Precies. Hier heb ik nog wel wat moeite mee (komt vaker voor bij autisme, naar 't schijnt) maar heb een korte tijd iets gehad met iemand die echt compleet onbekend was met haar eigen gevoelens. Daar heb ik wel een hoop van geleerdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:54 schreef formerjellybean het volgende:
Moet is niet het juiste woord, je moet eerst zien of het meisje het lichamelijke contact wel wil en dat dus aftasten en zodra je merkt dat ze niet wil ook niet door mee gaan.
En?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nouja, misschien wel, maar wat is het leven zonder enkele impulsieve daden. Bovendien komt heloef ook dus het is een minimeet. Maar ik ga er puur heen om te kijken of ik haar echt zo leuk vind in het echte leven.
Was gezellig.quote:
Over welke meid gaat het?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Was gezellig.
Hij vind haar overduidelijk leuk.
En ik stiekem ook maar hij was eerder.
Een meid uit een ander topic.quote:
Mooi. Iedereen is ook wel altijd voor jou, of niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Was gezellig.
Lijkt wel iemand die ik ken in Wormerveer. Soms is ze niet te bereiken en reageert alleen op sms na een paar dagenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:47 schreef formerjellybean het volgende:
Zo heb ik nu een buurmeisje waar ik eerst mee omging en die een angststoornis heeft wat erg voor haar is , maar eigenlijk verwacht dat iedereen zich aan haar gaat aanpassen waar ook bij horen redelijk buien en aanbellen kan niet want ja dan is ze bang en moet je door haar brievenbus praten (ja jongens het kan nog erger ) en soms juist echt onbeschoft is daardoor. En dat kan voor een poosje maar dan houd het bij mij ook op. Dat heb ik zojuist even stopgezet want ze had weer een van haar buien en die reageerde ze op mij af en daar pas ik een beetje voor.
Voor mij?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:05 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Mooi. Iedereen is ook wel altijd voor jou, of niet.
Toffe peer he, jij bent echt oud.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We steunen je allemaal heloef, want je bent zo'n toffe peer ;D
Overduidelijk ja?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Was gezellig.
Ik had wel al meteen een vermoeden.quote:
Ik denk dat je wel gelijk hebt jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had wel al meteen een vermoeden.
Niks.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam mis met dansen?
Idd....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam mis met dansen?
Ik heb door te dansen met dames heel wat losgemaakt. Van een leuke avond, zoenen, ONS-jes tot ruzies met collega's omdat hun vriendin 's avonds nat in bed lag door de verkeerde gozer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks.
Als je het zelf maar leuk vind.
Boeit het nou! Je moet alleen aan je zelf denken in de liefde. Jij bent de enige juiste man voor de vrouw in kwestie en niemand andersquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Was gezellig.
Ik kan nou niet zeggen dat mijn dansmoves dezelfde soms desastreuze gevolgen hadden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb door te dansen met dames heel wat losgemaakt. Van een leuke avond, zoenen, ONS-jes tot ruzies met collega's omdat hun vriendin 's avonds nat in bed lag door de verkeerde gozer.
Omg inderdaad, dan ken ik haar ook! Ze is van mijn leeftijd als ik me niet vergis!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt wel iemand die ik ken in Wormerveer. Soms is ze niet te bereiken en reageert alleen op sms na een paar dagen
Ach meer vissen in de zee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Boeit het nou! Je moet alleen aan je zelf denken in de liefde. Jij bent de enige juiste man voor de vrouw in kwestie en niemand anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |