SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierDo what you love, love what you do!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:11 schreef kree het volgende:
OK nou morgen weer een bedrijfsuitje in Amsterdam, wie weet wat ik daar weer tegen kom
Het topic loopt weer hard door alle zienswijzen van Flepke vooral nu ie weer terug is.
Is er iemand die zijn verhaal weet?
Hij komt wel met tips etc maar wil nooit wat over zichzelf vertellen.
Geen idee. Ik heb 't idee dat 't kloontjes zijn of zoquote:
Ja eens, maar heb het al in feedback gezegd ook, dus ik laat het maar aan de modsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb 't idee dat 't kloontjes zijn of zo
Ik vind hem niet zoveel toevoegen aan dit topic, hij spamt vooral de boel vol als hij maar de kans krijgt.
Met zulk gedrag zullen mensen juist wegblijven uit deze topic en is een leuke topic om zeep geholpen. Das mijn mening tenminste
Waar komt ze dan helemaal vandaan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:40 schreef ValHallen het volgende:
Morgenvroeg voor dag en dauw opstaan om naar schiphol te reizen en een meisje te ontmoeten die ik nog nooit heb gezien. Ik ben zenuwachtig
Vertel, hoe komt dat zo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:40 schreef ValHallen het volgende:
Morgenvroeg voor dag en dauw opstaan om naar schiphol te reizen en een meisje te ontmoeten die ik nog nooit heb gezien. Ik ben zenuwachtig
laat me raden, Thailand?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Waar komt ze dan helemaal vandaan?
Ik woon in Zaltbommel, zij in Haarlem. Ze gaat op verkansie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Waar komt ze dan helemaal vandaan?
Het is net geregeld.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:41 schreef kree het volgende:
[..]
Vertel, hoe komt dat zo?
Of heb ik het verhaal niet meegekregen?
Dus jij brengt haar weg dan als ik het goed begrijp?quote:
Dat laatstequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:43 schreef kree het volgende:
[..]
Dus jij brengt haar weg dan als ik het goed begrijp?
Of je ontmoet haar daar voordat ze weg gaat?
Nouja, misschien wel, maar wat is het leven zonder enkele impulsieve daden. Bovendien komt heloef ook dus het is een minimeet. Maar ik ga er puur heen om te kijken of ik haar echt zo leuk vind in het echte leven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha, zo. Wachten tot terugkomst was niet meer vol te houden?
Wel kut als je dan iemand ontmoet die eerst weer een paar weken weg gaat lijkt me?quote:
De ontmoeting komt er omdat we al een tijdje virtueel lopen te flirten, en virtueel flirten is best leuk , maar er mag best meer gebeurenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:46 schreef kree het volgende:
[..]
Wel kut als je dan iemand ontmoet die eerst weer een paar weken weg gaat lijkt me?
Maar hoe komt die ontmoeting zo en juist op het moment dat ze weg gaat uit nl?
Nou klinkt goed, nou hopen voor jou dat ze niemand anders op die reis tegenkomt hahahahaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De ontmoeting komt er omdat we al een tijdje virtueel lopen te flirten, en virtueel flirten is best leuk , maar er mag best meer gebeuren
Ik lust wel een meter. Zie je straks?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:54 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Debeterepost
i.a.n.: waar is ook_gekz'n meter staat koud
Nopesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
VH hebben jij en Silk al gesproken buiten FOK!?
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Newbie en Eda
Leg gewoon duidelijk uit wat je bedoeld.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bekijk topictitels allemaal maar eens...
Ok, op de afgesproken plek van de schatkaart bij het rode kruisje wat de halve kaart standaard bedekt daarzo ja ok? Daar waar al die vrouwenclubs elke donderdag staanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik lust wel een meter. Zie je straks?
Die kusjekroelden topics door. Schreven seksverhalen over elkaar, msnden, skypten en weet ik nog wat meer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Leg gewoon duidelijk uit wat je bedoeld.
ok. Nou die twee hebben elkaar ontmoet hier op fok. En gingen zonder elkaar gezien te hebben hun wildste fantasieen spuien. Veel te klef ook allemaal. Daarna hebben ze afgesproken. Bij de 2e keer seks. Maar Eda heeft daarna een keer bij een meet ook MLIG gezoend. Newbie was er niet en heeft een jongen gezoend, want hij is bi. Maar ze houden nog steeds van elkaar en gebruiken nu allebei drugs om het spannend te houden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Leg gewoon duidelijk uit wat je bedoeld.
Ik ben de jongen die verlegen in een hoekje met een maat staat te pratenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:03 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Ok, op de afgesproken plek van de schatkaart bij het rode kruisje wat de halve kaart standaard bedekt daarzo ja ok? Daar waar al die vrouwenclubs elke donderdag staan
Ik ga dit stukje sturen naar de makers van Skins.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
ok. Nou die twee hebben elkaar ontmoet hier op fok. En gingen zonder elkaar gezien te hebben hun wildste fantasieen spuien. Veel te klef ook allemaal. Daarna hebben ze afgesproken. Bij de 2e keer seks. Maar Eda heeft daarna een keer bij een meet ook MLIG gezoend. Newbie was er niet en heeft een jongen gezoend, want hij is bi. Maar ze houden nog steeds van elkaar en gebruiken nu allebei drugs om het spannend te houden.
Ah dat. Gelukkig ben ik een redelijk verstandig jongmens van 23 die een hekel heeft aan topics vol kleffen. Mijn bedoeling voor morgen is om gewoon gezellig een kop koffie te drinken. Mijn verwachtingen zijn tegelijkertijd hoog en laag. Hoog omdat ik simpelweg hoop dat ze echt leuk is en dat het wederzijds is, laag omdat ik haar net ken en het zou geen ramp zijn mochten we niet klikken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
ok. Nou die twee hebben elkaar ontmoet hier op fok. En gingen zonder elkaar gezien te hebben hun wildste fantasieen spuien. Veel te klef ook allemaal. Daarna hebben ze afgesproken. Bij de 2e keer seks. Maar Eda heeft daarna een keer bij een meet ook MLIG gezoend. Newbie was er niet en heeft een jongen gezoend, want hij is bi. Maar ze houden nog steeds van elkaar en gebruiken nu allebei drugs om het spannend te houden.
donder die cockblocker eruit en vat er een paar en dan kiezen: aftanken of dansenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben de jongen die verlegen in een hoekje met een maat staat te praten
flink stampen en het niveau is gekilledquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:14 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
voetjes omhoog, het niveau moet passeren!
Ik bedacht me net.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah dat. Gelukkig ben ik een redelijk verstandig jongmens van 23 die een hekel heeft aan topics vol kleffen. Mijn bedoeling voor morgen is om gewoon gezellig een kop koffie te drinken. Mijn verwachtingen zijn tegelijkertijd hoog en laag. Hoog omdat ik simpelweg hoop dat ze echt leuk is en dat het wederzijds is, laag omdat ik haar net ken en het zou geen ramp zijn mochten we niet klikken.
Oh en mijn handelsmerk is zo'n beetje het (te) langzaam opbouwen van relaties, dus verwacht van mij geen geneuk op de 1e date
Jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bedacht me net.
Dit is al de tweede eerste "date" van jou die ik meemaak.
zeg kun jij je nou al opdrukken of hoe zit hetquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:22 schreef heloef het volgende:
En ik blijf maar achter met 0 dates.
FML
Komt goed kerel. Morgen op schiphol lopen er ook genoeg kuikens rond.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:22 schreef heloef het volgende:
En ik blijf maar achter met 0 dates.
FML
EHV?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:41 schreef Axel1988 het volgende:
Zo; dat was weer een topavond in EHV! Ik wil morgen ook gaan, maar nog niemand kunnen vinden die mee wil. Iemand hier op het forum die interesse heeft om morgen flink op stap te gaan; laat maar weten via dm/pm (slaapplek in EHV wordt geregeld).
Ik zeg altijd Eindjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 05:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, dat zei me vriendin al nadat ik het gepost had. Stomme afkorting. Goede stad wel.
Geen slaap en over een klein uur de deur uit om naar Schiphol te reizen voor een minimeet met Silk en heloefquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 05:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg altijd eindhoooovuhhhh.
Waarom slaap jij niet?
Oh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 05:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen slaap en over een klein uur de deur uit om naar Schiphol te reizen voor een minimeet met Silk en heloef
Ik heb geen leven
Trustenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 05:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh.Nou gezellig. Geef heloef een kusje voor me
Ik ga slapen, ik ben gesloopt.
Padoem tssssssquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 05:16 schreef ValHallen het volgende:
Of eigenlijk wel een leven omdat ik iets ga doen wat veel mensen in dit topic niet durven en/of doen
Mwaah. Op het moment gaan een aantal dingen even niet zo goed en daardoor heb ik een behoorlijke terugval eventjes, maar de afgelopen weken gingen best wel goed eigenlijk en ik was redelijk goed bezig.quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:16 schreef benzin het volgende:
Korte samenvatting: Afgelopen weken gingen wat beter, ook omdat ik wat steun heb van ook_gek en een paar momenten mensen hier ook heel positief hebben gereageerd. Nu even een terugval, maar ik hoop zo snel mogelijk weer verder te gaan.
Die terugvalletjes herken ik wel. Moet eerst zelf nog even wakker worden, heb een drukke dag vandaagquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah. Op het moment gaan een aantal dingen even niet zo goed en daardoor heb ik een behoorlijke terugval eventjes, maar de afgelopen weken gingen best wel goed eigenlijk en ik was redelijk goed bezig.
Ik moet weer even proberen om mezelf op te peppen en dan weer verder te gaan waar ik vorige week gebleven was![]()
Het is voor mij altijd een behoorlijk gevecht om positief te blijven en positief bezig te zijn omdat ik soms door een paar kleine dingen helemaal van slag en somber kan raken. De afgelopen paar weken leek ik te winnen, maar nu zit ik weer een beetje in een houdgreep. Ik moet gewoon weer mijn moed bij elkaar rapen en dan hoop ik dat ik weer aan de winnende hand raak. Het is in elk geval niet saai denk ik![]()
Ik ga nu eens even een behoorlijke kop koffie zetten en drinken, want mijn hersens slapen nog helemaal.![]()
Korte samenvatting: Afgelopen weken gingen wat beter, ook omdat ik wat steun heb van ook_gek en een paar momenten mensen hier ook heel positief hebben gereageerd. Nu even een terugval, maar ik hoop zo snel mogelijk weer verder te gaan.
Yoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:54 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Debeterepost
i.a.n.: waar is ook_gekz'n meter staat koud
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:37 schreef stbabylon het volgende:
Goed, wie wil er echt goeie (niet op PUA geinspireerde) tips. Ik kan wellicht assisteren
Ah, jij komt dus nu ook als internetheld even die losers een handje helpen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben niet op de hoogte van wat er in dat topic gebeurt (heb wel betere dingen te doen dan te lezen over losers die niet kunnen versieren en internethelden die de waarheid in pacht denken te hebben), maar van wat ik hier lees, doen ze nu iets anders dan waar ze voor gebanned waren.
Tijdens en na 't drinken veel water drinkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:19 schreef Myraela het volgende:
Ik wil alleen tips voor hoe ik me iets minder brak ga voelen na weinig slaap en veel drank.
Tijdens het drinken veeel water drinken. Weinig slaap zou ik zeggen gewoon koffie of iets anders wat niet verhandeld mag wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:19 schreef Myraela het volgende:
Ik wil alleen tips voor hoe ik me iets minder brak ga voelen na weinig slaap en veel drank.
Omg serieus? Laat m gauw weer weggaan danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
[..]
Ah, jij komt dus nu ook als internetheld even die losers een handje helpen?
euh veel water drinken en 's ochtends melk. En paracetamol als je je lichaam wil verdovenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:19 schreef Myraela het volgende:
Je verdient het idd als je geen water drinkt als je gaat zuipen. Droog je je eigen lichaam mee uit..magoed! Tis jouw lijfquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
euh veel water drinken en 's ochtends melk. En paracetamol als je je lichaam wil verdoven
Zelf doe ik dat niet hoor; ik laat mezelf lijden als ik het verdien
Ik slik geen paracetamol, slimme. Ik drink wel water; en genoeg ook normaal gesproken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je verdient het idd als je geen water drinkt als je gaat zuipen. Droog je je eigen lichaam mee uit..magoed! Tis jouw lijf
Oeps verkeerd gelezen dan, mijn excuus!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik slik geen paracetamol, slimme. Ik drink wel water; en genoeg ook normaal gesproken.
Veel meer. Onder de kraan hangen, als je denkt dat genoeg is doorgaan. Als je daarna denkt dat t genoeg is nog doorgaan en bij de derde keer is t waarschijnlijk genoeg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:35 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een half flesje water gedronken en voordat ik ging slapen ook nog, ik vond het al best goed van mezelf.
Ja, dan maar een beetje brak hoor, ik ga niet de hele tijd weer weglopen omdat ik moet drinken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:40 schreef Westerling het volgende:
[..]
Veel meer. Onder de kraan hangen, als je denkt dat genoeg is doorgaan. Als je daarna denkt dat t genoeg is nog doorgaan en bij de derde keer is t waarschijnlijk genoeg.
Moet wel zeggen dat ik nog nooit onder de kraan heb zien hangen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:42 schreef ook_gek het volgende:
Ik drink nooit water tijdens uitgaan. Gewoon door drinken. Volgende dag uitslapen en glaasje melk. Als ik een kater heb douchen en vitamine c en gaaaaan
Verstandigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dan maar een beetje brak hoor, ik ga niet de hele tijd weer weglopen omdat ik moet drinken.
Ik bedoelde ook voor t slapengaan eigenlijk. Ik drink ook nooit water tijdens de avond. Maar dat maak ik dan goed door bovenstaande te doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dan maar een beetje brak hoor, ik ga niet de hele tijd weer weglopen omdat ik moet drinken.
Als ik gewoon kon slapen was ik niet zo brak geweest, maar het was koud want ik had geen goed deken want die had ik aan een vriendin uitgeleend. En ik stond 3 uur later alweer op om naar school te gaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
VerstandigAlsof water halen zoveel moeite is...
Enige nadeel van veel water drinken voor slapen is dat je wakker wordt, omdat je zo nodig moet pissen. En dan ben je kwartier verder
hmmmm wat voor tijden zijn jullie thuis dan. Ik misschien 4 uur, drink aardig wat water en cola en veel bier, begin moe aan de avond en drink nog wat extra water voor ik naar huis ga, of dat drink ik thuis en ik ben volgende dag vooral moe en dufquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:44 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook voor t slapengaan eigenlijk. Ik drink ook nooit water tijdens de avond. Maar dat maak ik dan goed door bovenstaande te doen
Nee maar vind water minder lekker dan een bacardi lemmon 7up. En ik bestel nooit wat. Als me drankje bijna op is krijg ik een nieuwe of een puntje er bij zonder te vragen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
VerstandigAlsof water halen zoveel moeite is...
Enige nadeel van veel water drinken voor slapen is dat je wakker wordt, omdat je zo nodig moet pissen. En dan ben je kwartier verder
quote:
Je bestelt nooit wat???quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee maar vind water minder lekker dan een bacardi lemmon 7up. En ik bestel nooit wat. Als me drankje bijna op is krijg ik een nieuwe of een puntje er bij zonder te vragen.
En als ik op stap ben denk ik niet aan water
Dat ken ik wel. Ik heb ook zo m'n periodes waarin ik niet veel behoefde heb aan gezelschap om me heen, maar wel af en toe wat quality time met vrienden of familie wil hebben. Meestal zoek ik dan bepaalde mensen op.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:50 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je ik weet niet echt of ik een terugval heb maar heb wel even een periode dat ik heel erg kritisch op mensen ben en even wat minder kan hebben.
Wel heb ik zoiets van ik wil omgaan met mensen waar ik me meer prettig bij voel.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:53 schreef stbabylon het volgende:
"Soms is het best leuk om je geheel te laten gaan met onbenullige slowchat, dat is zo af en toe best prima maar dat moet niet ten koste gaan van bijvoorbeeld nieuwe users die compleet worden overspoeld met nutteloze offtopic posts. "
Dit topic is wel humor ja
Maar goed, als er niemand tips wil hebben van iemand die het bewezen wel kan. Dan niet
Het was voor de seks.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dank je, verder nog aanvullingen. Was gisteravond een beetje in een lullige bui en dan komt er zo'n samenvatting uitquote:
Daar hoef je je geen zorgen over te maken, nieuwe users zijn van harte welkom hierquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:53 schreef stbabylon het volgende:
"Soms is het best leuk om je geheel te laten gaan met onbenullige slowchat, dat is zo af en toe best prima maar dat moet niet ten koste gaan van bijvoorbeeld nieuwe users die compleet worden overspoeld met nutteloze offtopic posts. "
Maar goed, als er niemand tips wil hebben van iemand die het bewezen wel kan. Dan niet
Dat niet.quote:
Nou, sinds mijn eerste post wordt er alleen over een kater gesproken, lijkt me redelijk OTquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar hoef je je geen zorgen over te maken, nieuwe users zijn van harte welkom hier
vertel!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat niet.
Maar ik voelde de liefde wel via een knuffel.
Valt niet zoveel te vertellen, we hebben een hele leuke ochtend gehad met zijn drieën.quote:
Ja, als je eenmaal de volgende dag brak opstaat kun je er ook weinig meer aan doen dan goed drinken en een paar paracetamol slikken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:36 schreef ook_gek het volgende:
Anders geven jullie haar tips waar ze nu niks mee aan heeft
Welk meisje hebben jullie lopen keuren?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Valt niet zoveel te vertellen, we hebben een hele leuke ochtend gehad met zijn drieën.
We zijn er allebei wel uit dat het een heel leuk meisje is.
Soms merk ik idd dat ik tijdens de avond een droge bek begin te krijgen en drink ik al vast wat water. Stiekem natuurlijk, zodat m'n teamgenoten 't niet zienquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:48 schreef debeterebob het volgende:
hmmmm wat voor tijden zijn jullie thuis dan. Ik misschien 4 uur, drink aardig wat water en cola en veel bier, begin moe aan de avond en drink nog wat extra water voor ik naar huis ga, of dat drink ik thuis en ik ben volgende dag vooral moe en duf
Ik zuip nooit teveel.quote:
Keuren?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welk meisje hebben jullie lopen keuren?
haha. Ligt er echt aan met wie ik uit ben of ik als ik teveel heb gedronken bier krijg of waterquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Soms merk ik idd dat ik tijdens de avond een droge bek begin te krijgen en drink ik al vast wat water. Stiekem natuurlijk, zodat m'n teamgenoten 't niet zien
Is silk een meisje?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Keuren?![]()
Wij hebben heel leuk gepraat met Silk wat een buitengewoon leuk gezelschap is.
Ja of een verdomd overtuigende omgebouwde man.quote:
Ah okay, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja of een verdomd overtuigende omgebouwde man.
Ach zo leer je weer eens wat.quote:
Jij en VH?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach zo leer je weer eens wat.
Wat wel leuk is nu zitten er twee mannen achter haar aan.
Mja. Met teamgenoten gaat 't meestal toch wel mis. Drink dan altijd meer dan ik aanvankelijk van plan was, en met m'n 31 duurt het herstel toch een stuk langer dan 10 jaar terug.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:04 schreef debeterebob het volgende:
haha. Ligt er echt aan met wie ik uit ben of ik als ik teveel heb gedronken bier krijg of water
VH en WT.quote:
Mijn productiviteit ligt op vrijdag gewoon wat lager... Maar das bij elke student zo, op wat strebertjes na.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mja. Met teamgenoten gaat 't meestal toch wel mis. Drink dan altijd meer dan ik aanvankelijk van plan was, en met m'n 31 duurt het herstel toch een stuk langer dan 10 jaar terug.
Nou sorry hoor, maar als ze zoals mij is zou ze dan dus eerder op jou vallen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:08 schreef heloef het volgende:
[..]
VH en WT.
Ik hou me koest want ze is net al jou.
Ze valt op ouder.
Ja kom maar met wat tips! Stel; ik sta zoals gisteren in een tent waar je bijna niet meer kunt praten vanwege het geluid; hoe kun je dan het beste een meid op een positieve manier benaderen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:53 schreef stbabylon het volgende:
Nop als ik binnen kom staat me drank klaar en dat blijven ze bij vullen.quote:
Waar ga jij uit dan? En ook altijd zelfde plek dus...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nop als ik binnen kom staat me drank klaar en dat blijven ze bij vullen.
Aan het eind van de avond geef ik me pinpas en reken ze af voor me plus fooi.
Oogcontact. Niet te lang om mee te beginnen. En afhaken als zij heel lang, of heel kort kijkt. Een paar seconden is ideaal. Dat langzaam opbouwen naar langer. Als je daar kunt dansen is het perfect, want dan kun je haar, zonder een woord gezegd te hebben, na het oogcontact, aan de hand meenemen naar de dansvloer. Wederom kalm aan beginnen, niet meteen als een dolle chiwauwa tegen haar aan beginnen te rijden. Gewoon met wat afstand en flink lachen en aankijken dansen. Ook dat weer opbouwen, steeds meer lichamelijk contact. Strelen op veilige plekken (bovenarm, rug). Na het zoenen kun je je buiten netjes voorstellenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:09 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja kom maar met wat tips! Stel; ik sta zoals gisteren in een tent waar je bijna niet meer kunt praten vanwege het geluid; hoe kun je dan het beste een meid op een positieve manier benaderen?
Zo te horen was de minimeet dus een succes!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:08 schreef heloef het volgende:
[..]
VH en WT.
Ik hou me koest want ze is net al jou.
Ze valt op ouder.
Stamkroeg ja. En er na gaan we vaak ergens anders heen en daar staan vrienden van me achter de bar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waar ga jij uit dan? En ook altijd zelfde plek dus...
Wat is volgens jou een redelijk tijdsbestek voor dit alles... dus vanaf het moment dat je naar haar toe gaat tot zoenen? Volgens mij heb ik daar nogal een verkeerd beeld bij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oogcontact. Niet te lang om mee te beginnen. En afhaken als zij heel lang, of heel kort kijkt. Een paar seconden is ideaal. Dat langzaam opbouwen naar langer. Als je daar kunt dansen is het perfect, want dan kun je haar, zonder een woord gezegd te hebben, na het oogcontact, aan de hand meenemen naar de dansvloer. Wederom kalm aan beginnen, niet meteen als een dolle chiwauwa tegen haar aan beginnen te rijden. Gewoon met wat afstand en flink lachen en aankijken dansen. Ook dat weer opbouwen, steeds meer lichamelijk contact. Strelen op veilige plekken (bovenarm, rug). Na het zoenen kun je je buiten netjes voorstellen
Als je kunt dansen in die tent (neem ik wel aan als de muziek zo hard staat) is dat een half uur tot een uur.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:33 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wat is volgens jou een redelijk tijdsbestek voor dit alles... dus vanaf het moment dat je naar haar toe gaat tot zoenen? Volgens mij heb ik daar nogal een verkeerd beeld bij.
Nou ik denk meer dat het iets is van uitvissen wat wel bij je past en wat niet. Bepaalde mensen weet ik dat het echt klikt en daar kan ik af en toe wel eens woordenwisselingen mee hebben maar daar weet ik ook van dat het echt goed gaat en bij andere zijn soms gewoon oppervlakkige contacten die ook weer over gaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat ken ik wel. Ik heb ook zo m'n periodes waarin ik niet veel behoefde heb aan gezelschap om me heen, maar wel af en toe wat quality time met vrienden of familie wil hebben. Meestal zoek ik dan bepaalde mensen op.
Ik ken trouwens ook mensen die dit hebben en dan houd ik het gewoon bij sms contact
Je moet uiteindelijk dat doen wat het beste voor je is
Nou ik moet toch minstens een avond met je gepraat hebben wil ik zoenen en me ook prettig bij je voelen , niet binnen 10 minuten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:47 schreef ook_gek het volgende:
Dat is toch geheel persoon afhankelijk. Iedereen hier met zijn of haar tijdbestek verhalen.
Soms kan je al binnen 10min zoenen, soms pas na uren.
ok; ik kan me er niets bij voorstellen. Meestal blijft het bij wat oogcontact; paar minuten dansen; een poging tot iets tegen elkaar zeggen... en na 5 minuten is het contact over.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:47 schreef ook_gek het volgende:
Dat is toch geheel persoon afhankelijk. Iedereen hier met zijn of haar tijdbestek verhalen.
Ja, ligt geheel aan de situatie. Maar in het geval dat ik net vertelde, sta je of binnen 30~60 minuten te zoenen, of zoen je helemaal niet. Maar heb je wel leuk staan dansen met een meidquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:47 schreef ook_gek het volgende:
Daarom moet je dus zorgen voor steeds meer lichamelijk contact. En zeker niet proberen te praten. Totale afknapper als je moet schreeuwen, vooral als je de spanning zo zit op te bouwen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:50 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
ok; ik kan me er niets bij voorstellen. Meestal blijft het bij wat oogcontact; paar minuten dansen; een poging tot iets tegen elkaar zeggen... en na 5 minuten is het contact over.
Naja, als ze het niet wil dan merk je dat wel snel hoor... meestal maakt ze dan geen contact met je of loopt weg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:54 schreef formerjellybean het volgende:
Moet is niet het juiste woord, je moet eerst zien of het meisje het lichamelijke contact wel wil en dat dus aftasten en zodra je merkt dat ze niet wil ook niet door mee gaan.
Dat lijkt me meer dan logisch. Zodra je merkt dat het niet kan, nejtes afkappen en op zoek naar iemand anders.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:54 schreef formerjellybean het volgende:
Moet is niet het juiste woord, je moet eerst zien of het meisje het lichamelijke contact wel wil en dat dus aftasten en zodra je merkt dat ze niet wil ook niet door mee gaan.
Oh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar als ze zoals mij is zou ze dan dus eerder op jou vallen.Jij komt veel ouder over dan beide.
Voor jou meer dan logisch maar er zijn een boel jongens die dat ook niet snappen hoor. Als meisje heb je soms gewoon soms wat meer last van opdringerige jongens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer dan logisch. Zodra je merkt dat het niet kan, nejtes afkappen en op zoek naar iemand anders.
Maar als ze zonder iets te zeggen, met alleen oogcontact, aan je hand meeloopt naar de dansvloer, staat ze er voor open.
Naja, ik ben zelf eerder veel te afwachtend vaak. Soms maak ik wel de stap; maar nog lang niet vaak genoeg. Gisteren ook een paar keer gehad dat er even oogcontact was; en dat ik dacht: "dit is het moment voor actie"... en dan komt heel even een twijfel naar boven en dan is de kans weer weg. Je moet echt meteen kunnen handelen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Voor jou meer dan logisch maar er zijn een boel jongens die dat ook niet snappen hoor. Als meisje heb je soms gewoon soms wat meer last van opdringerige jongens.
Het lijkt me dat de jongens met versierproblemen eerder niet opdringerig genoeg zijn dan te opdringerig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Voor jou meer dan logisch maar er zijn een boel jongens die dat ook niet snappen hoor. Als meisje heb je soms gewoon soms wat meer last van opdringerige jongens.
Klopt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de jongens met versierproblemen eerder niet opdringerig genoeg zijn dan te opdringerig.
Het kan beiden, je hebt degene die verlegen zijn en dus moeilijk intiatief nemen en je hebt degenen die wel daten maar eigenlijk niet echt snappen wat wel en niet kan en daarin doorslaan qua contacten , dus gewoon niet door hebben dat nee nee is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de jongens met versierproblemen eerder niet opdringerig genoeg zijn dan te opdringerig.
Hmm ok, maar dat lijken me dan weer niet de figuren die hier komen, of wel?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het kan beiden, je hebt degene die verlegen zijn en dus moeilijk intiatief nemen en je hebt degenen die wel daten maar eigenlijk niet echt snappen wat wel en niet kan en daarin doorslaan qua contacten , dus gewoon niet door hebben dat nee nee is.
Tenzij iemand jou binnen 10min prettig kan laten voelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou ik moet toch minstens een avond met je gepraat hebben wil ik zoenen en me ook prettig bij je voelen , niet binnen 10 minuten.
Dat lukt bij mij dus niet binnen 10 minuten, ik praat makkelijk met mensen maar heb tijd nodig om me bij mensen op mijn gemak te voelen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tenzij iemand jou binnen 10min prettig kan laten voelen
Vind ik ook... zei de man die het pas 1x gedaan heeftquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:13 schreef stbabylon het volgende:
Over zoenen moet je niet al te moeilijk doen.
Lijkt me een logische ontwikkeling....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:17 schreef formerjellybean het volgende:
Wel moet ik zeggen dat ik in de puberteit heel erg doorsloeg qua zoenen en juist heel wat afzoende zelfs een paar op een avond, nu ben ik er rustiger in geworden
Ik ben er nu makkelijker (en beter) in geworden juist. Maar ik doe het wel minder nu. Ik ga nu meer voor all the way (ONS), en dat is wat lastiger.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:17 schreef formerjellybean het volgende:
Wel moet ik zeggen dat ik in de puberteit heel erg doorsloeg qua zoenen en juist heel wat afzoende zelfs een paar op een avond, nu ben ik er rustiger in geworden
Voor jou misschien wel ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben er nu makkelijker (en beter) in geworden juist. Maar ik doe het wel minder nu. Ik ga nu meer voor all the way (ONS), en dat is wat lastiger.
Kan wel maar hangt van de klik af denk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:16 schreef Myraela het volgende:
Zoenen binnen 10 minuten, idunno. Bij mij gaat dat meestal ook niet zo snel hoor.
Is ook zo kan ik je zeggen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:24 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk trouwens als je ouder word dat je eerder een ons wil dan alleen zoenen , in de puberteit zit je nog in de ontdekkingsfase en neem je meer genoegen met een zoen en als je ouder word weet je gewoon dat het niet alleen bij zoenen blijft.
Dat kan best mee tellen. Er zijn voldoende mensen die alleen even lol willen hebben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
Is ook zo kan ik je zeggen.
Ik ben meer opzoek nu naar iemand om m'n leven te delen als alleen zoenen (of seks)
Dat wil ik wel natuurlijk, maar het is niet m'n eerste doel.
Misschien is dat het juist dat je dat minder aantrekkelijk maakt ofzo?
Check!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan best mee tellen. Er zijn voldoende mensen die alleen even lol willen hebben.
De instelling dat je alleen wat lol wil? Hoezo is dat nou moeilijk?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
Het is lastig om je zelf die instelling te geven, maar na de lol kan je het altijd nog verder uitbouwen (nou ja, bijna altijd)
Als je eigenlijk retegraag een relatie wil hebben?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:32 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
De instelling dat je alleen wat lol wil? Hoezo is dat nou moeilijk?
Binnen 15min voel jij je op je gemak bij mij en heb je me al meer verteld dan je eigelijk wilde.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat lukt bij mij dus niet binnen 10 minuten, ik praat makkelijk met mensen maar heb tijd nodig om me bij mensen op mijn gemak te voelen.
Daar ben ik zelf inmiddels wel overheen. Als je echt graag een relatie wil dan ben je pas echt ongelukkig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je eigenlijk retegraag een relatie wil hebben?
checkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:35 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Daar ben ik zelf inmiddels wel overheen. Als je echt graag een relatie wil dan ben je pas echt ongelukkig.
Precies. Hier heb ik nog wel wat moeite mee (komt vaker voor bij autisme, naar 't schijnt) maar heb een korte tijd iets gehad met iemand die echt compleet onbekend was met haar eigen gevoelens. Daar heb ik wel een hoop van geleerdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:54 schreef formerjellybean het volgende:
En?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nouja, misschien wel, maar wat is het leven zonder enkele impulsieve daden. Bovendien komt heloef ook dus het is een minimeet. Maar ik ga er puur heen om te kijken of ik haar echt zo leuk vind in het echte leven.
Was gezellig.quote:
Over welke meid gaat het?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Was gezellig.
Hij vind haar overduidelijk leuk.
En ik stiekem ook maar hij was eerder.
Een meid uit een ander topic.quote:
Mooi. Iedereen is ook wel altijd voor jou, of niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Was gezellig.
Lijkt wel iemand die ik ken in Wormerveer. Soms is ze niet te bereiken en reageert alleen op sms na een paar dagenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:47 schreef formerjellybean het volgende:
Zo heb ik nu een buurmeisje waar ik eerst mee omging en die een angststoornis heeft wat erg voor haar is , maar eigenlijk verwacht dat iedereen zich aan haar gaat aanpassen waar ook bij horen redelijk buien en aanbellen kan niet want ja dan is ze bang en moet je door haar brievenbus praten (ja jongens het kan nog erger ) en soms juist echt onbeschoft is daardoor. En dat kan voor een poosje maar dan houd het bij mij ook op. Dat heb ik zojuist even stopgezet want ze had weer een van haar buien en die reageerde ze op mij af en daar pas ik een beetje voor.
Voor mij?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:05 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Mooi. Iedereen is ook wel altijd voor jou, of niet.
Toffe peer he, jij bent echt oud.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We steunen je allemaal heloef, want je bent zo'n toffe peer ;D
Overduidelijk ja?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Was gezellig.
Ik had wel al meteen een vermoeden.quote:
Ik denk dat je wel gelijk hebt jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had wel al meteen een vermoeden.
Niks.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam mis met dansen?
Idd....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam mis met dansen?
Ik heb door te dansen met dames heel wat losgemaakt. Van een leuke avond, zoenen, ONS-jes tot ruzies met collega's omdat hun vriendin 's avonds nat in bed lag door de verkeerde gozer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks.
Als je het zelf maar leuk vind.
Boeit het nou! Je moet alleen aan je zelf denken in de liefde. Jij bent de enige juiste man voor de vrouw in kwestie en niemand andersquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Was gezellig.
Ik kan nou niet zeggen dat mijn dansmoves dezelfde soms desastreuze gevolgen hadden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb door te dansen met dames heel wat losgemaakt. Van een leuke avond, zoenen, ONS-jes tot ruzies met collega's omdat hun vriendin 's avonds nat in bed lag door de verkeerde gozer.
Omg inderdaad, dan ken ik haar ook! Ze is van mijn leeftijd als ik me niet vergis!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt wel iemand die ik ken in Wormerveer. Soms is ze niet te bereiken en reageert alleen op sms na een paar dagen
Ach meer vissen in de zee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Boeit het nou! Je moet alleen aan je zelf denken in de liefde. Jij bent de enige juiste man voor de vrouw in kwestie en niemand anders
De tonijn schijnt uit te sterven ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met de huidige overbevissing duurt dat niet lang meer (geen metafoor)
Maar jij was toch ergens in de 20? De vrouw waar ik 't over heb is in de 30.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:30 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Omg inderdaad, dan ken ik haar ook! Ze is van mijn leeftijd als ik me niet vergis!
Dat laatste voorbeeld was 15 jaar (ongeveer) geleden. In de X-Ray (rip) in Zwolle. Een aantal nummers, waaronder No Diggity en bijbehorende dans was voor mij gewoon leuk dansen met een collega. Haar vriend, ook een collega, nam me dat bijhoorlijk kwalijk. Zijn vrienden vond het tegen mij aanrijden blijkbaar te leuk. (bedoelde er verder niks meequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan nou niet zeggen dat mijn dansmoves dezelfde soms desastreuze gevolgen hadden.
Ja maar als je maar blijft denken van hij is beter voor haa of hij was eerst blijf je tijd de nr 2quote:
Ze heeft al meerdere keren aangegeven op oudere mannen te vallen dus dan kan je beter iemand anders nemen lijkt me.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar als je maar blijft denken van hij is beter voor haa of hij was eerst blijf je tijd de nr 2
Jij bent nr 1 en niemand anders! En vrouwen moeten blij zijn dat jij ze wilt hebben!
Dan nog kun je altijd een poging wagen heloefquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft al meerdere keren aangegeven op oudere mannen te vallen dus dan kan je beter iemand anders nemen lijkt me.
Jees... serieus; die voorkeuren kunnen van het ene op het andere moment overboord gegooid worden, wanneer jij ze ervan kunt overtuigen dat iets totaal anders ook geweldig kan zijn. Ze denken allemaal zo goed te weten wat ze willen... maar ondertussen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft al meerdere keren aangegeven op oudere mannen te vallen dus dan kan je beter iemand anders nemen lijkt me.
Ik roep al jaren: grote borsten verwarren mij. En toch heeft mijn huidige vriendin cup E. Alles kan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Fout, oogcontact moet je altijd houden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oogcontact. Niet te lang om mee te beginnen. En afhaken als zij heel lang, of heel kort kijkt. Een paar seconden is ideaal. Dat langzaam opbouwen naar langer. Als je daar kunt dansen is het perfect, want dan kun je haar, zonder een woord gezegd te hebben, na het oogcontact, aan de hand meenemen naar de dansvloer. Wederom kalm aan beginnen, niet meteen als een dolle chiwauwa tegen haar aan beginnen te rijden. Gewoon met wat afstand en flink lachen en aankijken dansen. Ook dat weer opbouwen, steeds meer lichamelijk contact. Strelen op veilige plekken (bovenarm, rug). Na het zoenen kun je je buiten netjes voorstellen
Hij heeft hier gelijk in. Al die wensenlijstjes zijn leuk, maar je gooit ze net zo makkelijk weg als je iemand tegenkomt die je écht leuk vind.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan nog kun je altijd een poging wagen heloef
Idd; ik ben meestal het tegenovergestelde van het typische wensenlijstje; en toch heb ik af en toe het gevoel dat ik kans maak...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij heeft hier gelijk in. Al die wensenlijstjes zijn leuk, maar je gooit ze net zo makkelijk weg als je iemand tegenkomt die je écht leuk vind.
Je moet je vooral niet conformeren aan zulke lijstjes. Je bereikt zoveel meer als je gewoon jezelf bent.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Idd; ik ben meestal het tegenovergestelde van het typische wensenlijstje; en toch heb ik af en toe het gevoel dat ik kans maak...
Als jij meteen begint door minuten lang te kijken naar een meid, vergeet het dan maar. Dan ga je linea recta in het figuurlijke creep-bakje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Fout, oogcontact moet je altijd houden.
Ligt eraan hoe je kijkt en hoe je bent.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij meteen begint door minuten lang te kijken naar een meid, vergeet het dan maar. Dan ga je linea recta in het figuurlijke creep-bakje.
Zeg ga jij haar eens heel snel hosselen vriend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij heeft hier gelijk in. Al die wensenlijstjes zijn leuk, maar je gooit ze net zo makkelijk weg als je iemand tegenkomt die je écht leuk vind.
Ze zit in Zweden mangquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg ga jij haar eens heel snel hosselen vriend.
Als je als een robot staard wel ja. Oogcontact alleen verbreken door dingen die afleiden + nadenken/verzinnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij meteen begint door minuten lang te kijken naar een meid, vergeet het dan maar. Dan ga je linea recta in het figuurlijke creep-bakje.
Als ze terug is.quote:
Kijken en wegkijken afwisselen, en steeds langer kijken werkt 100x beter dan blijven kijken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je kijkt en hoe je bent.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als je als een robot staard wel ja. Oogcontact alleen verbreken door dingen die afleiden + nadenken/verzinnen.
Over dansen; ik heb er gewoon niet zoveel mee. Leuk om afentoe aan je haren een groep met vrouwen binnen getrokken te worden, verder vind ik het meer energie verspillling
Oh dat was ik sowieso niet van plan. Maar dit is het topic waar FOK!kers elkaar helpenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze terug is.
En haar niet aan mij proberen te koppelen.
Dansen kan net zo succesvol zijn als kletsen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als je als een robot staard wel ja. Oogcontact alleen verbreken door dingen die afleiden + nadenken/verzinnen.
Over dansen; ik heb er gewoon niet zoveel mee. Leuk om afentoe aan je haren een groep met vrouwen binnen getrokken te worden, verder vind ik het meer energie verspillling
Dan moet je op dit punt jezelf trainen. Ik zeg niet dat ik zelf de super-lang-oogcontact-superman ben, maar door oogcontact te houden kan je veel meer bereiken door de spanning.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kijken en wegkijken afwisselen, en steeds langer kijken werkt 100x beter dan blijven kijken.
Hossel haar maar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh dat was ik sowieso niet van plan. Maar dit is het topic waar FOK!kers elkaar helpen
Waarom zou je wegkijken? Dat nerveuze/onzekere gedrag laat je haar maar vertonen als ze moet lachen/giechelen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kijken en wegkijken afwisselen, en steeds langer kijken werkt 100x beter dan blijven kijken.
quote:
quote:6. Eet elke dag een stengel selderij.
100% oogcontact werkt naar mijn ervaring niet. Binnen no-time kijkt zij dan weg, en de enige reden dat ze nog een keer terug kijkt, is om te controleren of je al op bent gebokt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan moet je op dit punt jezelf trainen. Ik zeg niet dat ik zelf de super-lang-oogcontact-superman ben, maar door oogcontact te houden kan je veel meer bereiken door de spanning.
Omdat als je blijft kijken je overkomt als een psycho.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:07 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom zou je wegkijken? Dat nerveuze/onzekere gedrag laat je haar maar vertonen als ze moet lachen/giechelen.
Deze ervaring heb ik ook trouwens, min of meerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
100% oogcontact werkt naar mijn ervaring niet. Binnen no-time kijkt zij dan weg, en de enige reden dat ze nog een keer terug kijkt, is om te controleren of je al op bent gebokt.
Daarom zeg ik, wissel het af, en maak de periode van wel oogcontact steeds langer.
Ze kijkt weg omdat ze eventueel geintimideerd is. Vooral de knappe vrouwen gebruiken oogcontact om te kijken of de man het volhoudt. Vanaf hier kan je vrij snel verder.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
100% oogcontact werkt naar mijn ervaring niet. Binnen no-time kijkt zij dan weg, en de enige reden dat ze nog een keer terug kijkt, is om te controleren of je al op bent gebokt.
Daarom zeg ik, wissel het af, en maak de periode van wel oogcontact steeds langer.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neem je dat nou echt serieus?
quote:8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.
Over het algemeen zijn vrouwen niet zo snel geintimideerd. Het gros zal weg kijken omdat ze je een creep vinden. Zelfs de geintimideerde. En dan heb je sowieso al je kansen verkloot.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze kijkt weg omdat ze eventueel geintimideerd is. Vooral de knappe vrouwen gebruiken oogcontact om te kijken of de man het volhoudt. Vanaf hier kan je vrij snel verder.
Jij bent de man, jij bepaald verdomme waar ze heen kijkt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom moet je jezelf verbeteren zodat het niet creepy is.Het is niet de handeling die je verricht die beslist of je een creep bent, maar de manier waarop je het doet en je persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn vrouwen niet zo snel geintimideerd. Het gros zal weg kijken omdat ze je een creep vinden. Zelfs de geintimideerde. En dan heb je sowieso al je kansen verkloot.
Als je het hebt over afhankelijke jaren '30 vrouwen geef ik je helemaal gelijk. Nu klink je als een chauvinistisch zwijn, die onder de huidige populatie misschien 10% van de vrouwen kan bekoren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:13 schreef Flepke het volgende:
[..]
Jij bent de man, jij bepaald verdomme waar ze heen kijkt.
"Je wang is ook heel mooi, toch kijk ik liever in je ogen"
Juist die spanning, giechel en het blozen achteraf is belangrijk.
Ik hoef het niet te verbeteren, want af en toe even het contact verbreken, werkt voor mij meer dan prima. Dat is voor mij de juiste techniek. Nogmaals, ik zeg niet dat je telkens minuten lang weer met je maten moet gaan kletsen, ik zeg alleen dat 100% van de tijd naar een meid/vrouw kijken, over het algemeen, naar mijn ervaring, niet werkt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daarom moet je jezelf verbeteren zodat het niet creepy is.Het is niet de handeling die je verricht die beslist of je een creep bent, maar de manier waarop je het doet en je persoonlijkheid.
Als je het leuk doet kan ze zelf in de lach schieten en op je af komen om haarzelf voor te stellen.
Dat is wat Flepke ook zegt, je moet je eigen ding doen. Maar het is goed om oogcontact te houden wanneer je het hebt. Het zoeken naar oogcontact is een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te verbeteren, want af en toe even het contact verbreken, werkt voor mij meer dan prima. Dat is voor mij de juiste techniek. Nogmaals, ik zeg niet dat je telkens minuten lang weer met je maten moet gaan kletsen, ik zeg alleen dat 100% van de tijd naar een meid/vrouw kijken, over het algemeen, naar mijn ervaring, niet werkt.
Als je eenmaal het spel het gespeeld, en je kunt permanent oogcontact houden, is het tijd voor de volgende stap, dus 100% oogcontact is dan nog niet nodig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is wat Flepke ook zegt, je moet je eigen ding doen. Maar het is goed om oogcontact te houden wanneer je het hebt. Het zoeken naar oogcontact is een heel ander verhaal.
Lijkt me wel duidelijk welke "expert" je moet hebben hierquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:20 schreef benzin het volgende:
Ik vind het verwarrend dat nu meerdere mensen die zichzelf toch wel een beetje als "de expert" zien het niet eens zijn over de beste aanpak
Dat is het ook... je moet zien uit te vinden wat voor jou werkt. Ben ik bij mezelf ook nog niet achter hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:20 schreef benzin het volgende:
Ik vind het verwarrend dat nu meerdere mensen die zichzelf toch wel een beetje als "de expert" zien het niet eens zijn over de beste aanpak
Bij twijfel, neem het aan van de persoon die het niet eens is met Flepke en/of Firefly.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:20 schreef benzin het volgende:
"Mijn aanpak" is gebaseerd op een groep dat duizenden vrouwen benaderd per jaar, mijn inspiratie. Hier heb ik veel van geleerd en mijn succes rate is hierdoor flink omhoog gegaan. Je kunt altijd beter worden met vrouwen, zelf ben ik ook bezig om mezelf hierin te verbeteren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:20 schreef benzin het volgende:
When in doubt, eat a stengel selderij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:20 schreef benzin het volgende:
Ik ben geen expert, ik ben gewoon iemand die uit de praktijk weet wat voor mij werkt en wat niet werkt. Het is geen universele waarheid, en probeer dat ook telkens er bij te zettenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:20 schreef benzin het volgende:
"Stap nr1" is bij mij niet oogcontact, dat is alleen als zij toevallig kijkt. Die fase sla ik over.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je eenmaal het spel het gespeeld, en je kunt permanent oogcontact houden, is het tijd voor de volgende stap, dus 100% oogcontact is dan nog niet nodig.
Met hoeveel vrouwen heb je het bed gedeeld de laatste paar maanden, Vuurvlieg?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"Stap nr1" is bij mij niet oogcontact, dat is alleen als zij toevallig kijkt. Die fase sla ik over.
PUA dus?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"Mijn aanpak" is gebaseerd op een groep dat duizenden vrouwen benaderd per jaar, mijn inspiratie. Hier heb ik veel van geleerd en mijn succes rate is hierdoor flink omhoog gegaan. Je kunt altijd beter worden met vrouwen, zelf ben ik ook bezig om mezelf hierin te verbeteren.
Het is als een hobby, je wordt er alsmaar beter in. Dat maakt het juist zo leuk.
Is er iets van een dood punt waar je overheen moet komen? Zo van... er gebeurt nooit iets; maar als het dan een keer lukt dan gaat het de volgende keren ook makkelijker? Of is dit een illusie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"Mijn aanpak" is gebaseerd op een groep dat duizenden vrouwen benaderd per jaar, mijn inspiratie. Hier heb ik veel van geleerd en mijn succes rate is hierdoor flink omhoog gegaan. Je kunt altijd beter worden met vrouwen, zelf ben ik ook bezig om mezelf hierin te verbeteren.
Het is als een hobby, je wordt er alsmaar beter in. Dat maakt het juist zo leuk.
Privé, en bekenden lezen misschien meequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Met hoeveel vrouwen heb je het bed gedeeld de laatste paar maanden, Vuurvlieg?
Dit was allemaal naar aanleiding van een manier om in een kroeg met luide muziek toch contact te maken. EEN manier. 1 van velen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"Stap nr1" is bij mij niet oogcontact, dat is alleen als zij toevallig kijkt. Die fase sla ik over.
Nee, geen PUA, maar de natuurlijke benadering.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
PUA dus?
Dat het op de lange duur niet werkt is je ook bekend? Dat de bedenker er van af is gestapt omdat een relatie krijgen en verder bouwen niet mogelijk was?
Een exact nummer hoeft niet, gewoon een indicatiequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Privé, en bekenden lezen misschien mee
Daarom moet je leren oogcontact te houden en een positieve spanning ermee op te bouwen, want bij de meeste vrouwen heeft dit het beste effect.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:27 schreef ook_gek het volgende:
Worden jullie niet moe van je zelf.
Je moet dit je moet dat zij moet dit zij moet dat.
Je moet juist niks en al helemaal niet vasthouden aan vaste regels zoals bv kijken.
Laat het moment bepalen en je ziet het allemaal wel.
Geen 1 vrouw is het zelfde, en zullen dus allemaal anders reageren.
Eens met deze man.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:27 schreef ook_gek het volgende:
Je moet juist niks en al helemaal niet vasthouden aan vaste regels zoals bv kijken.
Ik vind dit tussen al die pagina's ver uit de beste post.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:27 schreef ook_gek het volgende:
Nope, seks zoenen vriendinnen etc is en blijft privé.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een exact nummer hoeft niet, gewoon een indicatie
Ok, dat zal ik onthoudenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij twijfel, neem het aan van de persoon die het niet eens is met Flepke en/of Firefly.
Kan ik me voorstellen, hoewel ik zelf sowieso niet echt een uitgaansmens ben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:24 schreef stbabylon het volgende:
Maar dat oogcontact belangrijk is in een lawaaierige kroeg, is meer dan duidelijk lijkt mij
Ook eens, maar de meerderheid wilt wel lang oogcontact dus daar ga je er vanuit. Wel moet je weten wanneer je de "regel moet verbreken".quote:
Jij moet echt eens gaan leven, de deur uit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze kijkt weg omdat ze eventueel geintimideerd is. Vooral de knappe vrouwen gebruiken oogcontact om te kijken of de man het volhoudt. Vanaf hier kan je vrij snel verder.
Ik was laatst uit gegaan met iemand van fok (die niet hier post overigens maar wel lurkt). Die kon gelijk zien waar ik wel en niet goed in ben. Simpel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:32 schreef ValHallen het volgende:
Al die stoere boi's hier met hun verhalen over hun perfecte regelkunsten. En geen van allen durft te zeggen hoe vaak ze succes hebben gehad.
Geloofwaardig.
Ben net 10 min thuis :/quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jij moet echt eens gaan leven, de deur uit.
Jij bent er zeker zo eentje die de volgende dag zijn vrienden op de hoogte stelt van de bed prestaties van de desbetreffende dame?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:32 schreef ValHallen het volgende:
Al die stoere boi's hier met hun verhalen over hun perfecte regelkunsten. En geen van allen durft te zeggen hoe vaak ze succes hebben gehad.
Geloofwaardig.
Ik zit momenteel in de fase: 25% van de kansen om contact te maken weet ik te benutten (dus na oogcontact oid); dan stap ik dus op haar af en dans ik even of wisselen we een paar zinnen uit; vervolgens heb ik een paar minuten gedanst of een paar dingen gevraagd en dan loopt het dood en ga ik weer verder... echt verder dan 5 minuten contact ben ik nog nooit echt gekomen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:31 schreef benzin het volgende:
En ik ben nog lang niet zo ver zelf; maar ben dan wel benieuwd hoe je in zo'n lawaaierige kroeg iets bereikt. Als je dan oogcontact hebt gemaakt en "spanning hebt omgebouwd" (hoe dat ook moet), hoe ga je dan verder? Je zal toch op enig moment een gesprek moeten aanknopen waarbij je elkaar wel kan verstaan lijkt me?
Een FOK!ker die nooit post, dat is inderdaad een best betrouwbare bron. Ja, ik geloof je nu helemaal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik was laatst uit gegaan met iemand van fok (die niet hier post overigens maar wel lurkt). Die kon gelijk zien waar ik wel en niet goed in ben. Simpel.
Het is een leermoment waar je van elkaar kan leren.
Ik ben er zo eentje die niemand iets verteld. Dus ik poch ook nergens over zonder met concrete bewijzen te komen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo eentje die de volgende dag zijn vrienden op de hoogte stelt van de bed prestaties van de desbetreffende dame?
En omdat het bijnde meeste vrouwen werkt is het niet speciaal. Als je nou eens tegen alle ongeschreven regels in gaat van versieren bereik je zo zoveel meer. Want dan val jij op.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daarom moet je leren oogcontact te houden en een positieve spanning ermee op te bouwen, want bij de meeste vrouwen heeft dit het beste effect.
Maarja... en toch; wil je iets van tips of iets kunnen geven; is het vaak in de vorm van een regel ofzo. Zeker wanneer je constant niet verder komt dan een bepaald punt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:36 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat versieren eigenlijk nogal persoonlijk is en niet alle regeltjes , ik denk meer dat je voor jezelf moet uitvinden wat werkt en wat niet.
Trieste mannen ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat veel vrouwen ook zeggen. Streel de ego van een man, geef ze het idee dat zij jou versieren. En ze zijn zo mak als een lammetje. En doen ze alles wat jij wilt.
Dat is ook zo maar niet alle vrouwen zijn hetzelfde en de ene reageert anders dan de ander, wat een opdringerig vind kan een ander weer prettig vinden en dat maakt het eigenlijk complex .quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:37 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Maarja... en toch; wil je iets van tips of iets kunnen geven; is het vaak in de vorm van een regel ofzo. Zeker wanneer je constant niet verder komt dan een bepaald punt.
Misschien wel; maar zeker voor iemand als ik is het bijvoorbeeld fijn om regeltjes te hebben die me stap voor stap kunnen zeggen wat ik moet doen. Ik ben heel slecht in spontane dingen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:36 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat versieren eigenlijk nogal persoonlijk is en niet alle regeltjes , ik denk meer dat je voor jezelf moet uitvinden wat werkt en wat niet.
Denk het ook; maar momenteel is het contact maken al "out of the comfort zone"; laat staan vervolgens tijdens het contact weer vanallerlei dingen te moeten proberen. Het is nog te ver weg allemaal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:39 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk vooral dat het sleutelwoord proberen is en dan vanzelf wel zien hoe het uitpakt.
Grappig hoe je me analyseert. Je zit namelijk vrij fout.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En omdat het bijnde meeste vrouwen werkt is het niet speciaal. Als je nou eens tegen alle ongeschreven regels in gaat van versieren bereik je zo zoveel meer. Want dan val jij op.
Kijken, zoals veel mannen doen. De vrouw denkt dan van pffff heb je er weer 1. Ben je al veel minder interesant. Of ze gaat er juist op in omdat ze een spelletje met je gaat spelen en je gaat gebruiken als ego streel momentje.
Jij denkt dat je beet hebt door je geweldige versier skills. Maar aan het eind krijgt de vrouw alles wat ze wilt en heeft ten alle tijden de touwtjes in handen.
En jij? Jij denkt dat jij haar gehosselt hebt.
Ik zie het bijna elk weekend gebeuren. Zeker toen ik zelf in de horeca werkt zie je dat van achter de bar. En je kan zelf vertellen hoe het gaat.
Wat veel vrouwen ook zeggen. Streel de ego van een man, geef ze het idee dat zij jou versieren. En ze zijn zo mak als een lammetje. En doen ze alles wat jij wilt.
Dat is dan wel handig jezelf toch onverwachte dingen te doen aan te leren , want juist versieren gaat om spontane dingen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien wel; maar zeker voor iemand als ik is het bijvoorbeeld fijn om regeltjes te hebben die me stap voor stap kunnen zeggen wat ik moet doen. Ik ben heel slecht in spontane dingen.
Ben ik het wel mee eens, maar je hebt wel door wanneer oogcontact flirten wordt. Ik ga namelijk niet constant kijken naar een lelijke meid/vrouw. Tenzij ze raar is ofzo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Grappig hoe je me analyseert. Je zit namelijk vrij fout.
Veel mannen kijken juist weg en worden zenuwachtig als een vrouw naar hun kijkt.
Dat laatste gedeelte "Ik denk dat ik haar gehosselt heb"? Je bent er toch niet bij, hoe kan je zo'n conclusie hieruit trekken?
Oogcontact vind ik overigens niet hosselen, het stelt niets voor en heb je 999x per dag.
Inderdaad, of richtlijnen. Van deze richtlijnen kan afgeweken worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:37 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Maarja... en toch; wil je iets van tips of iets kunnen geven; is het vaak in de vorm van een regel ofzo. Zeker wanneer je constant niet verder komt dan een bepaald punt.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Met hoeveel vrouwen heb je het bed gedeeld de laatste paar maanden, Vuurvlieg?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Privé, en bekenden lezen misschien mee
Geen dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een exact nummer hoeft niet, gewoon een indicatie
Er is een manier om spontaan te worden, en dit geldt vooral voor jou:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien wel; maar zeker voor iemand als ik is het bijvoorbeeld fijn om regeltjes te hebben die me stap voor stap kunnen zeggen wat ik moet doen. Ik ben heel slecht in spontane dingen.
Oh maar nu ga jij even fout. Alleen het eerste stukje over kijken was een reactie naar jou toe.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Grappig hoe je me analyseert. Je zit namelijk vrij fout.
Nah da's stoer. Lekker het Alfamannetje spelen op tha interwebz.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:44 schreef formerjellybean het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor maar ik vind het nogal sneu als je denkt in de termen hosselen.
Als dat zo is dan ben ik bang dat ik er nooit goed in zal worden, want ik weet niet hoe ik mezelf moet leren om spontane dingen te doen. Ik bedoel, hoe leer je zoiets?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is dan wel handig jezelf toch onverwachte dingen te doen aan te leren , want juist versieren gaat om spontane dingen.
Ok:)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh maar nu ga jij even fout. Alleen het eerste stukje over kijken was een reactie naar jou toe.
De rest is gewoon algemeen en niet alsanalyse over of naar jou toe hoor.
Jij voelt je onterecht aangesproken deze keer
Maar ik gebruik de term hosselen ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nah da's stoer. Lekker het Alfamannetje spelen op tha interwebz.
Heb jij autisme of dat niet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Als dat zo is dan ben ik bang dat ik er nooit goed in zal worden, want ik weet niet hoe ik mezelf moet leren om spontane dingen te doen. Ik bedoel, hoe leer je zoiets?
Gelukkig hoef ik er ook niet goed in te worden, als ik ooit maar een keer één leuk meisje weet te versieren
Niet in een serieuze context hopelijk?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik gebruik de term hosselen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |