet vast een paar uur lang haar gezeur aanhoren dat ik niet te vertrouwen ben blabla, maar geen probleem.Ik ben benieuwd hoe het loopt. Ik heb ergens nog wel een beetje hoop want als ze mij totaal niet meer ziet zitten, zou ze ook niet met me willen praten.
Succes kerel, niet te hard hopen en maar even zien wat je te wachten staatquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:28 schreef mrk.n het volgende:
Ik ga trouwens nu in de stad wat eten met mijn vriendin (haar initiatief, ze wil met me praten). Wens me maar succes en denk aan mij; ik moet vast een paar uur lang haar gezeur aanhoren dat ik niet te vertrouwen ben blabla, maar geen probleem.Ik ben benieuwd hoe het loopt. Ik heb ergens nog wel een beetje hoop want als ze mij totaal niet meer ziet zitten, zou ze ook niet met me willen praten.
Precies, ze ziet je wel zitten. Vergeet niet te escaleren anders ben je straks alleen vrienden met haar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:28 schreef mrk.n het volgende:
Good luck. Neem je iets voor haar mee in zo'n situatie eigenlijk? (ik zou dat wel doen; maar ik heb dan ook geen vriendin).quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:28 schreef mrk.n het volgende:
Ik hoop voor je dat het goed komt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:28 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Er is voor mij heel veel te bereiken hehe. Ik versier namelijk nooit, of dat wel, ik begin alleen niet omdat ik dat niet durf. Iemand moet dus eerst interesse in mij tonen.
aaah, je bent dus eigenlijk net als de meerderheid in dit topic, die niet durftquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:28 schreef mrk.n het volgende:
Er is voor mij heel veel te bereiken hehe. Ik versier namelijk nooit, of dat wel, ik begin alleen niet omdat ik dat niet durf. Iemand moet dus eerst interesse in mij tonen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:33 schreef formerjellybean het volgende:
ha mijn mangaboek waarin ik erotisch leer tekenen is ervind ik wel humor
Mwa; ik geloof niet in puur en alleen goed uiterlijk. Wss zit hij dan ook in een situatie waarin hij met meer vrouwen in contact komt via de dingen die hij in het dagelijks leven doet. Wellicht loopt zijn "via-via" circuit ook beter.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
aaah, je bent dus eigenlijk net als de meerderheid in dit topic, die niet durftHeb je mazzel (en de inzet) dat je een goed uiterlijk hebt dan
Voor mij?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:37 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind het leuk want ik wil gewone tekenen maar ook het erotisch tekenen leren. Ik vind het best leuk om af en toe voor iemand even een sexistische achtige tekening te maken en ja al ben ik een meisje dat is een beetje humor vind ik dan.
Ik zeg gewoon het eerste wat in me op komt als ik voor haar neus sta. Dit kan werkelijk van alles zijn. Verder is het voor mij vooral veel observaties maken: "Jij lijkt me..." "Volgens mij ben jij.." Dit komt een stuk interessanter over dan het standaard vragenlijstje afwerken van: Hoe heet je? Waar kom je vandaan? Wat doe je? etc. Als ze geïnteresseerd is gaat ze op een gegeven moment vragen over jou stellen wat meestal begint met "Hoe heet je eigenlijk?"quote:
100% Mee eens met de effectiviteitquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:42 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon het eerste wat in me op komt als ik voor haar neus sta. Dit kan werkelijk van alles zijn. Verder is het voor mij vooral veel observaties maken: "Jij lijkt me..." "Volgens mij ben jij.." Dit komt een stuk interessanter over dan het standaard vragenlijstje afwerken van: Hoe heet je? Waar kom je vandaan? Wat doe je? etc. Als ze geïnteresseerd is gaat ze op een gegeven moment vragen over jou stellen wat meestal begint met "Hoe heet je eigenlijk?" ;-) Vanaf dat moment kun je gewoon naar normale conversatie-mode gaan en eventueel je standaard vragenlijstje afwerken, omdat dan al duidelijk is dat je elkaar interessant vindt.
Duidelijk; ik kan me trouwens zelf niet herinneren dat ik ooit gevraagd heb hoe iemand heet; ik ben niet van de standaard vragenlijstjes. Maar om een voorbeeld te geven van een typische situatie van afgelopen week: We staan in een grote kroeg; en naast ons gaan 3 meiden op de foto door zo'n fotograaf van die kroeg. Dus ik spreek een van hun aan "jeej; jij hebt ook al zo'n last van die paparrazzi steeds; ze laten je geen moment met rust he?".... *meid lacht een beetje en zegt... "nee idd"..... ik: "het is ook vooral in deze kroeg heel erg; in de spijker (is een kroeg btw) hier tegenover komen ze veel minder vaak".... zij: "uhu..."...... ik.... *geen idee meer dus loop maar weer verder.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:42 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon het eerste wat in me op komt als ik voor haar neus sta. Dit kan werkelijk van alles zijn. Verder is het voor mij vooral veel observaties maken: "Jij lijkt me..." "Volgens mij ben jij.." Dit komt een stuk interessanter over dan het standaard vragenlijstje afwerken van: Hoe heet je? Waar kom je vandaan? Wat doe je? etc. Als ze geïnteresseerd is gaat ze op een gegeven moment vragen over jou stellen wat meestal begint met "Hoe heet je eigenlijk?" ;-) Vanaf dat moment kun je gewoon naar normale conversatie-mode gaan en eventueel je standaard vragenlijstje afwerken, omdat dan al duidelijk is dat je elkaar interessant vindt.
Dat lijkt me best pijnlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Duidelijk; ik kan me trouwens zelf niet herinneren dat ik ooit gevraagd heb hoe iemand heet; ik ben niet van de standaard vragenlijstjes. Maar om een voorbeeld te geven van een typische situatie van afgelopen week: We staan in een grote kroeg; en naast ons gaan 3 meiden op de foto door zo'n fotograaf van die kroeg. Dus ik spreek een van hun aan "jeej; jij hebt ook al zo'n last van die paparrazzi steeds; ze laten je geen moment met rust he?".... *meid lacht een beetje en zegt... "nee idd"..... ik: "het is ook vooral in deze kroeg heel erg; in de spijker (is een kroeg btw) hier tegenover komen ze veel minder vaak".... zij: "uhu..."...... ik.... *geen idee meer dus loop maar weer verder.
Mwa... gebeurt iedere stapavond wel. Doet me niet veel. Vind het alleen jammer dat er niet meer uit komt.quote:
Gebaseerd op welk onderzoek is dit 'feit'?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:47 schreef firefly3 het volgende:
Een grappig feit:
De kans op een reactie na het maken van een statement via sms is veel groter dan een vraag.
Sommige meiden zijn communicatief ook gewoon een groot zwart gat. Wat je er ook ingooit, er komt niks uit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:56 schreef Axel1988 het volgende:
Mwa... gebeurt iedere stapavond wel. Doet me niet veel. Vind het alleen jammer dat er niet meer uit komt.
Getest door die groep en zelf merk ik dat ook uit ervaring. Test zelf maar uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gebaseerd op welk onderzoek is dit 'feit'?
[..]
Sommige meiden zijn communicatief ook gewoon een groot zwart gat. Wat je er ook ingooit, er komt niks uit.
Nee oke... maar uiteindelijk worden ook deze meiden versierd en ben ik degene die met lege handen staat en niet andersom. Dan is er dus toch blijkbaar iets wat een of andere gozer weer net wat beter heeft gedaan...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:08 schreef Catbert het volgende:
Sommige meiden zijn communicatief ook gewoon een groot zwart gat. Wat je er ook ingooit, er komt niks uit.
Sterker nog, de meeste meiden zijn communicatief een zwart gat de eerste 5-10 min. Na die tijd worden ze pas opener, dus daar moet je sowieso doorheen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:08 schreef Catbert het volgende:
Je laat teveel afhangen van je opener. De eerste zin is goed, maar ik zou er verder niet meer op doorgaan, tenzij je iets heel grappigs erover te binnen schiet. Het hoeft allemaal niet heel betekenisvol te zijn en met elkaar in verband te staan, gewoon van de hak op de tak springen is in die eerste minuten goed genoeg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Duidelijk; ik kan me trouwens zelf niet herinneren dat ik ooit gevraagd heb hoe iemand heet; ik ben niet van de standaard vragenlijstjes. Maar om een voorbeeld te geven van een typische situatie van afgelopen week: We staan in een grote kroeg; en naast ons gaan 3 meiden op de foto door zo'n fotograaf van die kroeg. Dus ik spreek een van hun aan "jeej; jij hebt ook al zo'n last van die paparrazzi steeds; ze laten je geen moment met rust he?".... *meid lacht een beetje en zegt... "nee idd"..... ik: "het is ook vooral in deze kroeg heel erg; in de spijker (is een kroeg btw) hier tegenover komen ze veel minder vaak".... zij: "uhu..."...... ik.... *geen idee meer dus loop maar weer verder.
Gladder praatje en/of beter uiterlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:11 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee oke... maar uiteindelijk worden ook deze meiden versierd en ben ik degene die met lege handen staat en niet andersom. Dan is er dus toch blijkbaar iets wat een of andere gozer weer net wat beter heeft gedaan...
En dat snap ik dus nooit; want ik vind de meeste helemaal niet zo origineel qua gespreksstof... en qua uiterlijk val ik ook gewoon in de middenmoot, dus dat zou geen probleem moeten zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:21 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Gladder praatje en/of beter uiterlijk
Je kunt veel dingen tegen hebben en openen met "ik ben jouw oma". Het maakt geen donder uit. Een maat van me vroeg ook wat ik allemaal zei, het meeste was bullshit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:21 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Gladder praatje en/of beter uiterlijk
Geef ons eens een voorbeeld van zo'n zin?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:23 schreef firefly3 het volgende:
Een combinatie van een statement, mening en gebeurtenis heeft het meeste succes rate.
Ik heb algemene zinnen samengesteld in deze vorm voor alle vrouwen op facebook met een response rate van tegen de 100% aan. Zulke regeltjes zijn vrij handig voor text game waarbij je heerlijk lui kunt copy/pasten.
Je moet het wel zelf verzinnen, vrouwen merken het ook als je iets zegt wat je normaal niet zegt. Probeer zelf een zin op te stellen en test het zelf uit. De slechtere zinnen filter je eruit, de goede zinnen bewaar je.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Geef ons eens een voorbeeld van zo'n zin?
Het meeste komt uit een boekjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat is dat nou weer voor bullshit, beetje algemene kennis strooien, grote bek op t forum, maar als er wordt gevraagd wat jullie bedoelen wordt er wazig omheen gelult.
Of help de medefokkers, of ga een ander vervelen en zout op uit dit topic
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:34 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Het meeste komt uit een boekje is getest door tientallen vrouwen berichtjes te sturen
Dat. Nooit eens iets concreets. Zwaar vermoeiend.\quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat is dat nou weer voor bullshit, beetje algemene kennis strooien, grote bek op t forum, maar als er wordt gevraagd wat jullie bedoelen wordt er wazig omheen gelult.
Of help de medefokkers, of ga een ander vervelen en zout op uit dit topic
Als ik willekeurige zaken naar willekeurige vrouwen op m'n lijst stuur krijg ik hoogstens iets terug in de trant van "was dit wel voor mij bedoeld?".quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:42 schreef firefly3 het volgende:
Probeer het dus zelf in de praktijk als je er achter wilt komen. Stuur naar 10 willekeurige vrouwen een statement als smsje en 10 andere vrouwen een vraag. Je zult zien dat een statement veel effectiever is en dat je daarbij meer reacties terug krijgt en in een kortere tijdsperiode. Zorg ervoor dat de statement lekker kort is en de vraag ook.
Ik heb het nu over sms, het kan zijn dat iemand een dagje niet op facebook is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat. Nooit eens iets concreets. Zwaar vermoeiend.\
[..]
Als ik willekeurige zaken naar willekeurige vrouwen op m'n lijst stuur krijg ik hoogstens iets terug in de trant van "was dit wel voor mij bedoeld?".
Wil je dat je de vrouw zélf hebt gehosseld/geregeld/versierd of dat je iemand hebt geïmiteerd?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Begin de sms dan met de voornaam & maak dan je statement.quote:[..]
Als ik willekeurige zaken naar willekeurige vrouwen op m'n lijst stuur krijg ik hoogstens iets terug in de trant van "was dit wel voor mij bedoeld?".
Ik had het ook over SMS. Dat stond namelijk ook in je bericht, dat het om SMS ging.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:43 schreef firefly3 het volgende:
Dat een statement veel betere kansen heeft dan een vraag is concreet genoeg naar mijn mening. Zo'n vraag en statement kan iedereen maken.
Anne, vanavond daten wij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:46 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wil je dat je de vrouw zélf hebt gehosseld/geregeld/versierd of dat je iemand hebt geïmiteerd?
[..]
Begin de sms dan met de voornaam & maak dan je statement.
Flepke heeft hier al een antwoord op zie ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik had het ook over SMS. Dat stond namelijk ook in je bericht, dat het om SMS ging.
Dan moet ik eerst van 10 willekeurige vrouwen het nummer hebben; ik heb er op dit moment 5.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:42 schreef firefly3 het volgende:
Probeer het dus zelf in de praktijk als je er achter wilt komen. Stuur naar 10 willekeurige vrouwen een statement als smsje en 10 andere vrouwen een vraag. Je zult zien dat een statement veel effectiever is en dat je daarbij meer reacties terug krijgt en in een kortere tijdsperiode. Zorg ervoor dat de statement lekker kort is en de vraag ook.
Precies wat ik bedoel. Het komt allemaal uit boeken en internetfilmpjes. Als ze concreet worden vallen ze door de mand want dan blijkt dat het uit boekjes en filmpjes komtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Boeit dat? Het kan inspirerend werken als er voorbeelden genoemd worden. Ze hoeven geen script ofzo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:46 schreef Flepke het volgende:
Wil je dat je de vrouw zélf hebt gehosseld/geregeld/versierd of dat je iemand hebt geïmiteerd?
Verandert niks, dan denken ze dat ik het naar de verkeerde Marjolein/Anne/Whatever gestuurd heb.quote:Begin de sms dan met de voornaam & maak dan je statement.
Precies.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:48 schreef Provinciaaltje het volgende:
Precies wat ik bedoel. Het komt allemaal uit boeken en internetfilmpjes. Als ze concreet worden vallen ze door de mand want dan blijkt dat het uit boekjes en filmpjes komt
Ik vraag jou een antwoord, niet je mattie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:47 schreef firefly3 het volgende:
Flepke heeft hier al een antwoord op zie ik
Ik vind het nogal een onderschatting van de users als ook van de vrouwen. Alsof je dan niet heel doorzichtig bent...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Boeit dat? Het kan inspirerend werken als er voorbeelden genoemd worden. Ze hoeven geen script ofzo.
[..]
Verandert niks, dan denken ze dat ik het naar de verkeerde Marjolein/Anne/Whatever gestuurd heb.
Heel simpel voorbeeld:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst van 10 willekeurige vrouwen het nummer hebben; ik heb er op dit moment 5.
Maar eigenlijk wilde ik gewoon een voorbeeld van een zin hebben omdat ik wel benieuwd ben op wat voor soort algemeen berichtje zo goed wordt gerageerd. Jij zegt zelf dat je copy-paste; ik vraag me af hoe het kan dat een meisje denkt dat het uniek voor haar is
Inderdaad, maarja ik weet niet wat voor soort vrouwen zij aanspreken maar het klinken meer als makke schaapjes waar ze alles bij gedaan krijgen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een onderschatting van de users als ook van de vrouwen. Alsof je dan niet heel doorzichtig bent...
Vandaar dat ik hem had uitgenodigd om dat in Utrecht echt op willekeurige vrouwen te proberen, maar dan was het "te geforceerd"quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:51 schreef moneyfornothing het volgende:
Inderdaad, maarja ik weet niet wat voor soort vrouwen zij aanspreken maar het klinken meer als makke schaapjes waar ze alles bij gedaan krijgen.
Succes rate waarin? Dat je een reactie krijgt? Ja duh, dit is wel heel simpel. Maar in dit voorbeeld heb je een vrouw dus al gesproken. Ik denk dat de meeste mensen hier niet zo'n issue hebben met het SMSen van een meid met wie ze de avond ervoor samengeweest zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:50 schreef firefly3 het volgende:
Heel simpel voorbeeld:
"Het was leuk gisteren" = statement/mening/gebeurtenis.
Dit heeft een succes rate tegen de 100% aan.
Ik teken ervoor!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Inderdaad, maarja ik weet niet wat voor soort vrouwen zij aanspreken maar het klinken meer als makke schaapjes waar ze alles bij gedaan krijgen.
Ik dacht dat jij ze zou aanwijzen. Anders is het wel leukquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hem had uitgenodigd om dat in Utrecht echt op willekeurige vrouwen te proberen, maar dan was het "te geforceerd"
Ja tuurlijk wijs ik ze aan. Ander kies je alleen stomdronken geile fatties uit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:53 schreef firefly3 het volgende:
Ik dacht dat jij ze zou aanwijzen. Anders is het wel leuk
Mag ik ook mee, voor het vermaak?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wijs ik ze aan. Ander kies je alleen stomdronken geile fatties uit.
Het gaat niet om het statement opzich het gaat meer om de opvolging.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Heel simpel voorbeeld:
"Het was leuk gisteren" = statement/mening/gebeurtenis.
Dit heeft een succes rate tegen de 100% aan.
Op commando een vrouw ontmoeten voor romantiek of seks is zo gemaakt dat ze het bij voorbaat al gaat merken dat er iets niet klopt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wijs ik ze aan. Ander kies je alleen stomdronken geile fatties uit.
Nu snap ik waarom lanterfanteraar allemaal random dingen in fobos postquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:55 schreef Flepke het volgende:
[..]
Het gaat niet om het statement opzich het gaat meer om de opvolging.
Ingrid, de weg is grijs.
Kan bij wijze van spreken de een mee weg komen en de ander niet.
Was ook eens op zo'n bodybuild website een uitdaging waarbij je willekeurige vrouwen moest aanspreken met willekeurige statements. Mensen die serieus waren faalden, mensen die geen humor hadden faalden ook.
Tuurlijkquote:
Altijd excuses om dingen niet te doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:56 schreef firefly3 het volgende:
Op commando een vrouw ontmoeten voor romantiek of seks is zo gemaakt dat ze het bij voorbaat al gaat merken dat er iets niet klopt.
Duhquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:55 schreef Flepke het volgende:
Hoeveel relaties/bedpartners/scharrels heb je al gehad dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:58 schreef firefly3 het volgende:
Nah, ik ga wel met axel stappen. Jullie zitten toch alleen maar te trollen. En zodra ik een knappe meid aan de haak sla is het natuurlijk weer geen knappe meid meer ofzo of een ander excuus die je in je hoofd verzint.
nicequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:55 schreef Flepke het volgende:
[..]
Het gaat niet om het statement opzich het gaat meer om de opvolging.
Ingrid, de weg is grijs.
Was ook eens op zo'n bodybuild website een uitdaging waarbij je willekeurige vrouwen moest aanspreken met willekeurige statements.(via facebook/whatsapp/msn, screenshots voor bewijs) Mensen die serieus waren faalden, mensen die geen humor hadden faalden ook.
Zegt de trol met de excuusjes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:58 schreef firefly3 het volgende:
Nah, ik ga wel met axel stappen. Jullie zitten toch alleen maar te trollen. En zodra ik een knappe meid aan de haak sla is het natuurlijk weer geen knappe meid meer ofzo of een ander excuus die je in je hoofd verzint.
Hou ik je aan hoor; ik stuur je nog een keer een DM. Ik ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:58 schreef firefly3 het volgende:
Mevrouw heeft ook geleerd dat ze met een statement bijna 100% reacties krijgt, knap hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zegt de trol met de excuusjes.
Redelijk wat, ik hou het niet bij want het boeit me niet en gaat niemand wat aan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoeveel relaties/bedpartners/scharrels heb je al gehad dan?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Mevrouw heeft ook geleerd dat ze met een statement bijna 100% reacties krijgt, knap hoor
Alsof ik tot een half uur terug enkel vraagtekens gebruikte.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Mevrouw heeft ook geleerd dat ze met een statement bijna 100% reacties krijgt, knap hoor
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:00 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hou ik je aan hoor; ik stuur je nog een keer een DM. Ik ben wel benieuwd.
Nou doe je het weer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Alsof ik tot een half uur terug enkel vraagtekens gebruikte.
quote:
Jouw hele persona hier is gefabriceert. Je laat nooit wat over jezelf los omdat je dan zou moeten liegen, en dan moet je bij gaan houden welke leugens je allemaal verteld hebt. Kutexcuses van je ook altijd, het is gewoon ronduit zielig nu.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:01 schreef firefly3 het volgende:
Redelijk wat, ik hou het niet bij want het boeit me niet en gaat niemand wat aan.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Again, het is niets nieuws onder de zon.
Nu moet je er echt mee ophoudenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Again, het is niets nieuws onder de zon.
Ga het zelf dan uittesten met dat smsen, dan hoef je mij niet lastig te vallenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jouw hele persona hier is gefabriceert. Je laat nooit wat over jezelf los omdat je dan zou moeten liegen, en dan moet je bij gaan houden welke leugens je allemaal verteld hebt. Kutexcuses van je ook altijd, het is gewoon ronduit zielig nu.
Je snapt het niet, "Jullie zijn allemaal gek geworden." had je moeten posten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:06 schreef heloef het volgende:
Wat de neuk is hier allemaal aan de hand?
Nou vet goed van je knulletje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:07 schreef firefly3 het volgende:
ze heeft haar "lesje wel geleerd", en dit is geen understatement
moneyfornothing, ik begrijp uit je opmerkingen dat je het vandaag vooral over de inhoud wilt hebben. Wat dat betreft lijken we op elkaar. Ik stel je bijdrage dan ook erg op prijs.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou vet goed van je knulletje.
Een troost mensen, vuurvlieg zal nooit met alle vrouwen goed zijn.
Probeer het nog eens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:09 schreef Flepke het volgende:
[..]
moneyfornothing, ik begrijp uit je opmerkingen dat je het vandaag vooral over de inhoud wilt hebben. Wat dat betreft lijken we op elkaar. Ik stel je bijdrage dan ook erg op prijs.
We komen vandaag niet meer terug op de aanpak. Wat ik je wil vragen is of we ons, binnen al de beperkingen die jij ervaart, vandaag kunnen focussen op de inhoud van het topic en alle andere zaken laten rusten tot de evaluatie?
Die zie ik over twee weken weer hoezo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:07 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je snapt het niet, "Jullie zijn allemaal gek geworden." had je moeten posten.
Hoe is het trouwens met die volleybal chick?
Is het al uit met haar vriend?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Die zie ik over twee weken weer hoezo?
Ben jij het tegenovergestelde spiegelbeeld van moneyfornothing ofzo? Jij praat alleen in vragen, zij praat alleen in opmerkingen. Zij hangt hier de bitch uit, jij de aardige jongen. Jij hebt humor & kan humor begrijpen, en zij niet. etc etc.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Die zie ik over twee weken weer hoezo?
Zover ik weet niet.quote:
Het tegenovergestelde spiegelbeeld, vast heel logisch om die twee te combineren als je het zelf allemaal niet kan volgen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:16 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ben jij het tegenovergestelde spiegelbeeld van moneyfornothing ofzo? Jij praat alleen in vragen, zij praat alleen in opmerkingen. Zij hangt hier de bitch uit, jij de aardige jongen. Jij hebt humor & kan humor begrijpen, en zij niet. etc etc.
En hoezo? hoezo?, je weet toch wat je te doen staat?
Ja ik weet wat mij te doen staat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:16 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ben jij het tegenovergestelde spiegelbeeld van moneyfornothing ofzo? Jij praat alleen in vragen, zij praat alleen in opmerkingen. Zij hangt hier de bitch uit, jij de aardige jongen. Jij hebt humor & kan humor begrijpen, en zij niet. etc etc.
Ik vind ze beide sympathiek. Misschien moet je niet overal wat achter zoeken, vriend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:16 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoe zat het nou ook al weer?quote:
Tegenpolen, wat jij wil.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde spiegelbeeld, vast heel logisch om die twee te combineren als je het zelf allemaal niet kan volgen.
Een leuk vervolg voor de "als versieren niet zo makkelijk gaat"-soap zou zijn wanneer Heloef ervoor zou zorgen dat iemands relatie uit gaatquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Zover ik weet niet.
Heb er geen aandacht aan besteed verder.
trollquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind ze beide sympathiek. Misschien moet je niet overal wat achter zoeken, vriend.
Waarom?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik weet wat mij te doen staat.
Niks.
Ik ben blij dat je er voor durft uit te komen dat je een troll bent.quote:
Het mocht inderdaad even duren maar dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je er voor durft uit te komen dat je een troll bent.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om op te moeten opboksen tegen haar mooiboy vriend, daarom.quote:
Heb je haar vriend al eens gezien dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om op te moeten opboksen tegen haar mooiboy vriend, daarom.
Ah gut, wil je zo graag wat goedkeuring hebben? Persoonlijk heb ik helemaal niks aan je advies, maar vooruit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:23 schreef firefly3 het volgende:
Inplaats van dat mensen zeggen: "Dankjewel voor het advies dat een statement veel betere reacties opleverd dan een vraag in een smsje", gaan mensen alleen lopen zeuren.
Altijd leuk, mensen die alleen dingen onthouden die je verkeerd hebben gedaan en geen complimentje uit hun strot kunnen krijgen inderdaad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:23 schreef firefly3 het volgende:
Inplaats van dat mensen zeggen: "Dankjewel voor het advies dat een statement veel betere reacties opleverd dan een vraag in een smsje", gaan mensen alleen lopen zeuren.
Waar ontken ik dat dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:22 schreef Flepke het volgende:
[..]
Heb je haar vriend al eens gezien dan?
Geef gewoon toe dat je haar ook niet had uitgenodigd om iets te gaan drinken als ze geen vriend had... Het feit dat je haar niet benaderd heeft er mee te maken dat je bang bent, niet dat ze toevallig een vriend heeft.
Het is belangrijk dat hij het meisje benaderd waar hij gevoelens voor heeft en op zijn bek gaat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:23 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom vind je het zo belangrijk dat Heloef achter iemand aangaat die een vriend heeft ???
Naja, zoals ik vorige keer zei... hij hoort bij volleybalmeid dan weer via een vriend dat zij al een vriend zou hebben. IPV het contact op te zoeken en zelf te ontdekken in wat voor situatie ze zit het maar weer laten varen zonder iets te proberen. En tja, tuurlijk is er nu grote kans dat het moeilijk op iets uit zal draaien; maar hij weet net zo goed als wij dat vrouwen vaak van de ene in de andere relatie vallen. Dat het vaak uitgaat in een relatie wanneer ze iets anders leuks tegen het lijf lopen. Bovendien weet hij totaal niet wat de status van hun relatie is en misschien zouden beide het wel leuk vinden om puur vriendschappelijk met elkaar om te gaan...etc...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:23 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom vind je het zo belangrijk dat Heloef achter iemand aangaat die een vriend heeft ???
Dan weet ik dat ik ook geen moeite meer in hoeft te steken over sms gesprekken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah gut, wil je zo graag wat goedkeuring hebben? Persoonlijk heb ik helemaal niks aan je advies, maar vooruit.
Sinds wanneer luister je naar wat de mensen hier van je 'tips' vinden?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan weet ik dat ik ook geen moeite meer in hoeft te steken over sms gesprekken.
Nogmaals, ook al was ze een terminale travestiet, lekker boeien, het gaat niet om de uitkomst.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:25 schreef formerjellybean het volgende:
En ja natuurlijk krijg ik geen antwoord op een vraag , maar in mijn ogen is het niet zo logisch dat je achter iemand aangaat die bezet is , laat staan dat een ander daar een daartoe aanzet,
Waarom moeten mensen als jij; die geen versieradvies nodig hebben; andermans advies afzeiken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Sinds wanneer luister je naar wat de mensen hier van je 'tips' vinden?
quote:
Dit is gewoon eng. Behalve hetzelfde zeggen, posten jullie nu ook al op exact hetzelfde moment.quote:
Omdat het firefly is, die geilt op negatieve aandacht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:28 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Waarom moeten mensen als jij; die geen versieradvies nodig hebben; andermans advies afzeiken?
Dus jij bent hier om hem te pleasen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Omdat het firefly is, die geilt op negatieve aandacht.
Gek hé, mensen die bepaalde dingen goed/fout doen hebben dezelfde karakter/persoonlijkheids trekjes. Nooit gedacht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Dit is gewoon eng. Behalve hetzelfde zeggen, posten jullie nu ook al op exact hetzelfde moment.
Wat zou ik hier anders moeten doen dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dus jij bent hier om hem te pleasen?
Ssst, vertel haar dat nou nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dus jij bent hier om hem te pleasen?
Voorover buigen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat zou ik hier anders moeten doen dan?
Als jij wat aan zijn advies hebt, prima, doe er vooral wat mee.quote:
Ik was nog vergeten om er aan toe te voegen "en je mond dicht houden"quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als jij wat aan zijn advies hebt, prima, doe er vooral wat mee.
En verder, als je 'ik heb persoonlijk niets aan je advies' al afzeiken vindt, tsja. Verder heb ik het niet over zijn tips gehad vandaag.
quote:Voordat je reageert
Hey Hallo!
Soms is het best leuk om je geheel te laten gaan met onbenullige slowchat, dat is zo af en toe best prima maar dat moet niet ten koste gaan van bijvoorbeeld nieuwe users die compleet worden overspoeld met nutteloze offtopic posts. Geef iedereen een kans om het ontopic te houden, daar heeft iedereen plezier van, maakt het en leuke reeks waarin veel geleerd kan worden. Oh, en er is een apart meettopic.
Misschien ook een van de redenen dat die personen het nog steeds niet heel geweldig doen bij de vrouwen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:37 schreef formerjellybean het volgende:
Wat me wel opvalt is dit , dat sommige wel het advies van die rare fanatieke alphaverhalen wil horen maar dat als vrouwen zelf al aan geven dat dat niet werkt ze niet luisteren.
Omdat aangeven wat niet werkt; geen oplossing is. Het is gewoon... aha... dat werkt dus ook niet toevoegen aan de lange lijst met dingen die niet werken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:37 schreef formerjellybean het volgende:
Wat me wel opvalt is dit , dat sommige wel het advies van die rare fanatieke alphaverhalen wil horen maar dat als vrouwen zelf al aan geven dat dat niet werkt ze niet luisteren.
Dat kan best mee spelen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Misschien ook een van de redenen dat die personen het nog steeds niet heel geweldig doen bij de vrouwen.
Uiteraard, elke vrouw hier wilt zich speciaal voelen zoals elk andere vrouw. "Nee dat werkt niet, nee daar reageer ik niet op, nee ik hou van lieve jongens" . Maar ondertussen zijn ze verliefd op een gast die eigenlijk een klootzak is bijv of zijn ze zelf op die manier benaderd zonder dat ze er bewust mee bezig zijn geweestquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:37 schreef formerjellybean het volgende:
Omdat de meeste vrouwen zelf helemaal niet rationeel kunnen verklaren wat iemand aantrekkelijk voor hen maakt. Het is voor hen slechts een gevoel, een klik die er is of niet, maar ze zijn er zich niet bewust van waar die vandaan komt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:37 schreef formerjellybean het volgende:
Probleem is is dat vrouwen onder invloed van hormone/gevoelens/emoties/spanningen etc etc heel anders reageren dan vanuit "chairperspective"quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:37 schreef formerjellybean het volgende:
Ben je het oneens dat een statement meer reacties oplevert dan een vraag in een sms? Dat is het advies wat ik vandaag gaf. Ben je het niet met me eens?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:39 schreef formerjellybean het volgende:
Wat me ook opvalt dat is als iemand het niet met je mening eens is dat het meteen off topic is volgens jou.
Er zijn hier vaak genoeg tips gepost door vrouwen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Omdat aangeven wat niet werkt; geen oplossing is. Het is gewoon... aha... dat werkt dus ook niet toevoegen aan de lange lijst met dingen die niet werken.
Lijkt me logisch dat een man meer vrouwelijke bedpartners heeft gehad dan een vrouw?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
maar het is wel typisch dat sommige mannen beter denken te weten wat vrouwen willen dan sommige vrouwen.
Ik neem in principe alle tips ter harte; al kan het best zijn dat ik wel eens kritische kanttekeningen geplaatst heb ofzo. Het is altijd wel nuttig om vanuit verschillende perspectieven input te krijgen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er zijn hier vaak genoeg tips gepost door vrouwen.
Uiteraard hoef je daar niets mee te doen, maar het is wel typisch dat sommige mannen beter denken te weten wat vrouwen willen dan sommige vrouwen. Uiteraard verschilt iedereen enzo, maar goed ik spreek bijvoorbeeld niet alleen voor mij maar ook voor mijn vriendinnen.
Hoeveel zijn dat, 10 vrouwen? Op een avond in een leuke stad met veel mooie vrouwen ontmoet je er 20 leuke per uitgaansavond. Dan stelt die meningen van een vriendinnengroepje niet veel voorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er zijn hier vaak genoeg tips gepost door vrouwen.
Uiteraard hoef je daar niets mee te doen, maar het is wel typisch dat sommige mannen beter denken te weten wat vrouwen willen dan sommige vrouwen. Uiteraard verschilt iedereen enzo, maar goed ik spreek bijvoorbeeld niet alleen voor mij maar ook voor mijn vriendinnen.
Ik wil me hier helemaal niet speciaal voelen eigenlijk. Zo zeg ik bijvoorbeeld ook niet dat ik alleen lieve jongens wil, terwijl ik ondertussen verliefd ben op een klootzak. Ik heb meerdere malen gezegd dat ik het niet kan op iemand die alleen schattig/lief/aardig is, en ik ben ook nog eens niet verliefd op een klootzak.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uiteraard, elke vrouw hier wilt zich speciaal voelen zoals elk andere vrouw. "Nee dat werkt niet, nee daar reageer ik niet op, nee ik hou van lieve jongens" . Maar ondertussen zijn ze verliefd op een gast die eigenlijk een klootzak is bijv of zijn ze zelf op die manier benaderd zonder dat ze er bewust mee bezig zijn geweest![]()
Ik laat mijn mening ook niet veranderen door een paar vrouwen op een fok forum vergeleken met al die ervaring die ik opdoe in het echte leven met echte vrouwen. Ondertussen weet ik zeer goed wat wel en niet werkt, voor de vrouwen die nog buiten komen
Kwaliteit over kwantiteit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoeveel zijn dat, 10 vrouwen? Op een avond in een leuke stad met veel mooie vrouwen ontmoet je er 20 leuke per uitgaansavond. Dan stelt die meningen van een vriendinnengroepje niet veel voor
Maar wat moet ik met iemand die vriendjes dumpt zodra er iemand voorbij komt met een mooiere broek?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:26 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Naja, zoals ik vorige keer zei... hij hoort bij volleybalmeid dan weer via een vriend dat zij al een vriend zou hebben. IPV het contact op te zoeken en zelf te ontdekken in wat voor situatie ze zit het maar weer laten varen zonder iets te proberen. En tja, tuurlijk is er nu grote kans dat het moeilijk op iets uit zal draaien; maar hij weet net zo goed als wij dat vrouwen vaak van de ene in de andere relatie vallen. Dat het vaak uitgaat in een relatie wanneer ze iets anders leuks tegen het lijf lopen. Bovendien weet hij totaal niet wat de status van hun relatie is en misschien zouden beide het wel leuk vinden om puur vriendschappelijk met elkaar om te gaan...etc...
Oh en dat weet je naar een paar berichtjes op een forum? Ga eens heel snel de afwas doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb ook niet de intentie jouw mening te veranderen, jij bent (hier) toch niet het type persoon waar ik voor zou vallen.
Ik weet niet hoe je mijn berichtje leest, maar het gaat over de manier in het algemeen niet over jij en ik persoonlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik wil me hier helemaal niet speciaal voelen eigenlijk. Zo zeg ik bijvoorbeeld ook niet dat ik alleen lieve jongens wil, terwijl ik ondertussen verliefd ben op een klootzak. Ik heb meerdere malen gezegd dat ik het niet kan op iemand die alleen schattig/lief/aardig is, en ik ben ook nog eens niet verliefd op een klootzak.
Ik heb ook niet de intentie jouw mening te veranderen, jij bent (hier) toch niet het type persoon waar ik voor zou vallen.
20 = doorgaans een avond gericht op kwaliteitquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kwaliteit over kwantiteit.
Wellicht niets (en wellicht interesseert het je dan opeens niet meer)... maar je weet dan iig wel eens hoe het is om iemand af te moeten wijzenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wat moet ik met iemand die vriendjes dumpt zodra er iemand voorbij komt met een mooiere broek?
omgquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kwaliteit over kwantiteit.
Het is geen voetbal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:50 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wellicht niets (en wellicht interesseert het je dan opeens niet meer)... maar je weet dan iig wel eens hoe het is om iemand af te moeten wijzen. Ervaring is belangrijk op dit gebied.
Zorgen dat jij de mooiste broek in town bent. Wil je haar soms vastleggen met een ketting aan haar aanrecht?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wat moet ik met iemand die vriendjes dumpt zodra er iemand voorbij komt met een mooiere broek?
Ik heb het dan ook over de toon van je posts en je manier van reageren op anderen. Daarvoor hoef je het niet eens over jezelf te hebben, het straalt zo ook wel van je posts af dat jij niet mijn type bent. Even daargelaten hoe jij eventueel in het echt zou overkomen, daar kan ik niet over oordelen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je mijn berichtje leest, maar het gaat over de manier in het algemeen niet over jij en ik persoonlijk
Zucht:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over de toon van je posts en je manier van reageren op anderen. Daarvoor hoef je het niet eens over jezelf te hebben, het straalt zo ook wel van je posts af dat jij niet mijn type bent. Even daargelaten hoe jij eventueel in het echt zou overkomen, daar kan ik niet over oordelen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:41 schreef Flepke het volgende:
[..]
Probleem is is dat vrouwen onder invloed van hormonen/gevoelens/emoties/spanningen etc etc heel anders reageren dan vanuit "chairperspective"
Voor mij is het wel zo. Afwachten totdat er eens wat leuks en beschikbaars langs komt lopen en dan in 1x alles goed doen is me nooit gelukt... heeft me zelfs heel veel ellende opgeleverd... omdat ik totaal geen idee had wat ik aan het doen was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is geen voetbal.
Van train maar lekker veel dan word je vanzelf goed.
Althans ik benader het niet zo.
Ik kwam er ook laat achter dat het net als voetbal is. Je kunt er daadwerkelijk steeds beter in worden door de lat steeds hoger te leggen. Dit maakt het juist zo leuk, je zult steeds meer resultaten zien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is geen voetbal.
En voordat ik over me heen krijg dat ik ontken dat ik bang ben, nee ik ontken het niet.
Ik heb niet de mooiste broek. Die hoef ik ook niet te hebben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:51 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zorgen dat jij de mooiste broek in town bent. Wil je haar soms vastleggen met een ketting aan haar aanrecht?
Dan zou ik maar eens bij de slotenmaker langs gaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb niet de mooiste broek. Die hoef ik ook niet te hebben.
Nee schat, jij bent anders.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef formerjellybean het volgende:
oh ja dus we zijn allemaal zwakke zielige wezentjes die niet weten wat ze willen en moeten maar gedomineerd worden
Het zou voor jezelf prettig zijn als je die 'angst' niet meer hebt, maar als je er eigenlijk toch niet zo'n behoefte aan hebt hoef je ook echt niet overal maar op te duiken om ervaring op te doen. Alleen is helemaal niks ondernemen ook niet handig, maar dat wist je toch al.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is geen voetbal.
En voordat ik over me heen krijg dat ik ontken dat ik bang ben, nee ik ontken het niet.
Nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens bij de slotenmaker langs gaan.
En vastgebonden aan het bedquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef formerjellybean het volgende:
oh ja dus we zijn allemaal zwakke zielige wezentjes die niet weten wat ze willen en moeten maar gedomineerd worden
Nog nergens voor nodig in jou geval.quote:
Ik heb geen fiets meer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:55 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nog nergens voor nodig in jou geval.
Altijd handig om er een paar op voorraad te hebben schat ik zo.
Mooi, kan je daar het volleybal meisje mooi mee vast leggen mocht er een mooiere broek voorbij komen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen fiets meer.
Als ik er een koop zal ik er een ketting bij kopen.
Ja ik bekijk het gewoon anders.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:53 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Voor mij is het wel zo. Afwachten totdat er eens wat leuks en beschikbaars langs komt lopen en dan in 1x alles goed doen is me nooit gelukt... heeft me zelfs heel veel ellende opgeleverd... omdat ik totaal geen idee had wat ik aan het doen was.
Die zit helaas al vast aan de ketting.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef Flepke het volgende:
[..]
Mooi, kan je daar het volleybal meisje mooi mee vast leggen mocht er een mooiere broek voorbij komen.
Maarja, der komt ook voor hem een dag dat er wel weer een leuke meid langs komt en dat hij die behoefte opeens wel heeft. En dan is de angst opeens vele malen groter, want dan komt het gevoel dat er echt wat op het spel staat. Kun je toch beter wat ervaring opdoen bij meiden die je niet zoveel interesseren? En ik bedoel dan niet dat je met ze moet zoenen of met ze moet neuken; maar gewoon leren op een luchtige manier met elkaar omgaan; flirten; etc...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef moneyfornothing het volgende:
maar als je er eigenlijk toch niet zo'n behoefte aan hebt hoef je ook echt niet overal maar op te duiken om ervaring op te doen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Die zit helaas al vast aan de ketting.
Precies hoe meer vrouwen en opties, hoe kleiner die angst is. Die angst heeft hij juist doordat hij telkens alles of niets krijgt volgens zijn gevoel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:58 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Maarja, der komt ook voor hem een dag dat er wel weer een leuke meid langs komt en dat hij die behoefte opeens wel heeft. En dan is de angst opeens vele malen groter, want dan komt het gevoel dat er echt wat op het spel staat. Kun je toch beter wat ervaring opdoen bij meiden die je niet zoveel interesseren? En ik bedoel dan niet dat je met ze moet zoenen of met ze moet neuken; maar gewoon leren op een luchtige manier met elkaar omgaan; flirten; etc...
Ja... bij mij is het ook helemaal goed gekomen door het maar op z'n beloop te laten... ervaring komt niet vanzelf; daar moet je bewust mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:00 schreef formerjellybean het volgende:
Heloef is ook nog jong dus ik denk gewoon er gewoon bij hoort. Hij gaat nog niet echt uit enzo en ik denk als hij eenmaal die ervaring heeft het zo losloopt.
Dus dan moet hij maar achter een bezette meid aan? Zoals ik net al zei is niets doen uiteraard niet de oplossing, maar er zijn genoeg andere opties waar hij dan op zou kunnen oefenen dan weer perse die ene volleybalmeid. Hij weet zelf ook prima dat hij wat moet ondernemen om over zijn angsten heen moet komen, hij zit niet eens in de ontkenningsfase, maar hij is ook nog maar pas 17 en hoeft het niet meteen te gaan forceren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:58 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Maarja, der komt ook voor hem een dag dat er wel weer een leuke meid langs komt en dat hij die behoefte opeens wel heeft. En dan is de angst opeens vele malen groter, want dan komt het gevoel dat er echt wat op het spel staat. Kun je toch beter wat ervaring opdoen bij meiden die je niet zoveel interesseren? En ik bedoel dan niet dat je met ze moet zoenen of met ze moet neuken; maar gewoon leren op een luchtige manier met elkaar omgaan; flirten; etc...
Dit geldt alleen niet voor iedereen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja... bij mij is het ook helemaal goed gekomen door het maar op z'n beloop te laten... ervaring komt niet vanzelf; daar moet je bewust mee bezig zijn.
Voor de laatste keer:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus dan moet hij maar achter een bezette meid aan? Zoals ik net al zei is niets doen uiteraard niet de oplossing, maar er zijn genoeg andere opties waar hij dan op zou kunnen oefenen dan weer perse die ene volleybalmeid. Hij weet zelf ook prima dat hij wat moet ondernemen om over zijn angsten heen moet komen, hij zit niet eens in de ontkenningsfase, maar hij is ook nog maar pas 17 en hoeft het niet meteen te gaan forceren.
Nee inderdaad, bijna alle wownerds hebben continue modellen voor hun deurstaan die smeken om door hun geneukt te worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dit geldt alleen niet voor iedereen.
Nee hoeft niet perse bij volleybalmeid nee; kan bij iedereen. Ik zie alleen niet in waarom je niet zou kunnen proberen te flirten met die meid omdat zij een vriend zou hebben (mede omdat je dat van de meeste meiden niet weet wanneer je ze net leert kennen). Hij zit niet in de ontkenningsfase nee; maar dat heb ik zelf ook nooit gezeten... ik weet niet; ik herken teveel van mezelf in wat ik lees bij hem. Dat is nooit goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:02 schreef moneyfornothing het volgende:
Dus dan moet hij maar achter een bezette meid aan? Zoals ik net al zei is niets doen uiteraard niet de oplossing, maar er zijn genoeg andere opties waar hij dan op zou kunnen oefenen dan weer perse die ene volleybalmeid. Hij weet zelf ook prima dat hij wat moet ondernemen om over zijn angsten heen moet komen, hij zit niet eens in de ontkenningsfase, maar hij is ook nog maar pas 17 en hoeft het niet meteen te gaan forceren.
Bij mij is achter een bezet iemand aangaan een absolute no-go.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Verliezers mentaliteit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij mij is achter een bezet iemand aangaan een absolute no-go.
Dat excuus klinkt al iets beter dan "geen zin" of "te lelijk"quote:
Tsja, misschien liggen zijn principes gewoon anders wat betreft bezette meiden. Ik herken mijn neef hier en daar in hem, en daar kwam het helemaal mee goed toen hij eenmaal echt uit begon te gaan. Het kan maar zo, blijkbaar. Dus hoe hij nu is zegt niet alles over zijn toekomst.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee hoeft niet perse bij volleybalmeid nee; kan bij iedereen. Ik zie alleen niet in waarom je niet zou kunnen proberen te flirten met die meid omdat zij een vriend zou hebben (mede omdat je dat van de meeste meiden niet weet wanneer je ze net leert kennen). Hij zit niet in de ontkenningsfase nee; maar dat heb ik zelf ook nooit gezeten... ik weet niet; ik herken teveel van mezelf in wat ik lees bij hem. Dat is nooit goed.
Vraag me niet waarom ik het weet maar het is aangetoond dat vrouwen die 4 jaar een huwelijk hebben de meeste kans op overspelig gedrag vertonen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:05 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben zelfs van plan om op een meid af te gaan die al een kind heeft en samenwoont.
Een relatie zou ik niet erg vinden, een kind wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:05 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben zelfs van plan om op een meid af te gaan die al een kind heeft en samenwoont.
Ik vind het sowieso van weinig respect getuigen, maar goed ik ben een moraalridderquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een relatie zou ik niet erg vinden, een kind wel.
Mee eens; al vind ik dat je best contact op mag bouwen en op een flirterige manier om mag gaan met iemand die in een relatie zit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef formerjellybean het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik alleen maar goed van je dat je niet achter een bezet iemand aan gaat dat is toch een lovenswaardige eigenschap.
Voor een man die iedere vrouw ter wereld het bed in kan lullen zou het een lovenswaardige eigenschap zijn. Ik zie het echter als een slecht excuus om niet benaderen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef formerjellybean het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik alleen maar goed van je dat je niet achter een bezet iemand aan gaat dat is toch een lovenswaardige eigenschap.
Een kind vind ik ook erg inderdaad. Tussen wel en niet heb ik toch wel gekozen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een relatie zou ik niet erg vinden, een kind wel.
Het is haar verantwoordelijkheid om trouw te blijven; niet die van jou... toch zou ik me bij zo'n actie niet helemaal happy voelen denk ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef firefly3 het volgende:
Ik had laatst nog een getrouwde vrouw gezoent die ook nog eens kinderen heeft :/ Ik was vergeten dat ze getrouwd was enzo
Wel mee eens, denk ik, maar een zoenpartij initieren kan dan weer echt niet vind ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:09 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mee eens; al vind ik dat je best contact op mag bouwen en op een flirterige manier om mag gaan met iemand die in een relatie zit.
Ik heb er geen gevoel bij (over het moment), dus dat zit wel goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het is haar verantwoordelijkheid om trouw te blijven; niet die van jou... toch zou ik me bij zo'n actie niet helemaal happy voelen denk ik.
Ik ga niet over zijn haar/relatie. Daarbij hecht ik erg weinig waarde aan relaties, dus dan is die drempel sowieso niet zo hoog. Maar zodra er kinderen in het spel zijn vind ik het gewoon niet meer tof.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso van weinig respect getuigen, maar goed ik ben een moraalridder
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee hoeft niet perse bij volleybalmeid nee; kan bij iedereen. Ik zie alleen niet in waarom je niet zou kunnen proberen te flirten met die meid omdat zij een vriend zou hebben (mede omdat je dat van de meeste meiden niet weet wanneer je ze net leert kennen). Hij zit niet in de ontkenningsfase nee; maar dat heb ik zelf ook nooit gezeten... ik weet niet; ik herken teveel van mezelf in wat ik lees bij hem. Dat is nooit goed.
Je bent gewetensloos? Je hebt geen moraal? Ik vind het maar raar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb er geen gevoel bij (over het moment), dus dat zit wel goed
Wait whut.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:12 schreef formerjellybean het volgende:
Dat komt waarschijnlijk nog wel als die kerel erachter komt en je met zijn vrienden besluit in elkaar te slaan .
Alsof die kinderen en man er ooit achter komenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent gewetensloos? Je hebt geen moraal? Ik vind het maar raar.
Oke, dan verschillen wij in de waarde die we aan een relatie hangen. Ik heb er dan misschien teveel respect voor en neem dan absoluut geen initiatief.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga niet over zijn haar/relatie. Daarbij hecht ik erg weinig waarde aan relaties, dus dan is die drempel sowieso niet zo hoog. Maar zodra er kinderen in het spel zijn vind ik het gewoon niet meer tof.
Omdat die zijn eigen vrouw niet thuis kan houden, lekker zwak gedrag dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:12 schreef formerjellybean het volgende:
Dat komt waarschijnlijk nog wel als die kerel erachter komt en je met zijn vrienden besluit in elkaar te slaan .
Het is of een overspelige slet of ze komt te kort.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat die zijn eigen vrouw niet thuis kan houden, lekker zwak gedrag dan.
Daarom, zo'n vent rent al weg als die de schaduw ziet van de man die zijn vrouw heeft afgepakt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat die zijn eigen vrouw niet thuis kan houden, lekker zwak gedrag dan.
Nog meer huwelijken kapot proberen te maken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alsof die kinderen en man er ooit achter komenIk heb veel ergere dingen gedaan.
Wie weet hebben ze wel een open relatie, weet jij veel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is of een overspelige slet of ze komt te kort.
Maar het is in beide gevallen een zwakke actie.
Al kan ik het wel begrijpen.
Ja dat kan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:16 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wie weet hebben ze wel een open relatie, weet jij veel.
Er zijn 3473458378686887 boeiendere gespreks onderwerpen tijdens het versieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gestalkt door de nieuwe vriend van je ex"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Ze is geen slet want ze was de hele tijd bezig om gasten te weren, inclusief met hulp van haar vriendin.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is of een overspelige slet of ze komt te kort.
Maar het is in beide gevallen een zwakke actie.
Al kan ik het wel begrijpen.
Dat vind ik altijd zo krom... de fout ligt vaak des te meer bij hemzelf en zijn vrouw dan bij degene waar zij uiteindelijk mee vreemd gaat. Wil niet zeggen dat ik open zou staan om het vreemdgaan te faciliteren trouwensquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:12 schreef formerjellybean het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:18 schreef Flepke het volgende:
Grappig topic, OP onder de spoiler.Nou zijn vriendin is afgepakt gaat ie prima mee om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gestalkt door de nieuwe vriend van je ex
Waarom die kneus hem van school af probeert te krijgen snap ik ook niet.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Omdat hij een pauper is die over zich heen laat lopen door jan en alle man.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou zijn vriendin is afgepakt gaat ie prima mee om.
Waarom die kneus hem van school af probeert te krijgen snap ik ook niet.
En dat geeft iemand anders het recht hem van school af te werken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:21 schreef Flepke het volgende:
[..]
Omdat hij een pauper is die over zich heen laat lopen door jan en alle man.
Volgens Flepke is hij nu ook verantwoordelijk voor persoon X...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
En dat geeft iemand anders het recht hem van school af te werken?![]()
Wat moet ie doen hem in elkaar slaan en zijn ex aan de haren terug trekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |