SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierDo what you love, love what you do!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:11 schreef kree het volgende:
OK nou morgen weer een bedrijfsuitje in Amsterdam, wie weet wat ik daar weer tegen kom
Het topic loopt weer hard door alle zienswijzen van Flepke vooral nu ie weer terug is.
Is er iemand die zijn verhaal weet?
Hij komt wel met tips etc maar wil nooit wat over zichzelf vertellen.
Geen idee. Ik heb 't idee dat 't kloontjes zijn of zoquote:
Ja eens, maar heb het al in feedback gezegd ook, dus ik laat het maar aan de modsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb 't idee dat 't kloontjes zijn of zo
Ik vind hem niet zoveel toevoegen aan dit topic, hij spamt vooral de boel vol als hij maar de kans krijgt.
Met zulk gedrag zullen mensen juist wegblijven uit deze topic en is een leuke topic om zeep geholpen. Das mijn mening tenminste
Waar komt ze dan helemaal vandaan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:40 schreef ValHallen het volgende:
Morgenvroeg voor dag en dauw opstaan om naar schiphol te reizen en een meisje te ontmoeten die ik nog nooit heb gezien. Ik ben zenuwachtig
Vertel, hoe komt dat zo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:40 schreef ValHallen het volgende:
Morgenvroeg voor dag en dauw opstaan om naar schiphol te reizen en een meisje te ontmoeten die ik nog nooit heb gezien. Ik ben zenuwachtig
laat me raden, Thailand?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Waar komt ze dan helemaal vandaan?
Ik woon in Zaltbommel, zij in Haarlem. Ze gaat op verkansie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Waar komt ze dan helemaal vandaan?
Het is net geregeld.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:41 schreef kree het volgende:
[..]
Vertel, hoe komt dat zo?
Of heb ik het verhaal niet meegekregen?
Dus jij brengt haar weg dan als ik het goed begrijp?quote:
Dat laatstequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:43 schreef kree het volgende:
[..]
Dus jij brengt haar weg dan als ik het goed begrijp?
Of je ontmoet haar daar voordat ze weg gaat?
Nouja, misschien wel, maar wat is het leven zonder enkele impulsieve daden. Bovendien komt heloef ook dus het is een minimeet. Maar ik ga er puur heen om te kijken of ik haar echt zo leuk vind in het echte leven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha, zo. Wachten tot terugkomst was niet meer vol te houden?
Wel kut als je dan iemand ontmoet die eerst weer een paar weken weg gaat lijkt me?quote:
De ontmoeting komt er omdat we al een tijdje virtueel lopen te flirten, en virtueel flirten is best leuk , maar er mag best meer gebeurenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:46 schreef kree het volgende:
[..]
Wel kut als je dan iemand ontmoet die eerst weer een paar weken weg gaat lijkt me?
Maar hoe komt die ontmoeting zo en juist op het moment dat ze weg gaat uit nl?
Nou klinkt goed, nou hopen voor jou dat ze niemand anders op die reis tegenkomt hahahahaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De ontmoeting komt er omdat we al een tijdje virtueel lopen te flirten, en virtueel flirten is best leuk , maar er mag best meer gebeuren
Ik lust wel een meter. Zie je straks?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:54 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Debeterepost
i.a.n.: waar is ook_gekz'n meter staat koud
Nopesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
VH hebben jij en Silk al gesproken buiten FOK!?
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Newbie en Eda
Leg gewoon duidelijk uit wat je bedoeld.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bekijk topictitels allemaal maar eens...
Ok, op de afgesproken plek van de schatkaart bij het rode kruisje wat de halve kaart standaard bedekt daarzo ja ok? Daar waar al die vrouwenclubs elke donderdag staanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik lust wel een meter. Zie je straks?
Die kusjekroelden topics door. Schreven seksverhalen over elkaar, msnden, skypten en weet ik nog wat meer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Leg gewoon duidelijk uit wat je bedoeld.
ok. Nou die twee hebben elkaar ontmoet hier op fok. En gingen zonder elkaar gezien te hebben hun wildste fantasieen spuien. Veel te klef ook allemaal. Daarna hebben ze afgesproken. Bij de 2e keer seks. Maar Eda heeft daarna een keer bij een meet ook MLIG gezoend. Newbie was er niet en heeft een jongen gezoend, want hij is bi. Maar ze houden nog steeds van elkaar en gebruiken nu allebei drugs om het spannend te houden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Leg gewoon duidelijk uit wat je bedoeld.
Ik ben de jongen die verlegen in een hoekje met een maat staat te pratenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:03 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Ok, op de afgesproken plek van de schatkaart bij het rode kruisje wat de halve kaart standaard bedekt daarzo ja ok? Daar waar al die vrouwenclubs elke donderdag staan
Ik ga dit stukje sturen naar de makers van Skins.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
ok. Nou die twee hebben elkaar ontmoet hier op fok. En gingen zonder elkaar gezien te hebben hun wildste fantasieen spuien. Veel te klef ook allemaal. Daarna hebben ze afgesproken. Bij de 2e keer seks. Maar Eda heeft daarna een keer bij een meet ook MLIG gezoend. Newbie was er niet en heeft een jongen gezoend, want hij is bi. Maar ze houden nog steeds van elkaar en gebruiken nu allebei drugs om het spannend te houden.
Ah dat. Gelukkig ben ik een redelijk verstandig jongmens van 23 die een hekel heeft aan topics vol kleffen. Mijn bedoeling voor morgen is om gewoon gezellig een kop koffie te drinken. Mijn verwachtingen zijn tegelijkertijd hoog en laag. Hoog omdat ik simpelweg hoop dat ze echt leuk is en dat het wederzijds is, laag omdat ik haar net ken en het zou geen ramp zijn mochten we niet klikken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
ok. Nou die twee hebben elkaar ontmoet hier op fok. En gingen zonder elkaar gezien te hebben hun wildste fantasieen spuien. Veel te klef ook allemaal. Daarna hebben ze afgesproken. Bij de 2e keer seks. Maar Eda heeft daarna een keer bij een meet ook MLIG gezoend. Newbie was er niet en heeft een jongen gezoend, want hij is bi. Maar ze houden nog steeds van elkaar en gebruiken nu allebei drugs om het spannend te houden.
donder die cockblocker eruit en vat er een paar en dan kiezen: aftanken of dansenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben de jongen die verlegen in een hoekje met een maat staat te praten
flink stampen en het niveau is gekilledquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:14 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
voetjes omhoog, het niveau moet passeren!
Ik bedacht me net.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah dat. Gelukkig ben ik een redelijk verstandig jongmens van 23 die een hekel heeft aan topics vol kleffen. Mijn bedoeling voor morgen is om gewoon gezellig een kop koffie te drinken. Mijn verwachtingen zijn tegelijkertijd hoog en laag. Hoog omdat ik simpelweg hoop dat ze echt leuk is en dat het wederzijds is, laag omdat ik haar net ken en het zou geen ramp zijn mochten we niet klikken.
Oh en mijn handelsmerk is zo'n beetje het (te) langzaam opbouwen van relaties, dus verwacht van mij geen geneuk op de 1e date
Jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bedacht me net.
Dit is al de tweede eerste "date" van jou die ik meemaak.
zeg kun jij je nou al opdrukken of hoe zit hetquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:22 schreef heloef het volgende:
En ik blijf maar achter met 0 dates.
FML
Komt goed kerel. Morgen op schiphol lopen er ook genoeg kuikens rond.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:22 schreef heloef het volgende:
En ik blijf maar achter met 0 dates.
FML
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |