EHV?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:41 schreef Axel1988 het volgende:
Zo; dat was weer een topavond in EHV! Ik wil morgen ook gaan, maar nog niemand kunnen vinden die mee wil. Iemand hier op het forum die interesse heeft om morgen flink op stap te gaan; laat maar weten via dm/pm (slaapplek in EHV wordt geregeld).
Ik zeg altijd Eindjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 05:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, dat zei me vriendin al nadat ik het gepost had. Stomme afkorting. Goede stad wel.
Geen slaap en over een klein uur de deur uit om naar Schiphol te reizen voor een minimeet met Silk en heloefquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 05:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg altijd eindhoooovuhhhh.
Waarom slaap jij niet?
Oh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 05:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen slaap en over een klein uur de deur uit om naar Schiphol te reizen voor een minimeet met Silk en heloef
Ik heb geen leven
Trustenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 05:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh.Nou gezellig. Geef heloef een kusje voor me
Ik ga slapen, ik ben gesloopt.
Padoem tssssssquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 05:16 schreef ValHallen het volgende:
Of eigenlijk wel een leven omdat ik iets ga doen wat veel mensen in dit topic niet durven en/of doen
Mwaah. Op het moment gaan een aantal dingen even niet zo goed en daardoor heb ik een behoorlijke terugval eventjes, maar de afgelopen weken gingen best wel goed eigenlijk en ik was redelijk goed bezig.quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:16 schreef benzin het volgende:
Korte samenvatting: Afgelopen weken gingen wat beter, ook omdat ik wat steun heb van ook_gek en een paar momenten mensen hier ook heel positief hebben gereageerd. Nu even een terugval, maar ik hoop zo snel mogelijk weer verder te gaan.
Die terugvalletjes herken ik wel. Moet eerst zelf nog even wakker worden, heb een drukke dag vandaagquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah. Op het moment gaan een aantal dingen even niet zo goed en daardoor heb ik een behoorlijke terugval eventjes, maar de afgelopen weken gingen best wel goed eigenlijk en ik was redelijk goed bezig.
Ik moet weer even proberen om mezelf op te peppen en dan weer verder te gaan waar ik vorige week gebleven was![]()
Het is voor mij altijd een behoorlijk gevecht om positief te blijven en positief bezig te zijn omdat ik soms door een paar kleine dingen helemaal van slag en somber kan raken. De afgelopen paar weken leek ik te winnen, maar nu zit ik weer een beetje in een houdgreep. Ik moet gewoon weer mijn moed bij elkaar rapen en dan hoop ik dat ik weer aan de winnende hand raak. Het is in elk geval niet saai denk ik![]()
Ik ga nu eens even een behoorlijke kop koffie zetten en drinken, want mijn hersens slapen nog helemaal.![]()
Korte samenvatting: Afgelopen weken gingen wat beter, ook omdat ik wat steun heb van ook_gek en een paar momenten mensen hier ook heel positief hebben gereageerd. Nu even een terugval, maar ik hoop zo snel mogelijk weer verder te gaan.
Yoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:54 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Debeterepost
i.a.n.: waar is ook_gekz'n meter staat koud
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:37 schreef stbabylon het volgende:
Goed, wie wil er echt goeie (niet op PUA geinspireerde) tips. Ik kan wellicht assisteren
Ah, jij komt dus nu ook als internetheld even die losers een handje helpen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben niet op de hoogte van wat er in dat topic gebeurt (heb wel betere dingen te doen dan te lezen over losers die niet kunnen versieren en internethelden die de waarheid in pacht denken te hebben), maar van wat ik hier lees, doen ze nu iets anders dan waar ze voor gebanned waren.
Tijdens en na 't drinken veel water drinkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:19 schreef Myraela het volgende:
Ik wil alleen tips voor hoe ik me iets minder brak ga voelen na weinig slaap en veel drank.
Tijdens het drinken veeel water drinken. Weinig slaap zou ik zeggen gewoon koffie of iets anders wat niet verhandeld mag wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:19 schreef Myraela het volgende:
Ik wil alleen tips voor hoe ik me iets minder brak ga voelen na weinig slaap en veel drank.
Omg serieus? Laat m gauw weer weggaan danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
[..]
Ah, jij komt dus nu ook als internetheld even die losers een handje helpen?
euh veel water drinken en 's ochtends melk. En paracetamol als je je lichaam wil verdovenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:19 schreef Myraela het volgende:
Je verdient het idd als je geen water drinkt als je gaat zuipen. Droog je je eigen lichaam mee uit..magoed! Tis jouw lijfquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
euh veel water drinken en 's ochtends melk. En paracetamol als je je lichaam wil verdoven
Zelf doe ik dat niet hoor; ik laat mezelf lijden als ik het verdien
Ik slik geen paracetamol, slimme. Ik drink wel water; en genoeg ook normaal gesproken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je verdient het idd als je geen water drinkt als je gaat zuipen. Droog je je eigen lichaam mee uit..magoed! Tis jouw lijf
Oeps verkeerd gelezen dan, mijn excuus!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik slik geen paracetamol, slimme. Ik drink wel water; en genoeg ook normaal gesproken.
Veel meer. Onder de kraan hangen, als je denkt dat genoeg is doorgaan. Als je daarna denkt dat t genoeg is nog doorgaan en bij de derde keer is t waarschijnlijk genoeg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:35 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een half flesje water gedronken en voordat ik ging slapen ook nog, ik vond het al best goed van mezelf.
Ja, dan maar een beetje brak hoor, ik ga niet de hele tijd weer weglopen omdat ik moet drinken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:40 schreef Westerling het volgende:
[..]
Veel meer. Onder de kraan hangen, als je denkt dat genoeg is doorgaan. Als je daarna denkt dat t genoeg is nog doorgaan en bij de derde keer is t waarschijnlijk genoeg.
Moet wel zeggen dat ik nog nooit onder de kraan heb zien hangen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:42 schreef ook_gek het volgende:
Ik drink nooit water tijdens uitgaan. Gewoon door drinken. Volgende dag uitslapen en glaasje melk. Als ik een kater heb douchen en vitamine c en gaaaaan
Verstandigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dan maar een beetje brak hoor, ik ga niet de hele tijd weer weglopen omdat ik moet drinken.
Ik bedoelde ook voor t slapengaan eigenlijk. Ik drink ook nooit water tijdens de avond. Maar dat maak ik dan goed door bovenstaande te doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dan maar een beetje brak hoor, ik ga niet de hele tijd weer weglopen omdat ik moet drinken.
Als ik gewoon kon slapen was ik niet zo brak geweest, maar het was koud want ik had geen goed deken want die had ik aan een vriendin uitgeleend. En ik stond 3 uur later alweer op om naar school te gaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
VerstandigAlsof water halen zoveel moeite is...
Enige nadeel van veel water drinken voor slapen is dat je wakker wordt, omdat je zo nodig moet pissen. En dan ben je kwartier verder
hmmmm wat voor tijden zijn jullie thuis dan. Ik misschien 4 uur, drink aardig wat water en cola en veel bier, begin moe aan de avond en drink nog wat extra water voor ik naar huis ga, of dat drink ik thuis en ik ben volgende dag vooral moe en dufquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:44 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook voor t slapengaan eigenlijk. Ik drink ook nooit water tijdens de avond. Maar dat maak ik dan goed door bovenstaande te doen
Nee maar vind water minder lekker dan een bacardi lemmon 7up. En ik bestel nooit wat. Als me drankje bijna op is krijg ik een nieuwe of een puntje er bij zonder te vragen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
VerstandigAlsof water halen zoveel moeite is...
Enige nadeel van veel water drinken voor slapen is dat je wakker wordt, omdat je zo nodig moet pissen. En dan ben je kwartier verder
quote:
Je bestelt nooit wat???quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee maar vind water minder lekker dan een bacardi lemmon 7up. En ik bestel nooit wat. Als me drankje bijna op is krijg ik een nieuwe of een puntje er bij zonder te vragen.
En als ik op stap ben denk ik niet aan water
Dat ken ik wel. Ik heb ook zo m'n periodes waarin ik niet veel behoefde heb aan gezelschap om me heen, maar wel af en toe wat quality time met vrienden of familie wil hebben. Meestal zoek ik dan bepaalde mensen op.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:50 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je ik weet niet echt of ik een terugval heb maar heb wel even een periode dat ik heel erg kritisch op mensen ben en even wat minder kan hebben.
Wel heb ik zoiets van ik wil omgaan met mensen waar ik me meer prettig bij voel.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:53 schreef stbabylon het volgende:
"Soms is het best leuk om je geheel te laten gaan met onbenullige slowchat, dat is zo af en toe best prima maar dat moet niet ten koste gaan van bijvoorbeeld nieuwe users die compleet worden overspoeld met nutteloze offtopic posts. "
Dit topic is wel humor ja
Maar goed, als er niemand tips wil hebben van iemand die het bewezen wel kan. Dan niet
Het was voor de seks.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
ok. Nou die twee hebben elkaar ontmoet hier op fok. En gingen zonder elkaar gezien te hebben hun wildste fantasieen spuien. Veel te klef ook allemaal. Daarna hebben ze afgesproken. Bij de 2e keer seks. Maar Eda heeft daarna een keer bij een meet ook MLIG gezoend. Newbie was er niet en heeft een jongen gezoend, want hij is bi. Maar ze houden nog steeds van elkaar en gebruiken nu allebei drugs om het spannend te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |