De tonijn schijnt uit te sterven ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met de huidige overbevissing duurt dat niet lang meer (geen metafoor)
Maar jij was toch ergens in de 20? De vrouw waar ik 't over heb is in de 30.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:30 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Omg inderdaad, dan ken ik haar ook! Ze is van mijn leeftijd als ik me niet vergis!
Dat laatste voorbeeld was 15 jaar (ongeveer) geleden. In de X-Ray (rip) in Zwolle. Een aantal nummers, waaronder No Diggity en bijbehorende dans was voor mij gewoon leuk dansen met een collega. Haar vriend, ook een collega, nam me dat bijhoorlijk kwalijk. Zijn vrienden vond het tegen mij aanrijden blijkbaar te leuk. (bedoelde er verder niks meequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan nou niet zeggen dat mijn dansmoves dezelfde soms desastreuze gevolgen hadden.
Ja maar als je maar blijft denken van hij is beter voor haa of hij was eerst blijf je tijd de nr 2quote:
Ze heeft al meerdere keren aangegeven op oudere mannen te vallen dus dan kan je beter iemand anders nemen lijkt me.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar als je maar blijft denken van hij is beter voor haa of hij was eerst blijf je tijd de nr 2
Jij bent nr 1 en niemand anders! En vrouwen moeten blij zijn dat jij ze wilt hebben!
Dan nog kun je altijd een poging wagen heloefquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft al meerdere keren aangegeven op oudere mannen te vallen dus dan kan je beter iemand anders nemen lijkt me.
Jees... serieus; die voorkeuren kunnen van het ene op het andere moment overboord gegooid worden, wanneer jij ze ervan kunt overtuigen dat iets totaal anders ook geweldig kan zijn. Ze denken allemaal zo goed te weten wat ze willen... maar ondertussen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft al meerdere keren aangegeven op oudere mannen te vallen dus dan kan je beter iemand anders nemen lijkt me.
Ik roep al jaren: grote borsten verwarren mij. En toch heeft mijn huidige vriendin cup E. Alles kan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Fout, oogcontact moet je altijd houden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oogcontact. Niet te lang om mee te beginnen. En afhaken als zij heel lang, of heel kort kijkt. Een paar seconden is ideaal. Dat langzaam opbouwen naar langer. Als je daar kunt dansen is het perfect, want dan kun je haar, zonder een woord gezegd te hebben, na het oogcontact, aan de hand meenemen naar de dansvloer. Wederom kalm aan beginnen, niet meteen als een dolle chiwauwa tegen haar aan beginnen te rijden. Gewoon met wat afstand en flink lachen en aankijken dansen. Ook dat weer opbouwen, steeds meer lichamelijk contact. Strelen op veilige plekken (bovenarm, rug). Na het zoenen kun je je buiten netjes voorstellen
Hij heeft hier gelijk in. Al die wensenlijstjes zijn leuk, maar je gooit ze net zo makkelijk weg als je iemand tegenkomt die je écht leuk vind.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan nog kun je altijd een poging wagen heloef
Idd; ik ben meestal het tegenovergestelde van het typische wensenlijstje; en toch heb ik af en toe het gevoel dat ik kans maak...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij heeft hier gelijk in. Al die wensenlijstjes zijn leuk, maar je gooit ze net zo makkelijk weg als je iemand tegenkomt die je écht leuk vind.
Je moet je vooral niet conformeren aan zulke lijstjes. Je bereikt zoveel meer als je gewoon jezelf bent.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Idd; ik ben meestal het tegenovergestelde van het typische wensenlijstje; en toch heb ik af en toe het gevoel dat ik kans maak...
Als jij meteen begint door minuten lang te kijken naar een meid, vergeet het dan maar. Dan ga je linea recta in het figuurlijke creep-bakje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Fout, oogcontact moet je altijd houden.
Ligt eraan hoe je kijkt en hoe je bent.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij meteen begint door minuten lang te kijken naar een meid, vergeet het dan maar. Dan ga je linea recta in het figuurlijke creep-bakje.
Zeg ga jij haar eens heel snel hosselen vriend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij heeft hier gelijk in. Al die wensenlijstjes zijn leuk, maar je gooit ze net zo makkelijk weg als je iemand tegenkomt die je écht leuk vind.
Ze zit in Zweden mangquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg ga jij haar eens heel snel hosselen vriend.
Als je als een robot staard wel ja. Oogcontact alleen verbreken door dingen die afleiden + nadenken/verzinnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij meteen begint door minuten lang te kijken naar een meid, vergeet het dan maar. Dan ga je linea recta in het figuurlijke creep-bakje.
Als ze terug is.quote:
Kijken en wegkijken afwisselen, en steeds langer kijken werkt 100x beter dan blijven kijken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je kijkt en hoe je bent.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als je als een robot staard wel ja. Oogcontact alleen verbreken door dingen die afleiden + nadenken/verzinnen.
Over dansen; ik heb er gewoon niet zoveel mee. Leuk om afentoe aan je haren een groep met vrouwen binnen getrokken te worden, verder vind ik het meer energie verspillling
Oh dat was ik sowieso niet van plan. Maar dit is het topic waar FOK!kers elkaar helpenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze terug is.
En haar niet aan mij proberen te koppelen.
Dansen kan net zo succesvol zijn als kletsen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als je als een robot staard wel ja. Oogcontact alleen verbreken door dingen die afleiden + nadenken/verzinnen.
Over dansen; ik heb er gewoon niet zoveel mee. Leuk om afentoe aan je haren een groep met vrouwen binnen getrokken te worden, verder vind ik het meer energie verspillling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |