abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103078382
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Kijken en wegkijken afwisselen, en steeds langer kijken werkt 100x beter dan blijven kijken.
Dan moet je op dit punt jezelf trainen. Ik zeg niet dat ik zelf de super-lang-oogcontact-superman ben, maar door oogcontact te houden kan je veel meer bereiken door de spanning.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103078435
:')
Ron Paul 2012
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:07:01 #228
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103078473
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:02 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Oh dat was ik sowieso niet van plan. Maar dit is het topic waar FOK!kers elkaar helpen :P
Hossel haar maar.
Als jij het verneukt waag ik wel een poging.

Dit klinkt trouwens wel ernstig zo. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103078474
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Kijken en wegkijken afwisselen, en steeds langer kijken werkt 100x beter dan blijven kijken.
Waarom zou je wegkijken? Dat nerveuze/onzekere gedrag laat je haar maar vertonen als ze moet lachen/giechelen.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103078486
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:06 schreef Supersoep het volgende:
quote:
6. Eet elke dag een stengel selderij.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103078502
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dan moet je op dit punt jezelf trainen. Ik zeg niet dat ik zelf de super-lang-oogcontact-superman ben, maar door oogcontact te houden kan je veel meer bereiken door de spanning.
100% oogcontact werkt naar mijn ervaring niet. Binnen no-time kijkt zij dan weg, en de enige reden dat ze nog een keer terug kijkt, is om te controleren of je al op bent gebokt.

Daarom zeg ik, wissel het af, en maak de periode van wel oogcontact steeds langer.
pi_103078503
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[..]

Humor is inderdaad hét middel. Maar wel in mate.
Ron Paul 2012
pi_103078533
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:07 schreef Flepke het volgende:

[..]

Waarom zou je wegkijken? Dat nerveuze/onzekere gedrag laat je haar maar vertonen als ze moet lachen/giechelen.
Omdat als je blijft kijken je overkomt als een psycho.
pi_103078540
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[..]

Neem je dat nou echt serieus? :')
pi_103078541
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:07 schreef stbabylon het volgende:

[..]

100% oogcontact werkt naar mijn ervaring niet. Binnen no-time kijkt zij dan weg, en de enige reden dat ze nog een keer terug kijkt, is om te controleren of je al op bent gebokt.

Daarom zeg ik, wissel het af, en maak de periode van wel oogcontact steeds langer.
Deze ervaring heb ik ook trouwens, min of meer :P

Goeie tip trouwens ^O^
pi_103078600
quote:

[..]

Ze kijkt weg omdat ze eventueel geintimideerd is. Vooral de knappe vrouwen gebruiken oogcontact om te kijken of de man het volhoudt. Vanaf hier kan je vrij snel verder.
pi_103078633
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Neem je dat nou echt serieus? :')
quote:
8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.
pi_103078675
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ze kijkt weg omdat ze eventueel geintimideerd is. Vooral de knappe vrouwen gebruiken oogcontact om te kijken of de man het volhoudt. Vanaf hier kan je vrij snel verder.
Over het algemeen zijn vrouwen niet zo snel geintimideerd. Het gros zal weg kijken omdat ze je een creep vinden. Zelfs de geintimideerde. En dan heb je sowieso al je kansen verkloot.
pi_103078688
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[..]

Je vriend Flepke zal het daar nog mee eens zijn ook. Pas maar op.
Ron Paul 2012
pi_103078699
quote:

[..]

Jij bent de man, jij bepaald verdomme waar ze heen kijkt.

"Je wang is ook heel mooi, toch kijk ik liever in je ogen"

Juist die spanning, giechel en het blozen achteraf is belangrijk.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103078702
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[..]

Hang je hier daarom zoveel rond?
pi_103078763
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:12 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Over het algemeen zijn vrouwen niet zo snel geintimideerd. Het gros zal weg kijken omdat ze je een creep vinden. Zelfs de geintimideerde. En dan heb je sowieso al je kansen verkloot.
Daarom moet je jezelf verbeteren zodat het niet creepy is.Het is niet de handeling die je verricht die beslist of je een creep bent, maar de manier waarop je het doet en je persoonlijkheid.

Als je het leuk doet kan ze zelfs in de lach schieten en op je af komen om haarzelf voor te stellen.
pi_103078793
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:13 schreef Flepke het volgende:

[..]

Jij bent de man, jij bepaald verdomme waar ze heen kijkt.

"Je wang is ook heel mooi, toch kijk ik liever in je ogen"

Juist die spanning, giechel en het blozen achteraf is belangrijk.
Als je het hebt over afhankelijke jaren '30 vrouwen geef ik je helemaal gelijk. Nu klink je als een chauvinistisch zwijn, die onder de huidige populatie misschien 10% van de vrouwen kan bekoren.
pi_103078885
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Daarom moet je jezelf verbeteren zodat het niet creepy is.Het is niet de handeling die je verricht die beslist of je een creep bent, maar de manier waarop je het doet en je persoonlijkheid.

Als je het leuk doet kan ze zelf in de lach schieten en op je af komen om haarzelf voor te stellen.
Ik hoef het niet te verbeteren, want af en toe even het contact verbreken, werkt voor mij meer dan prima. Dat is voor mij de juiste techniek. Nogmaals, ik zeg niet dat je telkens minuten lang weer met je maten moet gaan kletsen, ik zeg alleen dat 100% van de tijd naar een meid/vrouw kijken, over het algemeen, naar mijn ervaring, niet werkt.
pi_103078941
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:17 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik hoef het niet te verbeteren, want af en toe even het contact verbreken, werkt voor mij meer dan prima. Dat is voor mij de juiste techniek. Nogmaals, ik zeg niet dat je telkens minuten lang weer met je maten moet gaan kletsen, ik zeg alleen dat 100% van de tijd naar een meid/vrouw kijken, over het algemeen, naar mijn ervaring, niet werkt.
Dat is wat Flepke ook zegt, je moet je eigen ding doen. Maar het is goed om oogcontact te houden wanneer je het hebt. Het zoeken naar oogcontact is een heel ander verhaal.
pi_103079012
Ik vind het verwarrend dat nu meerdere mensen die zichzelf toch wel een beetje als "de expert" zien het niet eens zijn over de beste aanpak ;(
pi_103079038
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat is wat Flepke ook zegt, je moet je eigen ding doen. Maar het is goed om oogcontact te houden wanneer je het hebt. Het zoeken naar oogcontact is een heel ander verhaal.
Als je eenmaal het spel het gespeeld, en je kunt permanent oogcontact houden, is het tijd voor de volgende stap, dus 100% oogcontact is dan nog niet nodig.
pi_103079044
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:20 schreef benzin het volgende:
Ik vind het verwarrend dat nu meerdere mensen die zichzelf toch wel een beetje als "de expert" zien het niet eens zijn over de beste aanpak ;(
Lijkt me wel duidelijk welke "expert" je moet hebben hier
pi_103079073
quote:
Dat is het ook... je moet zien uit te vinden wat voor jou werkt. Ben ik bij mezelf ook nog niet achter hoor.
pi_103079110
quote:
Bij twijfel, neem het aan van de persoon die het niet eens is met Flepke en/of Firefly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')