abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103071302
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:28 schreef debeterebob het volgende:

[..]

euh veel water drinken en 's ochtends melk. En paracetamol als je je lichaam wil verdoven :P
Zelf doe ik dat niet hoor; ik laat mezelf lijden als ik het verdien :D
Je verdient het idd als je geen water drinkt als je gaat zuipen. Droog je je eigen lichaam mee uit..magoed! Tis jouw lijf :P
pi_103071387
Ik heb een half flesje water gedronken en voordat ik ging slapen ook nog, ik vond het al best goed van mezelf.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:36:32 #78
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103071415
Anders geven jullie haar tips waar ze nu niks mee aan heeft :D

En waterdrinken helpt alleen lichtjes tegen katerhoofdpijn.

Minder brak voelen? Douchen en vitamine c bruis tablet. Vitamine c breekt alcahol af ;)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103071416
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je verdient het idd als je geen water drinkt als je gaat zuipen. Droog je je eigen lichaam mee uit..magoed! Tis jouw lijf :P
Ik slik geen paracetamol, slimme. Ik drink wel water; en genoeg ook normaal gesproken.
pi_103071418
Je moet voor elk glas alkohol ook een glas water drinken. Dan ben je de volgende dag hooguit een beetje duf ;)

quote:
17s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:36 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik slik geen paracetamol, slimme. Ik drink wel water; en genoeg ook normaal gesproken.
Oeps verkeerd gelezen dan, mijn excuus!
pi_103071480
Sowieso niet helemaal lam worden is een goede tip; wordt je uitgaansavond sowieso al niet veel beter van.
pi_103071527
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:35 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een half flesje water gedronken en voordat ik ging slapen ook nog, ik vond het al best goed van mezelf.
Veel meer. Onder de kraan hangen, als je denkt dat genoeg is doorgaan. Als je daarna denkt dat t genoeg is nog doorgaan en bij de derde keer is t waarschijnlijk genoeg.

Moet wel zeggen dat ik nog nooit onder de kraan heb zien hangen :P
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:42:00 #83
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103071570
Ik drink nooit water tijdens uitgaan. Gewoon door drinken. Volgende dag uitslapen en glaasje melk. Als ik een kater heb douchen en vitamine c en gaaaaan
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_103071579
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:40 schreef Westerling het volgende:

[..]

Veel meer. Onder de kraan hangen, als je denkt dat genoeg is doorgaan. Als je daarna denkt dat t genoeg is nog doorgaan en bij de derde keer is t waarschijnlijk genoeg.

Moet wel zeggen dat ik nog nooit onder de kraan heb zien hangen :P
Ja, dan maar een beetje brak hoor, ik ga niet de hele tijd weer weglopen omdat ik moet drinken. :')
pi_103071624
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:42 schreef ook_gek het volgende:
Ik drink nooit water tijdens uitgaan. Gewoon door drinken. Volgende dag uitslapen en glaasje melk. Als ik een kater heb douchen en vitamine c en gaaaaan
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, dan maar een beetje brak hoor, ik ga niet de hele tijd weer weglopen omdat ik moet drinken. :')
Verstandig :') Alsof water halen zoveel moeite is...
Enige nadeel van veel water drinken voor slapen is dat je wakker wordt, omdat je zo nodig moet pissen. En dan ben je kwartier verder :D
pi_103071634
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook voor t slapengaan eigenlijk. Ik drink ook nooit water tijdens de avond. Maar dat maak ik dan goed door bovenstaande te doen :P
pi_103071710
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:44 schreef debeterebob het volgende:

[..]

[..]

Enige nadeel van veel water drinken voor slapen is dat je wakker wordt, omdat je zo nodig moet pissen. En dan ben je kwartier verder :D
Als ik gewoon kon slapen was ik niet zo brak geweest, maar het was koud want ik had geen goed deken want die had ik aan een vriendin uitgeleend. En ik stond 3 uur later alweer op om naar school te gaan.
pi_103071755
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:44 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook voor t slapengaan eigenlijk. Ik drink ook nooit water tijdens de avond. Maar dat maak ik dan goed door bovenstaande te doen :P
hmmmm wat voor tijden zijn jullie thuis dan. Ik misschien 4 uur, drink aardig wat water en cola en veel bier, begin moe aan de avond en drink nog wat extra water voor ik naar huis ga, of dat drink ik thuis en ik ben volgende dag vooral moe en duf :D
pi_103071762
Ik drink ook tijdens 't drinken water, vind ik trouwens wel zo slim staan ook. Maar 't is maar net wat je lichaam kan hebben en elk lichaam is weer anders. 't hangt natuurlijk ook weer af van hoeveel alkohol je drinkt
pi_103071771
mogguh of middag ...
pi_103071790
Middag jelly!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:50:28 #92
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103071828
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:44 schreef debeterebob het volgende:

[..]

[..]

Nee maar vind water minder lekker dan een bacardi lemmon 7up. En ik bestel nooit wat. Als me drankje bijna op is krijg ik een nieuwe of een puntje er bij zonder te vragen.

En als ik op stap ben denk ik niet aan water :D
pi_103071835
Weet je ik weet niet echt of ik een terugval heb maar heb wel even een periode dat ik heel erg kritisch op mensen ben en even wat minder kan hebben.
Wel heb ik zoiets van ik wil omgaan met mensen waar ik me meer prettig bij voel.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:51:20 #94
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103071852
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 05:16 schreef Myraela het volgende:

[..]

Geef heloef een kusje voor me
O+
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103071869
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee maar vind water minder lekker dan een bacardi lemmon 7up. En ik bestel nooit wat. Als me drankje bijna op is krijg ik een nieuwe of een puntje er bij zonder te vragen.

En als ik op stap ben denk ik niet aan water :D
Je bestelt nooit wat???
pi_103071895
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:51 schreef heloef het volgende:

[..]

O+
Heeft die dat gedaan? O+
pi_103071900
"Soms is het best leuk om je geheel te laten gaan met onbenullige slowchat, dat is zo af en toe best prima maar dat moet niet ten koste gaan van bijvoorbeeld nieuwe users die compleet worden overspoeld met nutteloze offtopic posts. "

Dit topic is wel humor ja :D

Maar goed, als er niemand tips wil hebben van iemand die het bewezen wel kan. Dan niet :)
pi_103071949
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:50 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je ik weet niet echt of ik een terugval heb maar heb wel even een periode dat ik heel erg kritisch op mensen ben en even wat minder kan hebben.
Wel heb ik zoiets van ik wil omgaan met mensen waar ik me meer prettig bij voel.
Dat ken ik wel. Ik heb ook zo m'n periodes waarin ik niet veel behoefde heb aan gezelschap om me heen, maar wel af en toe wat quality time met vrienden of familie wil hebben. Meestal zoek ik dan bepaalde mensen op.

Ik ken trouwens ook mensen die dit hebben en dan houd ik het gewoon bij sms contact

Je moet uiteindelijk dat doen wat het beste voor je is
pi_103071953
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:53 schreef stbabylon het volgende:
"Soms is het best leuk om je geheel te laten gaan met onbenullige slowchat, dat is zo af en toe best prima maar dat moet niet ten koste gaan van bijvoorbeeld nieuwe users die compleet worden overspoeld met nutteloze offtopic posts. "

Dit topic is wel humor ja :D

Maar goed, als er niemand tips wil hebben van iemand die het bewezen wel kan. Dan niet :)
:W
pi_103071959
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 01:05 schreef debeterebob het volgende:

[..]

ok. Nou die twee hebben elkaar ontmoet hier op fok. En gingen zonder elkaar gezien te hebben hun wildste fantasieen spuien. Veel te klef ook allemaal. Daarna hebben ze afgesproken. Bij de 2e keer seks. Maar Eda heeft daarna een keer bij een meet ook MLIG gezoend. Newbie was er niet en heeft een jongen gezoend, want hij is bi. Maar ze houden nog steeds van elkaar en gebruiken nu allebei drugs om het spannend te houden.
Het was voor de seks. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')