Hiermee heb je misschien zelfs 50% meer succes met vrouwen. Dus wel degelijk zeer belangrijk.quote:
En hoe wil je een betere stem kweken, vriendquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hiermee heb je misschien zelfs 50% meer succes met vrouwen. Dus wel degelijk zeer belangrijk.
Ik zou toch gewoon even vragen of ze wat harder wil praten, anders blijf je ermee zitten. Stel ook niet teveel vragen in het begin van de interactie. Misschien is dat de reden dat je interacties te kort zijn. Ik begin meestal pas met vragen te stellen als ze vragen aan mij begint te stellen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:23 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik vraag meestal 2x wat ze zei; en als ik het dan nog niet versta dan doe ik meestal of ik het wel gehoord heb (lachen + ja zeggen)... en dan zo snel mogelijk zelf maar weer een vraag aan haar stellen.
Vind je zelf dat je vooruit gaat, of is er voor jou niks meer te bereiken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:23 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, besefte ik me weer even niet.
uhm... neequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:25 schreef formerjellybean het volgende:
ik bedoel dus meer dat je beide contacten niet buiten moet sluiten, gewoon een gezellige avond en wel zien wat er uitkomt.
Zie je iemand die je interessant lijkt en probeer daar gewoon een praatje mee te maken. Niet specifiek van he ik moet versieren maar gewoon relax leuke avond dan leg je minder druk op jezelf en dan gaat het ook makkelijker.
Je moet het juist jezelf moeilijk maken om goed te worden met vrouwen. Hierdoor zijn de normale dingen meevallertjes. Een grappig spelletje is als je de ander verteld hoe hij die vrouw moet "openen". Hierbij kan je de grappigste dingen verzinnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:25 schreef formerjellybean het volgende:
ik bedoel dus meer dat je beide contacten niet buiten moet sluiten, gewoon een gezellige avond en wel zien wat er uitkomt.
Zie je iemand die je interessant lijkt en probeer daar gewoon een praatje mee te maken. Niet specifiek van he ik moet versieren maar gewoon relax leuke avond dan leg je minder druk op jezelf en dan gaat het ook makkelijker.
Hoe begin je het contact dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:26 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ik zou toch gewoon even vragen of ze wat harder wil praten, anders blijf je ermee zitten. Stel ook niet teveel vragen in het begin van de interactie. Misschien is dat de reden dat je interacties te kort zijn. Ik begin meestal pas met vragen te stellen als ze vragen aan mij begint te stellen.
Door harder te praten in het dagelijks leven, hierbij train je je stembanden. Ook zijn er cursussen voor de diehards en mensen die echt te zacht praten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En hoe wil je een betere stem kweken, vriend
Er is voor mij heel veel te bereiken hehe. Ik versier namelijk nooit, of dat wel, ik begin alleen niet omdat ik dat niet durf. Iemand moet dus eerst interesse in mij tonen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vind je zelf dat je vooruit gaat, of is er voor jou niks meer te bereiken?
Succesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:28 schreef mrk.n het volgende:
Ik ga trouwens nu in de stad wat eten met mijn vriendin (haar initiatief, ze wil met me praten). Wens me maar succes en denk aan mij; ik moet vast een paar uur lang haar gezeur aanhoren dat ik niet te vertrouwen ben blabla, maar geen probleem.Ik ben benieuwd hoe het loopt. Ik heb ergens nog wel een beetje hoop want als ze mij totaal niet meer ziet zitten, zou ze ook niet met me willen praten.
Succes kerel, niet te hard hopen en maar even zien wat je te wachten staatquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:28 schreef mrk.n het volgende:
Ik ga trouwens nu in de stad wat eten met mijn vriendin (haar initiatief, ze wil met me praten). Wens me maar succes en denk aan mij; ik moet vast een paar uur lang haar gezeur aanhoren dat ik niet te vertrouwen ben blabla, maar geen probleem.Ik ben benieuwd hoe het loopt. Ik heb ergens nog wel een beetje hoop want als ze mij totaal niet meer ziet zitten, zou ze ook niet met me willen praten.
Precies, ze ziet je wel zitten. Vergeet niet te escaleren anders ben je straks alleen vrienden met haar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:28 schreef mrk.n het volgende:
Good luck. Neem je iets voor haar mee in zo'n situatie eigenlijk? (ik zou dat wel doen; maar ik heb dan ook geen vriendin).quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:28 schreef mrk.n het volgende:
Ik hoop voor je dat het goed komt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:28 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Er is voor mij heel veel te bereiken hehe. Ik versier namelijk nooit, of dat wel, ik begin alleen niet omdat ik dat niet durf. Iemand moet dus eerst interesse in mij tonen.
aaah, je bent dus eigenlijk net als de meerderheid in dit topic, die niet durftquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:28 schreef mrk.n het volgende:
Er is voor mij heel veel te bereiken hehe. Ik versier namelijk nooit, of dat wel, ik begin alleen niet omdat ik dat niet durf. Iemand moet dus eerst interesse in mij tonen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:33 schreef formerjellybean het volgende:
ha mijn mangaboek waarin ik erotisch leer tekenen is ervind ik wel humor
Mwa; ik geloof niet in puur en alleen goed uiterlijk. Wss zit hij dan ook in een situatie waarin hij met meer vrouwen in contact komt via de dingen die hij in het dagelijks leven doet. Wellicht loopt zijn "via-via" circuit ook beter.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
aaah, je bent dus eigenlijk net als de meerderheid in dit topic, die niet durftHeb je mazzel (en de inzet) dat je een goed uiterlijk hebt dan
Voor mij?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:37 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind het leuk want ik wil gewone tekenen maar ook het erotisch tekenen leren. Ik vind het best leuk om af en toe voor iemand even een sexistische achtige tekening te maken en ja al ben ik een meisje dat is een beetje humor vind ik dan.
Ik zeg gewoon het eerste wat in me op komt als ik voor haar neus sta. Dit kan werkelijk van alles zijn. Verder is het voor mij vooral veel observaties maken: "Jij lijkt me..." "Volgens mij ben jij.." Dit komt een stuk interessanter over dan het standaard vragenlijstje afwerken van: Hoe heet je? Waar kom je vandaan? Wat doe je? etc. Als ze geïnteresseerd is gaat ze op een gegeven moment vragen over jou stellen wat meestal begint met "Hoe heet je eigenlijk?"quote:
100% Mee eens met de effectiviteitquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:42 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon het eerste wat in me op komt als ik voor haar neus sta. Dit kan werkelijk van alles zijn. Verder is het voor mij vooral veel observaties maken: "Jij lijkt me..." "Volgens mij ben jij.." Dit komt een stuk interessanter over dan het standaard vragenlijstje afwerken van: Hoe heet je? Waar kom je vandaan? Wat doe je? etc. Als ze geïnteresseerd is gaat ze op een gegeven moment vragen over jou stellen wat meestal begint met "Hoe heet je eigenlijk?" ;-) Vanaf dat moment kun je gewoon naar normale conversatie-mode gaan en eventueel je standaard vragenlijstje afwerken, omdat dan al duidelijk is dat je elkaar interessant vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |