"Mijn aanpak" is gebaseerd op een groep dat duizenden vrouwen benaderd per jaar, mijn inspiratie. Hier heb ik veel van geleerd en mijn succes rate is hierdoor flink omhoog gegaan. Je kunt altijd beter worden met vrouwen, zelf ben ik ook bezig om mezelf hierin te verbeteren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:20 schreef benzin het volgende:
Ik vind het verwarrend dat nu meerdere mensen die zichzelf toch wel een beetje als "de expert" zien het niet eens zijn over de beste aanpak
When in doubt, eat a stengel selderij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:20 schreef benzin het volgende:
Ik vind het verwarrend dat nu meerdere mensen die zichzelf toch wel een beetje als "de expert" zien het niet eens zijn over de beste aanpak
Ik ben geen expert, ik ben gewoon iemand die uit de praktijk weet wat voor mij werkt en wat niet werkt. Het is geen universele waarheid, en probeer dat ook telkens er bij te zettenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:20 schreef benzin het volgende:
"Stap nr1" is bij mij niet oogcontact, dat is alleen als zij toevallig kijkt. Die fase sla ik over.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je eenmaal het spel het gespeeld, en je kunt permanent oogcontact houden, is het tijd voor de volgende stap, dus 100% oogcontact is dan nog niet nodig.
Met hoeveel vrouwen heb je het bed gedeeld de laatste paar maanden, Vuurvlieg?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"Stap nr1" is bij mij niet oogcontact, dat is alleen als zij toevallig kijkt. Die fase sla ik over.
PUA dus?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"Mijn aanpak" is gebaseerd op een groep dat duizenden vrouwen benaderd per jaar, mijn inspiratie. Hier heb ik veel van geleerd en mijn succes rate is hierdoor flink omhoog gegaan. Je kunt altijd beter worden met vrouwen, zelf ben ik ook bezig om mezelf hierin te verbeteren.
Het is als een hobby, je wordt er alsmaar beter in. Dat maakt het juist zo leuk.
Is er iets van een dood punt waar je overheen moet komen? Zo van... er gebeurt nooit iets; maar als het dan een keer lukt dan gaat het de volgende keren ook makkelijker? Of is dit een illusie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"Mijn aanpak" is gebaseerd op een groep dat duizenden vrouwen benaderd per jaar, mijn inspiratie. Hier heb ik veel van geleerd en mijn succes rate is hierdoor flink omhoog gegaan. Je kunt altijd beter worden met vrouwen, zelf ben ik ook bezig om mezelf hierin te verbeteren.
Het is als een hobby, je wordt er alsmaar beter in. Dat maakt het juist zo leuk.
Privé, en bekenden lezen misschien meequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Met hoeveel vrouwen heb je het bed gedeeld de laatste paar maanden, Vuurvlieg?
Dit was allemaal naar aanleiding van een manier om in een kroeg met luide muziek toch contact te maken. EEN manier. 1 van velen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"Stap nr1" is bij mij niet oogcontact, dat is alleen als zij toevallig kijkt. Die fase sla ik over.
Nee, geen PUA, maar de natuurlijke benadering.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
PUA dus?
Dat het op de lange duur niet werkt is je ook bekend? Dat de bedenker er van af is gestapt omdat een relatie krijgen en verder bouwen niet mogelijk was?
Een exact nummer hoeft niet, gewoon een indicatiequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Privé, en bekenden lezen misschien mee
Daarom moet je leren oogcontact te houden en een positieve spanning ermee op te bouwen, want bij de meeste vrouwen heeft dit het beste effect.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:27 schreef ook_gek het volgende:
Worden jullie niet moe van je zelf.
Je moet dit je moet dat zij moet dit zij moet dat.
Je moet juist niks en al helemaal niet vasthouden aan vaste regels zoals bv kijken.
Laat het moment bepalen en je ziet het allemaal wel.
Geen 1 vrouw is het zelfde, en zullen dus allemaal anders reageren.
Eens met deze man.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:27 schreef ook_gek het volgende:
Je moet juist niks en al helemaal niet vasthouden aan vaste regels zoals bv kijken.
Ik vind dit tussen al die pagina's ver uit de beste post.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:27 schreef ook_gek het volgende:
Nope, seks zoenen vriendinnen etc is en blijft privé.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een exact nummer hoeft niet, gewoon een indicatie
Ok, dat zal ik onthoudenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij twijfel, neem het aan van de persoon die het niet eens is met Flepke en/of Firefly.
Kan ik me voorstellen, hoewel ik zelf sowieso niet echt een uitgaansmens ben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:24 schreef stbabylon het volgende:
Maar dat oogcontact belangrijk is in een lawaaierige kroeg, is meer dan duidelijk lijkt mij
Ook eens, maar de meerderheid wilt wel lang oogcontact dus daar ga je er vanuit. Wel moet je weten wanneer je de "regel moet verbreken".quote:
Jij moet echt eens gaan leven, de deur uit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze kijkt weg omdat ze eventueel geintimideerd is. Vooral de knappe vrouwen gebruiken oogcontact om te kijken of de man het volhoudt. Vanaf hier kan je vrij snel verder.
Ik was laatst uit gegaan met iemand van fok (die niet hier post overigens maar wel lurkt). Die kon gelijk zien waar ik wel en niet goed in ben. Simpel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:32 schreef ValHallen het volgende:
Al die stoere boi's hier met hun verhalen over hun perfecte regelkunsten. En geen van allen durft te zeggen hoe vaak ze succes hebben gehad.
Geloofwaardig.
Ben net 10 min thuis :/quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jij moet echt eens gaan leven, de deur uit.
Jij bent er zeker zo eentje die de volgende dag zijn vrienden op de hoogte stelt van de bed prestaties van de desbetreffende dame?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:32 schreef ValHallen het volgende:
Al die stoere boi's hier met hun verhalen over hun perfecte regelkunsten. En geen van allen durft te zeggen hoe vaak ze succes hebben gehad.
Geloofwaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |