Ja kom maar met wat tips! Stel; ik sta zoals gisteren in een tent waar je bijna niet meer kunt praten vanwege het geluid; hoe kun je dan het beste een meid op een positieve manier benaderen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:53 schreef stbabylon het volgende:
"Soms is het best leuk om je geheel te laten gaan met onbenullige slowchat, dat is zo af en toe best prima maar dat moet niet ten koste gaan van bijvoorbeeld nieuwe users die compleet worden overspoeld met nutteloze offtopic posts. "
Dit topic is wel humor ja
Maar goed, als er niemand tips wil hebben van iemand die het bewezen wel kan. Dan niet
Nop als ik binnen kom staat me drank klaar en dat blijven ze bij vullen.quote:
Waar ga jij uit dan? En ook altijd zelfde plek dus...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nop als ik binnen kom staat me drank klaar en dat blijven ze bij vullen.
Aan het eind van de avond geef ik me pinpas en reken ze af voor me plus fooi.
Oogcontact. Niet te lang om mee te beginnen. En afhaken als zij heel lang, of heel kort kijkt. Een paar seconden is ideaal. Dat langzaam opbouwen naar langer. Als je daar kunt dansen is het perfect, want dan kun je haar, zonder een woord gezegd te hebben, na het oogcontact, aan de hand meenemen naar de dansvloer. Wederom kalm aan beginnen, niet meteen als een dolle chiwauwa tegen haar aan beginnen te rijden. Gewoon met wat afstand en flink lachen en aankijken dansen. Ook dat weer opbouwen, steeds meer lichamelijk contact. Strelen op veilige plekken (bovenarm, rug). Na het zoenen kun je je buiten netjes voorstellenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:09 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja kom maar met wat tips! Stel; ik sta zoals gisteren in een tent waar je bijna niet meer kunt praten vanwege het geluid; hoe kun je dan het beste een meid op een positieve manier benaderen?
Zo te horen was de minimeet dus een succes!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:08 schreef heloef het volgende:
[..]
VH en WT.
Ik hou me koest want ze is net al jou.
Ze valt op ouder.
Stamkroeg ja. En er na gaan we vaak ergens anders heen en daar staan vrienden van me achter de bar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waar ga jij uit dan? En ook altijd zelfde plek dus...
Wat is volgens jou een redelijk tijdsbestek voor dit alles... dus vanaf het moment dat je naar haar toe gaat tot zoenen? Volgens mij heb ik daar nogal een verkeerd beeld bij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oogcontact. Niet te lang om mee te beginnen. En afhaken als zij heel lang, of heel kort kijkt. Een paar seconden is ideaal. Dat langzaam opbouwen naar langer. Als je daar kunt dansen is het perfect, want dan kun je haar, zonder een woord gezegd te hebben, na het oogcontact, aan de hand meenemen naar de dansvloer. Wederom kalm aan beginnen, niet meteen als een dolle chiwauwa tegen haar aan beginnen te rijden. Gewoon met wat afstand en flink lachen en aankijken dansen. Ook dat weer opbouwen, steeds meer lichamelijk contact. Strelen op veilige plekken (bovenarm, rug). Na het zoenen kun je je buiten netjes voorstellen
Als je kunt dansen in die tent (neem ik wel aan als de muziek zo hard staat) is dat een half uur tot een uur.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:33 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wat is volgens jou een redelijk tijdsbestek voor dit alles... dus vanaf het moment dat je naar haar toe gaat tot zoenen? Volgens mij heb ik daar nogal een verkeerd beeld bij.
Nou ik denk meer dat het iets is van uitvissen wat wel bij je past en wat niet. Bepaalde mensen weet ik dat het echt klikt en daar kan ik af en toe wel eens woordenwisselingen mee hebben maar daar weet ik ook van dat het echt goed gaat en bij andere zijn soms gewoon oppervlakkige contacten die ook weer over gaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat ken ik wel. Ik heb ook zo m'n periodes waarin ik niet veel behoefde heb aan gezelschap om me heen, maar wel af en toe wat quality time met vrienden of familie wil hebben. Meestal zoek ik dan bepaalde mensen op.
Ik ken trouwens ook mensen die dit hebben en dan houd ik het gewoon bij sms contact
Je moet uiteindelijk dat doen wat het beste voor je is
Nou ik moet toch minstens een avond met je gepraat hebben wil ik zoenen en me ook prettig bij je voelen , niet binnen 10 minuten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:47 schreef ook_gek het volgende:
Dat is toch geheel persoon afhankelijk. Iedereen hier met zijn of haar tijdbestek verhalen.
Soms kan je al binnen 10min zoenen, soms pas na uren.
ok; ik kan me er niets bij voorstellen. Meestal blijft het bij wat oogcontact; paar minuten dansen; een poging tot iets tegen elkaar zeggen... en na 5 minuten is het contact over.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:47 schreef ook_gek het volgende:
Dat is toch geheel persoon afhankelijk. Iedereen hier met zijn of haar tijdbestek verhalen.
Ja, ligt geheel aan de situatie. Maar in het geval dat ik net vertelde, sta je of binnen 30~60 minuten te zoenen, of zoen je helemaal niet. Maar heb je wel leuk staan dansen met een meidquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:47 schreef ook_gek het volgende:
Daarom moet je dus zorgen voor steeds meer lichamelijk contact. En zeker niet proberen te praten. Totale afknapper als je moet schreeuwen, vooral als je de spanning zo zit op te bouwen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:50 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
ok; ik kan me er niets bij voorstellen. Meestal blijft het bij wat oogcontact; paar minuten dansen; een poging tot iets tegen elkaar zeggen... en na 5 minuten is het contact over.
Naja, als ze het niet wil dan merk je dat wel snel hoor... meestal maakt ze dan geen contact met je of loopt weg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:54 schreef formerjellybean het volgende:
Moet is niet het juiste woord, je moet eerst zien of het meisje het lichamelijke contact wel wil en dat dus aftasten en zodra je merkt dat ze niet wil ook niet door mee gaan.
Dat lijkt me meer dan logisch. Zodra je merkt dat het niet kan, nejtes afkappen en op zoek naar iemand anders.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:54 schreef formerjellybean het volgende:
Moet is niet het juiste woord, je moet eerst zien of het meisje het lichamelijke contact wel wil en dat dus aftasten en zodra je merkt dat ze niet wil ook niet door mee gaan.
Oh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar als ze zoals mij is zou ze dan dus eerder op jou vallen.Jij komt veel ouder over dan beide.
Voor jou meer dan logisch maar er zijn een boel jongens die dat ook niet snappen hoor. Als meisje heb je soms gewoon soms wat meer last van opdringerige jongens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer dan logisch. Zodra je merkt dat het niet kan, nejtes afkappen en op zoek naar iemand anders.
Maar als ze zonder iets te zeggen, met alleen oogcontact, aan je hand meeloopt naar de dansvloer, staat ze er voor open.
Naja, ik ben zelf eerder veel te afwachtend vaak. Soms maak ik wel de stap; maar nog lang niet vaak genoeg. Gisteren ook een paar keer gehad dat er even oogcontact was; en dat ik dacht: "dit is het moment voor actie"... en dan komt heel even een twijfel naar boven en dan is de kans weer weg. Je moet echt meteen kunnen handelen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Voor jou meer dan logisch maar er zijn een boel jongens die dat ook niet snappen hoor. Als meisje heb je soms gewoon soms wat meer last van opdringerige jongens.
Het lijkt me dat de jongens met versierproblemen eerder niet opdringerig genoeg zijn dan te opdringerig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Voor jou meer dan logisch maar er zijn een boel jongens die dat ook niet snappen hoor. Als meisje heb je soms gewoon soms wat meer last van opdringerige jongens.
Klopt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de jongens met versierproblemen eerder niet opdringerig genoeg zijn dan te opdringerig.
Het kan beiden, je hebt degene die verlegen zijn en dus moeilijk intiatief nemen en je hebt degenen die wel daten maar eigenlijk niet echt snappen wat wel en niet kan en daarin doorslaan qua contacten , dus gewoon niet door hebben dat nee nee is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de jongens met versierproblemen eerder niet opdringerig genoeg zijn dan te opdringerig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |