Dank je, verder nog aanvullingen. Was gisteravond een beetje in een lullige bui en dan komt er zo'n samenvatting uitquote:
Daar hoef je je geen zorgen over te maken, nieuwe users zijn van harte welkom hierquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:53 schreef stbabylon het volgende:
"Soms is het best leuk om je geheel te laten gaan met onbenullige slowchat, dat is zo af en toe best prima maar dat moet niet ten koste gaan van bijvoorbeeld nieuwe users die compleet worden overspoeld met nutteloze offtopic posts. "
Dit topic is wel humor ja
Maar goed, als er niemand tips wil hebben van iemand die het bewezen wel kan. Dan niet
Dat niet.quote:
Nou, sinds mijn eerste post wordt er alleen over een kater gesproken, lijkt me redelijk OTquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar hoef je je geen zorgen over te maken, nieuwe users zijn van harte welkom hier
vertel!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat niet.
Maar ik voelde de liefde wel via een knuffel.
Valt niet zoveel te vertellen, we hebben een hele leuke ochtend gehad met zijn drieën.quote:
Ja, als je eenmaal de volgende dag brak opstaat kun je er ook weinig meer aan doen dan goed drinken en een paar paracetamol slikken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:36 schreef ook_gek het volgende:
Anders geven jullie haar tips waar ze nu niks mee aan heeft
Welk meisje hebben jullie lopen keuren?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Valt niet zoveel te vertellen, we hebben een hele leuke ochtend gehad met zijn drieën.
We zijn er allebei wel uit dat het een heel leuk meisje is.
Soms merk ik idd dat ik tijdens de avond een droge bek begin te krijgen en drink ik al vast wat water. Stiekem natuurlijk, zodat m'n teamgenoten 't niet zienquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:48 schreef debeterebob het volgende:
hmmmm wat voor tijden zijn jullie thuis dan. Ik misschien 4 uur, drink aardig wat water en cola en veel bier, begin moe aan de avond en drink nog wat extra water voor ik naar huis ga, of dat drink ik thuis en ik ben volgende dag vooral moe en duf
Ik zuip nooit teveel.quote:
Keuren?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welk meisje hebben jullie lopen keuren?
haha. Ligt er echt aan met wie ik uit ben of ik als ik teveel heb gedronken bier krijg of waterquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Soms merk ik idd dat ik tijdens de avond een droge bek begin te krijgen en drink ik al vast wat water. Stiekem natuurlijk, zodat m'n teamgenoten 't niet zien
Is silk een meisje?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Keuren?![]()
Wij hebben heel leuk gepraat met Silk wat een buitengewoon leuk gezelschap is.
Ja of een verdomd overtuigende omgebouwde man.quote:
Ah okay, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja of een verdomd overtuigende omgebouwde man.
Ach zo leer je weer eens wat.quote:
Jij en VH?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach zo leer je weer eens wat.
Wat wel leuk is nu zitten er twee mannen achter haar aan.
Mja. Met teamgenoten gaat 't meestal toch wel mis. Drink dan altijd meer dan ik aanvankelijk van plan was, en met m'n 31 duurt het herstel toch een stuk langer dan 10 jaar terug.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:04 schreef debeterebob het volgende:
haha. Ligt er echt aan met wie ik uit ben of ik als ik teveel heb gedronken bier krijg of water
VH en WT.quote:
Mijn productiviteit ligt op vrijdag gewoon wat lager... Maar das bij elke student zo, op wat strebertjes na.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mja. Met teamgenoten gaat 't meestal toch wel mis. Drink dan altijd meer dan ik aanvankelijk van plan was, en met m'n 31 duurt het herstel toch een stuk langer dan 10 jaar terug.
Nou sorry hoor, maar als ze zoals mij is zou ze dan dus eerder op jou vallen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:08 schreef heloef het volgende:
[..]
VH en WT.
Ik hou me koest want ze is net al jou.
Ze valt op ouder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |